abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116864757
Ik kreeg het dus laatst van iemand om een uur of 4 s'nachts van iemand en was daar niet zo blij mee

Wat ik me afvraag is dit wanneer ga je iemand dronken berichtjes sturen en heeft iemand het wel eens gedaan en hoe is dat afgelopen ?

Ik heb het zelf gelukkig nog nooit gedaan en zou er zelf ook niet zo blij mee zijn als ik dat deed.
pi_116864893
Doe ik wel eens. Goed afgelopen want ik stuur geen vreemde dingen. En typ ook redelijk normaal. No problemo dus. Ja, de tijd misschien.
pi_116864945
Vaak genoeg. Geen idee waarom ik het doe, op dat moment lijkt het een goed plan.

Ik heb er vaker last van dat ik dan smsjes naar de verkeerde stuur.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_116864985
Telefoon = stil als ik slaap. Kan ik 's ochtends vroeg weer reageren ;)
pi_116865488
Niemand die dus berichtjes heeft gestuurd met daarin zoiets van oh mijn god wat heb ik nou gedaan ?? Spontaan exen van jaren terug ge-smst , ik ben namelijk beetje nieuwsgierig naar dat soort verhalen en ergens vind ik het ook een beetje een apart fenomeen dit dronken sms-en
pi_116865700
Ik snap dit ook niet :')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  FOK!fossiel zondag 16 september 2012 @ 21:08:03 #7
8443 cptmarco
it's captain...
pi_116866368
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 20:59 schreef formerjellybean het volgende:
Niemand die dus berichtjes heeft gestuurd met daarin zoiets van oh mijn god wat heb ik nou gedaan ?? Spontaan exen van jaren terug ge-smst , ik ben namelijk beetje nieuwsgierig naar dat soort verhalen en ergens vind ik het ook een beetje een apart fenomeen dit dronken sms-en
Jawel. Dan probeer ik gewoon te doen alsof er niks gebeurt is :)
pi_116866576
quote:
10s.gif Op zondag 16 september 2012 21:10 schreef LookAtMe het volgende:

[..]

Jawel. Dan probeer ik gewoon te doen alsof er niks gebeurt is :)
Dat deed hij dus ook al wist hij dat ik heel pissig was, ik had hem namelijk gisteren aangesproken en toen zei die ik was dronken en dan stuur ik iedereen berichtjes. Hij schaamde zich wel erg juist omdat ik best wel pissig op hem ben geworden en wist zich geen houding te geven.
pi_116867075
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:12 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat deed hij dus ook al wist hij dat ik heel pissig was, ik had hem namelijk gisteren aangesproken en toen zei die ik was dronken en dan stuur ik iedereen berichtjes. Hij schaamde zich wel erg juist omdat ik best wel pissig op hem ben geworden en wist zich geen houding te geven.
Waarom ben je zo pissig? Nog nooit gedronken?
pi_116867323
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:12 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Het was maar één smsje, is dat nou zo erg? :')
''The root of suffering is attachment''
pi_116867363
Omdat ik eerst heel lang niets van hem gehoord heb en het eerste berichtje dan dat ik dus weer van hem hoor om 4 uur middernacht is terwijl ik gewoon probeer te slapen.

En ja ik heb tuurlijk weleens gedronken maar ik ben nog nooit gaan smsen op dat soort momenten juist omdat ik me wel degelijk bewust van ben dat mensen rond zulke tijdstippen slapen.
De enige tijden dat ik iets van de telefoon middernacht iets wil horen is als er iets heel ergs gebeurd is en anders niet.
pi_116867460
Heel misschien zeur je.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116867580
Geen sms, wel wen pissig mailtje naar m'n manager en directeur over iets een onderwerp wat me zwaar viel.

Mogelijk nog met consequenties maar lig er niet wakker van.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_116867686
quote:
7s.gif Op zondag 16 september 2012 21:25 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Heel misschien zeur je.
Jij word wel graag middernacht uit je slaap gehaald ?
pi_116867759
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:28 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Doe dan gewoon de sms toon op stil of zo. :')
pi_116867767
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:28 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik zou om 1 dronken sms geen heel gelazer beginnen in ieder geval.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116867850
Als je niet wakker gesmst wilt worden, moet je je mobiel op stil zetten 's nachts.

Ik ben nooit dronken, dus stuur ook geen dronken berichtjes. Ik stuur dan wel weer berichtjes in mijn slaap, haha. Gelukkig nog nooit echt genant. Meestal doe ik dat als ik over iemand heb gedroomd. Bijna altijd is dat mn oudhuisgenootje die ik leuk vond, en dan stuur ik iets van 'fuck lekkerding ik mis je, wanneer meeten we weer s?' maar hij kent me en weet dat ik dan over m gedroomd heb en stuurt dan meestal iets terug van heb je weer fijn gedroomd, vertel.. ofzo. Heb ook wel eens een jongen die ik al 2 jaar niet meer had gesproken 'haha ik heb over je gedroomd' om 4uur 's nachts gestuurd, en ook die reageerde er heel relaxt op.
pi_116868230
Ik krijg elke zaterdagnacht een (dronken) SMSje/WhatsApp van een vriend van me, om mij te pesten }:|
pi_116868347
Wees blij dat het bij SMSjes blijft.
Ik werd toendertijd elke donderdagnacht gebeld door een collega.
En die hield pas op met bellen als ie me aan de lijn had gehad. _O-

Stond ie vrijdagochtends trillend van de drank op het werk. :D
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_116868592
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:37 schreef GizartFRL het volgende:
Wees blij dat het bij SMSjes blijft.
Ik werd toendertijd elke donderdagnacht gebeld door een collega.
En die hield pas op met bellen als ie me aan de lijn had gehad. _O-

Stond ie vrijdagochtends trillend van de drank op het werk. :D
oei dan had ik helemaal link geweest
pi_116868667
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:40 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

oei dan had ik helemaal link geweest
Ik kon er wel om lachen.
Zou ik nu ook nog doen ( toen ik al 2 jaar bij het bedrijf weg was belde hij me nog wel eens snachts. _O- _
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_116868893
Je lijkt in wel erg pissig in verhouding tot wat voorgevallen is (het smsje).
Ik krijg het idee dat je (ook) pissig bent omdat je niet weet of en wat je hiervan moet denken. Ineens een berichtje 's nachts terwijl je lang niets van hem gehoord had.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_116868985
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:35 schreef JRRY het volgende:
Ik krijg elke zaterdagnacht een (dronken) SMSje/WhatsApp van een vriend van me, om mij te pesten }:|
En nog laat je elke zaterdagnacht je geluid aan?
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_116869023
quote:
7s.gif Op zondag 16 september 2012 21:45 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

En nog laat je elke zaterdagnacht je geluid aan?
Ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')