Mwah valt wel mee hoorquote:
een emmer?quote:Op zondag 16 september 2012 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
* -_Guitarist_- haalt de sportdrank weer uit LoLa's handen en geeft haar een emmer water.
Ik heb niet zo'n last van mijn voetjes..quote:Op zondag 16 september 2012 20:31 schreef DevilsWhore het volgende:
LL, zal ik je voeten maar even masseren na die inspanning?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OF je mag zo mee onder de douche
quote:Op zondag 16 september 2012 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n last van mijn voetjes..
Maar mijn nek mag wel ...Voor de fysio hoef je niet meer naar de HA, kan je rechtstreeks bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OF je mag zo mee onder de douche
Nek is ook goed.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op zondag 16 september 2012 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n last van mijn voetjes..
Maar mijn nek mag wel ...Oeh, oeh, mag ik mee?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OF je mag zo mee onder de douche
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Mooi doe dat morgenquote:Op zondag 16 september 2012 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
Je hebt geen verwijzing nodig voor de fysio
Omdat jijquote:Op zondag 16 september 2012 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi doe dat morgen
Het word wel druk onder de douche zeg?
Vanwaar die interesse
Gisteren hoorde ik mijn buren ook jaquote:Op zondag 16 september 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie ook last van seksende buren en dunne plafonds?
quote:
Neequote:Op zondag 16 september 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meestal ben ik die 'buren'.quote:Op zondag 16 september 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
valt wel mee hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oefquote:Op zondag 16 september 2012 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meestal ben ik die 'buren'.
Ja want studentenhuisquote:Op zondag 16 september 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen mag hier meepostenquote:Op zondag 16 september 2012 20:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja want studentenhuisOh en mijn bovenbuurman huilt na de seks
![]()
![]()
HoiMag ik meeposten ?
ohhhh shi- :$quote:Op zondag 16 september 2012 20:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iedereen mag hier meepostenTenzij je komt lopen trollen
Ja want jij heet dr. sexyquote:Op zondag 16 september 2012 20:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
![]()
![]()
HoiMag ik meeposten ?
ik heb helemaal geen cavia'squote:Op zondag 16 september 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ga jij maar weer weg. Cavia mevrouwtje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Oh, daar hou ik wel vanquote:
Ik zou niet durvenquote:Op zondag 16 september 2012 20:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iedereen mag hier meepostenTenzij je komt lopen trollen
jullie denken dat ik nooit serieus ben, maar ik meen alles oprecht ende eerlijk hoorquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, daar hou ik wel van
Vind mannen die geen kik geven zo jammer. Weet dan niet goed in te schatten in hoeverre ze ervan genieten..
Sexehquote:Op zondag 16 september 2012 20:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
![]()
![]()
HoiMag ik meeposten ?
Mee eens.. mannen moeten wel geluid makenquote:Op zondag 16 september 2012 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, daar hou ik wel van
Vind mannen die geen kik geven zo jammer. Weet dan niet goed in te schatten in hoeverre ze ervan genieten..
Dat weet ik toch. En waarom DM je niet terug?quote:Op zondag 16 september 2012 20:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jullie denken dat ik nooit serieus ben, maar ik meen alles oprecht ende eerlijk hoor
eens.. het maakt mij altijd een beetje onzeker.. als in "doe ik het wel goed?"quote:Op zondag 16 september 2012 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor vrouwen. Lijkt me geen bal aan als ze geen geluid maken.
quote:Op zondag 16 september 2012 20:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen cavia'sOwnee? Wat zijn deze dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He? Met je hoofd?!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ik heb geen dm meer van jou nadat ik jou een had gestuurdquote:Op zondag 16 september 2012 20:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat weet ik toch. En waarom DM je niet terug?
quote:Op zondag 16 september 2012 20:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb geen dm meer van jou nadat ik jou een had gestuurd![]()
Geldt ook voor mij, maar dat lijkt me vrij logischquote:Op zondag 16 september 2012 20:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eens.. het maakt mij altijd een beetje onzeker.. als in "doe ik het wel goed?"
zie? serieuze post mensen
altijd mij maar weer verraden eh.. that's it, het is uitquote:Op zondag 16 september 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ownee? Wat zijn deze dan?
[ afbeelding ]
He? Met je hoofd?!
kun je m nog eens sturen?quote:Op zondag 16 september 2012 20:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]ik gaf jou antwoord op jouw vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |