SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oha, zo veel kan ik niet eens opquote:Op zondag 16 september 2012 18:09 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben weer terug.
[ afbeelding ]
En ik heb ook nog een Big Mac & twee frietjes gegeten
[ afbeelding ]
Too badquote:Op zondag 16 september 2012 18:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zeiden ze nimmer in The OC dus dat komt er nooit uit
Gewoon geen smaak, gewoon niksquote:Op zondag 16 september 2012 18:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Too bad
Over die Big Mac trouwens. Die kan je niet eten. Die schrok je naar binnen.
Het soort eten waarbij je niet nadenkt of geniet maar gewoon naar binnen werkt.
Mannen die vrouwen als bezit zienquote:Op zondag 16 september 2012 17:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Haar nummer, gast ik heb haar.
Ik kan heel goed genieten van een Big Mac.quote:Op zondag 16 september 2012 18:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Too bad
Over die Big Mac trouwens. Die kan je niet eten. Die schrok je naar binnen.
Het soort eten waarbij je niet nadenkt of geniet maar gewoon naar binnen werkt.
Jij kan gewoon niet eten.quote:Op zondag 16 september 2012 18:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Alles valt uit elkaar, onsmakelijke zooi.
Gelukkig eet ik dat al jaren niet meer.
Brood, rundvlees, wat groenten, kaas en saus zou ik geen troep noemen. Het is geen culinair hoogstandje, maar voor de rest is het gewoon eten - niet veel anders dan wat een normaal mens op een doodnormale dag eet. Iets vetter misschien, maar dat was het dan ook wel.quote:Op zondag 16 september 2012 18:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
oh jawel, maar geen troep.
Mijn Börte, wat doe je ?quote:Op zondag 16 september 2012 18:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Brood, rundvlees, wat groenten, kaas en saus zou ik geen troep noemen. Het is geen culinair hoogstandje, maar voor de rest is het gewoon eten - niet veel anders dan wat een normaal mens op een doodnormale dag eet. Iets vetter misschien, maar dat was het dan ook wel.
Ik eet graag bij de mac.quote:Op zondag 16 september 2012 18:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jij bent een keukenprinses, wat doe jij in de Mac
Kijk de docu ''Supersize Me'' en lees ''Fastfood Nation". Ben benieuwd of je het daarna nog steeds ''normaal'' vind.quote:Op zondag 16 september 2012 18:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik eet graag bij de mac.Niet elke week natuurlijk, dan zou ik het snel zat worden. Maar zo eens in de twee/drie maanden.
Ik ben serieus? Wat is er nou zo erg aan de Big Mac? Ik bedoel het vlees is gewoon puur rundvlees - de nuggets zijn wel gemaakt van vooral restvlees, maar de burgers niet. Voor de rest is gewoon wat ui, augurk, kaas en brood.quote:
Euh, het vlees is niet puur rundvlees.. Bevat ook restvlees.quote:Op zondag 16 september 2012 18:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben serieus? Wat is er nou zo erg aan de Big Mac? Ik bedoel het vlees is gewoon puur rundvlees - de nuggets zijn wel gemaakt van vooral restvlees, maar de burgers niet. Voor de rest is gewoon wat ui, augurk, kaas en brood.Wat is daar nou zo erg aan behalve dat het vet is? Ik zeg niet dat je het elke dag moet eten maar eens in de zoveel tijd zou moeten kunnen.
Ik snap de drama rondom de Mac nooit zo... 'Oh my god, zo vies, ongezond, bleggh' . Ik zie mensen dat nooit doen wanneer iemand een zak chips opentrekt maar wanneer het over de MC gaat is iedereen opeens een healthfreak.
Oh die idioot die eeeeeeeelke dag een maand langs iets van 3/4 keer per dag bij de McDonalds eet en dan verbaasd is dat hij aan het eind van de maand een paar kilo is aangekomen.quote:Op zondag 16 september 2012 18:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kijk de docu ''Supersize Me'' en lees ''Fastfood Nation". Ben benieuwd of je het daarna nog steeds ''normaal'' vind.
Dat is momenteel onderdanig aan het feit dat het troep is.quote:Op zondag 16 september 2012 18:31 schreef zarGon het volgende:
Dat er nog geen reactie geplaatst is over 'helal'.
Kijk eens verder dan dat, tutholaquote:Op zondag 16 september 2012 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh die idioot die eeeeeeeelke dag een maand langs iets van 3/4 keer per dag bij de McDonalds eet en dan verbaasd is dat hij aan het eind van de maand een paar kilo is aangekomen.))))))))
Restvlees van een rund is nog steeds rund, he? Maar wat ik bedoelde is dat het gehakt waarmee McDonalds burgers worden gemaakt niet veel anders is dan het gehakt wat je zelf maakt of bij de super koopt. Er zitten verder geen smaak- of kleurstoffen in, dan bedoelde ik. Ik maak thuis ook weleens burgers en de burgers die ik maak smaken precies hetzelfde als bij de Mc - het vlees dan he.quote:Op zondag 16 september 2012 18:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Euh, het vlees is niet puur rundvlees.. Bevat ook restvlees.
Jouw smaakgenen zijn zwaar beschadigd.quote:Op zondag 16 september 2012 18:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Restvlees van een rund is nog steeds rund, he? Maar wat ik bedoelde is dat het gehakt waarmee McDonalds burgers worden gemaakt niet veel anders is dan het gehakt wat je zelf maakt of bij de super koopt. Er zitten verder geen smaak- of kleurstoffen in, dan bedoelde ik. Ik maak thuis ook weleens burgers en de burgers die ik maak smaken precies hetzelfde als bij de Mc - het vlees dan he.
Als je voor haar baba een dikke Merry S-klasse hebt gekocht dan neem je toch niet met minder genoegen?quote:Op zondag 16 september 2012 18:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mannen die vrouwen als bezit zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |