SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
[ Bericht 1% gewijzigd door GekkeGerrit- op 16-09-2012 19:06:09 ]Feyenoord Rotterdam
Baas.jpgquote:
Klik.quote:Op zondag 16 september 2012 18:43 schreef marcie216 het volgende:
Komt de Fifa 13 webapp op maandag - dinsdag (die nacht) of op dinsdag - woensdag ?
Als je er toch vanaf wilt, kan ik je wel helpen.quote:Op zondag 16 september 2012 18:50 schreef Ajacied7 het volgende:
Zijn er nog PS3'ers gebaat bij een kleine donatie?
Zet maar een speler te koopquote:Op zondag 16 september 2012 18:51 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Als je er toch vanaf wilt, kan ik je wel helpen.
Wat wil je kwijt?quote:Op zondag 16 september 2012 18:50 schreef Ajacied7 het volgende:
Voor hoeveel?quote:
Altijd, maar ik weet niet eens hoe ik mijn team wil gaan inrichtenquote:Op zondag 16 september 2012 18:50 schreef Ajacied7 het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 18:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De OP +gamertags zijn weer hersteld. [ afbeelding ]
Of herstelt.
Heb je er nou mensen uitgegooid?quote:Op zondag 16 september 2012 18:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Of herstelt.
minus een paar bij de PS3 sectie zo te zienquote:Op zondag 16 september 2012 18:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Of herstelt.
Haha, je had alleen GJE er uit moeten gooien, want die heeft immers niet meer gepostquote:Op zondag 16 september 2012 18:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Of herstelt.
Niks bij Marcie gedaan.quote:Op zondag 16 september 2012 18:59 schreef Fuszy het volgende:
marcie en GJE staan er niet meer in, maar ik weet niet of jij dat hebt gedaan of iemand anders
Heb er nooit in gestaanquote:Op zondag 16 september 2012 19:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Niks bij Marcie gedaan.
GJE verdient geen plaatsje hier in, die heeft al ruim een dag niet gepost hier, dat mag niet!!! We moeten wel consequent blijven natuurlijk.
FLIKKER ZE ER ALLEMAAL UIT! EINZ1111 behalve mij natuurlijkquote:Op zondag 16 september 2012 19:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Staan er trouwens wel meer in die hier al eeuwen niet meer gepost hebben.
quote:Op zondag 16 september 2012 19:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Morgen is het nationale worstenbroodjes dag. Leuke hè, Mathijs?!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 september 2012 19:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Morgen is het nationale worstenbroodjes dag. Leuke hè, Mathijs?!
[ afbeelding ]
Ze hebben wel 2 bazen CBs en veel spelers die er vorig jaar in zaten zijn nu nog steeds bronzequote:Op zondag 16 september 2012 19:08 schreef TheFastOne het volgende:
Mijn eerste team wordt sowieso een bronze-Koreanen team
Ik wissel hem altijd voor Balotelli.quote:Op zondag 16 september 2012 19:11 schreef TheFastOne het volgende:
Dzeko is trouwens echt een beest in de demo.
SPOILER!!!!quote:Op zondag 16 september 2012 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is een Koreaanse bronze met 72 shooting, hij is een CF maar zijn heading is niet echt goed dus ik denk dat hij in 4-3-3 niet echt goed is.
Het is heus niet zo dat veel mensen hier een Koreaans bronze team gaan maken. Ik heb nu betere CMs gevonden voor een Engels bronze teamquote:
Ik heb echt het gevoel dat je nu al de hele dag in de database spelers aan het zoeken bent.quote:Op zondag 16 september 2012 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is heus niet zo dat veel mensen hier een Koreaans bronze team gaan maken. Ik heb nu betere CMs gevonden voor een Engels bronze team
Meer pace zeker, peessletjequote:Op zondag 16 september 2012 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is heus niet zo dat veel mensen hier een Koreaans bronze team gaan maken. Ik heb nu betere CMs gevonden voor een Engels bronze team
Die namen en die gezichten die allemaal op elkaar lijken, ik heb niet eens zin om me te verdiepen wie wie is. Laat staan wie nou goed is.quote:Op zondag 16 september 2012 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Racistquote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die namen en die gezichten die allemaal op elkaar lijken, ik heb niet eens zin om me te verdiepen wie wie is. Laat staan wie nou goed is.
Zekerheidje denk ik.quote:Op zondag 16 september 2012 19:37 schreef Jonnsie het volgende:
Zal er enige kans op een IF Buttner zijn?!
Lijkt me wel, bij je debuut scoren en een assist... Wel jammer dat het aan het einde van Fifa 12 is, eindelijk een bazen LBquote:Op zondag 16 september 2012 19:37 schreef Jonnsie het volgende:
Zal er enige kans op een IF Buttner zijn?!
TOTW 1 van FUT 13, want die komt woensdag uit. Dinsdag mogen we de webapp in.quote:Op zondag 16 september 2012 19:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lijkt me wel, bij je debuut scoren en een assist... Wel jammer dat het aan het einde van Fifa 12 is, eindelijk een bazen LB
Die wordt vreselijk duur in Fifa 13, TOTW 1 = onbetaalbaar helaasquote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
TOTW 1 van FUT 13, want die komt woensdag uit. Dinsdag mogen we de webapp in.
Nee, ik kijk alleen wie ik wil gebruiken in de teams die ik wil gaan maken.quote:Op zondag 16 september 2012 19:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat je nu al de hele dag in de database spelers aan het zoeken bent.
Klopt dit beeld een beetje?.
Nee, de 2 CMs die ik nu heb hebben 76 en 74 pace en die 2 die ik er nu neer wil zetten volgens mij ook.quote:
Vast ook wel in fifa 12 anders kunnen ze geen pakjes verkopen...quote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
TOTW 1 van FUT 13, want die komt woensdag uit. Dinsdag mogen we de webapp in.
20.quote:Op zondag 16 september 2012 19:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel packs (zelfde packs als dat je zou krijgen bij de UT edition) kan je krijgen voor ¤20? Vergeef het me als dit al gevraagd is.
Premium waren 2,50 of 3 euro. Dus ik denk 6 of 8quote:Op zondag 16 september 2012 19:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel packs (zelfde packs als dat je zou krijgen bij de UT edition) kan je krijgen voor ¤20? Vergeef het me als dit al gevraagd is.
Iemand zei dat ze 80 cent kosten (ik heb geen idee want ik koop geen packs). Dat zouden dan dus 25 packs zijn...quote:Op zondag 16 september 2012 19:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
TOTW1 was vorig jaar mega cheap maar werd daarna pas duur. Toen kon je alleen de webapp in though, nu kan je ook spelen.quote:Op zondag 16 september 2012 19:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die wordt vreselijk duur in Fifa 13, TOTW 1 = onbetaalbaar helaas
Oke, dankje.quote:Op zondag 16 september 2012 19:43 schreef marcie216 het volgende:
Op de ps3 kosten die packs 0,99 cent.
Dus 20.
Nee joh, gold packs zijn toch wel duurder?quote:Op zondag 16 september 2012 19:43 schreef marcie216 het volgende:
Op de ps3 kosten die packs 0,99 cent.
Dus 20.
lolquote:Op zondag 16 september 2012 19:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Morgen is het nationale worstenbroodjesdag. Leuke hè, Mathijs?!
[ afbeelding ]
Spelers in packs zijn in het begin wel duurder dus als het prijsverschil tussen gewone fifa 13 en ultimate edition 20 euro is kan je beter gewone 13 kopen.quote:
Die met 1 shiny kost 1 euroquote:Op zondag 16 september 2012 19:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee joh, gold packs zijn toch wel duurder?
Nu weet ik het ook niet meer. Ook geen zin om mijn ps3 aan te zettenquote:Op zondag 16 september 2012 19:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die met 1 shiny kost 1 euro
Die met 3 1,50 en die andere 3 euro dacht ik? Kan ook zijn dat ik er helemaal naast zit
Ik had IF Wilkshire voor 800c en weken later had ik hem voor 44k verkochtquote:Op zondag 16 september 2012 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
TOTW1 was vorig jaar mega cheap maar werd daarna pas duur. Toen kon je alleen de webapp in though, nu kan je ook spelen.
IF Wernbloom was tussen de 5 en 8k in de eerste 2 weken..daarna allemaal voor 30-40k verkocht een paar weken later
Normale FIFA bij Consoleshop.nl is ¤50. Als ik al van plan was packs te kopen, kan ik beter aan het begin wat tegoed kopen inderdaad.quote:Op zondag 16 september 2012 19:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Spelers in packs zijn in het begin wel duurder dus als het prijsverschil tussen gewone fifa 13 en ultimate edition 20 euro is kan je beter gewone 13 kopen.
Denk niet dat je met geld op de webapp packs kan kopen, op geen een manier...quote:Op zondag 16 september 2012 19:45 schreef Jonnsie het volgende:
Hoe werkt dat dan met die goldpacks via de webapp... Je kan immers niet met mspoints betalen in de webapp....
Had ook iets gelezen over fifapoints? Hoe kun je deze kopen dan? :S
Gewoon via PSN of xbox marketplace. En daarna kan je met die dingen ingame betalen. Het is volgens mij alleen maar een soort trucje, want je ziet niet direct hoeveel euro zo'n pakje kost omdat je met die points moet betalen.quote:Op zondag 16 september 2012 19:45 schreef Jonnsie het volgende:
Hoe werkt dat dan met die goldpacks via de webapp... Je kan immers niet met mspoints betalen in de webapp....
Had ook iets gelezen over fifapoints? Hoe kun je deze kopen dan? :S
Ik dacht echt 1 euro, maar nu twijfel ik ook...quote:Op zondag 16 september 2012 19:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nu weet ik het ook niet meer. Ook geen zin om mijn ps3 aan te zetten
Daarom juist, hoe willen mensen dan, zonder dat fifa 13 al uit is... Via de webapp packs gaan kopen? Je kan immers die points nog niet kopen!quote:Op zondag 16 september 2012 19:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon via PSN of xbox marketplace. En daarna kan je met die dingen ingame betalen. Het is volgens mij alleen maar een soort trucje, want je ziet niet direct hoeveel euro zo'n pakje kost omdat je met die points moet betalen.
Je kan ook niet met geld via de webapp betalen. Alleen maar coins.
Daily gift met coins bijvoorbeeldquote:Op zondag 16 september 2012 19:48 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Daarom juist, hoe willen mensen dan, zonder dat fifa 13 al uit is... Via de webapp packs gaan kopen? Je kan immers die points nog niet kopen!
Dat kan in het begin dus niet, maar volgens mij wel volgende week als je een season ticket hebt. Je krijgt waarschijnlijk wel packs omdat je een returning FUT speler bent.quote:Op zondag 16 september 2012 19:48 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Daarom juist, hoe willen mensen dan, zonder dat fifa 13 al uit is... Via de webapp packs gaan kopen? Je kan immers die points nog niet kopen!
Ja, krijg je daily gifts? net als met kerstquote:Op zondag 16 september 2012 19:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daily gift met coins bijvoorbeeld
Verder krijg je wat packs...
Lijkt me wel, anders kan je niets doen...quote:Op zondag 16 september 2012 19:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, krijg je daily gifts? net als met kerst
Met kerst krijg ik altijd een ipad, elk jaar weerquote:Op zondag 16 september 2012 19:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, krijg je daily gifts? net als met kerst
Voor de Xbox is het (¤20 / ¤25) * 2100 = 1680, 1680 / 80 = 21 packs. Dit is dus uitgaande van de winkelwaarde van 2100 Microsoft points.quote:Op zondag 16 september 2012 19:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe speelt henrie?quote:Op zondag 16 september 2012 19:53 schreef Thorb het volgende:
Man in 5 minuten gewoon weer de hele TP leeg
150bin methode?quote:Op zondag 16 september 2012 19:53 schreef Thorb het volgende:
Man in 5 minuten gewoon weer de hele TP leeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Van wie zijn deze stats? Het is een BPL CB en hij is silver.Titus BrambleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van wie zijn deze stats? Het is een BPL CB en hij is silver.Vlaar ofc, paceeee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thorb vertel? Hoe werkt dit?quote:Op zondag 16 september 2012 19:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja. 4k per 10 minuten
@Rijst nog niet getest
@ Mathijs natuurlijk
Linksbovenin zit een zoekbalkquote:Op zondag 16 september 2012 20:00 schreef detennismaster het volgende:
Hoe kan je spelers invoeren op de FUTWIZ squadbuilder pagina?
Als je geen skills gebruikt jaquote:Op zondag 16 september 2012 20:01 schreef Fuszy het volgende:
IF Pepe (juventus) gebruiken als RW? Normaal neemt iedereen hem als RM, maar vroeg me af of dat een beetje te doen was.
Kijk een eckte baas heeft met nog 4 weken fut te gaan in totaal 6000 brons spelers. Als je dan even niets te doen hebt zet je er 30 op voor 150 bin. Dan heb je een maand later nog maar 100 spelers die ik nu in 10 minuten per 30 stuks voor 4k verkoop...quote:Op zondag 16 september 2012 20:01 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Thorb vertel? Hoe werkt dit?
Misschien kan ik nog wat extra coins genereren!
Geoff Cameronquote:Op zondag 16 september 2012 20:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, die heeft geen 76 pace. Het is geen Engelsman trouwens
Van wie zijn deze stats? Het is een BPL CB en hij is silver.Miquel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
E- Weet niet of hij in Fifa 13 nog Bronze is of niet.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Oh jaquote:Op zondag 16 september 2012 20:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je geen skills gebruikt ja
edit; Oh hij heeft zelfs 3*. Maggio had 2 dan. Wel high/high workrates.
Een vleugelspeler met h/h gaat niet werken denk ik. High att, low def is ideaal voor een winger.quote:Op zondag 16 september 2012 20:01 schreef Fuszy het volgende:
IF Pepe (juventus) gebruiken als RW? Normaal neemt iedereen hem als RM, maar vroeg me af of dat een beetje te doen was.
Die heb ik nog niet gecheckt, maar het is een Norwich City speler en hij was dit jaar nog goldquote:Op zondag 16 september 2012 20:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Linksbovenin zit een zoekbalk
@Ds De Laet? Al zal die wel meer hebben...
Bassong?quote:Op zondag 16 september 2012 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gecheckt, maar het is een Norwich City speler en hij was dit jaar nog gold
Op zo'n fiets!quote:Op zondag 16 september 2012 20:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kijk een eckte baas heeft met nog 4 weken fut te gaan in totaal 6000 brons spelers. Als je dan even niets te doen hebt zet je er 30 op voor 150 bin. Dan heb je een maand later nog maar 100 spelers die ik nu in 10 minuten per 30 stuks voor 4k verkoop...
Bassong zeker.quote:Op zondag 16 september 2012 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gecheckt, maar het is een Norwich City speler en hij was dit jaar nog gold
Ik ben tot de conclusie gekomen, na het kijken van tientallen youtube video's dat de prijs/discardwaarde van alle Gold packs bijna precies gelijk is. Omdat de duurdere packs meer zeldzame kaarten bevatten is het op de lange duur lonend om de dure packs te openen, daar is de kans namelijk groter dat je een IF speler krijgt.quote:Op zondag 16 september 2012 19:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voor de Xbox is het (¤20 / ¤25) * 2100 = 1680, 1680 / 80 = 21 packs. Dit is dus uitgaande van de winkelwaarde van 2100 Microsoft points.
Ja, daar heb je ook een punt.quote:Op zondag 16 september 2012 20:03 schreef laucas het volgende:
[..]
Een vleugelspeler met h/h gaat niet werken denk ik. High att, low def is ideaal voor een winger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste die deze vraag goed beantwoord krijgt 25k.
quote:Op zondag 16 september 2012 20:06 schreef Ajacied7 het volgende:
PS3’ers opgelet:Kerlon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste die deze vraag goed beantwoord krijgt 25k.
In het begin zullen die 15k packs er nog niet zijn (hopelijk) en ik ben tot de conclusie gekomen dat je met 5k packs het makkelijkst winst maakt, vooral aan het begin. Ik moet even afwachten hoeveel coins ik heb voordat het spel uitkomt, als ik dan niet zo veel heb ga ik wel 1x MSP/fifa points kopen.quote:Op zondag 16 september 2012 20:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen, na het kijken van tientallen youtube video's dat de prijs/discardwaarde van alle Gold packs bijna precies gelijk is. Omdat de duurdere packs meer zeldzame kaarten bevatten is het op de lange duur lonend om de dure packs te openen, daar is de kans namelijk groter dat je een IF speler krijgt.
PS3’ers opgelet:Zé Eduardo ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste die deze vraag goed beantwoord krijgt 25k.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Na 2 keer lezenquote:Op zondag 16 september 2012 20:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eet jij veel? Zit je dan wel eens Vol Thorb?
PS3’ers opgelet:KerlonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste die deze vraag goed beantwoord krijgt 25k.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
PS3’ers opgelet:Filipe ook maar dat is wat langer geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste die deze vraag goed beantwoord krijgt 25k.![]()
Dan alsnog zullen 7500 packs meer opleveren, omdat er 3 rare players in zitten in plaats van 1. De discardwaarde/prijs is namelijk hetzelfde.quote:Op zondag 16 september 2012 20:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In het begin zullen die 15k packs er nog niet zijn (hopelijk) en ik ben tot de conclusie gekomen dat je met 5k packs het makkelijkst winst maakt, vooral aan het begin. Ik moet even afwachten hoeveel coins ik heb voordat het spel uitkomt, als ik dan niet zo veel heb ga ik wel 1x MSP/fifa points kopen.
VDM en war rijmt niet.quote:Op zondag 16 september 2012 20:11 schreef marcie216 het volgende:
Rijst kan niet rappen maar wel fappen.
Hij mekkert over VDM, nu is hij in de war.
Dan verslaat hij Richie, met zijn kleine pikkie
Einde
Rijmt niet eens manquote:Op zondag 16 september 2012 20:11 schreef marcie216 het volgende:
Einde
VanderMAR, WARquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 20:11 schreef marcie216 het volgende:
Einde
Het is Ritsjie, niet Ricky.quote:Op zondag 16 september 2012 20:11 schreef marcie216 het volgende:
Einde
Rappen en fappen wel.quote:Op zondag 16 september 2012 20:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
rappen en fappen ook niet. En richie en pikkie ook niet.
Marcie
Staat hier boven ook al.quote:Op zondag 16 september 2012 20:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
rappen en fappen ook niet. En richie en pikkie ook niet.
Marcie
Fixed. Is er al iets bekend over de discard value van IFs in FUT13?quote:Op zondag 16 september 2012 20:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan alsnog zullen 7500 packs meer opleveren, omdat er 3 rares in zitten in plaats van 1. De discardwaarde/prijs is namelijk hetzelfde.
ik spreek het altijd uit als fappen ipv feppenquote:Op zondag 16 september 2012 20:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is Ritsjie, niet Ricky.
[..]
Rappen en fappen wel. [ afbeelding ]
Ritchie en pikkie juist wel, door die ie.quote:Op zondag 16 september 2012 20:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is Ritsjie, niet Ricky.
[..]
Rappen en fappen wel. [ afbeelding ]
Ik zeg altijd feppen. Eigenlijk zeg ik het nooit.quote:Op zondag 16 september 2012 20:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik spreek het altijd uit als fappen ipv feppen
je doet het gewoon? hihiquote:Op zondag 16 september 2012 20:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zeg altijd feppen. Eigenlijk zeg ik het nooit.
Ritchie en Pikkie rijmt?quote:Op zondag 16 september 2012 20:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ritchie en pikkie juist wel, door die ie.
Rappen en fappen niet, of je moet het verneukt uitspreken.
VDM, rent ?quote:Op zondag 16 september 2012 20:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
Rijst kan niet rappen, maar wel opscheppen.
Hij maakt tracks over VDM, maar weet dat hij hem eruit rent.
Dan verslaat hij GJE, want de een-tweetjes zaten mee!
Einde.
Oh in mijn hoofd klonk het wel goedquote:
Marcie, waar kom jij vandaan? Half Antiliaans, half Marokkaan. Ik zag je bijna naakt in je rokje staan, keek me aan met een lach, weet niet eens je naam.quote:Op zondag 16 september 2012 20:11 schreef marcie216 het volgende:
Einde
flinke namenquote:Op zondag 16 september 2012 20:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Marcie, waar kom jij vandaan? Half Antiliaans, half Marokkaan. Ik zag je bijna naakt in je rokje staan, keek me aan met een lach, weet niet eens je naam.
Doe het dan zoquote:Op zondag 16 september 2012 20:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Marcie, waar kom jij vandaan?
Half Antiliaans, half Marokkaan.
Ik zag je bijna naakt in je rokje staan,
keek me aan met een lach, weet niet eens je naam.
quote:Op zondag 16 september 2012 20:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Marcie, waar kom jij vandaan? Half Antiliaans, half Marokkaan. Ik zag je bijna naakt in je rokje staan, keek me aan met een lach, weet niet eens je naam.
Dit lijkt wel wat op MC Martin want die liet ook een paar keer rappen en opscheppen op elkaar rijmenquote:Op zondag 16 september 2012 20:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
Rijst kan niet rappen, maar wel opscheppen.
Hij maakt tracks over VDM, maar weet dat hij hem eruit rent.
Dan verslaat hij GJE, want de een-tweetjes zaten mee!
Einde.
Ik daag je bij deze uit voor een rapbattle.quote:
Hey Rijst, hou je gedeist, het is tijd dat je je zelf bewijstquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 20:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey Rijst, hou je gedeist, het is tijd dat je je zelf bewijst
Wat denk je wel wat wil je hier mee, ben niet de vader van GJE
Einde.
Marcie, Marcie, crank niggah wut?quote:Op zondag 16 september 2012 20:19 schreef Lindgren. het volgende:
Marcie houdt niet van negers
Mijn hond lijkt op Chris Zeegers.
Einde.
Yoquote:Op zondag 16 september 2012 20:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Marcie, Marcie, crank niggah wut?
Marcie, focking epidemie, lezen, lezen, nee dat kan je nie.
Fock jou niggah, neuk GeeftJeEnergie!
#SWAGquote:Op zondag 16 september 2012 20:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Marcie, focking epidemie.
Lezen, lezen, nee dat kan je nie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht dat ik er meer had gekregen![]()
![]()
Even serieus, waar is GJE?Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.![]()
Marcie bolletje vet dat je bent.quote:Op zondag 16 september 2012 20:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Marcie, focking epidemie.
Lezen, lezen, nee dat kan je nie.
Als ik klaar ben met je lyricaal te murderen ben je meteen onbekend.
Niet dat iemand je kent. Want je bent.
Heel dik.
Einde ik ben klaar. Het is over.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.![]()
Deze is voor jou rijst,
je kunt praten wat je wilt maar bent nog softer dan ijs
Je denkt dat je veel bent, denk je dat nou echt?
Zelfs de spits van Groningen zegt het;
dude, weest stil want je bent gewoon ...hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Manne, manne, manne chill
Einde. :# :$
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 20:22 schreef laucas het volgende:
Oogst uit de packs dit jaar excl. een zooi NIF's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dacht ik ook, ik ga alle goede spelers die ik in packs heb gekregen maar niet posten want dat wordt een lange post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht dat ik er meer had gekregen![]()
Ja maar dat is niks voor GJE, en hij is wel op PSN.quote:Op zondag 16 september 2012 20:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet ik veel, interesseert me ook niet veel. Zijn wel eens vaker posters een dagje stil hier.Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.![]()
GJE zit nu in andere topics, misschien dat hij hier wel leest maar post in ieder geval niet. Kan misschien geen kwaad voor een tijdje...quote:![]()
Vraag het hem daar danquote:Op zondag 16 september 2012 20:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar dat is niks voor GJE, en hij is wel op PSN.![]()
![]()
Is hij boos op ons?quote:Op zondag 16 september 2012 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
GJE zit nu in andere topics, misschien dat hij hier wel leest maar post in ieder geval niet. Kan misschien geen kwaad voor een tijdje...Ik zit niet op PSN, iemand hier zei dat vanmiddag dat hij daar wel online was.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
vandermar, je weegt misschien veel en sorry dat ik dat zei,
maar zelfs als je chillt in een frituurpan ben ik vetter dan jijhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Stuur hem een DM, en vraag hem of hij je meeneemtquote:Op zondag 16 september 2012 20:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Is hij boos op ons?
[..]
Ik zit niet op PSN, iemand hier zei dat vanmiddag dat hij daar wel online was.![]()
![]()
nee ik blijf hier klevenquote:Op zondag 16 september 2012 20:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stuur hem een DM, en vraag hem of hij je meeneemtOp zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
OOOOOOOOOOOHHH!!!!quote:Op zondag 16 september 2012 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
vandermar, je weegt misschien veel en sorry dat ik dat zei,
maar zelfs als je chillt in een frituurpan ben ik vetter dan jij![]()
Lindgren, deze meesterdief is nog steeds geliefd bij vele chicks van zeventien. Hij maakt ze nat en het regent niet en zorgt dat ze even van haar leven geniet. Hij is dan eenmaal groot geschapen en heeft in bed al menig 1 neergeslagen. Zolang het fijn blijft en zij hijgt zijn de toeven te vertoeven hij wilt alleen z'n ei kwijt. Ze noemen hem dan oversekst zijn bang voor het slange mens van de harde kern. Kijk mee hoe hij vaardig spiest als hij er vandoor gaat met haar maagdenvlies.
zover mijn ode ofzo![]()
gr gr
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Pascal! Jezus, zie je wat de case is? Als ik op Wilders stem roept het FUTtopic;
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 20:30 schreef poker4lifee het volgende:
Lindgren, deze meesterdief is nog steeds geliefd bij vele chicks van zeventien. Hij maakt ze nat en het regent niet en zorgt dat ze even van haar leven geniet. Hij is dan eenmaal groot geschapen en heeft in bed al menig 1 neergeslagen. Zolang het fijn blijft en zij hijgt zijn de toeven te vertoeven hij wilt alleen z'n ei kwijt. Ze noemen hem dan oversekst zijn bang voor het slange mens van de harde kern. Kijk mee hoe hij vaardig spiest als hij er vandoor gaat met haar maagdenvlies.
zover mijn ode ofzo![]()
gr gr![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 20:31 schreef Lindgren. het volgende:
Pascal! Jezus, zie je wat de case is? Als ik op Wilders stem roept het FUTtopic;
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Feyenoord Rotterdam![]()
Pascal, je bent vies en zit onder de drek, dus hou je bek.quote:
Je hebt geen swag en je style is wack. Daarom dat ik dit zeg:
Stop jezelf in een afvalbak. Dan word je door een zwerver geneukt als je broek afzakt.
Dan word je anus helemaal zwak en uiteindelijk ga je in de bak.
BAM.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
baasquote:Op zondag 16 september 2012 20:30 schreef poker4lifee het volgende:
zover mijn ode ofzo![]()
gr gr![]()
![]()
Toefjes, beter ga je met pensioen
Je bent overdatum en voor AZ?
ahaha die worden nooit kampioen
Dagelijks communiceren met laag begaafden
Meestal minderjarig en ook nog Fifa verslaafden
Je blijft je jezelf maar verlagen tot hun niveau
Gast je denkt de hele dag maar
YOLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
Oh, GS heeft zijn dagelijkse homo-post ook weer gehad.quote:Op zondag 16 september 2012 20:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Pascal, je bent vies en zit onder de drek, dus hou je bek.
Stop jezelf in een afvalbak. Dan word je door een zwerver geneukt als je broek afzakt.
BAM.Feyenoord Rotterdam![]()
Hihi lachuhhhhh.quote:Op zondag 16 september 2012 20:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oh, GS heeft zijn dagelijkse homo-post ook weer gehad.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 20:32 schreef Rijst het volgende:
![]()
Story of my life.quote:Op zondag 16 september 2012 20:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Pascal, je bent vies en zit onder de drek, dus hou je bek.
BAM.![]()
kut rap. Gewoon AZ in de zeik nemenquote:Op zondag 16 september 2012 20:32 schreef Rijst het volgende:
![]()
Wil het niet zo lukken met het maken van je team?
Nog maar een link en je nieuwe team is subliem?
Je puzzelt al de hele avond, moet Arfa rechtsvoor?
Je blijft maar zoeken, loopt continu klem.
Geen zorgen er is een optie!
Zet gewoon Modric CDM.
Tering wat een teringzooi hier weer.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Gedichtjes met FUT suprisesquote:Op zondag 16 september 2012 20:36 schreef Toefjes het volgende:
Dit is ook leuk om om de avond voor Sinterklaas te doen![]()
![]()
Stel je niet zo aan. Dat zeg je alleen maar omdat Tim86 er niet is.quote:Op zondag 16 september 2012 20:36 schreef detennismaster het volgende:
Tering wat een teringzooi hier weer.![]()
valt wel mee. Vanavond nog geen bitchfights gehad volgens mijquote:Op zondag 16 september 2012 20:36 schreef detennismaster het volgende:
Tering wat een teringzooi hier weer.
Feyenoord Rotterdam![]()
Dat komt omdat GJE en SB er niet zijnquote:Op zondag 16 september 2012 20:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
valt wel mee. Vanavond nog geen bitchfights gehad volgens mij![]()
![]()
Mja SB komt wel weer terug![]()
en GJE is afwezig. Ik zie een verband.quote:Op zondag 16 september 2012 20:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
valt wel mee. Vanavond nog geen bitchfights gehad volgens mij![]()
Die haalt het niveau vaak wel omhoog!quote:Op zondag 16 september 2012 20:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Dat zeg je alleen maar omdat Tim86 er niet is.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
GM FUCKING TAquote:Op zondag 16 september 2012 20:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en GJE is afwezig. Ik zie een verband.![]()
SB is volgens mij morgen of overmorgen terug.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
Tja, ik hoop dat hij oplopende bans krijgt. Dus eerst een maand, daarna 2 maanden, etc etcquote:Op zondag 16 september 2012 20:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat komt omdat GJE en SB er niet zijn![]()
![]()
Mja SB komt wel weer terug![]()
Goed gespeeld, de meester heeft geoordeeld. Gefeliciteerd met de verdiende overwinning, inning, 9e inning.quote:Op zondag 16 september 2012 20:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
kut rap. Gewoon AZ in de zeik nemen![]()
![]()
Wel een aardig idee, gewoon speler weggeven met een gedichtjequote:
Alleen ben ik er nooit met sinterklaas![]()
![]()
Nee, gelukkig nietquote:Op zondag 16 september 2012 20:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zouden ze dat bij Darksonic thuis doen?![]()
![]()
Hier moest ik serieus om lachenquote:Op zondag 16 september 2012 20:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Goed gespeeld, de meester heeft geoordeeld. Gefeliciteerd met de verdiende overwinning, inning, 9e inning.![]()
![]()
Daarom de avond vóór Sinterklaasquote:Op zondag 16 september 2012 20:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel een aardig idee, gewoon speler weggeven met een gedichtje
Alleen ben ik er nooit met sinterklaas![]()
![]()
Fock Stoereboii, niemand moet die jongen.quote:Op zondag 16 september 2012 20:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
SB is volgens mij morgen of overmorgen terug.
Iedereen weet het, maar niets is tot hem doorgedrongen.
Stoereboii, en,
ik hoop voor je op een permanente ban!
![]()
![]()
gewoon zeggen dat het van googel komtquote:Op zondag 16 september 2012 20:42 schreef Toefjes het volgende:
Hoe is het beleid jegens het plaatsen van foto's van dames op dating sites hier?![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 20:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Fock Stoereboii, niemand moet die jongen.
Iedereen weet het, maar niets is tot hem doorgedrongen.
Stoereboii, en,
ik hoop voor je op een permanente ban!
![]()
![]()
Volgens mij zijn daar zelfs topics overquote:Op zondag 16 september 2012 20:42 schreef Toefjes het volgende:
Hoe is het beleid jegens het plaatsen van foto's van dames op dating sites hier?
Feyenoord Rotterdam![]()
Toefjes, deze boy doet het solo, ik zou het gewoon doen, you know, YOLO!quote:Op zondag 16 september 2012 20:42 schreef Toefjes het volgende:
Hoe is het beleid jegens het plaatsen van foto's van dames op dating sites hier?![]()
Fuck SB. Hij ging nooit met het schoolreisje mee.
Hij zweette en had eczeem, maar dat was niet het ergste probleem.
Hij praatte nooit en urineerde een keer tijdens de les.
En niet eens in zijn broek, nee nee, netjes in een fles.
Ik vind dat echt niet kunnen en zal hem geen succes gunnen.
Over en uit.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
LB-Y steekpass of skillend naar het doel? Coins kopen of fanatiek handelen met FUT-miljonair als zijnde cool? Subtiele finesse of keihard raggen?
Either way, in dit topic denk ik vaak;
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
LB-Y steekpass of skillend naar het doel? Coins kopen of fanatiek handelen met FUT-miljonair als zijnde cool? Subtiele finesse of keihard raggen?
Either way, in dit topic denk ik vaak;
[ afbeelding ]![]()
Ey ik heb een plek op m'n been, het is echt waar.
Brb! Even naar de apotheek voor een flesje smegma.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
doen doen doen doenquote:Op zondag 16 september 2012 20:44 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb de naam en woonplaats weggelaten. Ik twijfel, iemand tips?
[ afbeelding ]![]()
GEVUUUUHquote:Op zondag 16 september 2012 20:44 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]![]()
tettenquote:Op zondag 16 september 2012 20:44 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
Kei hard anaal vernederen hi hiquote:Op zondag 16 september 2012 20:44 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Jij, jij en niet ik. Wat een lekkere chick!quote:Op zondag 16 september 2012 20:44 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 20:44 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]Daar zou ik SB nog van afschoppen.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik klik wel op ja, heeft zij een leuke dag. Stuurt ze morgen een berichtje naar mij, en zeg ik wel gewoon dat ik verkeerd geklikt hebquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 20:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik klik wel op ja, heeft zij een leuke dag. Stuurt ze morgen een berichtje naar mij, en zeg ik wel gewoon dat ik verkeerd geklikt heb![]()
![]()
haha baasquote:Op zondag 16 september 2012 20:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik klik wel op ja, heeft zij een leuke dag. Stuurt ze morgen een berichtje naar mij, en zeg ik wel gewoon dat ik verkeerd geklikt hebFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 20:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik klik wel op ja, heeft zij een leuke dag. Stuurt ze morgen een berichtje naar mij, en zeg ik wel gewoon dat ik verkeerd geklikt heb
Feyenoord Rotterdam![]()
Hahaha baasquote:Op zondag 16 september 2012 20:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik klik wel op ja, heeft zij een leuke dag. Stuurt ze morgen een berichtje naar mij, en zeg ik wel gewoon dat ik verkeerd geklikt heb![]()
![]()
Omg, Zamparini strikes again
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
3 wedstrijden, verdomme.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet een stelling beantwoorden voor AK, die mag je wel hebben...quote:Op zondag 16 september 2012 20:48 schreef Kamikazie het volgende:
Ik moet voor een of andere opdracht een stelling inleveren + een argumentatie, iemand tips?![]()
GJE kan je vast wel helpen. Hij weet allesquote:Op zondag 16 september 2012 20:48 schreef Kamikazie het volgende:
Ik moet voor een of andere opdracht een stelling inleveren + een argumentatie, iemand tips?![]()
Oke. Kom maar op!quote:Op zondag 16 september 2012 20:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik moet een stelling beantwoorden voor AK, die mag je wel hebben...![]()
Mag marcie op geert wilders stemmen?quote:Op zondag 16 september 2012 20:48 schreef Kamikazie het volgende:
Ik moet voor een of andere opdracht een stelling inleveren + een argumentatie, iemand tips?
argument mag je zelf gevenFeyenoord Rotterdam![]()
Waar moet de stelling over gaan en welke vaardigheden moet je laten zien in je argumentatie? Moet het een betoog worden?![]()
Kamikazie moet meer assists geven tijdens het clubben.quote:Op zondag 16 september 2012 20:50 schreef n0ir het volgende:
Waar moet de stelling over gaan en welke vaardigheden moet je laten zien in je argumentatie? Moet het een betoog worden?![]()
Ga jij nou ineens de nerd uithangen hier?quote:Op zondag 16 september 2012 20:50 schreef n0ir het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 20:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ga jij nou ineens de nerd uithangen hier?![]()
![]()
Wie trollde nou iedereen aan het begin van het seizoen door te zeggen dat hij Torres voor een BIN van 200 had verkocht?![]()
Ik heb effe zin om huiswerk te makenquote:Op zondag 16 september 2012 20:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ga jij nou ineens de nerd uithangen hier?Lindgren.quote:Op zondag 16 september 2012 20:51 schreef TheFastOne het volgende:
Wie trollde nou iedereen aan het begin van het seizoen door te zeggen dat hij Torres voor een BIN van 200 had verkocht?![]()
Fan, fan, het is een ajaxfan, volgens mij was dat Lindgren. Puntquote:Op zondag 16 september 2012 20:51 schreef TheFastOne het volgende:
SB is de 19e weer terug.
Heb nog een DM van hem van een week of 3 geleden.
wist niet eens dat hij een ban te pakken hadquote:Op zondag 16 september 2012 20:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
SB is de 19e weer terug.
Heb nog een DM van hem van een week of 3 geleden.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja snap ik dus ook niet echtquote:
Maar mede leerlingen moeten hem beoordelen dus doe denk ik iets over alcohol of drugs gebruik onder jongeren, dat doet het altijd goed.![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 20:51 schreef TheFastOne het volgende:
Wie trollde nou iedereen aan het begin van het seizoen door te zeggen dat hij Torres voor een BIN van 200 had verkocht?
Veel te serieus.quote:Op zondag 16 september 2012 20:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja snap ik dus ook niet echt
Maar mede leerlingen moeten hem beoordelen dus doe denk ik iets over alcohol of drugs gebruik onder jongeren, dat doet het altijd goed.![]()
Alle drugs moet gelegaliseerd worden?quote:Op zondag 16 september 2012 20:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja snap ik dus ook niet echt
Wij zijn gaande....quote:Op zondag 16 september 2012 20:55 schreef n0ir het volgende:
[..]
Alle drugs moet gelegaliseerd worden?
Goede!![]()
Thorben is een held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
isgoed, pascal, torp??quote:Op zondag 16 september 2012 20:57 schreef Kamikazie het volgende:
Nu die stelling erop zit, maar aan clubs beginnen?![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 20:57 schreef pascal08 het volgende:
Thorben is een held!hoeveel coins heb je nou weer gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon zoiets van:
Is iemand die veel tijd aan fifa spendeert een nerd?
Zijn veel mensen het mee eens, omdat ze er nog steeds van overtuigd zijn dat mensen die veel met computers doen of veel aan het gamen is een nerd is. Er zijn ook veel mensen tegen, dmv common sense of ze spelen zelf fifaFeyenoord Rotterdam![]()
xOp zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: