Mwah valt wel mee hoorquote:
een emmer?quote:Op zondag 16 september 2012 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
* -_Guitarist_- haalt de sportdrank weer uit LoLa's handen en geeft haar een emmer water.
Ik heb niet zo'n last van mijn voetjes..quote:Op zondag 16 september 2012 20:31 schreef DevilsWhore het volgende:
LL, zal ik je voeten maar even masseren na die inspanning?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OF je mag zo mee onder de douche
quote:Op zondag 16 september 2012 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n last van mijn voetjes..
Maar mijn nek mag wel ...Voor de fysio hoef je niet meer naar de HA, kan je rechtstreeks bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OF je mag zo mee onder de douche
Nek is ook goed.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op zondag 16 september 2012 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n last van mijn voetjes..
Maar mijn nek mag wel ...Oeh, oeh, mag ik mee?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OF je mag zo mee onder de douche
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Mooi doe dat morgenquote:Op zondag 16 september 2012 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
Je hebt geen verwijzing nodig voor de fysio
Omdat jijquote:Op zondag 16 september 2012 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi doe dat morgen
Het word wel druk onder de douche zeg?
Vanwaar die interesse
Gisteren hoorde ik mijn buren ook jaquote:Op zondag 16 september 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie ook last van seksende buren en dunne plafonds?
quote:
Neequote:Op zondag 16 september 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meestal ben ik die 'buren'.quote:Op zondag 16 september 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
valt wel mee hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oefquote:Op zondag 16 september 2012 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meestal ben ik die 'buren'.
Ja want studentenhuisquote:Op zondag 16 september 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen mag hier meepostenquote:Op zondag 16 september 2012 20:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja want studentenhuisOh en mijn bovenbuurman huilt na de seks
![]()
![]()
HoiMag ik meeposten ?
ohhhh shi- :$quote:Op zondag 16 september 2012 20:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iedereen mag hier meepostenTenzij je komt lopen trollen
Ja want jij heet dr. sexyquote:Op zondag 16 september 2012 20:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
![]()
![]()
HoiMag ik meeposten ?
ik heb helemaal geen cavia'squote:Op zondag 16 september 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ga jij maar weer weg. Cavia mevrouwtje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Oh, daar hou ik wel vanquote:
Ik zou niet durvenquote:Op zondag 16 september 2012 20:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
jullie denken dat ik nooit serieus ben, maar ik meen alles oprecht ende eerlijk hoorquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, daar hou ik wel van
Vind mannen die geen kik geven zo jammer. Weet dan niet goed in te schatten in hoeverre ze ervan genieten..
Sexehquote:Op zondag 16 september 2012 20:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
![]()
![]()
HoiMag ik meeposten ?
Mee eens.. mannen moeten wel geluid makenquote:Op zondag 16 september 2012 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, daar hou ik wel van
Vind mannen die geen kik geven zo jammer. Weet dan niet goed in te schatten in hoeverre ze ervan genieten..
Dat weet ik toch. En waarom DM je niet terug?quote:Op zondag 16 september 2012 20:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jullie denken dat ik nooit serieus ben, maar ik meen alles oprecht ende eerlijk hoor
eens.. het maakt mij altijd een beetje onzeker.. als in "doe ik het wel goed?"quote:Op zondag 16 september 2012 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor vrouwen. Lijkt me geen bal aan als ze geen geluid maken.
quote:Op zondag 16 september 2012 20:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen cavia'sOwnee? Wat zijn deze dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He? Met je hoofd?!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ik heb geen dm meer van jou nadat ik jou een had gestuurdquote:Op zondag 16 september 2012 20:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat weet ik toch. En waarom DM je niet terug?
quote:Op zondag 16 september 2012 20:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb geen dm meer van jou nadat ik jou een had gestuurd![]()
Geldt ook voor mij, maar dat lijkt me vrij logischquote:Op zondag 16 september 2012 20:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eens.. het maakt mij altijd een beetje onzeker.. als in "doe ik het wel goed?"
zie? serieuze post mensen
altijd mij maar weer verraden eh.. that's it, het is uitquote:Op zondag 16 september 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ownee? Wat zijn deze dan?
[ afbeelding ]
He? Met je hoofd?!
kun je m nog eens sturen?quote:Op zondag 16 september 2012 20:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]ik gaf jou antwoord op jouw vraag
Ik ook nietquote:Op zondag 16 september 2012 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb nog nooit stille vrouwen mee gemaakt
ik ook nietquote:Op zondag 16 september 2012 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:
Bedoelde hier niks mee hoorquote:Op zondag 16 september 2012 20:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
mja.. en tot nu toe altijd wel gehoord achteraf dat t lekker was enzulks.. maar.. ja, dan maak ik me toch zorgen jaquote:Op zondag 16 september 2012 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geldt ook voor mij, maar dat lijkt me vrij logisch
Nog een keer break-up seks dan?quote:Op zondag 16 september 2012 20:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
altijd mij maar weer verraden eh.. that's it, het is uit
oh w8
[..]
kun je m nog eens sturen?
Lijkt me logisch. Klinkt dan alsof hij/zij het goed wilt pratenquote:Op zondag 16 september 2012 20:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja.. en tot nu toe altijd wel gehoord achteraf dat t lekker was enzulks.. maar.. ja, dan maak ik me toch zorgen ja
ok ga maar liggen.. TGND, jij had een voorbinddildo eh?quote:Op zondag 16 september 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog een keer break-up seks dan?
nou ik denk wel dat ze t echt meenden.. toch welquote:Op zondag 16 september 2012 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me logisch. Klinkt dan alsof hij/zij het goed wilt praten
Heb jij er geen een dan?quote:Op zondag 16 september 2012 20:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok ga maar liggen.. TGND, jij had een voorbinddildo eh?![]()
I know, maar tochquote:Op zondag 16 september 2012 20:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou ik denk wel dat ze t echt meenden.. toch welmaar zo ga je dan wel denken ja
sowieso niet.. miss heb ik best een grote e-bek, maar ik ben elke keer toch wel weer bang om af te gaan ofzoquote:Op zondag 16 september 2012 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben dus niet de enige die bang is het niet goed te doen
Is het ook.quote:Op zondag 16 september 2012 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, daar hou ik wel van
Ik ook niet. Ik ben zelf ook niet echt stilquote:Op zondag 16 september 2012 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
nee, ik voel de boel liever met delen van m'n eigen lichaam.. dat vind ik lekkerder, true storyquote:Op zondag 16 september 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij er geen een dan?
Dan mag je de mijne wel lenen.
Voor jou wil ik wel stil zijn hoor.quote:
Ik wel maar dat maakte ze ruimschoots weer goed met nagels/bijten etcquote:Op zondag 16 september 2012 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Yesh, wil je de dubbele of de enkele?quote:Op zondag 16 september 2012 20:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok ga maar liggen.. TGND, jij had een voorbinddildo eh?![]()
Was ze zo verveeld?quote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik wel maar dat maakte ze ruimschoots weer goed met nagels/bijten etc
quote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan natuurlijk niet namens alle mannen spreken, maar ik heb vroeger eigenlijk geleerd om stil te zijn zodat mijn ouders niks merkten.
Dat werkt nu nog steeds een beetje door, al boeit het me niet meer of iemand het hoort.
Dat deed ik ook vroeger, daarna ging ik los. Nu heb ik er schijt aan.quote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan natuurlijk niet namens alle mannen spreken, maar ik heb vroeger eigenlijk geleerd om stil te zijn zodat mijn ouders niks merkten.
Dat werkt nu nog steeds een beetje door, al boeit het me niet meer of iemand het hoort.
hmmmmmmmmmmm.. doe de dubbele maarquote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yesh, wil je de dubbele of de enkele?
Maar is goed. Ik lig klaar.quote:Op zondag 16 september 2012 20:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, ik voel de boel liever met delen van m'n eigen lichaam.. dat vind ik lekkerder, true story
quote:Op zondag 16 september 2012 20:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor jou wil ik wel stil zijn hoor.
Oh ik wil met jou scharen met een dubbele dildoquote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yesh, wil je de dubbele of de enkele?
Ik hou me ook niet in,quote:Op zondag 16 september 2012 20:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is het ook.
[..]
Ik ook niet. Ik ben zelf ook niet echt stilMijn vriend vindt soms ook dat ik teveel lawaai maak
quote:Op zondag 16 september 2012 20:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh ik wil met jou scharen met een dubbele dildo
Om nom nomquote:Op zondag 16 september 2012 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou me ook niet in,
[ afbeelding ]
Schreeuwen zal je, en hard ookquote:Op zondag 16 september 2012 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou me ook niet in,
[ afbeelding ]
Ja, zo was het nou eenmaal. Kan er ook niks aan veranderen.quote:
Ja, maar ik ben nog steeds vrij stil. Behalve als mijn pener in de mond verdwijnt. Dan lukt het me niet om stil te zijn.quote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat deed ik ook vroeger, daarna ging ik los. Nu heb ik er schijt aan.
quote:Op zondag 16 september 2012 20:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Schreeuwen zal je, en hard ook
Mijn vriend zorgt er gewoon voor dat ik me stil houd. En hoequote:Op zondag 16 september 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zo was het nou eenmaal. Kan er ook niks aan veranderen.
Ging eerst wel eens helemaal op zolder zitten, in een kast.
[..]
Ja, maar ik ben nog steeds vrij stil. Behalve als mijn pener in de mond verdwijnt. Dan lukt het me niet om stil te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lamb of God, tip van de dag.quote:Op zondag 16 september 2012 20:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ff muziekjes uitzoeken ondertussen
quote:Op zondag 16 september 2012 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
Allemaal grote woorden
Wil ik het weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
Allemaal grote woorden
Bwehehe, ben ik ook wel benieuwd naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neeee geen LoGquote:Op zondag 16 september 2012 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lamb of God, tip van de dag.
Vooral het nieuwe album
Ik niet, ik vind haar niet mooi. Maar Dr.Sexy zie ik wel eens voorbij komen in het GoT serie topic.quote:
geen idee....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal ik zo ook ff naar kijken.. eerst ff m'n trancemapje doorpluizen voor iemandquote:Op zondag 16 september 2012 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lamb of God, tip van de dag.
Vooral het nieuwe album
Zo klink ik ook ongeveer. Alleen dan iets zachter. Hangt er vanaf. Af en toe klink ik als Rain DeGrey.quote:Op zondag 16 september 2012 20:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik kwam en ik kom nog steeds![]()
Tevens schreeuwen onder de seks:
quote:Op zondag 16 september 2012 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen idee....SeksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt rode damesquote:Op zondag 16 september 2012 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neeee geen LoG
[..]
Ik niet, ik vind haar niet mooi. Maar Dr.Sexy zie ik wel eens voorbij komen in het GoT serie topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |