abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116864757
Ik kreeg het dus laatst van iemand om een uur of 4 s'nachts van iemand en was daar niet zo blij mee

Wat ik me afvraag is dit wanneer ga je iemand dronken berichtjes sturen en heeft iemand het wel eens gedaan en hoe is dat afgelopen ?

Ik heb het zelf gelukkig nog nooit gedaan en zou er zelf ook niet zo blij mee zijn als ik dat deed.
pi_116864893
Doe ik wel eens. Goed afgelopen want ik stuur geen vreemde dingen. En typ ook redelijk normaal. No problemo dus. Ja, de tijd misschien.
pi_116864945
Vaak genoeg. Geen idee waarom ik het doe, op dat moment lijkt het een goed plan.

Ik heb er vaker last van dat ik dan smsjes naar de verkeerde stuur.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_116864985
Telefoon = stil als ik slaap. Kan ik 's ochtends vroeg weer reageren ;)
pi_116865488
Niemand die dus berichtjes heeft gestuurd met daarin zoiets van oh mijn god wat heb ik nou gedaan ?? Spontaan exen van jaren terug ge-smst , ik ben namelijk beetje nieuwsgierig naar dat soort verhalen en ergens vind ik het ook een beetje een apart fenomeen dit dronken sms-en
pi_116865700
Ik snap dit ook niet :')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  FOK!fossiel zondag 16 september 2012 @ 21:08:03 #7
8443 cptmarco
it's captain...
pi_116866368
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 20:59 schreef formerjellybean het volgende:
Niemand die dus berichtjes heeft gestuurd met daarin zoiets van oh mijn god wat heb ik nou gedaan ?? Spontaan exen van jaren terug ge-smst , ik ben namelijk beetje nieuwsgierig naar dat soort verhalen en ergens vind ik het ook een beetje een apart fenomeen dit dronken sms-en
Jawel. Dan probeer ik gewoon te doen alsof er niks gebeurt is :)
pi_116866576
quote:
10s.gif Op zondag 16 september 2012 21:10 schreef LookAtMe het volgende:

[..]

Jawel. Dan probeer ik gewoon te doen alsof er niks gebeurt is :)
Dat deed hij dus ook al wist hij dat ik heel pissig was, ik had hem namelijk gisteren aangesproken en toen zei die ik was dronken en dan stuur ik iedereen berichtjes. Hij schaamde zich wel erg juist omdat ik best wel pissig op hem ben geworden en wist zich geen houding te geven.
pi_116867075
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:12 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat deed hij dus ook al wist hij dat ik heel pissig was, ik had hem namelijk gisteren aangesproken en toen zei die ik was dronken en dan stuur ik iedereen berichtjes. Hij schaamde zich wel erg juist omdat ik best wel pissig op hem ben geworden en wist zich geen houding te geven.
Waarom ben je zo pissig? Nog nooit gedronken?
pi_116867323
quote:

[..]

Het was maar één smsje, is dat nou zo erg? :')
''The root of suffering is attachment''
pi_116867363
Omdat ik eerst heel lang niets van hem gehoord heb en het eerste berichtje dan dat ik dus weer van hem hoor om 4 uur middernacht is terwijl ik gewoon probeer te slapen.

En ja ik heb tuurlijk weleens gedronken maar ik ben nog nooit gaan smsen op dat soort momenten juist omdat ik me wel degelijk bewust van ben dat mensen rond zulke tijdstippen slapen.
De enige tijden dat ik iets van de telefoon middernacht iets wil horen is als er iets heel ergs gebeurd is en anders niet.
pi_116867460
Heel misschien zeur je.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116867580
Geen sms, wel wen pissig mailtje naar m'n manager en directeur over iets een onderwerp wat me zwaar viel.

Mogelijk nog met consequenties maar lig er niet wakker van.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_116867686
quote:
7s.gif Op zondag 16 september 2012 21:25 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Heel misschien zeur je.
Jij word wel graag middernacht uit je slaap gehaald ?
pi_116867759
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:28 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Doe dan gewoon de sms toon op stil of zo. :')
pi_116867767
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:28 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik zou om 1 dronken sms geen heel gelazer beginnen in ieder geval.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116867850
Als je niet wakker gesmst wilt worden, moet je je mobiel op stil zetten 's nachts.

Ik ben nooit dronken, dus stuur ook geen dronken berichtjes. Ik stuur dan wel weer berichtjes in mijn slaap, haha. Gelukkig nog nooit echt genant. Meestal doe ik dat als ik over iemand heb gedroomd. Bijna altijd is dat mn oudhuisgenootje die ik leuk vond, en dan stuur ik iets van 'fuck lekkerding ik mis je, wanneer meeten we weer s?' maar hij kent me en weet dat ik dan over m gedroomd heb en stuurt dan meestal iets terug van heb je weer fijn gedroomd, vertel.. ofzo. Heb ook wel eens een jongen die ik al 2 jaar niet meer had gesproken 'haha ik heb over je gedroomd' om 4uur 's nachts gestuurd, en ook die reageerde er heel relaxt op.
pi_116868230
Ik krijg elke zaterdagnacht een (dronken) SMSje/WhatsApp van een vriend van me, om mij te pesten }:|
pi_116868347
Wees blij dat het bij SMSjes blijft.
Ik werd toendertijd elke donderdagnacht gebeld door een collega.
En die hield pas op met bellen als ie me aan de lijn had gehad. _O-

Stond ie vrijdagochtends trillend van de drank op het werk. :D
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_116868592
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:37 schreef GizartFRL het volgende:

oei dan had ik helemaal link geweest
pi_116868667
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:40 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

oei dan had ik helemaal link geweest
Ik kon er wel om lachen.
Zou ik nu ook nog doen ( toen ik al 2 jaar bij het bedrijf weg was belde hij me nog wel eens snachts. _O- _
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_116868893
Je lijkt in wel erg pissig in verhouding tot wat voorgevallen is (het smsje).
Ik krijg het idee dat je (ook) pissig bent omdat je niet weet of en wat je hiervan moet denken. Ineens een berichtje 's nachts terwijl je lang niets van hem gehoord had.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_116868985
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:35 schreef JRRY het volgende:
Ik krijg elke zaterdagnacht een (dronken) SMSje/WhatsApp van een vriend van me, om mij te pesten }:|
En nog laat je elke zaterdagnacht je geluid aan?
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_116869023
quote:
7s.gif Op zondag 16 september 2012 21:45 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

En nog laat je elke zaterdagnacht je geluid aan?
Ja.
pi_116869481
Dat is ook zo, het is een hele poos dat ik niets hoorde , en dan vind ik het heel vreemd dat je ineens besluit om me middernacht iets te sturen .

En over geluid uitzetten, ja dat kan maar als er dan iets echt dringends is zoals iets met een familielid dan hoor je dat ook niet en voor zulke situaties moet je wel bereikbaar blijven.
pi_116869514
Ik sms mijn vrienden ook geregeld na het uitgaan, zeker als ze zelf ook nog zijn wezen stappen. Meest geweldige shit altijd. _O_

(Ex-) geliefden whatsappen is dan nooit zo'n heel strak plan.
  zondag 16 september 2012 @ 22:16:52 #28
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116871194
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:51 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is ook zo, het is een hele poos dat ik niets hoorde , en dan vind ik het heel vreemd dat je ineens besluit om me middernacht iets te sturen .

En over geluid uitzetten, ja dat kan maar als er dan iets echt dringends is zoals iets met een familielid dan hoor je dat ook niet en voor zulke situaties moet je wel bereikbaar blijven.
Ik heb mijn sms sowieso op stil, en bellen aan :) Lijkt me toch dat als er iets belangrijks is je sowieso gebeld wordt, zodat ze zeker weten dat de boodschap over is gekomen..
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_116871197
Van eigen ervaring weet je dat je mensen gaat smsen als je ze leuk vind of gewoon zin hebt in seks oid.
pi_116871214
Laatst nog dronken berichtjes gekregen, vond het wel leuk. Ik heb er nooit zo'n probleem mee.

Ik stuur ze zelf niet vaak, maar ook wel eens gedaan. Altijd goed afgelopen.
pi_116871738
Was diegene die jou sms'te een ex van je?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_116871926
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 22:24 schreef Fascination het volgende:
Was diegene die jou sms'te een ex van je?
Ja een ex waarvan ik uit het niets meer van hoorde , en dus eigenlijk 4 maanden later ineens een smsje te sturen.
pi_116871999
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 22:27 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja een ex waarvan ik uit het niets meer van hoorde , en dus eigenlijk 4 maanden later ineens een smsje te sturen.
Blijkbaar zit je nog in z'n hoofd.
pi_116872238
je denkt er veel te veel over na. gooi die sms ongelezen weg en volgende keer ding op stil zetten. probleem opgelost.
pi_116875157
Ik bel altijd mensen als ik dronken ben. Even iedereen wakker bellen en laten zien hoe ik het naar mijn zin heb. Vooral op donderdag nachten, een paar uur voordat mensen naar hun werk moeten
pi_116875374
Als je gevoelens hebt voor die persoon, van liefde of lust. Is mijn ervaring.
  maandag 17 september 2012 @ 00:12:39 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116877171
Heb wel tijden gehad dat ik idd snachts mensen smste. Ook lensen die er niet echt op zaten te wachten. Mijn oplossing in sommige gevallen was gewoon t nr verwijderen. Of in ieder geval de smsreeks. Dan moest ik meer moeite doen om het nr te vinden :')

Al heb ii er nu wel minder last van :)
pi_116877250
Gisternacht nog...niet goed afgelopen. Kan gebeuren
  † In Memoriam † maandag 17 september 2012 @ 01:09:33 #39
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_116878258
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 22:28 schreef Fascination het volgende:

[..]

Blijkbaar zit je nog in z'n hoofd.
quote:
7s.gif Op zondag 16 september 2012 23:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je gevoelens hebt voor die persoon, van liefde of lust. Is mijn ervaring.
Dit is het volgens mij ook... Die oude gezegde: wat er nuchter in zit komt er dronken uit... :') Geldt hier wel voor volgens mij... :D
Are you fokking to me?
  maandag 17 september 2012 @ 01:14:11 #40
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_116878301
quote:

[..]

jezus stel je niet zo aan zeg :')
  maandag 17 september 2012 @ 01:17:04 #41
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_116878334
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:37 schreef GizartFRL het volgende:

Zoeen ken ik ook, belt op de gekste tijden met de meest vreemde redenen en verhalen, maar die moet en zal je aanhoren, anders blijft ie bellen _O-
pi_116878422
quote:
10s.gif Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef LookAtMe het volgende:
Vaak genoeg. Geen idee waarom ik het doe, op dat moment lijkt het een goed plan.
:').

Hier komt het wel op neer.
pi_116879188
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 22:27 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Volgens mij spelen er twee verschillende dingen bij jou.
1. Een ex die na lange tijd iets van zich laat horen en hiervoor niet de beste methode heeft gebruikt.
2. Een sms op een laat tijdstip.

Wat betreft puntje 1 is het iets wat je hem makkelijk duidelijk kunt maken en waarschijnlijk ook al hebt gedaan. Dat je dus geen behoefte hebt aan contact.
En voor punt 2 heb ik minder begrip. Als je niet altijd bereikbaar wil zijn op je mobiel zet je dat ding uit of op stil. Veel mensen krijgen ook meldingen op hun telefoons als ze mail krijgen of een Facebookberichtje. Dat gaat 24 uur per dag door. Niet iedereen heeft het zelfde ritme als jij. Stuurt iemand vaak 's nachts berichten of belt ie je, kun je het ook gewoon aardig zeggen dat je dat liever niet hebt.

En als het over mezelf gaat, ik heb nog nooit genante berichtjes gestuurd. Als ik de ga stappen of in de stad ben sms of whatsapp ik wel regelmatig bekenden of ze ook ergens in een kroeg zijn. Andersom krijg ik ook vaak berichtjes of ik ook ergens in de stad ben, en heel regelmatig ben ik dan gewoon thuis of zelfs al aan het slapen. Ik word er echter nooit wakker van.
pi_116879352
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:24 schreef formerjellybean het volgende:
Omdat ik eerst heel lang niets van hem gehoord heb en het eerste berichtje dan dat ik dus weer van hem hoor om 4 uur middernacht is terwijl ik gewoon probeer te slapen.

En ja ik heb tuurlijk weleens gedronken maar ik ben nog nooit gaan smsen op dat soort momenten juist omdat ik me wel degelijk bewust van ben dat mensen rond zulke tijdstippen slapen.
De enige tijden dat ik iets van de telefoon middernacht iets wil horen is als er iets heel ergs gebeurd is en anders niet.
Damn.. jij bent zuur.
Weet je niet zeker dat je boos bent omdat je nog gevoelens voor hem hebt? ;)

Ik doe het trouwens ook wel 's. Meestal is het dan wel iets waar we de volgende dag over kunnen lachen maar soms heb ik ook wel 't idee van: nee, dat had ik beter niet kunnen zeggen.
pi_116879771
Ben wel eens middel in de nacht gebeld door een dronken iemand :') wordt je niet blij van..
There are only 151 Pokémon.
  maandag 17 september 2012 @ 08:42:20 #46
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_116879890
Wanneer ? nou ja wanneer je dronken bent. Meestal wanneer je dan om wat voor reden dan ook aan die persoon moest denken. Moet je niet altijd te veel achter zoeken.

Ik heb me er toen ik jonger was wel eens schuldig aan gemaakt omdat ik iemand toen wanneer ik dronken was, stukken leuker en boeiender vond dan wanneer ik nuchter was. (wat gewoon een slap excuus was dat ik op dat moment aandacht wilde achteraf, meer lust dan liefde)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_116879957
Mijn vriend krijgt ook nog wel eens van die smsjes van een goede maat van hem. Altijd wel humor om die smsjes te lezen.
Ook een paar jaar geleden nog wel eens van een kennis uit Eindhoven smsje gekregen: "Ben verlieft politieagent kusje" (iets in die richting)

Blijkt later dat ie was opgepakt voor openbare dronkenschap toen hij agent probeerde te kussen _O-

Snap niet dat TS zo pissig kan zijn om zoiets kleins, zoals al eerder gezegd, als er echt iets erg aan de hand is wordt je wel gebeld en niet gesmst !
Dus gewoon die sms-toon op stil zetten snachts en smorgens genieten van de onzin die gesmst werd. ^O^
pi_116880452
doet mijn stiefmoeder ook richting mijn broertje. en maar niet snappen dat imho het mens niet spoort en ik er niks mee te maken wil hebben :')
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 17 september 2012 @ 11:25:42 #49
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116883682
Echt, als je hier al zulke problemen van maakt heb je wel een zwaar leven hoor.

Zeker een smsje op zaterdagnacht, lekker boeiend...dan slaap je toch weer gewoon verder. Als je nou doordeweeks snachts wordt gebeld terwijl je de dag erna een sollicitatiegesprek hebt...oke.

Ik word elk weekend wel gesmst door dronken vrienden/ex-scharrels...vind het juist mooi, heb ik sochtends weer wat te lezen. :P
Gourmetten of steengrillen?
pi_116883737
Je bent gewoon een sukkel als je je telefoon niet op stil zet 's nachts. Niets maar dan ook niets is zo belangrijk dat je het per se midden in de nacht moet weten.

Het is je eigen schuld als je wakker gesmst of gebeld wordt. Het moet niet gekker worden, straks mag je 's ochtends ook al niet meer smsen want diegene zou weleens uit kunnen slapen!
pi_116883756
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 11:28 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
Je bent gewoon een sukkel als je je telefoon niet op stil zet 's nachts. Niets maar dan ook niets is zo belangrijk dat je het per se midden in de nacht moet weten.

Het is je eigen schuld als je wakker gesmst of gebeld wordt.
Als ik mijn telefoon op stil zet word ik de volgende dag niet wakker van mijn wekker. Kut telefoon?
pi_116883800
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2012 11:29 schreef Ziba het volgende:

[..]

Als ik mijn telefoon op stil zet word ik de volgende dag niet wakker van mijn wekker. Kut telefoon?
Dat is wel een kut telefoon ja. Welke is het?
pi_116883821
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 11:30 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:

[..]

Dat is wel een kut telefoon ja. Welke is het?
Dat is een BB. iPhone heb ik het niet mee.
pi_116883840
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 11:30 schreef Ziba het volgende:

[..]

Dat is een BB. iPhone heb ik het niet mee.
BB. :') Ben je 16?
  maandag 17 september 2012 @ 11:32:33 #55
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_116883863
TS klinkt als een zure muts waar je geen relatie mee zou willen hebben.
Narcist
pi_116883877
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 11:31 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:

[..]

BB. :') Ben je 16?
Ja, BB. Ik ben geen 16, 1993 is mijn geboortejaar en ik draag ook geen Nickelson jasje, Uggs en dat soort gezeik. Dat je het weet.
pi_116884062
Och, big deal.

Ik heb weleens wat naar mijn ex scharrel geappt in een dronken bui, maar dat was niks genants. Hij bleek op dat moment net zo goed de weg kwijt te zijn en het was uiteindelijk wel een mooi gesprek :')

Verder krijg ik nooit gekke smsjes of appjes binnen en verstuur ik ze ook niet zo gauw. En als dat wel zo zou zijn, zou ik het waarschijnlijk toch alleen maar grappig vinden.

Maar toch, ik snap het ergens wel van TS. Ik zit nu ook niet op een dronken berichtje van mijn ex te wachten. En dat is dus, omdat gevoelens. Maar laat het gewoon gaan. Zo erg is het echt niet.
pi_116884134
quote:
14s.gif Op maandag 17 september 2012 11:33 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ja, BB. Ik ben geen 16, 1993 is mijn geboortejaar en ik draag ook geen Nickelson jasje, Uggs en dat soort gezeik. Dat je het weet.
Ik dacht altijd dat je een gratis Nickelson jas en swagger kreeg bij aanschaf van een BB.
pi_116884369
Ja, wel eens gedaan. Nee, dat was geen goed plan. Ja, dat leek het op dat moment wel. Nee, ik ben er niet slechter van geworden. Mensen doen stomme dingen. Zo gaan die dingen! :+
Ja doei.
  maandag 17 september 2012 @ 12:09:45 #60
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_116884956
quote:
Dit.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  maandag 17 september 2012 @ 12:10:00 #61
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_116884962
quote:
Dit. Op dat moment heb ik dan een 'briljant' idee of een woord bedacht die diegene dan moet weten. Gelukkig sms/whatsapp ik dan voornamelijk mensen die zelf ook nog wel een vreemd gevoel voor humor hebben. Sommige dingen blijven dan nog wel lang hangen (neefje van me is het er volgens mij nog steeds roerend mee eens dat een pedaalfonds zout nodig heeft :') )
pi_116919693
Ik ben nooit dronken geweest
  dinsdag 18 september 2012 @ 00:48:55 #63
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116920229
iedereen doet het, dronkenschap activeert hersendelen die je lang niet had gekend.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 18 september 2012 @ 00:49:29 #64
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116920239
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, wel eens gedaan. Nee, dat was geen goed plan. Ja, dat leek het op dat moment wel. Nee, ik ben er niet slechter van geworden. Mensen doen stomme dingen. Zo gaan die dingen! :+
precies dit wou ik zeggen, maar ik was te aangeschoten om het zelf te typen. O+
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_116920247
Ik sms mijn vrienden zo vaak 's nachts. Vaak als ik het dan terug lees denk ik. Oh god...

Maar ze zijn nooit boos op me want ze flikken het me zelf ook geregeld.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 18 september 2012 @ 08:50:32 #66
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_116923238
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 00:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik sms mijn vrienden zo vaak 's nachts. Vaak als ik het dan terug lees denk ik. Oh god...

Maar ze zijn nooit boos op me want ze flikken het me zelf ook geregeld.
Wel nuttig om je tel snachts op stil te zetten met zulke vrienden :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_116923505
Wel vaak dat ik dronken mensen ga opbellen...

Keer met een pilletje op een meisje gebeld dat ik het gevoel had dat ik d'r al zooo lang kende en dat we zooo goed bij elkaar paste/elkaar zo goed aanvoelde......Had d'r twee keer gesproken >:)
pi_116923938
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 09:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Wel vaak dat ik dronken mensen ga opbellen...

Keer met een pilletje op een meisje gebeld dat ik het gevoel had dat ik d'r al zooo lang kende en dat we zooo goed bij elkaar paste/elkaar zo goed aanvoelde......Had d'r twee keer gesproken >:)
Dat in cominatie met je username :D

"hhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhh... hey meisje.. hhhhhhhhhhhhhh.. hé meisje, lekker ding.. wat heb je aan?":')
pi_116924145
Nee het was niet zo'n gesprek, ik was meer net iest te vrolijk op dat moment en dacht "dit moet ik d'r echt vertellen"
pi_116930463
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 08:50 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Wel nuttig om je tel snachts op stil te zetten met zulke vrienden :P
Het leverd meestal de meest hilarische conversaties op. Dat is toch zonde om te missen. Alleen als ik echt weet dat ik er bijv. Vroeg uit moet gaat hij op stil.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116933970
Ik stuur wel vaker berichten op niet zulke passende tijden omdat ik te maken heb met verschillende tijdzones wat mijn vrienden betreft, maar ik stuur een bericht en bel ze niet, juist om te vorkomen dat ik ze stoor.
Als je niet gestoord wilt worden, of wilt slapen, zet je hem toch uit?
Ook beter voor de gezondheid om hem niet op je nachtkastje te hebben.
Als er iets belangrijks is, bellen ze wel op je vaste telefoon, of ze komen langs, of je krijgt de politie aan de deur.
Ik begrijp echt niet hoe sommigen zo attached kunnen zijn aan een DING dat ze hun leven door laten verstoren.

Ik heb ook wel een leuk verhaal :
Ik dacht dat ik mijn vriend een sms stuurde met:"So want 2 have 53X with U RN!" maar die ging per ongeluk naar een vriendin. :@
Zij antwoordde:" Darling, congrats, u r cured from being g!"
_O-
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_116934103
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:32 schreef Cavalinho het volgende:
Ik stuur wel vaker berichten op niet zulke passende tijden omdat ik te maken heb met verschillende tijdzones wat mijn vrienden betreft, maar ik stuur een bericht en bel ze niet, juist om te vorkomen dat ik ze stoor.
Als je niet gestoord wilt worden, of wilt slapen, zet je hem toch uit?
Ook beter voor de gezondheid om hem niet op je nachtkastje te hebben.
Als er iets belangrijks is, bellen ze wel op je vaste telefoon, of ze komen langs, of je krijgt de politie aan de deur.
Ik begrijp echt niet hoe sommigen zo attached kunnen zijn aan een DING dat ze hun leven door laten verstoren.

Ik heb ook wel een leuk verhaal :
Ik dacht dat ik mijn vriend een sms stuurde met:"So want 2 have 53X with U RN!" maar die ging per ongeluk naar een vriendin. :@
Zij antwoordde:" Darling, congrats, u r cured from being g!"
_O-
Echt in die smstaal? :')
pi_116934493
Ik heb het ook wel eens gedaan :@ waarna hij binnen een uur op de stoep stond... niet zo leuk want ik meende het eigenlijk niet.
Ik heb toen ook niet open gedaan.

Zelf krijg ik ze nog wel eens van vrienden van vrienden ofso.
Geen interesse.
pi_116934520
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 20:59 schreef formerjellybean het volgende:
ik :')
Wǒ shě dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  dinsdag 18 september 2012 @ 15:32:43 #75
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_116936506
Gouden regel: als je hebt zitten drinken en het is na twaalven, stuur dan gewoon geen berichtjes.
The more debt, the better
pi_116945805
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:35 schreef Fascination het volgende:

[..]

Echt in die smstaal? :')
:Y
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_116967774
Doe dat regelmatig wel. Anderen hebben er geen probleem mee, ikzelf wel dat ik dat doe.. Mijn oplossing is mijn mobiel thuis laten of uitzetten als ik m meeneem.. :')

@TS, als je een android hebt, kun je er een vip-calls app opzetten. Ik werk zelf onregelmatig, en slaap dus ook overdag. Mijn geluid staat altijd uit dan, in die app kun je vooraf aangegeven nr's dus wel door laten komen als ze bellen ook al staat geluid uit :7
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_116967800
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:51 schreef formerjellybean het volgende:
Als je dronken bent doe je wel eens gekke dingen, get over it. Het is maar een smsje.
quote:
Yeah, vroeger hadden we niet eens een gsm, tegenwoordig moeten we 24/7 bereikbaar zijn als het ware de meldkamer van 112.

Mijn telefoon ligt ook beneden, als het echt belangrijk is komen ze maar langs. M'n deurbel doet het altijd.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_116967809
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:32 schreef flyguy het volgende:
Gouden regel: als je hebt zitten drinken en het is na twaalven, stuur dan gewoon geen berichtjes.
Volgens mij is dat een beetje lastig vol te houden. Omdat, eh... dronken.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  woensdag 19 september 2012 @ 13:49:34 #80
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_116978340
TS, wat stuurde hij dan?
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 19 september 2012 @ 22:40:11 #81
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_117005577
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 05:54 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een beetje lastig vol te houden. Omdat, eh... dronken.
Zelfs dronken mag je nog wel wat zelfbeheersing hebben :)
The more debt, the better
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')