Nou daar staan toch meer dan 5 nummers op. Maak een top 5.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:31 schreef Norrage het volgende:
Ik ken alleen Dookie. Al het jaren 0' materiaal is echt te kut voor woorden.
Shenanigans is vreselijk en alles daarna is commercieël. Niet alles even slecht, maar geen topniveau meer.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:24 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Nou daar staan toch meer dan 5 nummers op. Maak een top 5.
Ben het trouwens niet met je eens.
Goeie lijst, ik had alleen KoRn vervangen door Camp van Childish Gambino.quote:Op maandag 24 september 2012 10:10 schreef AgeEll het volgende:
Acda en de Munnik gemist![]()
1. Black Stone Cherry - Between the Devil and the Deep Blue Sea
2. Machine Head - Unto the locust
3. Mastodon - The Hunter
4. Bad Meets Evil - Hell: The Sequel
5. KoRn - The Path of Totality
2012 heeft betere albums opgeleverd.
Dank je, dat ken ik niet. Zal ik is opzoeken als we blijkbaar van dezelfde muziek houdenquote:Op woensdag 26 september 2012 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goeie lijst, ik had alleen KoRn vervangen door Camp van Childish Gambino.
Ik typ het in op google, staat er Donald Glover. Toen dacht ik 'Is de acteur uit Letal Weapon muzikant geworden'quote:Op woensdag 26 september 2012 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goeie lijst, ik had alleen KoRn vervangen door Camp van Childish Gambino.
Insomniac vind ik ook wel goed trouwens.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Shenanigans is vreselijk en alles daarna is commercieël. Niet alles even slecht, maar geen topniveau meer.
1. Welcome to Paradise (Kerplunk, maar die van Dookie zou ook op 2 komen)
2. Longview
3. Hitchin' a Ride
4. Geek Stink Breath
5. She
en Dookie/Nimrod/Kerplunk/1039 is kwaliteit.
American Idiot kan er nog mee door, maar de rest is echt bedroevend commercieel en eenheidsworst...maar goed, heb me nooit veel in hun muziek verdiept dus....mijn mening telt niet zo erg.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:24 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Nou daar staan toch meer dan 5 nummers op. Maak een top 5.
Ben het trouwens niet met je eens.
wtf! Stopte hij daarna met het concert. En er kwamen geen rellen ofzoquote:Op woensdag 26 september 2012 11:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ondanks dat meneer Armstrong door zijn enkel ging bij het optreden in de Melkweg tijdens het 3e nummer en ik m'n geld niet teruggekregen heb, toch een top 5.
1. She
2. Basket Case
3. Welcome to Paradise
4. Longview
5. Brain Stew
Niet in het Melkwegcafé iig..misschien wel in de zaal of op de brug. Maar dat hebben we niet gemerkt dan, want we hadden een Green Nightquote:Op woensdag 26 september 2012 11:30 schreef AgeEll het volgende:
[..]
wtf! Stopte hij daarna met het concert. En er kwamen geen rellen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |