SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 5% gewijzigd door MineraalWater op 17-09-2012 18:27:04 ]
En jou muur vol met hakenkruizen kwam in beeldquote:Op zondag 16 september 2012 19:50 schreef drumstickNL het volgende:
Tinychat
Wat een klote app is dat; zat een beetje mee te kloten en toen zag ik mn gezicht ineens in een kamer met allemaal negerts.
Had ik op broadcast geklikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nope; lag in bed duss..quote:Op zondag 16 september 2012 19:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
En jou muur vol met hakenkruizen kwam in beeld
Meh!!quote:Op zondag 16 september 2012 21:08 schreef Lorrelies het volgende:
Joh ik ben er toch!
pics mag je zelf verzinnen
Is al uitgezonden.quote:Op zondag 16 september 2012 22:33 schreef Lorrelies het volgende:
Damnit, 1e seizoen van Game of Thrones afgezien
Ik wil seizoen 2
Ez tv dot comquote:Op zondag 16 september 2012 22:56 schreef Lorrelies het volgende:
Ik weet het, maar ik kijk ze via dvd die ik van iemand anders heb geleend
En lol, op de frontpage staat zo'n poll over 'lokpubers'. Wat een geweldig woord
Bla bla blaquote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef Lorrelies het volgende:
Nee man, als ik zoiets doe dan doe ik het goed en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |