Ja ik maak avatars voor fokkers, problem?quote:Op maandag 17 september 2012 15:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey heb je al werk?
Je kunt natuurlijk altijd nog op penissen sabbelen om aan de centjes te komen, mocht het tegenzittenquote:Op maandag 17 september 2012 15:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja ik maak avatars voor fokkers, problem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat slaat als een lul op een fietsbelAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op maandag 17 september 2012 15:44 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik wil wel even je penis komen sabelen hoorVerdient toch een leuk zakcentje? haha zo'n klotewerk is het niet. Alleen bij mensen die zich niet wassen ben je de lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat slaat als een lul op een fietsbel
Ik ga slecht gedrag niet belonenquote:Op maandag 17 september 2012 15:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hey luister eens ZAKcentje KLOTEwerk de LUL dat zijn grappen waar ik tijd instak (haha insteken), even waardering graag aub
....quote:Op maandag 17 september 2012 15:52 schreef Ame_thyst het volgende:
Je komen detector is malfunctioning
[..]
Ik ga slecht gedrag niet belonen
Zit ook in college.quote:Op maandag 17 september 2012 16:16 schreef Lorrelies het volgende:
Gaat weer lekker hier
Ik ga maar eens richting collegeWe gaan het weer gezellig over depressies en zelfmoord hebben
Ik zit in mijn rechterhand? En ik ben links.quote:Op maandag 17 september 2012 16:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hihi datdus zijn rechterhand heet "college"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |