SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Die zijn er niet.quote:Op zondag 16 september 2012 14:43 schreef Toefjes het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lach alle Roda supporters die hier zijn bij deze uit
Daarom. Ik lach per definitie geen fokkers uit als AZ een wedstrijd wintquote:
Kan zo maar gebeuren. Utrecht speelt beter.quote:Op zondag 16 september 2012 14:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom. Ik lach per definitie geen fokkers uit als AZ een wedstrijd wintIk hoop wel dat psv puntjes gaat morsen, anders hebben alle grote ploegen gewonnen
Zoals het nu lijkt zit hij niet in FUT13 of hij moet nog snel een nieuwe club vinden. Overigens heb ik hem dit jaar nooit gebruikt, maar wel een mooie goal hoorquote:Op zondag 16 september 2012 14:44 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/135343338
Zavarise
Alsof Utrecht gaat winnenquote:Op zondag 16 september 2012 14:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kan zo maar gebeuren. Utrecht speelt beter.
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 16 september 2012 14:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alsof Utrecht gaat winnendie kunnen alleen maar winnen van ajax en verder is het 3x niks.
Wel een uitwedstrijd voor psv hequote:Op zondag 16 september 2012 14:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alsof Utrecht gaat winnendie kunnen alleen maar winnen van ajax en verder is het 3x niks.
Ik mag hopen dat Ajax dit jaar wel van Utrecht gaat winnen, of moeten ze tegen Utrecht vlak na een CL wedstrijd? Dan wordt het wel lastig.quote:Op zondag 16 september 2012 14:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jammer, maar dat is FIFAquote:Op zondag 16 september 2012 14:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoals het nu lijkt zit hij niet in FUT13 of hij moet nog snel een nieuwe club vinden. Overigens heb ik hem dit jaar nooit gebruikt, maar wel een mooie goal hoor
RKC was ook uitverkocht.quote:Op zondag 16 september 2012 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vol uitvak voor PSV dat maak je ook niet vaak mee
Hij heeft Balchan en Watson voor zich bij mij, en dan heb je Evans ook nog (die heb ik ook nooit gebruikt) Ik heb Balchan niet alleen om zijn pace want ik scoor voor een CDM redelijk vaak met hem. Ik moet nog even uitzoeken hoe mijn MLS bronze team dit jaar wordt, misschien schakel ik om naar 4-3-3 of 4-3-2-1 nu Kandji LW is.quote:Op zondag 16 september 2012 14:56 schreef laucas het volgende:
[..]
Jammer, maar dat is FIFA![]()
Hij is echt een baas op CM/CDM. Sterk en wint duels, kan goed koppen, schieten en passen. Goede allrounder eigenlijk.
lolquote:Op zondag 16 september 2012 15:00 schreef marcie216 het volgende:
Kut Blom, vuile vieze kut blom
Was helemaal geen geel voor Bommel. Rot op
Blom leest niet mee vandaag denk ik.quote:Op zondag 16 september 2012 15:00 schreef marcie216 het volgende:
Nee, daarom zeg ik het ook hier. Ik ben bang voor Blom.quote:Op zondag 16 september 2012 15:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Blom leest niet mee vandaag denk ik.
Dit was gewoon geel hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 15:00 schreef marcie216 het volgende:
Die Kali even goed ja.. Strootman moet leren rustig te doen, elke keer flipt hij hem uit.quote:Op zondag 16 september 2012 15:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit was gewoon geel hoor.
Wat is die Strootman toch een vervelend smerig ventje
Het is toch dat je na 5 gele kaarten (nu dus) geschorst bent, dan 7 dan 9, dan 11, dan 13 toch? Speelt hij weinig wedstrijdjes.quote:Op zondag 16 september 2012 15:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Markiedie gaat vrolijk door met kaarten pakken na zijn schorsing
Blom heeft daar gewoon geld op ingezetquote:Op zondag 16 september 2012 15:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die Kali even goed ja.. Strootman moet leren rustig te doen, elke keer flipt hij hem uit.
Wat de commentator ook zegt : Dit soort overtredingen worden er 20 per wedstrijd gemaakt. En het was zijn 1e overtreding. Hoef je dus echt geen geel te geven.
Volgens wikipedia speelt San Lorenzo in de primera division...quote:Op zondag 16 september 2012 15:04 schreef GuRBuH het volgende:
Laten we een minuut stilte houden voor de spelers die ons zijn ontvallen.
[ afbeelding ]
Franco Jara. Prolific goalscorer, speelt dit seizoen in de anonimiteit van de Argentijnse 2e divisie. Hij zal gemist worden.
[ afbeelding ]
Met zijn pace en lengte de schrik van menig aanvaller. Heeft zelf besloten er een einde aan te maken en te gaan spelen in de Hongaarse competitie. Luka, het ga je goed
Dat gaat ook met Strootman nog een keer mis en hij heeft dat ook gewoon niet nodig.quote:Op zondag 16 september 2012 15:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die Kali even goed ja.. Strootman moet leren rustig te doen, elke keer flipt hij hem uit.
Wat de commentator ook zegt : Dit soort overtredingen worden er 20 per wedstrijd gemaakt. En het was zijn 1e overtreding. Hoef je dus echt geen geel te geven.
laat maar ze doen natuurlijk weer niet alle clubs uit de primera division erinquote:Op zondag 16 september 2012 15:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Volgens wikipedia speelt San Lorenzo in de primera division...
Er zijn veel spelers die er niet meer in zullen zitten of die van bronze naar silver gaan of van silver naar gold. Bijvoorbeeld Attakora, die nu in de Finse competitie speelt. White en Carayol zijn nu niet meer Engels en silver ipv bronze. En zo zijn er nog veel meer. Maar elk jaar worden er weer nieuwe spelers ontdektquote:Op zondag 16 september 2012 15:04 schreef GuRBuH het volgende:
Laten we een minuut stilte houden voor de spelers die ons zijn ontvallen.
[ afbeelding ]
Franco Jara. Prolific goalscorer, speelt dit seizoen in de anonimiteit van de Argentijnse 2e divisie. Hij zal gemist worden.
[ afbeelding ]
Met zijn pace en lengte de schrik van menig aanvaller. Heeft zelf besloten er een einde aan te maken en te gaan spelen in de Hongaarse competitie. Luka, het ga je goed
Oh dacht dat ie bij een andere speelde. Maar dan nog. Van die league zitten alleen Boca, River en Racing erin.quote:Op zondag 16 september 2012 15:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Volgens wikipedia speelt San Lorenzo in de primera division...
Ja, maar het was geen overtreding waar je geel voor hoeft te geven. Lichte overtreding.quote:Op zondag 16 september 2012 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat gaat ook met Strootman nog een keer mis en hij heeft dat ook gewoon niet nodig.
Verder is het gewoon een domme overtreding van Bommel op de middelijn. Dat zou hij met al zijn ervaring toch moeten weten
Ja weet ik, ik ouwehoer maar wat. Moses is nu ook Nigeriaan btw.quote:Op zondag 16 september 2012 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn veel spelers die er niet meer in zullen zitten of die van bronze naar silver gaan of van silver naar gold. Bijvoorbeeld Attakora, die nu in de Finse competitie speelt. White en Carayol zijn nu niet meer Engels en silver ipv bronze. En zo zijn er nog veel meer. Maar elk jaar worden er weer nieuwe spelers ontdekt
Sja je kan geel geven voor die overtreding maar dan moet Blom dit consequent doen.quote:Op zondag 16 september 2012 15:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, maar het was geen overtreding waar je geel voor hoeft te geven. Lichte overtreding.
Strootman moet dat inderdaad afleren, dit had hij bij zijn 1e seizoenshelft bij PSV niet. Toen speelde hij ook goed, sinds hij slechter is gaan spelen, is zijn frustratie steeds groter geworden.
Maar dat was dan ook echt zwaar onterecht, die rode kaart.quote:Op zondag 16 september 2012 15:11 schreef Tim86 het volgende:
Strootman zit weer in deze gemoedstoestand vandaag..
[ afbeelding ]
Ik vond het wel leuk om te lezen. Ik ben nog op zoek naar een nieuwe LB, 2 CMs en een LM voor mijn Engelse bronze team van FUT13.quote:Op zondag 16 september 2012 15:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik ouwehoer maar wat. Moses is nu ook Nigeriaan btw.
Klopt. Maar zijn hoofd marcie..zijn hoofd.quote:Op zondag 16 september 2012 15:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maar dat was dan ook echt zwaar onterecht, die rode kaart.
Ja hij heeft echt een kutkop ja. Maar mij boeit het niet zo veel wat voor kop hij heeft.quote:Op zondag 16 september 2012 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt. Maar zijn hoofd marcie..zijn hoofd.
Lijkt me een afschuwelijke speler om in je team te hebben. Die kerel heeft een oppas nodig om er voor te zorgen dat hij geen rood paktquote:Op zondag 16 september 2012 15:12 schreef Fuszy het volgende:
Betekent niet dat hij niet een keer normaal kan doen met zijn grindtegelhoofd.
Jozy is wel lekker bezig
Ja de aanvoerder moet dat doen. Oh wacht...quote:Op zondag 16 september 2012 15:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me een afschuwelijke speler om in je team te hebben. Die kerel heeft een oppas nodig om er voor te zorgen dat hij geen rood pakt
Als hij niet gewisseld wordt dan kan hij even later alsnog op verzoek van de scheidsrechter gaan douchen.quote:Op zondag 16 september 2012 15:20 schreef Tim86 het volgende:
Bommeltje al 2 domme overtredingen na zijn gele kaart..ben benieuwd of hij nog terug komt na rust
TIF dan maar.quote:Op zondag 16 september 2012 15:23 schreef Tim86 het volgende:
Altidore 2 goals en een assist al..mooie goals ook
Rodgers is een baasquote:Op zondag 16 september 2012 15:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Rodgers was vorig jaar 70 rated met 88 pace en nu 64 rated met 72 acceleration en 76 sprint speed. Zo slecht deed hij het toch niet vorig jaar maar hij speelt nu in de League One, misschien wilden ze niet zoveel silvers in die competitie hebben
En terecht, Mertens speelt als een natte krant. Toivonen ook niet gezien.quote:Op zondag 16 september 2012 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toivonen en Mertens eruit dat is toch verrassend
Als ik tegen hem moest deed hij het altijd goed, maar toen ik hem had was hij niet geweldig. Net als die andere MLS silvers trouwens.quote:
Gohquote:Op zondag 16 september 2012 15:36 schreef marcie216 het volgende:
Vanavond weer eens Kapsalon eten.
Waar we normaal altijd gingen halen, vragen we zonder ui, maar hebben hun daar schijt aan en krijg je gewoon ui erop. Nu dus bij een andere halen. En wat ik sowieso niet snap, is dat er bij sommige zaken wel ui op zit, en bij andere niet...
Ik vond Cummings-Rodgers een fijn koppel voorinquote:Op zondag 16 september 2012 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik tegen hem moest deed hij het altijd goed, maar toen ik hem had was hij niet geweldig. Net als die andere MLS silvers trouwens.
Ja die zijn niet te kanen?quote:
Awh..quote:Op zondag 16 september 2012 15:36 schreef marcie216 het volgende:
Waar we normaal altijd gingen halen, vragen we zonder ui, maar hebben hun daar schijt aan en krijg je gewoon ui erop. Nu dus bij een andere halen. En wat ik sowieso niet snap, is dat er bij sommige zaken wel ui op zit, en bij andere niet...
Als er maar: Friet, vlees en kaas op zit. Is alles goed. Met groenten is wel lekkerder dat wel.quote:Op zondag 16 september 2012 15:36 schreef marcie216 het volgende:
Ja er zit dan ook wel sla enzo op, maar ui heb je niet overal. Vragen we zonder ui, doen ze er gewoon ui opquote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Als er maar: Friet, vlees en kaas op zit. Is alles goed. Met groenten is wel lekkerder dat wel.
Waar haal jij dan??quote:Op zondag 16 september 2012 15:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja er zit dan ook wel sla enzo op, maar ui heb je niet overal. Vragen we zonder ui, doen ze er gewoon ui op
Je kan ook gewoon zelf naar de lokale dönerzaak gaan en het halen...quote:Op zondag 16 september 2012 15:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja er zit dan ook wel sla enzo op, maar ui heb je niet overal. Vragen we zonder ui, doen ze er gewoon ui op
We haalde altijd bij Bagdad in veldhoven.quote:
We bestellen --> gaan er heen, en halen het op.quote:Op zondag 16 september 2012 15:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zelf naar de lokale dönerzaak gaan en het halen...
Kan je net zo goed daar bestellen. Dan kan je ook nog zien of ze er ui op gooien.quote:Op zondag 16 september 2012 15:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
We bestellen --> gaan er heen, en halen het op.
Waar haal je al die ratings en stats vandaan?quote:Op zondag 16 september 2012 15:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Rodgers was vorig jaar 70 rated met 88 pace en nu 64 rated met 72 acceleration en 76 sprint speed. Zo slecht deed hij het toch niet vorig jaar maar hij speelt nu in de League One, misschien wilden ze niet zoveel silvers in die competitie hebben
Zien we niet, want is achter een balie, of je moet over de balie heen gaan kijken...quote:Op zondag 16 september 2012 15:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Kan je net zo goed daar bestellen. Dan kan je ook nog zien of ze er ui op gooien.
http://www.ea.com/nl/voetbal/creation-centrequote:Op zondag 16 september 2012 15:41 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Waar haal je al die ratings en stats vandaan?
Wtfquote:Op zondag 16 september 2012 15:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Zien we niet, want is achter een balie, of je moet over de balie heen gaan kijken...
Dönerzaak naast de coffeeshop vlak bij de kruisstraat en Evoluon. Is de bestequote:Op zondag 16 september 2012 15:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
We haalde altijd bij Bagdad in veldhoven.
Gaan nu of bij Eethuis posof/eethuis zeelst of Atlas.
Ja, is een hoge balie en dan helemaal links om de hoek is de keuken. Moet je over de balie heen hangen, en dan zie je wat ze doen. Maar er zijn hier genoeg andere in de buurt, dus ja als ze niet luisteren kunnen we naar een ander gaan.quote:
Ik had Cummings op ST en Rodgers op CAM en voor de rest had ik bijna het snelste MLS silver team wat je kon hebben maar het liep gewoon niet (misschien komt het doordat ik 4-5-1 speelde)quote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik vond Cummings-Rodgers een fijn koppel voorin.
Nog nooit geweest. Bedoel jij hizmeth ofsow? Daar heb je Lahmacun voor 1,75quote:Op zondag 16 september 2012 15:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dönerzaak naast de coffeeshop vlak bij de kruisstraat en Evoluon. Is de beste.
Neequote:Op zondag 16 september 2012 15:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Bedoel jij hizmeth ofsow? Daar heb je Lahmacun voor 1,75
We eten thuis kebab. Dus ik wil graag een Kapsalon.quote:Op zondag 16 september 2012 15:44 schreef Thorb het volgende:
Ga je serieus met je ouders een kapsalon eten of 'gewoon' met je vrienden
Sowieso uirode ui
vlakbij het evoluon had ik mijn stagequote:Op zondag 16 september 2012 15:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dönerzaak naast de coffeeshop vlak bij de kruisstraat en Evoluon. Is de beste.
Ik speelde 41212 met Benitez-Wynne-Opara- 88 Pace RB (denk ik, ff z'n naam kwijt)quote:Op zondag 16 september 2012 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had Cummings op ST en Rodgers op CAM en voor de rest had ik bijna het snelste MLS silver team wat je kon hebben maar het liep gewoon niet (misschien komt het doordat ik 4-5-1 speelde)
Kebab bestellen rond 10 uur, om 6uur ong eten met familie en daarna nog extra bestellen. Iedereen laten watertandenquote:Op zondag 16 september 2012 15:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
We eten thuis kebab. Dus ik wil graag een Kapsalon.
Je hebt toch een OV dat je gratis mag reizen als student? Ga dan eens naar het station Eindhoven. En ga dan de stad in en naar de friettent 'Dik en Lang' is echt lekkere friet daar. Zelfgemaakte hamburgers etc.quote:Op zondag 16 september 2012 15:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
vlakbij het evoluon had ik mijn stage. Halte verder -> bredastraat en dan nog een klein stukje lopen. We gingen daar in de buurt altijd friet eten bij een of andere chinees, maar eigenlijk was het niet te eten
Ja, maar ik kom amper in EHV. Eerst heel vaak, omdat ik vijf dagen per week stage liep op een accountantskantoor daar.quote:Op zondag 16 september 2012 15:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je hebt toch een OV dat je gratis mag reizen als student? Ga dan eens naar het station Eindhoven. En ga dan de stad in en naar de friettent 'Dik en Lang' is echt lekkere friet daar. Zelfgemaakte hamburgers etc.
Ah oke, doe je accountancy als studie? is dat leuk?quote:Op zondag 16 september 2012 15:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom amper in EHV. Eerst heel vaak, omdat ik vijf dagen per week stage liep op een accountantskantoor daar.
Nu zit ik in nijmegen en dan ga ik niet even naar ehv
niet meer. Nee, dat is niet leuk.quote:Op zondag 16 september 2012 15:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ah oke, doe je accountancy als studie? is dat leuk?
Oh, die studie wil ik gaan volgenquote:
Je moet blijven lerenquote:Op zondag 16 september 2012 15:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh, die studie wil ik gaan volgen
Wat moet je er doen dan, omdat je het niet leuk vindt?
Mentaliteit in die wereld is echt vaag. Lijkt wel alsof 75% wereldvreemd is en daarnaast gaat alles om werken werken en nog eens werken. Kan best zijn dat je in de drukke maanden (januari t/m juni) elke week de 60 uur aan gaat tikken.quote:Op zondag 16 september 2012 15:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh, die studie wil ik ga volgen
Wat moet je er doen dan, omdat je het niet leuk vindt?
Ja dat zegt iedereenquote:
Wtf, geen tijd meer voor Fifaquote:Op zondag 16 september 2012 15:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mentaliteit in die wereld is echt vaag. Lijkt wel alsof 75% wereldvreemd is en daarnaast gaat alles om werken werken en nog eens werken. Kan best zijn dat je in de drukke maanden (januari t/m juni) elke week de 60 uur aan gaat tikken.
Ja, dat ook. Alleen dat is geen ramp, want je kan later ook lesgeven of iets dergelijks. Je moet gewoon een beetje up to date blijven.quote:
Lijkt mij dat dat bijna overal wel belangrijk is.quote:Op zondag 16 september 2012 15:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Alleen dat is geen ramp, want je kan later ook lesgeven of iets dergelijks. Je moet gewoon een beetje up to date blijven.
Dat is volgens mij bij heel veel beroepen voortaan.
Stapje terug naar bedrijfseconomie. Vrije minorkeuze, terwijl je bij AC dodelijk saaie vakken moest volgen. Hier krijg je marketing en dat is wel wat interessanter, dan de leer van het accountsberoep. Lekker al die regeltjes stampen en dikke analyses maken over bedrijven.quote:Op zondag 16 september 2012 15:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wtf, geen tijd meer voor Fifa
Welke studie volg jij nu? Ik wil een leuke studie gaan volgen. Mijn pap is boekhouder, hij heeft HEAO oid gedaan.
Regeltjes stampen en dikke analyses maken over bedrijven. Is dat wat je moet doen bij Accountancy of juist bij Bedrijfseconomie?quote:Op zondag 16 september 2012 15:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Stapje terug naar bedrijfseconomie. Vrije minorkeuze, terwijl je bij AC dodelijk saaie vakken moest volgen. Hier krijg je marketing en dat is wel wat interessanter, dan de leer van het accountsberoep. Lekker al die regeltjes stampen en dikke analyses maken over bedrijven.
Heb nu wel een half jaar vertraging, maar ja. Liever een half jaar langer studeren, dan nog een jaar iets met tegenzin doen.
Bij accountancy krijg je alle beroepsregels van een accountant. Hoe je alles controleert en moet je de administratie organisatie/interne beheersing beschrijven (geloof me, daar wordt je niet vrolijk van). Wat krijg je nog meer... uhh belastingrecht natuurlijk, maar dat is opzich nog wel boeiend. Natuurlijk leer je alles wat met boekhouden te maken heeft, maar dat krijg je ook als bedrijfseconoom.quote:Op zondag 16 september 2012 15:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Regeltjes stampen en dikke analyses maken over bedrijven. Is dat wat je moet doen bij Accountancy of juist bij Bedrijfseconomie?
Ik wil misschien ook bedrijfseconomie gaan volgen, maar welk beroep kan je er later mee worden (wat wil jij later worden ?)
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Altijd aan Accountant gedachtquote:Op zondag 16 september 2012 15:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij accountancy krijg je alle beroepsregels van een accountant. Hoe je alles controleert en moet je de administratie organisatie/interne beheersing beschrijven (geloof me, daar wordt je niet vrolijk van). Wat krijg je nog meer... uhh belastingrecht natuurlijk, maar dat is opzich nog wel boeiend. Natuurlijk leer je alles wat met boekhouden te maken heeft, maar dat krijg je ook als bedrijfseconoom.
Met een AC opleiding kan je in principe hetzelfde als een BE opleiding. Controller, Treasurer, financiele dienstverlening, accountant (AA of RA) -> moet je wel doorstuderen. Eigenlijk alles wel waar iets financieels in zit. Marketingfuncties zijn wel iets lastiger, omdat je daar weinig kennis van hebt opgedaan.
Controller enzo kan zelfs met MERquote:Op zondag 16 september 2012 15:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij accountancy krijg je alle beroepsregels van een accountant. Hoe je alles controleert en moet je de administratie organisatie/interne beheersing beschrijven (geloof me, daar wordt je niet vrolijk van). Wat krijg je nog meer... uhh belastingrecht natuurlijk, maar dat is opzich nog wel boeiend. Natuurlijk leer je alles wat met boekhouden te maken heeft, maar dat krijg je ook als bedrijfseconoom.
Met een AC opleiding kan je in principe hetzelfde als een BE opleiding. Controller, Treasurer, financiele dienstverlening, accountant (AA of RA) -> moet je wel doorstuderen. Eigenlijk alles wel waar iets financieels in zit. Marketingfuncties zijn wel iets lastiger, omdat je daar weinig kennis van hebt opgedaan.
keertje meeloopdag doen op een kantoor, naar open dagen gaan etcquote:Op zondag 16 september 2012 16:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Altijd aan Accountant gedacht
En godver godver de godver
Ja ga ik doen. Open dag op Fontys. Maar ik wil nog wat dingen achter de hand hebben. Maar weet gewoon geen leuke studie.quote:Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
keertje meeloopdag doen op een kantoor, naar open dagen gaan etc
Jaquote:
quote:
Ik vind het niks meer, maar niet iedereen is hetzelfde. Dus ga goed voor jezelf kijken. Niets van andere aantrekkenquote:Op zondag 16 september 2012 16:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ga ik doen. Open dag op Fontys. Maar ik wil nog wat dingen achter de hand hebben. Maar weet gewoon geen leuke studie.
quote:
quote:
Bommeltje houdt zich goed in 2de helftquote:Op zondag 16 september 2012 16:09 schreef WezepAFCA het volgende:
Weer rood voor utrecht, waarom is van Bommel of Strootman dr nog niet af..
dingen leren?quote:Op zondag 16 september 2012 16:14 schreef marcie216 het volgende:
Fuszy, hoe bedoelde je dat met die dingen leren? Kan je een voorbeeld noemen van wat je dan moest leren?
ooh Regeltjes stampen zei je, misschien kan ik ook wel bedrijfseconomie gaan doen, moet dat allemaal nog even kijken.quote:
Oh ik heb hier drie boeken, waarin het gaat om de grondslagen van het accountantsberoep (dus de regels, historie etc) en daarna de praktijk van het accountantsberoep (hoe controleer je iets, waar moet je op letten etc... klinkt nog wel ok, maar die stof is dodelijk saai).quote:Op zondag 16 september 2012 16:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ooh Regeltjes stampen zei je, misschien kan ik ook wel bedrijfseconomie gaan doen, moet dat allemaal nog even kijken.
Oh dus de 1e 2 jaar is bedrijfseconomie en Accountancy hetzelfdequote:Op zondag 16 september 2012 16:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh ik heb hier drie boeken, waarin het gaat om de grondslagen van het accountantsberoep (dus de regels, historie etc) en daarna de praktijk van het accountantsberoep (hoe controleer je iets, waar moet je op letten etc... klinkt nog wel ok, maar die stof is dodelijk saai).
Bij mij was het trouwens zo, dat Bedrijfseconomie en accountancy de eerste 2 jaar een algemene opleiding was. Dus aan het eind van het tweede jaar moest je kiezen welke richting je op wilde.
Links staat licensed players, die moet je hebbenquote:Op zondag 16 september 2012 16:20 schreef WezepAFCA het volgende:
Als ik bij dat creation centre kijk zie ik alleen ratings die mensen zelf hebben verzonnen of gemaakt, hoe weten jullie zo zeker wat voor stats spelers dan krijgen?
Ja, dat is op de Avans in den bosch wel zo. Fontys durf ik niet te zeggen, want misschien zijn het daar wel losse opleidingen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh dus de 1e 2 jaar is bedrijfseconomie en Accountancy hetzelfde? Waarom had je toen gekozen voor Accountancy, en nu weer bedrijfseconomie? En op welke school volgde jij het, want je zat in Eindhoven zei je?
Sowieso is kunstgras kut als het niet van te voren heeft geregend. Bal die alle kanten op kan springen, schaafwonden als je een tackle maakt of je enkel verdraaid omdat je noppen er in blijven haken.quote:Op zondag 16 september 2012 16:21 schreef Fuszy het volgende:
Last van mijn poten overigens. Ik moest vandaag voor het eerst weer een wedstrijd voetballen (1-1 als uitslag, de tegenstander was beter). We moesten op kunstgras spelen, maar volgens mij was dat veld afgekeurd. Man wat was dat kut
Als ze dat maar niet tegen Ajax flikkenquote:Op zondag 16 september 2012 16:23 schreef WezepAFCA het volgende:
Haha lekker hoor Utrecht, respect met 9 man.
quote:
Ik wou misschien ook naar Avans in Den Bosch gaan, maar fontys is een stuk dichterbij. Ik ga wel een keer een open dag op de fontys doen, als ik het dan niks vind die AC, dan kom ik wel weer terug met vragen bij je.quote:Op zondag 16 september 2012 16:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, dat is op de Avans in den bosch wel zo. Fontys durf ik niet te zeggen, want misschien zijn het daar wel losse opleidingen.
Accountancy trok me op een of andere manier meer. Ik had meer met de vakken, die toen meer op AC sloegen. Stage was prima, ondanks dat ik toen veel problemen heb gehad. (als je het topic hier hebt gevolgd, dan snap je het wel). Ik liep stage bij Joanknecht & van Zelst in Eindhoven, ligt langs de snelweg.
Kunstgras>Gras. 24/7quote:Op zondag 16 september 2012 16:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Sowieso is kunstgras kut als het niet van te voren heeft geregend. Bal die alle kanten op kan springen, schaafwonden als je een tackle maakt of je enkel verdraaid omdat je noppen er in blijven haken.
No problemquote:Op zondag 16 september 2012 16:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik wou misschien ook naar Avans in Den Bosch gaan, maar fontys is een stuk dichterbij. Ik ga wel een keer een open dag op de fontys doen, als ik het dan niks vind die AC, dan kom ik wel weer terug met vragen bij je.
Bedankt voor je hulp
Zal me niks verbazen, die spelers stijgen altijd boven zichzelf uit als ze tegen ons moeten. Maar verwacht dat we ze dit jaar toch wel inmaken.quote:Op zondag 16 september 2012 16:24 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Als ze dat maar niet tegen Ajax flikken.
Zei je vanmorgen niet nog dat het onmogelijk was die trophy te halen?quote:Op zondag 16 september 2012 16:28 schreef marcie216 het volgende:
85 mln bereikt op de webapp.
Moet ik zeker eerst inloggen op de PS3, om de trofee te krijgen? Kan ze niet gaan discarden of wel?
Ja, maar toen heb ik 37 bronze pakjes geopend en is het toch gelukt. Ik had gewoon bijna elke gouden speler die je voor 300 kon oppikken al, daaromquote:Op zondag 16 september 2012 16:28 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Zei je vanmorgen niet nog dat het onmogelijk was die trophy te halen?
Zei ik tochquote:Op zondag 16 september 2012 16:37 schreef Thorb het volgende:
Giroud is in de demo nog best wel goed als je er eenmaal aan gewend bent
Fucking interessant dat je hier post of er wel of geen ui op je kapsalon zit. Neem een Twitteraccount.quote:Op zondag 16 september 2012 15:36 schreef marcie216 het volgende:
En Mertesacker is ook nog wel redelijkquote:Op zondag 16 september 2012 16:37 schreef Thorb het volgende:
Giroud is in de demo nog best wel goed als je er eenmaal aan gewend bent
In fut kan dat nietquote:Op zondag 16 september 2012 16:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja sorry meneer Tim ik zal voortaan meteen luisteren!
Poldi - Giroud - Ox
Zal wel beginnen met iets als Ox - Bent - Ben Arfa. Bent mag nu weer omdat hij langzamer is toch. Wil in ieder geval een sterke spits, misschien Ba, maar alles zal nog wel best duur zijn in het begin.quote:
Bentquote:Op zondag 16 september 2012 16:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zal wel beginnen met iets als Ox - Bent - Ben Arfa. Bent mag nu weer omdat hij langzamer is toch. Wil in ieder geval een sterke spits, misschien Ba, maar alles zal nog wel best duur zijn in het begin.
Waarom zou je trouwens Mertesacker opstellen?
Die standaard formatie in de demo is ook best fijn..4-2-3-1 met een CAM ipv CF.quote:Op zondag 16 september 2012 16:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja sorry meneer Tim ik zal voortaan meteen luisteren!
Poldi - Giroud - Ox
Staat in de standaard-opstellingquote:Op zondag 16 september 2012 16:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zal wel beginnen met iets als Ox - Bent - Ben Arfa. Bent mag nu weer omdat hij langzamer is toch. Wil in ieder geval een sterke spits, misschien Ba, maar alles zal nog wel best duur zijn in het begin.
Waarom zou je trouwens Mertesacker opstellen?
Lukakuquote:Op zondag 16 september 2012 16:42 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Staat in de standaard-opstelling
Sterke spitsen worden de hit van FIFA 13.
Klopt, wingers staan ook best compact voor de combinatie.quote:Op zondag 16 september 2012 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die standaard formatie in de demo is ook best fijn..4-2-3-1 met een CAM ipv CF.
Emenikequote:Op zondag 16 september 2012 16:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die vent uit de Russische competitie
Haha, dit was nog een erg kwalitatief sterke post voor zijn doen hoorquote:Op zondag 16 september 2012 16:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Fucking interessant dat je hier post of er wel of geen ui op je kapsalon zit. Neem een Twitteraccount.
Die word mega overpriced in het begin.quote:Op zondag 16 september 2012 16:43 schreef marcie216 het volgende:
Balotelli ga ik ook halen ja, die gast is in de demo al overpowered..
Die wordt wel duur ben ik bang.quote:Op zondag 16 september 2012 16:43 schreef marcie216 het volgende:
Balotelli ga ik ook halen ja, die gast is in de demo al overpowered..
nergensquote:Op zondag 16 september 2012 16:42 schreef diedjuh het volgende:
Waar hebben jullie fifa 13 gepreorderd? Ik moet het nog doen en vraag me af welke site het beste is.
quote:Op zondag 16 september 2012 16:44 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Die word mega overpriced in het begin.
Dat wel ja, hopen dat ik hem of goedkoop kan oppikken, of uit een pakjequote:Op zondag 16 september 2012 16:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die wordt wel duur ben ik bang.
quote:
Prijs was 57 euro, redelijk dus, en vorig jaar heb ik ook Fifa netjes op tijd gekregen bij die gasten.quote:
Krijg je daar ook die pakjes als pre order bonus?quote:Op zondag 16 september 2012 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Prijs was 57 euro, redelijk dus, en vorig jaar heb ik ook Fifa netjes op tijd gekregen bij die gasten.
Ja, heb de ultimate edition. Weet niet of die nog voorradig is..quote:Op zondag 16 september 2012 16:50 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Krijg je daar ook die pakjes als pre order bonus?
Oke thanks, zal even kijken.quote:Op zondag 16 september 2012 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, heb de ultimate edition. Weet niet of die nog voorradig is..
nopequote:
je vergat de; hopen jullie dat ook altijd?:$quote:Op zondag 16 september 2012 16:53 schreef Lindgren. het volgende:
Heee jongens ik zit bij de snackbar en heb een frikandel besteld. Speciaal met curry xD er is een nieuw meisje en ik hoop dat ze er ui op doet.
wehkamp ook zie ik nuquote:Op zondag 16 september 2012 16:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik moet 'm ook nog pre-orderen, bij veel sites is de UT edititon al uitverkocht.
quote:Op zondag 16 september 2012 16:53 schreef Lindgren. het volgende:
Heee jongens ik zit bij de snackbar en heb een frikandel besteld. Speciaal met curry xD er is een nieuw meisje en ik hoop dat ze er ui op doet.
Let op de datum.quote:Op zondag 16 september 2012 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, wtf? Ik heb helemaal geen mailtje gehad van wehkamp o.i.d.
volgens mij normaal met de UT editie en krijg je premium packs met een seasons ticket.quote:Op zondag 16 september 2012 17:01 schreef diedjuh het volgende:
Zijn het trouwens premium packs die je krijgt bij de Ultimate Edition of gewone gold packs?
Ik haal m altijd gewoon meteen de dag van de release in de winkel, weet ik zeker dat ik hem op die dag heb en ik care toch niet om 1 normaal gold pakje per week.quote:Op zondag 16 september 2012 17:07 schreef Toefjes het volgende:
Er staat levertijd: > 5 weken. Kut leven.
Ja, heb je wel gelijk in. Ben zonder die pakjes ook aardig rijk geworden deze fifa editiequote:Op zondag 16 september 2012 17:08 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik haal m altijd gewoon meteen de dag van de release in de winkel, weet ik zeker dat ik hem op die dag heb en ik care toch niet om 1 normaal gold pakje per week.
Ik doe dat of ik bestel hem bij consoleshop. Ik ga ook geen 15 euro extra betalen voor die pakjes, dus ik pak gewoon de normale.quote:Op zondag 16 september 2012 17:08 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik haal m altijd gewoon meteen de dag van de release in de winkel, weet ik zeker dat ik hem op die dag heb en ik care toch niet om 1 normaal gold pakje per week.
wtfquote:Op zondag 16 september 2012 17:00 schreef Fuszy het volgende:
Haha AS Roma stond met 2-0 voor. Wordt er in de laatste minuut 2-3 gemaakt
Dit en nu terug naar de ballenbak.quote:Op zondag 16 september 2012 17:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Bedankt voor deze toevoeging aan het topic.
Waar slaat dit op man, serieus.quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 17:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Waar slaat dit op man, serieus.
de 'volwassenen' hier doen vaak nog triester dan de kinderen.
Waarom maak je er nou weer groepen van, dit gaat om jou niet om kinderen of volwassenen.quote:Op zondag 16 september 2012 17:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gaan we weer, jij posts iets stoms, de rest zegt er wat van, en dan ligt het aan ons. Herhaling van zetten.quote:Op zondag 16 september 2012 17:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, hij verwijst met de ballenbak opmerking naar het feit dat ik een kind ben.quote:Op zondag 16 september 2012 17:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom maak je er nou weer groepen van, dit gaat om jou niet om kinderen of volwassenen.
Nee ik post gewoon een plaatje van KSI.quote:Op zondag 16 september 2012 17:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gaan we weer, jij posts iets stoms, de rest zegt er wat van, en dan ligt het aan ons. Herhaling van zetten.
Is toch leuk man! lekker spelen in de ballenbakquote:Op zondag 16 september 2012 17:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee ik post gewoon een plaatje van KSI.
Aangezien de meeste hier hem wel 'kennen' dacht ik dat het wel leuk zou zijn. Maar nu mag ik voor die daad terug naar de ballenbak.
Ik ben gewoon niet langer de enige meer die zich aan jou zit te irriteren.quote:Op zondag 16 september 2012 17:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Aangezien de meeste hier hem wel 'kennen' dacht ik dat het wel leuk zou zijn. Maar nu mag ik voor die daad terug naar de ballenbak.
Nou, was geweldigquote:Op zondag 16 september 2012 17:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja toch! Daarom!quote:Op zondag 16 september 2012 17:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is toch leuk man! lekker spelen in de ballenbak
-quote:
?quote:
Dacht dat je daar met je EA gegevens in moest loggen, maar hoeft helemaal nietquote:
Hihihihi pimel.quote:Op zondag 16 september 2012 17:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
watquote:
Hoe doe je dat ?quote:
Oh dan moet ik iedereen opnieuw in mijn team gaan zetten. Er staat nu gewoon Def en Midquote:Op zondag 16 september 2012 17:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op dat - klikken waar normaal de positie staat.
nicequote:
Ja, ik zie nu dat Casta zilver isquote:
Burnet is een linksback he. En Zanka kan je vinden door Mathias in te tikkenquote:Op zondag 16 september 2012 17:51 schreef marcie216 het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen dan Zanka erin voor Marcelo
Ja ik had Zanka gevonden, door jouw link!quote:Op zondag 16 september 2012 17:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Burnet is een linksback he. En Zanka kan je vinden door Mathias in te tikken
Ja, al sinds de eerste helft. Maar groningen bakt niks.quote:Op zondag 16 september 2012 18:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik schakel net in, heeft Vitesse rood??
Ik hoop dat Vitesse wintquote:Op zondag 16 september 2012 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gun je mij geen 4 euro winst?!?
Hater
quote:Op zondag 16 september 2012 18:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En gisteren was al nationale pijpdag
Kun jij niet zachtjes van onder naar boven afsterven? Lijkt me echt grappig.quote:Op zondag 16 september 2012 12:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik rot echt van binnen. Die scheten die ik laat lopen zijn misselijkmakend.
quote:Op zondag 16 september 2012 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kun jij niet zachtjes van onder naar boven afsterven? Lijkt me echt grappig. [ afbeelding ] Hihi. Koop een dagboek, Harrie Handzeep.
Lekker bezig vandaag.quote:Op zondag 16 september 2012 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kun jij niet zachtjes van onder naar boven afsterven? Lijkt me echt grappig. [ afbeelding ] Hihi. Koop een dagboek, Harrie Handzeep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Lindgren!quote:Op zondag 16 september 2012 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Godverquote:Op zondag 16 september 2012 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Baasquote:Op zondag 16 september 2012 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |