SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Die zijn er niet.quote:Op zondag 16 september 2012 14:43 schreef Toefjes het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lach alle Roda supporters die hier zijn bij deze uit
Daarom. Ik lach per definitie geen fokkers uit als AZ een wedstrijd wintquote:
Kan zo maar gebeuren. Utrecht speelt beter.quote:Op zondag 16 september 2012 14:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom. Ik lach per definitie geen fokkers uit als AZ een wedstrijd wintIk hoop wel dat psv puntjes gaat morsen, anders hebben alle grote ploegen gewonnen
Zoals het nu lijkt zit hij niet in FUT13 of hij moet nog snel een nieuwe club vinden. Overigens heb ik hem dit jaar nooit gebruikt, maar wel een mooie goal hoorquote:Op zondag 16 september 2012 14:44 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/135343338
Zavarise
Alsof Utrecht gaat winnenquote:Op zondag 16 september 2012 14:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kan zo maar gebeuren. Utrecht speelt beter.
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 16 september 2012 14:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alsof Utrecht gaat winnendie kunnen alleen maar winnen van ajax en verder is het 3x niks.
Wel een uitwedstrijd voor psv hequote:Op zondag 16 september 2012 14:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alsof Utrecht gaat winnendie kunnen alleen maar winnen van ajax en verder is het 3x niks.
Ik mag hopen dat Ajax dit jaar wel van Utrecht gaat winnen, of moeten ze tegen Utrecht vlak na een CL wedstrijd? Dan wordt het wel lastig.quote:Op zondag 16 september 2012 14:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jammer, maar dat is FIFAquote:Op zondag 16 september 2012 14:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoals het nu lijkt zit hij niet in FUT13 of hij moet nog snel een nieuwe club vinden. Overigens heb ik hem dit jaar nooit gebruikt, maar wel een mooie goal hoor
RKC was ook uitverkocht.quote:Op zondag 16 september 2012 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vol uitvak voor PSV dat maak je ook niet vaak mee
Hij heeft Balchan en Watson voor zich bij mij, en dan heb je Evans ook nog (die heb ik ook nooit gebruikt) Ik heb Balchan niet alleen om zijn pace want ik scoor voor een CDM redelijk vaak met hem. Ik moet nog even uitzoeken hoe mijn MLS bronze team dit jaar wordt, misschien schakel ik om naar 4-3-3 of 4-3-2-1 nu Kandji LW is.quote:Op zondag 16 september 2012 14:56 schreef laucas het volgende:
[..]
Jammer, maar dat is FIFA![]()
Hij is echt een baas op CM/CDM. Sterk en wint duels, kan goed koppen, schieten en passen. Goede allrounder eigenlijk.
lolquote:Op zondag 16 september 2012 15:00 schreef marcie216 het volgende:
Kut Blom, vuile vieze kut blom
Was helemaal geen geel voor Bommel. Rot op
Blom leest niet mee vandaag denk ik.quote:Op zondag 16 september 2012 15:00 schreef marcie216 het volgende:
Nee, daarom zeg ik het ook hier. Ik ben bang voor Blom.quote:Op zondag 16 september 2012 15:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Blom leest niet mee vandaag denk ik.
Dit was gewoon geel hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 15:00 schreef marcie216 het volgende:
Die Kali even goed ja.. Strootman moet leren rustig te doen, elke keer flipt hij hem uit.quote:Op zondag 16 september 2012 15:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit was gewoon geel hoor.
Wat is die Strootman toch een vervelend smerig ventje
Het is toch dat je na 5 gele kaarten (nu dus) geschorst bent, dan 7 dan 9, dan 11, dan 13 toch? Speelt hij weinig wedstrijdjes.quote:Op zondag 16 september 2012 15:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Markiedie gaat vrolijk door met kaarten pakken na zijn schorsing
Blom heeft daar gewoon geld op ingezetquote:Op zondag 16 september 2012 15:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die Kali even goed ja.. Strootman moet leren rustig te doen, elke keer flipt hij hem uit.
Wat de commentator ook zegt : Dit soort overtredingen worden er 20 per wedstrijd gemaakt. En het was zijn 1e overtreding. Hoef je dus echt geen geel te geven.
Volgens wikipedia speelt San Lorenzo in de primera division...quote:Op zondag 16 september 2012 15:04 schreef GuRBuH het volgende:
Laten we een minuut stilte houden voor de spelers die ons zijn ontvallen.
[ afbeelding ]
Franco Jara. Prolific goalscorer, speelt dit seizoen in de anonimiteit van de Argentijnse 2e divisie. Hij zal gemist worden.
[ afbeelding ]
Met zijn pace en lengte de schrik van menig aanvaller. Heeft zelf besloten er een einde aan te maken en te gaan spelen in de Hongaarse competitie. Luka, het ga je goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |