dat dus...quote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef LookAtMe het volgende:
op dat moment lijkt het een goed plan.
Jawel. Dan probeer ik gewoon te doen alsof er niks gebeurt isquote:Op zondag 16 september 2012 20:59 schreef formerjellybean het volgende:
Niemand die dus berichtjes heeft gestuurd met daarin zoiets van oh mijn god wat heb ik nou gedaan ?? Spontaan exen van jaren terug ge-smst , ik ben namelijk beetje nieuwsgierig naar dat soort verhalen en ergens vind ik het ook een beetje een apart fenomeen dit dronken sms-en
Dat deed hij dus ook al wist hij dat ik heel pissig was, ik had hem namelijk gisteren aangesproken en toen zei die ik was dronken en dan stuur ik iedereen berichtjes. Hij schaamde zich wel erg juist omdat ik best wel pissig op hem ben geworden en wist zich geen houding te geven.quote:Op zondag 16 september 2012 21:10 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Jawel. Dan probeer ik gewoon te doen alsof er niks gebeurt is
Waarom ben je zo pissig? Nog nooit gedronken?quote:Op zondag 16 september 2012 21:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat deed hij dus ook al wist hij dat ik heel pissig was, ik had hem namelijk gisteren aangesproken en toen zei die ik was dronken en dan stuur ik iedereen berichtjes. Hij schaamde zich wel erg juist omdat ik best wel pissig op hem ben geworden en wist zich geen houding te geven.
Het was maar één smsje, is dat nou zo erg?quote:Op zondag 16 september 2012 21:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat deed hij dus ook al wist hij dat ik heel pissig was, ik had hem namelijk gisteren aangesproken en toen zei die ik was dronken en dan stuur ik iedereen berichtjes. Hij schaamde zich wel erg juist omdat ik best wel pissig op hem ben geworden en wist zich geen houding te geven.
Doe dan gewoon de sms toon op stil of zo.quote:Op zondag 16 september 2012 21:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Jij word wel graag middernacht uit je slaap gehaald ?
Ik zou om 1 dronken sms geen heel gelazer beginnen in ieder geval.quote:Op zondag 16 september 2012 21:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Jij word wel graag middernacht uit je slaap gehaald ?
oei dan had ik helemaal link geweestquote:Op zondag 16 september 2012 21:37 schreef GizartFRL het volgende:
Wees blij dat het bij SMSjes blijft.
Ik werd toendertijd elke donderdagnacht gebeld door een collega.
En die hield pas op met bellen als ie me aan de lijn had gehad.
Stond ie vrijdagochtends trillend van de drank op het werk.
Ik kon er wel om lachen.quote:Op zondag 16 september 2012 21:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
oei dan had ik helemaal link geweest
En nog laat je elke zaterdagnacht je geluid aan?quote:Op zondag 16 september 2012 21:35 schreef JRRY het volgende:
Ik krijg elke zaterdagnacht een (dronken) SMSje/WhatsApp van een vriend van me, om mij te pesten
Ja.quote:Op zondag 16 september 2012 21:45 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
En nog laat je elke zaterdagnacht je geluid aan?
Ik heb mijn sms sowieso op stil, en bellen aanquote:Op zondag 16 september 2012 21:51 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is ook zo, het is een hele poos dat ik niets hoorde , en dan vind ik het heel vreemd dat je ineens besluit om me middernacht iets te sturen .
En over geluid uitzetten, ja dat kan maar als er dan iets echt dringends is zoals iets met een familielid dan hoor je dat ook niet en voor zulke situaties moet je wel bereikbaar blijven.
Ja een ex waarvan ik uit het niets meer van hoorde , en dus eigenlijk 4 maanden later ineens een smsje te sturen.quote:Op zondag 16 september 2012 22:24 schreef Fascination het volgende:
Was diegene die jou sms'te een ex van je?
Blijkbaar zit je nog in z'n hoofd.quote:Op zondag 16 september 2012 22:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja een ex waarvan ik uit het niets meer van hoorde , en dus eigenlijk 4 maanden later ineens een smsje te sturen.
quote:Op zondag 16 september 2012 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blijkbaar zit je nog in z'n hoofd.
Dit is het volgens mij ook... Die oude gezegde: wat er nuchter in zit komt er dronken uit...quote:Op zondag 16 september 2012 23:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je gevoelens hebt voor die persoon, van liefde of lust. Is mijn ervaring.
jezus stel je niet zo aan zegquote:Op zondag 16 september 2012 21:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zoeen ken ik ook, belt op de gekste tijden met de meest vreemde redenen en verhalen, maar die moet en zal je aanhoren, anders blijft ie bellenquote:Op zondag 16 september 2012 21:37 schreef GizartFRL het volgende:
Wees blij dat het bij SMSjes blijft.
Ik werd toendertijd elke donderdagnacht gebeld door een collega.
En die hield pas op met bellen als ie me aan de lijn had gehad.
Stond ie vrijdagochtends trillend van de drank op het werk.
quote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef LookAtMe het volgende:
Vaak genoeg. Geen idee waarom ik het doe, op dat moment lijkt het een goed plan.
Volgens mij spelen er twee verschillende dingen bij jou.quote:Op zondag 16 september 2012 22:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja een ex waarvan ik uit het niets meer van hoorde , en dus eigenlijk 4 maanden later ineens een smsje te sturen.
Damn.. jij bent zuur.quote:Op zondag 16 september 2012 21:24 schreef formerjellybean het volgende:
Omdat ik eerst heel lang niets van hem gehoord heb en het eerste berichtje dan dat ik dus weer van hem hoor om 4 uur middernacht is terwijl ik gewoon probeer te slapen.
En ja ik heb tuurlijk weleens gedronken maar ik ben nog nooit gaan smsen op dat soort momenten juist omdat ik me wel degelijk bewust van ben dat mensen rond zulke tijdstippen slapen.
De enige tijden dat ik iets van de telefoon middernacht iets wil horen is als er iets heel ergs gebeurd is en anders niet.
Als ik mijn telefoon op stil zet word ik de volgende dag niet wakker van mijn wekker. Kut telefoon?quote:Op maandag 17 september 2012 11:28 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
Je bent gewoon een sukkel als je je telefoon niet op stil zet 's nachts. Niets maar dan ook niets is zo belangrijk dat je het per se midden in de nacht moet weten.
Het is je eigen schuld als je wakker gesmst of gebeld wordt.
Dat is wel een kut telefoon ja. Welke is het?quote:Op maandag 17 september 2012 11:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Als ik mijn telefoon op stil zet word ik de volgende dag niet wakker van mijn wekker. Kut telefoon?
Dat is een BB. iPhone heb ik het niet mee.quote:Op maandag 17 september 2012 11:30 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
[..]
Dat is wel een kut telefoon ja. Welke is het?
BB.quote:Op maandag 17 september 2012 11:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat is een BB. iPhone heb ik het niet mee.
Ja, BB. Ik ben geen 16, 1993 is mijn geboortejaar en ik draag ook geen Nickelson jasje, Uggs en dat soort gezeik. Dat je het weet.quote:
Ik dacht altijd dat je een gratis Nickelson jas en swagger kreeg bij aanschaf van een BB.quote:Op maandag 17 september 2012 11:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, BB. Ik ben geen 16, 1993 is mijn geboortejaar en ik draag ook geen Nickelson jasje, Uggs en dat soort gezeik. Dat je het weet.
Dit. Op dat moment heb ik dan een 'briljant' idee of een woord bedacht die diegene dan moet weten. Gelukkig sms/whatsapp ik dan voornamelijk mensen die zelf ook nog wel een vreemd gevoel voor humor hebben. Sommige dingen blijven dan nog wel lang hangen (neefje van me is het er volgens mij nog steeds roerend mee eens dat een pedaalfonds zout nodig heeftquote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef LookAtMe het volgende:
Vaak genoeg. Geen idee waarom ik het doe, op dat moment lijkt het een goed plan.
precies dit wou ik zeggen, maar ik was te aangeschoten om het zelf te typen.quote:Op maandag 17 september 2012 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, wel eens gedaan. Nee, dat was geen goed plan. Ja, dat leek het op dat moment wel. Nee, ik ben er niet slechter van geworden. Mensen doen stomme dingen. Zo gaan die dingen!
Wel nuttig om je tel snachts op stil te zetten met zulke vriendenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik sms mijn vrienden zo vaak 's nachts. Vaak als ik het dan terug lees denk ik. Oh god...
Maar ze zijn nooit boos op me want ze flikken het me zelf ook geregeld.
Dat in cominatie met je usernamequote:Op dinsdag 18 september 2012 09:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Wel vaak dat ik dronken mensen ga opbellen...
Keer met een pilletje op een meisje gebeld dat ik het gevoel had dat ik d'r al zooo lang kende en dat we zooo goed bij elkaar paste/elkaar zo goed aanvoelde......Had d'r twee keer gesproken
Het leverd meestal de meest hilarische conversaties op. Dat is toch zonde om te missen. Alleen als ik echt weet dat ik er bijv. Vroeg uit moet gaat hij op stil.quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wel nuttig om je tel snachts op stil te zetten met zulke vrienden
Echt in die smstaal?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:32 schreef Cavalinho het volgende:
Ik stuur wel vaker berichten op niet zulke passende tijden omdat ik te maken heb met verschillende tijdzones wat mijn vrienden betreft, maar ik stuur een bericht en bel ze niet, juist om te vorkomen dat ik ze stoor.
Als je niet gestoord wilt worden, of wilt slapen, zet je hem toch uit?
Ook beter voor de gezondheid om hem niet op je nachtkastje te hebben.
Als er iets belangrijks is, bellen ze wel op je vaste telefoon, of ze komen langs, of je krijgt de politie aan de deur.
Ik begrijp echt niet hoe sommigen zo attached kunnen zijn aan een DING dat ze hun leven door laten verstoren.
Ik heb ook wel een leuk verhaal :
Ik dacht dat ik mijn vriend een sms stuurde met:"So want 2 have 53X with U RN!" maar die ging per ongeluk naar een vriendin.![]()
Zij antwoordde:" Darling, congrats, u r cured from being g!"
ikquote:Op zondag 16 september 2012 20:59 schreef formerjellybean het volgende:
Niemand die dus berichtjes heeft gestuurd met daarin zoiets van oh mijn god wat heb ik nou gedaan ?? Spontaan exen van jaren terug ge-smst , ik ben namelijk beetje nieuwsgierig naar dat soort verhalen en ergens vind ik het ook een beetje een apart fenomeen dit dronken sms-en
quote:
Als je dronken bent doe je wel eens gekke dingen, get over it. Het is maar een smsje.quote:Op zondag 16 september 2012 21:51 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is ook zo, het is een hele poos dat ik niets hoorde , en dan vind ik het heel vreemd dat je ineens besluit om me middernacht iets te sturen .
Yeah, vroeger hadden we niet eens een gsm, tegenwoordig moeten we 24/7 bereikbaar zijn als het ware de meldkamer van 112.quote:En over geluid uitzetten, ja dat kan maar als er dan iets echt dringends is zoals iets met een familielid dan hoor je dat ook niet en voor zulke situaties moet je wel bereikbaar blijven.
Volgens mij is dat een beetje lastig vol te houden. Omdat, eh... dronken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:32 schreef flyguy het volgende:
Gouden regel: als je hebt zitten drinken en het is na twaalven, stuur dan gewoon geen berichtjes.
Zelfs dronken mag je nog wel wat zelfbeheersing hebbenquote:Op woensdag 19 september 2012 05:54 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een beetje lastig vol te houden. Omdat, eh... dronken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |