SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oha, zo veel kan ik niet eens opquote:Op zondag 16 september 2012 18:09 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben weer terug.
[ afbeelding ]
En ik heb ook nog een Big Mac & twee frietjes gegeten
[ afbeelding ]
Too badquote:Op zondag 16 september 2012 18:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zeiden ze nimmer in The OC dus dat komt er nooit uit
Gewoon geen smaak, gewoon niksquote:Op zondag 16 september 2012 18:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Too bad
Over die Big Mac trouwens. Die kan je niet eten. Die schrok je naar binnen.
Het soort eten waarbij je niet nadenkt of geniet maar gewoon naar binnen werkt.
Mannen die vrouwen als bezit zienquote:Op zondag 16 september 2012 17:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Haar nummer, gast ik heb haar.
Ik kan heel goed genieten van een Big Mac.quote:Op zondag 16 september 2012 18:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Too bad
Over die Big Mac trouwens. Die kan je niet eten. Die schrok je naar binnen.
Het soort eten waarbij je niet nadenkt of geniet maar gewoon naar binnen werkt.
Jij kan gewoon niet eten.quote:Op zondag 16 september 2012 18:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Alles valt uit elkaar, onsmakelijke zooi.
Gelukkig eet ik dat al jaren niet meer.
Brood, rundvlees, wat groenten, kaas en saus zou ik geen troep noemen. Het is geen culinair hoogstandje, maar voor de rest is het gewoon eten - niet veel anders dan wat een normaal mens op een doodnormale dag eet. Iets vetter misschien, maar dat was het dan ook wel.quote:Op zondag 16 september 2012 18:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
oh jawel, maar geen troep.
Mijn Börte, wat doe je ?quote:Op zondag 16 september 2012 18:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Brood, rundvlees, wat groenten, kaas en saus zou ik geen troep noemen. Het is geen culinair hoogstandje, maar voor de rest is het gewoon eten - niet veel anders dan wat een normaal mens op een doodnormale dag eet. Iets vetter misschien, maar dat was het dan ook wel.
Ik eet graag bij de mac.quote:Op zondag 16 september 2012 18:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jij bent een keukenprinses, wat doe jij in de Mac
Kijk de docu ''Supersize Me'' en lees ''Fastfood Nation". Ben benieuwd of je het daarna nog steeds ''normaal'' vind.quote:Op zondag 16 september 2012 18:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik eet graag bij de mac.Niet elke week natuurlijk, dan zou ik het snel zat worden. Maar zo eens in de twee/drie maanden.
Ik ben serieus? Wat is er nou zo erg aan de Big Mac? Ik bedoel het vlees is gewoon puur rundvlees - de nuggets zijn wel gemaakt van vooral restvlees, maar de burgers niet. Voor de rest is gewoon wat ui, augurk, kaas en brood.quote:
Euh, het vlees is niet puur rundvlees.. Bevat ook restvlees.quote:Op zondag 16 september 2012 18:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben serieus? Wat is er nou zo erg aan de Big Mac? Ik bedoel het vlees is gewoon puur rundvlees - de nuggets zijn wel gemaakt van vooral restvlees, maar de burgers niet. Voor de rest is gewoon wat ui, augurk, kaas en brood.Wat is daar nou zo erg aan behalve dat het vet is? Ik zeg niet dat je het elke dag moet eten maar eens in de zoveel tijd zou moeten kunnen.
Ik snap de drama rondom de Mac nooit zo... 'Oh my god, zo vies, ongezond, bleggh' . Ik zie mensen dat nooit doen wanneer iemand een zak chips opentrekt maar wanneer het over de MC gaat is iedereen opeens een healthfreak.
Oh die idioot die eeeeeeeelke dag een maand langs iets van 3/4 keer per dag bij de McDonalds eet en dan verbaasd is dat hij aan het eind van de maand een paar kilo is aangekomen.quote:Op zondag 16 september 2012 18:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kijk de docu ''Supersize Me'' en lees ''Fastfood Nation". Ben benieuwd of je het daarna nog steeds ''normaal'' vind.
Dat is momenteel onderdanig aan het feit dat het troep is.quote:Op zondag 16 september 2012 18:31 schreef zarGon het volgende:
Dat er nog geen reactie geplaatst is over 'helal'.
Kijk eens verder dan dat, tutholaquote:Op zondag 16 september 2012 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh die idioot die eeeeeeeelke dag een maand langs iets van 3/4 keer per dag bij de McDonalds eet en dan verbaasd is dat hij aan het eind van de maand een paar kilo is aangekomen.))))))))
Restvlees van een rund is nog steeds rund, he? Maar wat ik bedoelde is dat het gehakt waarmee McDonalds burgers worden gemaakt niet veel anders is dan het gehakt wat je zelf maakt of bij de super koopt. Er zitten verder geen smaak- of kleurstoffen in, dan bedoelde ik. Ik maak thuis ook weleens burgers en de burgers die ik maak smaken precies hetzelfde als bij de Mc - het vlees dan he.quote:Op zondag 16 september 2012 18:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Euh, het vlees is niet puur rundvlees.. Bevat ook restvlees.
Jouw smaakgenen zijn zwaar beschadigd.quote:Op zondag 16 september 2012 18:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Restvlees van een rund is nog steeds rund, he? Maar wat ik bedoelde is dat het gehakt waarmee McDonalds burgers worden gemaakt niet veel anders is dan het gehakt wat je zelf maakt of bij de super koopt. Er zitten verder geen smaak- of kleurstoffen in, dan bedoelde ik. Ik maak thuis ook weleens burgers en de burgers die ik maak smaken precies hetzelfde als bij de Mc - het vlees dan he.
Als je voor haar baba een dikke Merry S-klasse hebt gekocht dan neem je toch niet met minder genoegen?quote:Op zondag 16 september 2012 18:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mannen die vrouwen als bezit zien
quote:Op zondag 16 september 2012 18:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kijk eens verder dan dat, tuthola
Obesitas vind ik niet normaal. Je probeert je eigen falen nu goed te praten. Kap daarmee aubquote:Op zondag 16 september 2012 18:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Die hele docu is fucking nep en alles behalve objectief. Dat ziet een kind van een jaar of 8 nog wel in. Verder doen ze over dingen die eigenlijk heel normaal zijn alsof het iets heel erg is.
Dan kreeg je vast altijd die presentjes van die Happy maaltijden? Had vroeger een klasgenootje met een hele kast vol daarmeequote:
Absoluut niet. Ik weet zeker dat mijn smaak verder ontwikkeld is dan die van de de meeste mensen hier.quote:Op zondag 16 september 2012 18:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jouw smaakgenen zijn zwaar beschadigd.
Dan moet je ook niet zo praten over de nuggetsquote:Op zondag 16 september 2012 18:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Restvlees van een rund is nog steeds rund, he? Maar wat ik bedoelde is dat het gehakt waarmee McDonalds burgers worden gemaakt niet veel anders is dan het gehakt wat je zelf maakt of bij de super koopt. Er zitten verder geen smaak- of kleurstoffen in, dan bedoelde ik. Ik maak thuis ook weleens burgers en de burgers die ik maak smaken precies hetzelfde als bij de Mc - het vlees dan he.
Ik heb geen obesitas. En zoals ik het al zei, wanneer je meerdere malen op een dag bij de Mac eet, moet je niet raar opkijken als blijkt dat je aan het einde van de maand kilo's bent aangekomen. Dat is fucking logisch en dat geldt voor alles wat vet is. Zoals ik het al eerder zei; de McDonalds is vet en je moet er niet elke dag eten. Het is alleen niet veel erger dan de meeste junkfood zoals chips, koek etc. - dingen die veel mensen elke dag eten en beschouwen als de normaalste zaak van de wereld, maar tegelijkertijd gaan huilen over hoe ongezond de Mc is.quote:Op zondag 16 september 2012 18:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Obesitas vind ik niet normaal. Je probeert je eigen falen nu goed te praten. Kap daarmee aub
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt. Nuggets worden gemaakt van een soort pap wat bestaat uit bij elkaar gemalen zooi - dingen die je normaal gesproken nooit zou eten - terwijl het rundvlees van de burgers gewoon vlees is en behalve vet, geen zooi inzit. Vergelijk de nuggets van de Mc maar eens met de nuggets van de KFC. McDonalds nuggets zijn taai en het vlees lijkt helemaal niet op vlees, terwijl KFC nuggets gemaakt zijn van puur kippenvlees.quote:Op zondag 16 september 2012 18:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo praten over de nuggetswant allebei is restvlees.
Ik was ook jaloers op die kinderen, haha.quote:Op zondag 16 september 2012 18:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan kreeg je vast altijd die presentjes van die Happy maaltijden? Had vroeger een klasgenootje met een hele kast vol daarmeewas zo jaloers want van mijn moeder moest altijd gezond eten en mocht dus nooit naar de McD
Ik weet hoe de nuggets gemaakt worden enzo, natuurlijk is het met de hamburgers wat normaler.. maar daar malen ze ook allemaal shit doorheen dus ook restvlees.quote:Op zondag 16 september 2012 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt. Nuggets worden gemaakt van een soort pap wat bestaat uit bij elkaar gemalen zooi - dingen die je normaal gesproken nooit zou eten - terwijl het rundvlees van de burgers gewoon vlees is en behalve vet, geen zooi inzit. Vergelijk de nuggets van de Mc maar eens met de nuggets van de KFC. McDonalds nuggets zijn taai en het vlees lijkt helemaal niet op vlees, terwijl KFC nuggets gemaakt zijn van puur kippenvlees.
Rennen!quote:Op zondag 16 september 2012 18:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meneer, wat is het nieuwe Happy Meal?
Ik dacht ik maak je zin/vraag af.quote:Op zondag 16 september 2012 18:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben jij wel bevoegd om die vraag te stellen ? Hoeveel squat jezelf, birader ?
Squat is heilig, dat vraag je niet zomaar aan iedereen.quote:Op zondag 16 september 2012 18:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik dacht ik maak je zin/vraag af.
5. Ik squat 5.
Uughhhh..quote:Op zondag 16 september 2012 18:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik weet hoe de nuggets gemaakt worden enzo, natuurlijk is het met de hamburgers wat normaler.. maar daar malen ze ook allemaal shit doorheen dus ook restvlees.
Okay.quote:Op zondag 16 september 2012 18:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Squat is heilig, dat vraag je niet zomaar aan iedereen.
En 5 wat ? Koeien ? Zandzakken ?
Te zoet.quote:Op zondag 16 september 2012 18:58 schreef Bortecinem het volgende:
Deze is ook lekker.
[ afbeelding ]
Team McDonalds.
Wauw. Mijn idool.quote:Op zondag 16 september 2012 19:00 schreef zarGon het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)5.000_BigMacs__.html.
Dat is 1,75 Big Mac elke dag, 39 jaar lang. Dat kan toch niet?!
quote:Op zondag 16 september 2012 19:06 schreef Bilge het volgende:
39 jaar.Als de vrouw des huizes twee dagen achterelkaar hetzelfde gerecht bereidt breekt er al een nucleaire oorlog uit in een normaal Turks gezin.
Hoe is dit een serieuze vraag?quote:Op zondag 16 september 2012 19:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij moet nog veel oefenen. Is werken bij de McD niets voor jou? (Serieuze vraag.)
Dat je niet het idee krijgt dat ik op je neerkijk als je wel wil werken in de McD. En nou ja, je lijkt er dol op, dus de affiniteit ermee heb je al.quote:Op zondag 16 september 2012 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe is dit een serieuze vraag?
Heerlijk die ervaring, dat je ergens op aan het kauwen bent en je je langzaam begint te realiseren dat het kauwen op dat ene stukje wel erg lang duurt. Eerst probeer je moedig nog even door te kauwen, terwijl het eten in je mond steeds blubberiger wordt en je al lang niet meer geniet van die eerste, oh-zo goddelijke hap. Helaas, zelfs na extra lang en hard gekauwd te hebben merk je dat het taaie stuk niet zwicht onder de allesverslindende kracht van je kiezen en al kauwend sta je voor het volgende dilemma: spuug je het taaie ding uit, of slik je het door? Spuug het uit en iedereen vind je een ongemanierde viespeuk. Slik het door en loop het risico dat het in je keel blijft hangen met alle gevolgen van dien. Stiekem geniet je van de spanning, het is als kiezen tussen twee kwaden. Wie is de baas: jij of het taaie ding dat nu steeds vaker aan je tanden blijft haken? Om geen gezichtsverlies te lijden besluit je het door te slikken, wat geen makkelijke opgave is aangezien het ding zich inmiddels in de spleten tussen je tanden genesteld heeft. Terwijl je grimast en je tafelgenoten je enigszins bevreemd aankijken, lukt het je dit taaie monster los te wrikken en - met de nodige moeite - naar de achterkant van je gehemelte te werken. Met een weggemoffeld, hikkend geluid weet je het door te slikken. Althans, dat dacht je. Met trillende en bezwete handen grijp je naar je keel, en voel je hoe dit nietsontziende, onbreekbare ding blijft hangen en je toch al zo rode hoofd langzaam geen zuurstof meer binnenkrijgt. Met uitpuilende ogen stoot je een kreet uit, je ogen bloeddoorlopen, en je roept - nee schreeuwt - om hulp, maar je vrienden hebben hun eten al lang op en hebben je verlaten, je bent alleen in deze voor de nacht gesloten McDonald's en de schoonmaker die beneden aan het dweilen is, hij zit je niet, luistert naar muziek waardoor je gesmoorde kreten geen reactie bij hem teweeg brengen. Terwijl het laatste restje lucht wordt opgenomen in je bloedbaan voel je opeens een kalme rust over je komen; je beeld, al lang vertroebeld, wordt langzaam donkerder. Op de sterretjes na. Heel even zie je ze glinsteren, in de vorm van een taai stukje vlees. Het glinsterende stukje vlees - hallucineer je? - heeft een mond en die mond lacht je uit; hij spot met je. "Je hebt verloren!" roept hij, en hij gaat op in een sterrenregen. Een sterrenregen die aangeeft dat je hersenen het langzaam begeven. Dan, terwijl alles zwart wordt en een gevoel van rust over je heen trekt, prevelen je lippen hun laatste woorden: "Dat sappige stukje vlees was het allemaal waard..." en geef je je over aan die kalme leegte, die allesoverheersende rust, en voel je niks meer.quote:Op zondag 16 september 2012 18:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Uughhhh..
Mijn punt is dat de 'shit' die in de burgers zit niet veel anders is dan de 'shit' die ook in het gehakt zit die je zelf maakt of koopt. Ik weet het niet hoor, maar ik proef nooit pezen of ander soort taai vlees in de burgers van de Mc, terwijl je soms wel een minuut moet kauwen op een hap van een McChicken of kipnugget - ook een van de redenen waarom ik die nooit meer koop. Ik kan daar echt niet tegen, krijg er rillingen van.
Dus omdat ik eens in de zoveel tijd eet bij de Mc en het geen vreselijke troep vind moet ik maar hamburgers gaan draaien?quote:Op zondag 16 september 2012 19:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat je niet het idee krijgt dat ik op je neerkijk als je wel wil werken in de McD. En nou ja, je lijkt er dol op, dus de affiniteit ermee heb je al.
Nou ja, niet alleen hamburgers hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 19:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus omdat ik eens in de zoveel tijd eet bij de Mc en het geen vreselijke troep vind moet ik maar hamburgers gaan draaien?En dan moet ik dat opvatten als een serieuze vraag?
Je bent bitchy vandaag, ongesteld?quote:Op zondag 16 september 2012 19:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou ja, niet alleen hamburgers hoor.. Af en toe een Big Tasty voor jezelf bakken, lijkt me ook best belangrijk. Leuk geld verdienen zo.
Mja, ik dacht je houdt van koken, wat is er dan nog leuker dan koken in de McD?!quote:Op zondag 16 september 2012 19:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je bent bitchy vandaag, ongesteld?
En nee, ik heb al een baan. Behalve dat zou een baan bij de MC niks voor mij zijn.
zargon, gavdverdamme klootzak, tering, jij bent walgelijk, echt ziek in jehoofd, gadverquote:Op zondag 16 september 2012 19:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mja, ik dacht je houdt van koken, wat is er dan nog leuker dan koken in de McD?!
Kon ik maar ongesteld worden. Lijkt me een lekker sausje bij de McVoer.
Hoe weet je dat we het niet geproefd hebben ?quote:Op zondag 16 september 2012 19:40 schreef zarGon het volgende:
Ik snap niet waarom jullie zo reageren op een authentieke smaak, al helemaal zonder het geproefd te hebben.
Lijkt me wel iets voor een ontgroening.
Bedankt voor de opbouwende kritiek abi. Zie mijn ondoordachte, grove fout als een metafoor. Een metafoor voor het leven; eeuwig aan verandering onderhevig, maar o-zo sappig en vlezig.quote:Op zondag 16 september 2012 19:40 schreef Bilge het volgende:
Dat verhaal is écht prachtig geschreven, maar het is niet logisch. Het vlees is eerst zo taai dat je er niet doorheen komt, vervolgens zit het fijngemalen vast tussen je kiezen en tot slot verandert het vlees weer in een taai brok dat in je keel blijft hangen.
Wow, dat moet ik even laten bezinken.quote:Op zondag 16 september 2012 19:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bedankt voor de opbouwende kritiek abi. Zie mijn ondoordachte, grove fout als een metafoor. Een metafoor voor het leven; eeuwig aan verandering onderhevig, maar o-zo sappig en vlezig.
Jij bent echt walgelijk in je hoofd.quote:Op zondag 16 september 2012 19:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe weet je dat we het niet geproefd hebben ?
Wat een compliment! Ik bloos helemaal, mijn wang - normaal gesproken blank met een paar verdwaalde sproeten - heeft langzaam de kleur aangenomen van een vers van het land geplukte, authentieke Turks biber. Mijn lippen trillen; ze personificeren de onzekerheid die ik voel door jouw welgemeende compliment. Ben ik dan eindelijk, na al die jaren zwoegen en zweten - mans genoeg om mijzelf, alsmede in de ogen van Het Volk Nummer Eén, Türk te noemen?quote:Op zondag 16 september 2012 19:56 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wow, dat moet ik even laten bezinken.![]()
In tegenstelling tot Marokkaanse schrijvers zijn er maar weinig Turkse schrijvers in Nederland. De enige die ik ken is Özcan Akyol. Misschien ook een ideetje voor jou? Dat eerdere stukje duidt op een oog voor detail en een rijke woordenschat.
Bedankt voor de opbouwende kritiek abla. Zie mijn ondoordachte, grove fout als een metafoor. Een metafoor voor nationaliteiten; toevallig, vergankelijk, maar o-zo oorlogszuchtig en bloeddorstig.quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 20:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een compliment! Ik bloos helemaal, mijn wang - normaal gesproken blank met een paar verdwaalde sproeten - heeft langzaam de kleur aangenomen van een vers van het land geplukte, authentieke Turks biber. Mijn lippen trillen; ze personificeren de onzekerheid die ik voel door jouw welgemeende compliment.
Waarom schrijf jij niet?quote:Op zondag 16 september 2012 20:03 schreef Bilge het volgende:
[..]
Bedankt voor de opbouwende kritiek abla. Zie mijn ondoordachte, grove fout als een metafoor. Een metafoor voor nationaliteiten; toevallig, vergankelijk, maar o-zo oorlogszuchtig en bloeddorstig.
Er zijn hier inderdaad een aantal mensen die - wanneer ze willenquote:
Nee, ik voel mij soms een analfabeet - serieus. Maar ik ken wel een goede Turkse schrijver.quote:Op zondag 16 september 2012 20:06 schreef Bilge het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd.Schrijf jij wel eens wat?
Neuh, valt best mee.quote:Op zondag 16 september 2012 19:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent echt walgelijk in je hoofd..
.
.
quote:Op zondag 16 september 2012 20:09 schreef Bilge het volgende:
Volgende maand komt het eerste boek van Özcan Akyol uit. We kunnen hem ondersteunen door zijn boek te kopen.![]()
Hier een interview in de Stentor.
Eerste reactie van ene 'insider':
Wat een onzin!
Ozcan heeft helemaal niet in de gevangenis gezeten, hij kwam zijn kamer niet uit.
Misschien in een verzonnen wereld van Sims ofzo.
Heel leuk hoor dat je nu de stoere jongen wil uithangen maar iedereen weet dat je dat niet bent.
Een beetje jammer om met een verzonnen verhaal indruk te willen maken.
God ziet alles vriend, dus ook deze leugens!
Insider - 13-03-2012 | 10:56
![]()
Bewijst maar weer dat je alles kan worden, als je maar wil.quote:Als ik geen schrijver zou zijn, was ik ook hosselaar geworden.
Je fout is je vergeven. Het kon ook niet anders dan dat je iets dergelijks zou denken; Turkse biberler stromen door mijn aderen, ze hebben mij gevoed en - extatisch als ware het een goddelijke openbaring - hogere werelden laten bereiken. Mijn voeten hebben het zand - jaar na jaar, eeuwenlang door de bosforus naar de kusten van 's werelds stad Istanbul vervoerd - gekust en geliefkoosd. De zachte korrels hebben zich tussen mijn tenen genesteld en voelden zich één met mij en mijn ziel. Mijn ogen hebben de duizend-en-één winkeltjes, kroegjes, straten, gebouwen en simit-verkopers van de Istiklal Caddesi bezichtigd, en voelden zich er thuis. Mijn benen hebben gestaan in 's Türkiye's rijkst versierde dolmus-bussen, oscillerend op het ritme van de vele butsen en putten die de straten van Turkse steden rijk zijn, terwijl mijn lichtbehaarde vingers met moeite de houvast vonden die verhinderden dat ik, met goedgevulde rugzak en al, pardoes en head-first op een met een pollepel gewapend Turks moeke belandde.quote:Op zondag 16 september 2012 20:03 schreef Bilge het volgende:
[..]
Bedankt voor de opbouwende kritiek abla. Zie mijn ondoordachte, grove fout als een metafoor. Een metafoor voor nationaliteiten; toevallig, vergankelijk, maar o-zo oorlogszuchtig en bloeddorstig.
Hoezo dat dan? Je hoort mij nooit iets zeggen over haram-halal?quote:Op zondag 16 september 2012 20:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hypocriet zijn zit in je genen blijkbaar
Kader Abdollah spreekt ook amper Nederlands, maar dat vormt geen beletsel voor het schrijven van boeken.quote:Op zondag 16 september 2012 20:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik voel mij soms een analfabeet - serieus. Maar ik ken wel een goede Turkse schrijver.
Hoewel anderen ook prachtig kunnen schrijven vermoed ik dat je vooral aan Levolution denkt, en dat gevoel deel ik.quote:Op zondag 16 september 2012 20:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er zijn hier inderdaad een aantal mensen die - wanneer ze willen- heel leuke tekstjes kunnen schrijven. Altijd leuk om zulke posts tegen te komen.
Man, als je niet ophoudt krijg ik een geestelijk orgasme.quote:Op zondag 16 september 2012 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je fout is je vergeven. Het kon ook niet anders dan dat je iets dergelijks zou denken; Turkse biberler stromen door mijn aderen, ze hebben mij gevoed en - extatisch als ware het een goddelijke openbaring - hogere werelden laten bereiken. Mijn voeten hebben het zand - jaar na jaar, eeuwenlang door de bosforus naar de kusten van 's werelds stad Istanbul vervoerd - gekust en geliefkoosd. De zachte korrels hebben zich tussen mijn tenen genesteld en voelden zich één met mij en mijn ziel. Mijn ogen hebben de duizend-en-één winkeltjes, kroegjes, straten, gebouwen en simit-verkopers van de Istiklal Caddesi bezichtigd, en voelden zich er thuis. Mijn benen hebben gestaan in 's Türkiye's rijkst versierde dolmus-bussen, oscillerend op het ritme van de vele butsen en putten die de straten van Turkse steden rijk zijn, terwijl mijn lichtbehaarde vingers met moeite de houvast vonden die verhinderden dat ik, met goedgevulde rugzak en al, pardoes en head-first op een met een pollepel gewapend Turks moeke belandde.
Ja, die Wil. Een natuurtalent.quote:Op zondag 16 september 2012 20:29 schreef Bortecinem het volgende:
Ik en taal gaan niet samen, geloof mij nou maar.
Maar ik ben het met je eens over, Wil. Hij is echt goed!
quote:Op zondag 16 september 2012 20:09 schreef Bilge het volgende:
Volgende maand komt het eerste boek van Özcan Akyol uit. We kunnen hem ondersteunen door zijn boek te kopen.![]()
Hier een interview in de Stentor.
Eerste reactie van ene 'insider':
Wat een onzin!
Ozcan heeft helemaal niet in de gevangenis gezeten, hij kwam zijn kamer niet uit.
Misschien in een verzonnen wereld van Sims ofzo.
Heel leuk hoor dat je nu de stoere jongen wil uithangen maar iedereen weet dat je dat niet bent.
Een beetje jammer om met een verzonnen verhaal indruk te willen maken.
God ziet alles vriend, dus ook deze leugens!
Insider - 13-03-2012 | 10:56
![]()
De gevolgen op mijn lichaam van een biber-infuus hadden mijn verhaal enigszins onplezierig en zodoende iets minder leesbaar - althans voor de minderjarigen onder ons - gemaakt. Ik zal jullie de details besparen, en ik vond gewoon dat biber bij Turkije hoort als zwarte, krullende haren horen bij de rug van een Turkse birman. Vandaar dat ik toch pretendeerde te hebben genoten van de vele biberrijke gerechten die de Turkse mutfak kent.quote:Op zondag 16 september 2012 20:30 schreef Ayca het volgende:
Je was toch allergisch voor biber? Lijkt me vervelend als het dan door je aderen stroomt.
Wat een sukkeltjequote:Op zondag 16 september 2012 20:17 schreef Triggershot het volgende:
deze gaat jullie vertegenwoordigen
Ik moest aan Wilders denken toen ik 'm voor het eerst zag en moet er nu weer aan denken.quote:Op zondag 16 september 2012 20:17 schreef Triggershot het volgende:
deze gaat jullie vertegenwoordigen
Een turk met een wilders kapselquote:Op zondag 16 september 2012 20:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest aan Wilders denken toen ik 'm voor het eerst zag en moet er nu weer aan denken.
[ afbeelding ]
Slecht, ik weet het. Haren zijn irritant om te photoshoppen. 't Gaat erom dat jullie een beeld bij/van kunnen vormen.
Je boodschap komt anders duidelijker over dan die van hem.quote:Op zondag 16 september 2012 20:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest aan Wilders denken toen ik 'm voor het eerst zag en moet er nu weer aan denken.
[ afbeelding ]
Slecht, ik weet het. Haren zijn irritant om te photoshoppen. 't Gaat erom dat jullie een beeld bij/van kunnen vormen.
Ik loop ook vaak vast tijdens het praten.. Erg irritant.quote:Op zondag 16 september 2012 20:41 schreef Triggershot het volgende:
Ik ben ook heel slecht in praten, heb vaker niet dan wel geen weerwoord en zit met een mond vol tanden enzo. Gelukkig kan ik wel prima schelden in het Arabisch.
Waarom geloof ik dit niet ?quote:Op zondag 16 september 2012 20:41 schreef Triggershot het volgende:
Ik ben ook heel slecht in praten, heb vaker niet dan wel geen weerwoord en zit met een mond vol tanden enzo. Gelukkig kan ik wel prima schelden in het Arabisch.
quote:Op zondag 16 september 2012 20:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je boodschap komt anders duidelijker over dan die van hem.
quote:Op zondag 16 september 2012 20:41 schreef Triggershot het volgende:
In sociaal ongemakkelijke omstandigheden?quote:Op zondag 16 september 2012 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik loop ook vaak vast tijdens het praten.. Erg irritant.
Bontkraagjes hebben altijd een weerwoord paraat staan, a sahbi. Ook een Arabische scheldkanonnade is een weerwoord. Dat die mensen niet weten, doet niets af aan de hoge kwaliteit van jouw comebacks.quote:Op zondag 16 september 2012 20:41 schreef Triggershot het volgende:
De eerste zin herken ik wel. Is best irritant soms.quote:Op zondag 16 september 2012 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
@ Bilge
Uff ik ben gewoon verschrikkelijk in het omzetten van gedachten in woorden. Wanneer ik iets schrijf, al is het een simpele comment in dit topic, voel ik dat het niet compleet is. Dat wat ik denk niet hetzelfde is als wat er staat. Overigens heb ik dat in alle talen (Turks, Engels). Schrijven en praten zijn gewoon niet mijn ding.
En als de aanwezigen geen gasten zijn, wat dan?quote:Op zondag 16 september 2012 20:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
IN NEDERLAND ZIN WE NIET MEER TE GAST, MAAR DE GASTHEER!
Hij heeft wel een bazensnor.quote:Op zondag 16 september 2012 20:34 schreef Bilge het volgende:
Taalbeheersing is echt geen vereiste om carriére te maken als schrijver in Nederland.
Nope. Gewoon altijd. Met alles.quote:Op zondag 16 september 2012 20:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In sociaal ongemakkelijke omstandigheden?
Oh, maar in het schelden in het Arabisch duld of accepteer ik ook geen concurrentie, ben daar gewoon baas in.quote:Op zondag 16 september 2012 20:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bontkraagjes hebben altijd een weerwoord paraat staan, a sahbi. Ook een Arabische scheldkanonnade is een weerwoord. Dat die mensen niet weten, doet niets af aan de hoge kwaliteit van jouw comebacks.
Ah, als het was wat ik zei, zou ik het namelijk wel normaal vinden.quote:Op zondag 16 september 2012 20:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nope. Gewoon altijd. Met alles.
Maar ik heb het nooit erg gevonden om voor een klas te staan voor een spreekbeurt ofzo.
Haha bij ons lieten ze mij altijd omdat ze zelf niet zo durfden.quote:Op zondag 16 september 2012 20:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, als het was wat ik zei, zou ik het namelijk wel normaal vinden.
Bij ons had je altijd presentatie van 5 minuten, ik moest mijn mond houden altijd, anders bleef er geen tijd voor anderen over.
Hij heeft dacht ik twitter ofzo..quote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik mis Arcadia. Jullie ook?
Hij praat bagger Nederlands, maar het is wel leuk om hem te horen praten! Heb met glimlachjes dat filmpje afgekeken.quote:Op zondag 16 september 2012 20:34 schreef Bilge het volgende:
Taalbeheersing is echt geen vereiste om carriére te maken als schrijver in Nederland.
Eigenlijk waren jouw woorden dus gewoon een niet-zo-verkapte sneer aan het adres van mijn onsamenhangende woordenbrijen. Abi, wat doe je!? Ik dacht dat wij broeders waren.quote:Op zondag 16 september 2012 20:34 schreef Bilge het volgende:
Ik mis hem hier, in dit topic!quote:Op zondag 16 september 2012 20:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij heeft dacht ik twitter ofzo..
Dovseydin.quote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik mis hem hier, in dit topic!
Mashallah, ik ook ja.quote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik mis Arcadia. Jullie ook?
quote:If a god is willing to prevent evil, but not able, then he is not omnipotent. If he is able, but not willing, then he must be malevolent. If he is neither able or willing then why call him a god ? Why else do bad things happen to good people?
Hij is gewoon baas.quote:Op zondag 16 september 2012 23:03 schreef xminator het volgende:
MashAllah InsAllah, kent iemand dit..
Toen ik zijn kanaal voor het eerst zag dacht ik dat het een pornokanaal was
Het is ook een porno productie. Alleen krijg je enkel het voorspel te zien, de rest gebeurd achter de schermen. True story.quote:Op zondag 16 september 2012 23:03 schreef xminator het volgende:
Nee, maar 'Boer zoekt vrouwen' lijkt me wel een goed idee.quote:Op zondag 16 september 2012 23:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Is er al een Turkse versie Boer zoekt vrouw? Lijkt mij beter dan de Nederlandse versie want dat is op en top droef
Dit vraagt om foute opmerkingenquote:Op zondag 16 september 2012 23:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Is er al een Turkse versie Boer zoekt vrouw? Lijkt mij beter dan de Nederlandse versie want dat is op en top droef
Verklaart u nader.quote:Op maandag 17 september 2012 13:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit vraagt om foute opmerkingen
Bazensnor. Zo slecht is zijn Nederlands niet, alleen een enorm accentquote:Op zondag 16 september 2012 21:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij praat bagger Nederlands, maar het is wel leuk om hem te horen praten! Heb met glimlachjes dat filmpje afgekeken..
watquote:Op zondag 16 september 2012 23:03 schreef xminator het volgende:
En om op de Turkse snelwegen tussen de ezeltjes zoveel Volkswagens en BMW's te zien?quote:Op maandag 17 september 2012 20:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Jawohl.
Vind jij het erg als jood om duits te lezen/horen?
Luister je wel eens Nederlandstalige muziek? Dat helpt misschien. Hier zitten best leuke liedjes tussen.quote:Op zondag 16 september 2012 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
@ Bilge
Uff ik ben gewoon verschrikkelijk in het omzetten van gedachten in woorden. Wanneer ik iets schrijf, al is het een simpele comment in dit topic, voel ik dat het niet compleet is. Dat wat ik denk niet hetzelfde is als wat er staat. Overigens heb ik dat in alle talen (Turks, Engels). Schrijven en praten zijn gewoon niet mijn ding.
In Nederland hoeven allochtonen amper Nederlands te spreken omdat socialistisch Nederland sowieso woorden tekort schiet om ze op te hemelen. Voor autochtonen geldt een hogere standaard en bovendien voorzag ik een internationale carriere voor jou. Tolstoj, Dostojevski, Wikwakka!quote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eigenlijk waren jouw woorden dus gewoon een niet-zo-verkapte sneer aan het adres van mijn onsamenhangende woordenbrijen. Abi, wat doe je!? Ik dacht dat wij broeders waren.
Ik zakte door de grond toen ik dat live zag. De presentator doet zo zijn best om hem te laten schijnen, terwijl hij alleen maar onzin uitkraamt en zichzelf schouderklopjes geeft.quote:Op zondag 16 september 2012 21:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij praat bagger Nederlands, maar het is wel leuk om hem te horen praten! Heb met glimlachjes dat filmpje afgekeken..
Ik had van anderen gehoord dat die gast zich als messias presenteert?quote:Op zondag 16 september 2012 23:03 schreef xminator het volgende:
Propaganda.quote:Op maandag 17 september 2012 21:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een eikel die man, Turkse vader onwaardig.
Wel leuk om Dalyan weer te zien.
Spoorloos: het beste TV-programma van Nederland. #5
quote:Op zondag 16 september 2012 23:03 schreef xminator het volgende:
Seviyor musun beni sen?!quote:Op maandag 17 september 2012 23:22 schreef Julis het volgende:
[..]. Dit komt zo nep over. Wat bezielt die vrouwen? (Ja, slijmen
) Die man voelt zich helemaal geweldig
![]()
.
Ik ging al stuk in de eerste paar seconden.quote:Op maandag 17 september 2012 23:41 schreef xminator het volgende:
Check ook zn andere films, hij heeft meer van zulke filmpjes plus zulke filmpjes:
Check hem losgaan
quote:Op maandag 17 september 2012 23:41 schreef xminator het volgende:
Check ook zn andere films, hij heeft meer van zulke filmpjes plus zulke filmpjes:
Check hem losgaan
Helemaal afgekeken.quote:Op maandag 17 september 2012 23:41 schreef xminator het volgende:
Check hem losgaan
Para, money, geld etc.. Youtube staat vol met zulke filmpjes van hemquote:Op maandag 17 september 2012 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Helemaal afgekeken..
Vlotte moves, die boy is smooth.!!!
Wat doen zulke vrouwen bij zo'n man..
Ik lees ook net dat Albayrak stopt?quote:Op maandag 17 september 2012 22:40 schreef Bilge het volgende:
Ondanks de winst van D66 zal één Kamerlid balen. Fatma Koser Kaya stond op plek 13 en haalt de Kamer net niet.
Fatma Koser Kaya, 5117 voorkeursstemmen:
Dit Kamerlid van Turkse komaf zit sinds september 2004 in de Kamer. Sinds 2010 voerde ze het woord ove Sociale Zaken en Werkgelegenheid. Begin dit jaar boekte ze succes met een initiatiefwet over pensioenfondsbesturen. Het wetsvoorstel werd gesteund in Tweede en Eerste Kamer en regelt dat pensioengerechtigden naast werkgevers en werknemers kunnen meepraten over hun pensioen. In 2006 haalde Koser Kaya nog ruim 30.000 voorkeursstemmen, onder andere door een lobby van een Turkse belangenvereniging. Die steun heeft ze dit jaar niet.
http://www.volkskrant.nl/(...)zin-niet-terug.dhtml
Welke vereniging was dat dan?
Voor de verkiezingen had ze dat al aangegeven. Er blijven weinig Turken over zo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik lees ook net dat Albayrak stopt?
Over de Turkse lobby: Turkse lobby voor D66.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:09 schreef Bilge het volgende:
[..]
Voor de verkiezingen had ze dat al aangegeven. Er blijven weinig Turken over zo.
Ok thnx. Ik dacht dat het een van de moskees was. Een forum (dat inmiddels is opgedoekt) heeft niet genoeg invloed om 30.000 Turken op een bepaalde politicus te doen stemmen. Fatma dankte haar zetel vooral aan de verontwaardiging onder Turken, denk ik.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Over de Turkse lobby: Turkse lobby voor D66.
Ja, natuurlijk, maar het innerlijk en het uiterlijk moeten wel synchroon lopen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:37 schreef A.Hilus het volgende:
Ik denk dat uiterlijk niet zo heel erg veel met geloven te maken heeft, veel mensen denken daar ongetwijfeld anders over.
Mwuah, wie ben jij om zoiets te zeggen dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, maar het innerlijk en het uiterlijk moeten wel synchroon lopen.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, wie ben jij om zoiets te zeggen dan?
Ik denk dat deze man dat beter weet dan jij hoor, wordt eerst maar een haci met baard en kom daarna praten.
Wie, wat, waar, hoe, waarom?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:44 schreef A.Hilus het volgende:
En dat doet het volgens jou niet? Leg uit wat je er precies mee bedoelt.
Precies, bij jou ontkom ik gewoon niet aan 'arap kizi'quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:45 schreef Ayca het volgende:
Of je het wil of niet je plaatst ze toch wel in een hokje zo.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Precies, bij jou ontkom ik gewoon niet aan 'arap kizi'
Ah.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denk dat hij je reactie van innerlijk en uiterlijk moeten afgestemd zijn bedoelt.
Sorry Askimquote:
Mja, wel duidelijk dat hij een fetish heeft voor blonde dames, misschien een reincarnatie van Hitler.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah.
[ afbeelding ]
Uit de interview.
Geloven is iets tussen een persoon en God. Ik heb daar verder niets over te zeggen, maar c'mon, spreekt de foto hierboven 'wij zijn moslima's' of 'wij zijn gelovig' uit? Ze hoeven heus geen boerka te dragen, maar een beetje bescheidenheid zou ik persoonlijk toch wel op zijn plek vinden. Het zijn net opgemaakte mannen nu. Straalt meer porno uit dan, ja, dan wat ze moeten uitstralen.
Lijkt ze meer te herinneren aan dat ze ook a la Amerikaanse pornosterren kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:51 schreef Bilge het volgende:
"Onlara bir Müslüman kadının bakımlı, kültürlü, eğitimli, neşeli, dışadönük ve modern olabileceğini hatırlatıyorum."
Nou de boobs trekken meer mijn aandacht dan Allah zegt kijk niet naar de schoonheden van vrouwen nu.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:51 schreef Bilge het volgende:
Bescheiden, ingetogen meisjes zouden veel minder aandacht trekken, waardoor de Islamitische boodschap niet aankomt. Het doel heiligt de middelen.
De vraag is wat voor mensen je aantrekt met deze middelen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:51 schreef Bilge het volgende:
Bescheiden, ingetogen meisjes zouden veel minder aandacht trekken, waardoor de Islamitische boodschap niet aankomt. Het doel heiligt de middelen.
Boerka dragers en deze meiden hebben een grotere overeenkomst dan je denkt. Ene stroming wil dat de mannen zich gedragen door zich te verstoppen. Zij hebben hebben meer zoiets van, in your face, gedraag je maar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah.
[ afbeelding ]
Uit de interview.
Geloven is iets tussen een persoon en God. Ik heb daar verder niets over te zeggen, maar c'mon, spreekt de foto hierboven 'wij zijn moslima's' of 'wij zijn gelovig' uit? Ze hoeven heus geen boerka te dragen, maar een beetje bescheidenheid zou ik persoonlijk toch wel op zijn plek vinden. Het zijn net opgemaakte mannen nu. Straalt meer porno uit dan, ja, dan wat ze moeten uitstralen.
Zij beweren nu juist dat menselijke/ wereldlijke schoonheid een reflectie is van Gods schoonheid. Dus in wezen ben jij, zonder het te weten, bevangen door Goddelijke gratie wanneer je op die meiden kwijlt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou de boobs trekken meer mijn aandacht dan Allah zegt kijk niet naar de schoonheden van vrouwen nu.
Alleen wanneer ze strak, welgevormd en nog mooi zijn neem ik aan, niet wanneer ze blubberig hangen vol met striemen en bulten?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:56 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zij beweren nu juist dat menselijke/ wereldlijke schoonheid een reflectie is van Gods schoonheid. Dus in wezen ben jij, zonder het te weten, bevangen door Goddelijke gratie wanneer je op die meiden kwijlt.
Die mensen moet je juist aantrekken. Beschaafde mensen hebben het niet eens nodig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
De vraag is wat voor mensen je aantrekt met deze middelen.
Please.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen wanneer ze strak, welgevormd en nog mooi zijn neem ik aan, niet wanneer ze blubberig hangen vol met striemen en bulten?
Het.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah.
[ afbeelding ]
Uit de interview.
Toch wel dus.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
Die mensen moet je juist aantrekken. Beschaafde mensen hebben het niet eens nodig.
[..]
Please.![]()
zG. Toch!quote:
Danke!quote:
Çok kaliteli.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Net zoals dat je raar opkijkt wanneer er een bankdirecteur geld komt collecteren aan de deur voor een of andere stichting of net zoals de vreemde blikken die de pedofiel die opkomt voor het welzijn van kinderen krijgt, is het gewoon dubieus om zulke vrouwen naast je te hebben om het woord van God te verspreiden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:56 schreef A.Hilus het volgende:
[..]
Boerka dragers en deze meiden hebben een grotere overeenkomst dan je denkt. Ene stroming wil dat de mannen zich gedragen door zich te verstoppen. Zij hebben hebben meer zoiets van, in your face, gedraag je maar.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:14 schreef A.Hilus het volgende:
In you face is gewoon een uitdrukking, is niet persoonlijk bedoeld mocht je dat denken.
Weet ik wel. Maar zo werkt een verdorven brein nou eenmaal.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:14 schreef A.Hilus het volgende:
In you face is gewoon een uitdrukking, is niet persoonlijk bedoeld mocht je dat denken.
Maşallah. Welterusten!quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:17 schreef Ayca het volgende:
Goed... ik ga maar weer slapen. Iyi geceler
Lijken allemaal monsterlijke vijanden van Godzilla.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:20 schreef Triggershot het volgende:
Vergeet
Maazallah
Bismillah
Euzubillah
niet.
Solliciteer jij voor een enkeltje hel? Pis Kafir (zowel Nederlands als Turks van toepassing. )quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijken allemaal monsterlijke vijanden van Godzilla.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Solliciteer jij voor een enkeltje hel? Pis Kafir (zowel Nederlands als Turks van toepassing. )
Haha, nee, zijn ridiculisatie met het geloof en totaal geen respect voor moslims moet maar eens afgelopen zijn, ben het een beetje zat.quote:
* zarGon plast.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Solliciteer jij voor een enkeltje hel? Pis Kafir (zowel Nederlands als Turks van toepassing. )
Eerlijk is eerlijk, ik zie wel heel vaak mensen die niet bidden, vasten of wat voor verplichtingen dan ook, met name bij Turken en Marokkanen helemaal flippen als er grappen worden gemaakt over het geloof.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
* zarGon plast.
Wel oneerlijk zo. Grappen maken erover kan niet echt. Alhoewel, dat laatste beetje tijd wil ik wel doorbrengen met galgenhumor.
Moslims laten zich te snel opfokken. Lijkt een algemeen defect te zijn, jammer genoeg kun je ze niet terugbrengen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik zie wel heel vaak mensen die niet bidden, vasten of wat voor verplichtingen dan ook, met name bij Turken en Marokkanen helemaal flippen als er grappen worden gemaakt over het geloof.
Vooruitgang is er wel, ergens...quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moslims laten zich te snel opfokken. Lijkt een algemene defect te zijn, jammer genoeg kun je ze niet terugbrengen.
Mwah. Een Nederlander in Nederland... Verbaast me niet dat hij er rationeel naar kan kijken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vooruitgang is er wel, ergens...
Op zich vind ik SA, Turkije en zelfs Syrie er redelijk koel onder reageren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mwah. Een Nederlander in Nederland... Verbaast me niet dat hij er rationeel naar kan kijken.
De mensen in het Midden-Oosten moeten eens goed door elkaar geschud worden. Maar goed, ik heb geen zin om hierover te discussiëren.. Wat mij betreft vermoorden ze elkaar uit, couldn't care less. Die mensen opvoeden neemt te veel tijd, energie en resources in beslag; opnieuw beginnen lijkt me effectiever.
Turkije is het 'verst gevorderde' tussen al die islamitische landen; Syrië heeft z'n eigen problemen. Hoe reageert Saoedi-Arabië er eienlijk op? Daar zit de hardcore kern, dus had daar ook wel rellen verwacht. (Ik heb het helemaaaal niet gevolgd.)quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op zich vind ik SA, Turkije en zelfs Syrie er redelijk koel onder reageren.
Draait het niet allemaal om intentie, als de intentie van iemand die Yoga bewegingen maakt oprechter is in de ogen van Allah dan diegene die het dichtstbij de profeet staat qua bewegingen, maar niet oprecht is, lijkt het me duidelijk wiens gebed eerder wordt geaccepteerd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:42 schreef Bilge het volgende:
In ons dorp in Turkije hebben wij een dorpsgek die deli Ali wordt genoemd. Tijdens het bidden gaat hij geheel zijn eigen gang. Wij kinderen lachen om 'die deli Ali'. Toen mijn oom dit hoorde berispte hij ons: "Misschien accepteert god zijn gebeden wel omdat zijn intenties zuiver zijn en vinden jullie gebeden juist geen gehoor". Sindsdien waak ik ervoor om mensen met een aparte geloofsbeleving uit te lachen.
Een gek is natuurlijk anders dan iemand die moedwillig Islamitische regels overtreedt. Maar hoe zeker kunnen we zijn over de juiste interpretatie van de Islamitische bronnen? Als daarover onzekerheid bestaat is het onmogelijk om iemands moslimgehalte te meten. Wat we wel kunnen meten is iemands intentie en inspanningen daartoe. Noem me naief, maar ik heb het idee dat de Adnans meisjes op dat punt niet slecht scoren.
Hoe bedoel je, 'als een beest'? Je bedoelt geilen op die vrouwen of zo?quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:45 schreef A.Hilus het volgende:
Is dat hele geloven niet gebaseerd op het weerstaan van aardse verleidingen? Als een knullig filmpje er voor kan zorgen dat je je als een beest gaat gedragen, hoe gelovig ben je dan vraag ik me af
Gaan we weer een hele lange discussie hebben omdat jij van alles gaat nuanceren?quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:42 schreef Bilge het volgende:
In ons dorp in Turkije hebben wij een dorpsgek die deli Ali wordt genoemd. Tijdens het bidden gaat hij geheel zijn eigen gang. Wij kinderen lachen om 'die deli Ali'. Toen mijn oom dit hoorde berispte hij ons: "Misschien accepteert god zijn gebeden wel omdat zijn intenties zuiver zijn en vinden jullie gebeden juist geen gehoor". Sindsdien waak ik ervoor om mensen met een aparte geloofsbeleving uit te lachen.
Een gek is natuurlijk anders dan iemand die moedwillig Islamitische regels overtreedt. Maar hoe zeker kunnen we zijn over de juiste interpretatie van de Islamitische bronnen? Als daarover onzekerheid bestaat is het onmogelijk om iemands moslimgehalte te meten. Wat we wel kunnen meten is iemands intentie en inspanningen daartoe. Noem me naief, maar ik heb het idee dat de Adnans meisjes op dat punt niet slecht scoren.
En toch heeft Turkije de nodige geweldplegingen gekend als het op religieus sensiviteit kwam. In de jaren 90 werd het zelfs als een groter dreiging voor de orde gezien dan de PKK. Wat Syrie en eigen problemen betreft klopt, maar als je het zo bekijkt zit vrijwel ieder land in het Midden Oosten in het midden van een revolutie, de Saudische regering heeft massademonstraties verboden en zijn ook veeluit weggebleven.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turkije is het 'verst gevorderde' tussen al die islamitische landen; Syrië heeft z'n eigen problemen. Hoe reageert Saoedi-Arabië er eienlijk op? Daar zit de hardcore kern, dus had daar ook wel rellen verwacht. (Ik heb het helemaaaal niet gevolgd.)
Ik hoop dat alles om intentie draait.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Draait het niet allemaal om intentie, als de intentie van iemand die Yoga bewegingen maakt oprechter is in de ogen van Allah dan diegene die het dichtstbij de profeet staat qua bewegingen, maar niet oprecht is, lijkt het me duidelijk wiens gebed eerder wordt geaccepteerd.
Ach ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaan we weer een hele lange discussie hebben omdat jij van alles gaat nuanceren?
Die meiden komen nep over bij me. Klaar, ze schieten hun doel daarmee voorbij. Ze kunnen me verder ook geen reet schelen, ik ben ze over vijf seconden vergeten.
Hadith van de Profeet : 'Ieder daad draait om de intentie'quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:49 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik hoop dat alles om intentie draait.
Ik bedoelde de rellen naar aanleiding van innocence of muslims. Dat jij alleen maar aan Adnan's moslima's denkt kan ik ook niet helpenquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, 'als een beest'? Je bedoelt geilen op die vrouwen of zo?
De intentie is een soort multiplier voor het aantal sevap dat je voor een daad ontvangt, maar dat betekent niet automatisch dat daden compleet irrelevant zijn. Ook deze hadeeth is voor meerderlei interpretatie vatbaar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hadith van de Profeet : 'Ieder daad draait om de intentie'
Turkije is dan ook pas de laatste jaren echt gestabiliseerd. Een land dat zijn leger nodig heeft om orde te houden noem ik niet stabiel. Al die landen zijn zwak (gebleven), maar Turkije heeft zich nog een beetje los kunnen wrikken. Met 'het verst gevorderd' wil ik dus helemaal niet aangeven hoe ze in het verleden waren, maar hoe ze nu zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En toch heeft Turkije de nodige geweldplegingen gekend als het op religieus sensiviteit kwam. In de jaren 90 werd het zelfs als een groter dreiging voor de orde gezien dan de PKK. Wat Syrie en eigen problemen betreft klopt, maar als je het zo bekijkt zit vrijwel ieder land in het Midden Oosten in het midden van een revolutie, de Saudische regering heeft massademonstraties verboden en zijn ook veeluit weggebleven.
Oh.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:51 schreef A.Hilus het volgende:
[..]
Ik bedoelde de rellen naar aanleiding van innocence of muslims. Dat jij alleen maar aan Adnan's moslima's denkt kan ik ook niet helpen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:51 schreef A.Hilus het volgende:
[..]
Ik bedoelde de rellen naar aanleiding van innocence of muslims. Dat jij alleen maar aan Adnan's moslima's denkt kan ik ook niet helpen
Neuh, er zijn verzen in de Koran die zeggen dat als je daden doet voor de show, ipv voor Allah dat ze vruchteloos zijn en niet mee tellen, het zegt dus wel degelijk iets over de daden. Als jij dag en nacht in de moskee zit zodat mensen jou kunnen prijzen, mag jij je 15 minutes of fame hebben, maar van Allah krijg jij niks.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:53 schreef Bilge het volgende:
[..]
De intentie is een soort multiplier voor het aantal sevap dat je voor een daad ontvangt, maar dat betekent niet automatisch dat daden compleet irrelevant zijn. Ook deze hadeeth is voor meerderlei interpretatie vatbaar.
Jup, Saudische troepen zijn zelfs Bahrain binnengevallen om de Koning daar bij te staan tegen de demonstranten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turkije is dan ook pas de laatste jaren echt gestabiliseerd. Een land dat zijn leger nodig heeft om orde te houden noem ik niet stabiel. Al die landen zijn zwak (gebleven), maar Turkije heeft zich nog een beetje los kunnen wrikken. Met 'het verst gevorderd' wil ik dus helemaal niet aangeven hoe ze in het verleden waren, maar hoe ze nu zijn.
Strooit de regering van S-A niet rond met pertrodollars om het plebs onder controle te houden? Ik hoop echt dat het daar eens flink misgaat.
Je snapt me kennelijk niet, want dit zei ik ook al.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, er zijn verzen in de Koran die zeggen dat als je daden doet voor de show, ipv voor Allah dat ze vruchteloos zijn en niet mee tellen, het zegt dus wel degelijk iets over de daden. Als jij dag en nacht in de moskee zit zodat mensen jou kunnen prijzen, mag jij je 15 minutes of fame hebben, maar van Allah krijg jij niks.
Ah, dan begreep ik je idd onjuist.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:56 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je snapt me kennelijk niet, want dit zei ik ook al.![]()
Stel dat je wel de juiste intentie hebt maar niet de juiste uitvoering, zoals deze meisjes wellicht, wat dan?
Nee, ik ontwijk het niet, ik dacht dat mijn gedachten daarover voor de hand lagen, maar blijkbaar niet dus. Hoe kan iets wat je weet dat fout is, met een goede intentie gepraktiseerd worden?quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:01 schreef Bilge het volgende:
Je ontwijkt de principiële vraag. Wat als je intentie wel maar je uitvoering uiteindelijk voor God niet blijkt te deugen?
Ik zei toch dat onwetendheid altijd een excuus is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:04 schreef Bilge het volgende:
Jij weet natuurlijk niet dat het fout is, je gaat er zelfs vanuit dat jouw uitvoering klopt. (Anders kan je intentie idd ook niet goed zijn.)
Intellectuele gesprekken zijn niet voor iedereen weggelegd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:05 schreef zarGon het volgende:
Het ligt verder aan mij hoor. Ik heb moeite om op dit tijdstip jullie gesprekken inhoudelijk te volgen. Ik ga gewoon een bakje ijs eten.
Gaat u verder.
Over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zei toch dat onwetendheid altijd een excuus is.
Sterker nog, als alle moslima's zo waren zou ik denk ik serieus overwegen om moslim te worden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:03 schreef zarGon het volgende:
Nou ja, nu ik erover nadenk. Geef mij maar Adnan met z'n chickies, veel leuker dan jullie.
Wanneer ik praat over kernreactoren ben ik niet opeens een kerngeleerde hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Intellectuele gesprekken zijn niet voor iedereen weggelegd.
Je vindt die vrouwen serieus aantrekkelijk?quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:08 schreef A.Hilus het volgende:
[..]
Sterker nog, als alle moslima's zo waren zou ik denk ik serieus overwegen om moslim te worden.
Twijfel jij aan mijn geleerdheid?quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wanneer ik praat over kernreactoren ben ik niet opeens een kerngeleerde hoor.
Of zo.
Hij is baas.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:13 schreef Bilge het volgende:
Die Anwar Malek is niet op zijn mondje gevallen, trouwens.
Hij zegt een paar rake dingen, ja. Goed om te zien dat er ook verstandige mensen tussen zitten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:13 schreef Bilge het volgende:
Die Anwar Malek is niet op zijn mondje gevallen, trouwens.
Ik twijfel eerder aan je geaardheid dan dat ik zou twijfelen aan je geleerdheid!quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Twijfel jij aan mijn geleerdheid?
Zeg jij het maarquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je vindt die vrouwen serieus aantrekkelijk?
Wat ben je nu?.
Waaraan twijfel je? Je weet dat ik genoeg geleerd ben om te weten hoe fijn het is om van twee kanten te snoepen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik twijfel eerder aan je geaardheid dan dat ik zou twijfelen aan je geleerdheid!.
Ik heb dus serieus ijs op mijn tepels gesmeerd en er foto's van genomen. Het ijs begon te smelten, de foto's zagen er niet uit (borstharen).quote:
Ik ben intellectueel genoeg om je onzeker te maken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waaraan twijfel je? Je weet dat ik genoeg geleerd ben om te weten hoe fijn het is om van twee kanten te snoepen.
Dat weten we pas en alleen als je de pics hebt gepost hiero.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben intellectueel genoeg om je onzeker te maken.
Eén halvegaretepelfoto coming up.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat weten we pas en alleen als je de pics hebt gepost hiero.
Verzin maar iets, zeg ik wel of het klopt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ken je totaal niet, heb echt niets om mijn mening ergens op te baseren.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eén halvegaretepelfoto coming up.
Ja.quote:
Haar. Niet echt aantrekkelijk of zo.quote:
Ik ben omquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja..
[..]
Haar. Niet echt aantrekkelijk of zo.
Ik heb het erna netjes afgelikt en doorgeslikt. Geen verspilling.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:25 schreef A.Hilus het volgende:
Spelen met voedsel, mag niet in islam
Doe je wel vaker?quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb het erna netjes afgelikt en doorgeslikt. Geen verspilling.
Opgeslagen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:32 schreef zarGon het volgende:
Zo, de foto alweer weggehaald..
Was niet echt charmant, zeg maar.
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:22 schreef xminator het volgende:
Ik zag dit en ik moest toen aan zargon denken
ok doei.
ALSOF JOUW BORSTKAS ER SEXY UITZIET.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:30 schreef Bilge het volgende:
Als dat vannacht geen natte droom oplevert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |