SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oha, zo veel kan ik niet eens opquote:Op zondag 16 september 2012 18:09 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben weer terug.
[ afbeelding ]
En ik heb ook nog een Big Mac & twee frietjes gegeten
[ afbeelding ]
Too badquote:Op zondag 16 september 2012 18:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zeiden ze nimmer in The OC dus dat komt er nooit uit
Gewoon geen smaak, gewoon niksquote:Op zondag 16 september 2012 18:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Too bad
Over die Big Mac trouwens. Die kan je niet eten. Die schrok je naar binnen.
Het soort eten waarbij je niet nadenkt of geniet maar gewoon naar binnen werkt.
Mannen die vrouwen als bezit zienquote:Op zondag 16 september 2012 17:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Haar nummer, gast ik heb haar.
Ik kan heel goed genieten van een Big Mac.quote:Op zondag 16 september 2012 18:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Too bad
Over die Big Mac trouwens. Die kan je niet eten. Die schrok je naar binnen.
Het soort eten waarbij je niet nadenkt of geniet maar gewoon naar binnen werkt.
Jij kan gewoon niet eten.quote:Op zondag 16 september 2012 18:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Alles valt uit elkaar, onsmakelijke zooi.
Gelukkig eet ik dat al jaren niet meer.
Brood, rundvlees, wat groenten, kaas en saus zou ik geen troep noemen. Het is geen culinair hoogstandje, maar voor de rest is het gewoon eten - niet veel anders dan wat een normaal mens op een doodnormale dag eet. Iets vetter misschien, maar dat was het dan ook wel.quote:Op zondag 16 september 2012 18:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
oh jawel, maar geen troep.
Mijn Börte, wat doe je ?quote:Op zondag 16 september 2012 18:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Brood, rundvlees, wat groenten, kaas en saus zou ik geen troep noemen. Het is geen culinair hoogstandje, maar voor de rest is het gewoon eten - niet veel anders dan wat een normaal mens op een doodnormale dag eet. Iets vetter misschien, maar dat was het dan ook wel.
Ik eet graag bij de mac.quote:Op zondag 16 september 2012 18:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jij bent een keukenprinses, wat doe jij in de Mac
Kijk de docu ''Supersize Me'' en lees ''Fastfood Nation". Ben benieuwd of je het daarna nog steeds ''normaal'' vind.quote:Op zondag 16 september 2012 18:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik eet graag bij de mac.Niet elke week natuurlijk, dan zou ik het snel zat worden. Maar zo eens in de twee/drie maanden.
Ik ben serieus? Wat is er nou zo erg aan de Big Mac? Ik bedoel het vlees is gewoon puur rundvlees - de nuggets zijn wel gemaakt van vooral restvlees, maar de burgers niet. Voor de rest is gewoon wat ui, augurk, kaas en brood.quote:
Euh, het vlees is niet puur rundvlees.. Bevat ook restvlees.quote:Op zondag 16 september 2012 18:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben serieus? Wat is er nou zo erg aan de Big Mac? Ik bedoel het vlees is gewoon puur rundvlees - de nuggets zijn wel gemaakt van vooral restvlees, maar de burgers niet. Voor de rest is gewoon wat ui, augurk, kaas en brood.Wat is daar nou zo erg aan behalve dat het vet is? Ik zeg niet dat je het elke dag moet eten maar eens in de zoveel tijd zou moeten kunnen.
Ik snap de drama rondom de Mac nooit zo... 'Oh my god, zo vies, ongezond, bleggh' . Ik zie mensen dat nooit doen wanneer iemand een zak chips opentrekt maar wanneer het over de MC gaat is iedereen opeens een healthfreak.
Oh die idioot die eeeeeeeelke dag een maand langs iets van 3/4 keer per dag bij de McDonalds eet en dan verbaasd is dat hij aan het eind van de maand een paar kilo is aangekomen.quote:Op zondag 16 september 2012 18:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kijk de docu ''Supersize Me'' en lees ''Fastfood Nation". Ben benieuwd of je het daarna nog steeds ''normaal'' vind.
Dat is momenteel onderdanig aan het feit dat het troep is.quote:Op zondag 16 september 2012 18:31 schreef zarGon het volgende:
Dat er nog geen reactie geplaatst is over 'helal'.
Kijk eens verder dan dat, tutholaquote:Op zondag 16 september 2012 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh die idioot die eeeeeeeelke dag een maand langs iets van 3/4 keer per dag bij de McDonalds eet en dan verbaasd is dat hij aan het eind van de maand een paar kilo is aangekomen.))))))))
Restvlees van een rund is nog steeds rund, he? Maar wat ik bedoelde is dat het gehakt waarmee McDonalds burgers worden gemaakt niet veel anders is dan het gehakt wat je zelf maakt of bij de super koopt. Er zitten verder geen smaak- of kleurstoffen in, dan bedoelde ik. Ik maak thuis ook weleens burgers en de burgers die ik maak smaken precies hetzelfde als bij de Mc - het vlees dan he.quote:Op zondag 16 september 2012 18:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Euh, het vlees is niet puur rundvlees.. Bevat ook restvlees.
Jouw smaakgenen zijn zwaar beschadigd.quote:Op zondag 16 september 2012 18:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Restvlees van een rund is nog steeds rund, he? Maar wat ik bedoelde is dat het gehakt waarmee McDonalds burgers worden gemaakt niet veel anders is dan het gehakt wat je zelf maakt of bij de super koopt. Er zitten verder geen smaak- of kleurstoffen in, dan bedoelde ik. Ik maak thuis ook weleens burgers en de burgers die ik maak smaken precies hetzelfde als bij de Mc - het vlees dan he.
Als je voor haar baba een dikke Merry S-klasse hebt gekocht dan neem je toch niet met minder genoegen?quote:Op zondag 16 september 2012 18:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mannen die vrouwen als bezit zien
quote:Op zondag 16 september 2012 18:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kijk eens verder dan dat, tuthola
Obesitas vind ik niet normaal. Je probeert je eigen falen nu goed te praten. Kap daarmee aubquote:Op zondag 16 september 2012 18:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Die hele docu is fucking nep en alles behalve objectief. Dat ziet een kind van een jaar of 8 nog wel in. Verder doen ze over dingen die eigenlijk heel normaal zijn alsof het iets heel erg is.
Dan kreeg je vast altijd die presentjes van die Happy maaltijden? Had vroeger een klasgenootje met een hele kast vol daarmeequote:
Absoluut niet. Ik weet zeker dat mijn smaak verder ontwikkeld is dan die van de de meeste mensen hier.quote:Op zondag 16 september 2012 18:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jouw smaakgenen zijn zwaar beschadigd.
Dan moet je ook niet zo praten over de nuggetsquote:Op zondag 16 september 2012 18:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Restvlees van een rund is nog steeds rund, he? Maar wat ik bedoelde is dat het gehakt waarmee McDonalds burgers worden gemaakt niet veel anders is dan het gehakt wat je zelf maakt of bij de super koopt. Er zitten verder geen smaak- of kleurstoffen in, dan bedoelde ik. Ik maak thuis ook weleens burgers en de burgers die ik maak smaken precies hetzelfde als bij de Mc - het vlees dan he.
Ik heb geen obesitas. En zoals ik het al zei, wanneer je meerdere malen op een dag bij de Mac eet, moet je niet raar opkijken als blijkt dat je aan het einde van de maand kilo's bent aangekomen. Dat is fucking logisch en dat geldt voor alles wat vet is. Zoals ik het al eerder zei; de McDonalds is vet en je moet er niet elke dag eten. Het is alleen niet veel erger dan de meeste junkfood zoals chips, koek etc. - dingen die veel mensen elke dag eten en beschouwen als de normaalste zaak van de wereld, maar tegelijkertijd gaan huilen over hoe ongezond de Mc is.quote:Op zondag 16 september 2012 18:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Obesitas vind ik niet normaal. Je probeert je eigen falen nu goed te praten. Kap daarmee aub
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt. Nuggets worden gemaakt van een soort pap wat bestaat uit bij elkaar gemalen zooi - dingen die je normaal gesproken nooit zou eten - terwijl het rundvlees van de burgers gewoon vlees is en behalve vet, geen zooi inzit. Vergelijk de nuggets van de Mc maar eens met de nuggets van de KFC. McDonalds nuggets zijn taai en het vlees lijkt helemaal niet op vlees, terwijl KFC nuggets gemaakt zijn van puur kippenvlees.quote:Op zondag 16 september 2012 18:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo praten over de nuggetswant allebei is restvlees.
Ik was ook jaloers op die kinderen, haha.quote:Op zondag 16 september 2012 18:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan kreeg je vast altijd die presentjes van die Happy maaltijden? Had vroeger een klasgenootje met een hele kast vol daarmeewas zo jaloers want van mijn moeder moest altijd gezond eten en mocht dus nooit naar de McD
Ik weet hoe de nuggets gemaakt worden enzo, natuurlijk is het met de hamburgers wat normaler.. maar daar malen ze ook allemaal shit doorheen dus ook restvlees.quote:Op zondag 16 september 2012 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt. Nuggets worden gemaakt van een soort pap wat bestaat uit bij elkaar gemalen zooi - dingen die je normaal gesproken nooit zou eten - terwijl het rundvlees van de burgers gewoon vlees is en behalve vet, geen zooi inzit. Vergelijk de nuggets van de Mc maar eens met de nuggets van de KFC. McDonalds nuggets zijn taai en het vlees lijkt helemaal niet op vlees, terwijl KFC nuggets gemaakt zijn van puur kippenvlees.
Rennen!quote:Op zondag 16 september 2012 18:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meneer, wat is het nieuwe Happy Meal?
Ik dacht ik maak je zin/vraag af.quote:Op zondag 16 september 2012 18:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben jij wel bevoegd om die vraag te stellen ? Hoeveel squat jezelf, birader ?
Squat is heilig, dat vraag je niet zomaar aan iedereen.quote:Op zondag 16 september 2012 18:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik dacht ik maak je zin/vraag af.
5. Ik squat 5.
Uughhhh..quote:Op zondag 16 september 2012 18:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik weet hoe de nuggets gemaakt worden enzo, natuurlijk is het met de hamburgers wat normaler.. maar daar malen ze ook allemaal shit doorheen dus ook restvlees.
Okay.quote:Op zondag 16 september 2012 18:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Squat is heilig, dat vraag je niet zomaar aan iedereen.
En 5 wat ? Koeien ? Zandzakken ?
Te zoet.quote:Op zondag 16 september 2012 18:58 schreef Bortecinem het volgende:
Deze is ook lekker.
[ afbeelding ]
Team McDonalds.
Wauw. Mijn idool.quote:Op zondag 16 september 2012 19:00 schreef zarGon het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)5.000_BigMacs__.html.
Dat is 1,75 Big Mac elke dag, 39 jaar lang. Dat kan toch niet?!
quote:Op zondag 16 september 2012 19:06 schreef Bilge het volgende:
39 jaar.Als de vrouw des huizes twee dagen achterelkaar hetzelfde gerecht bereidt breekt er al een nucleaire oorlog uit in een normaal Turks gezin.
Hoe is dit een serieuze vraag?quote:Op zondag 16 september 2012 19:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij moet nog veel oefenen. Is werken bij de McD niets voor jou? (Serieuze vraag.)
Dat je niet het idee krijgt dat ik op je neerkijk als je wel wil werken in de McD. En nou ja, je lijkt er dol op, dus de affiniteit ermee heb je al.quote:Op zondag 16 september 2012 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe is dit een serieuze vraag?
Heerlijk die ervaring, dat je ergens op aan het kauwen bent en je je langzaam begint te realiseren dat het kauwen op dat ene stukje wel erg lang duurt. Eerst probeer je moedig nog even door te kauwen, terwijl het eten in je mond steeds blubberiger wordt en je al lang niet meer geniet van die eerste, oh-zo goddelijke hap. Helaas, zelfs na extra lang en hard gekauwd te hebben merk je dat het taaie stuk niet zwicht onder de allesverslindende kracht van je kiezen en al kauwend sta je voor het volgende dilemma: spuug je het taaie ding uit, of slik je het door? Spuug het uit en iedereen vind je een ongemanierde viespeuk. Slik het door en loop het risico dat het in je keel blijft hangen met alle gevolgen van dien. Stiekem geniet je van de spanning, het is als kiezen tussen twee kwaden. Wie is de baas: jij of het taaie ding dat nu steeds vaker aan je tanden blijft haken? Om geen gezichtsverlies te lijden besluit je het door te slikken, wat geen makkelijke opgave is aangezien het ding zich inmiddels in de spleten tussen je tanden genesteld heeft. Terwijl je grimast en je tafelgenoten je enigszins bevreemd aankijken, lukt het je dit taaie monster los te wrikken en - met de nodige moeite - naar de achterkant van je gehemelte te werken. Met een weggemoffeld, hikkend geluid weet je het door te slikken. Althans, dat dacht je. Met trillende en bezwete handen grijp je naar je keel, en voel je hoe dit nietsontziende, onbreekbare ding blijft hangen en je toch al zo rode hoofd langzaam geen zuurstof meer binnenkrijgt. Met uitpuilende ogen stoot je een kreet uit, je ogen bloeddoorlopen, en je roept - nee schreeuwt - om hulp, maar je vrienden hebben hun eten al lang op en hebben je verlaten, je bent alleen in deze voor de nacht gesloten McDonald's en de schoonmaker die beneden aan het dweilen is, hij zit je niet, luistert naar muziek waardoor je gesmoorde kreten geen reactie bij hem teweeg brengen. Terwijl het laatste restje lucht wordt opgenomen in je bloedbaan voel je opeens een kalme rust over je komen; je beeld, al lang vertroebeld, wordt langzaam donkerder. Op de sterretjes na. Heel even zie je ze glinsteren, in de vorm van een taai stukje vlees. Het glinsterende stukje vlees - hallucineer je? - heeft een mond en die mond lacht je uit; hij spot met je. "Je hebt verloren!" roept hij, en hij gaat op in een sterrenregen. Een sterrenregen die aangeeft dat je hersenen het langzaam begeven. Dan, terwijl alles zwart wordt en een gevoel van rust over je heen trekt, prevelen je lippen hun laatste woorden: "Dat sappige stukje vlees was het allemaal waard..." en geef je je over aan die kalme leegte, die allesoverheersende rust, en voel je niks meer.quote:Op zondag 16 september 2012 18:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Uughhhh..
Mijn punt is dat de 'shit' die in de burgers zit niet veel anders is dan de 'shit' die ook in het gehakt zit die je zelf maakt of koopt. Ik weet het niet hoor, maar ik proef nooit pezen of ander soort taai vlees in de burgers van de Mc, terwijl je soms wel een minuut moet kauwen op een hap van een McChicken of kipnugget - ook een van de redenen waarom ik die nooit meer koop. Ik kan daar echt niet tegen, krijg er rillingen van.
Dus omdat ik eens in de zoveel tijd eet bij de Mc en het geen vreselijke troep vind moet ik maar hamburgers gaan draaien?quote:Op zondag 16 september 2012 19:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat je niet het idee krijgt dat ik op je neerkijk als je wel wil werken in de McD. En nou ja, je lijkt er dol op, dus de affiniteit ermee heb je al.
Nou ja, niet alleen hamburgers hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 19:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus omdat ik eens in de zoveel tijd eet bij de Mc en het geen vreselijke troep vind moet ik maar hamburgers gaan draaien?En dan moet ik dat opvatten als een serieuze vraag?
Je bent bitchy vandaag, ongesteld?quote:Op zondag 16 september 2012 19:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou ja, niet alleen hamburgers hoor.. Af en toe een Big Tasty voor jezelf bakken, lijkt me ook best belangrijk. Leuk geld verdienen zo.
Mja, ik dacht je houdt van koken, wat is er dan nog leuker dan koken in de McD?!quote:Op zondag 16 september 2012 19:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je bent bitchy vandaag, ongesteld?
En nee, ik heb al een baan. Behalve dat zou een baan bij de MC niks voor mij zijn.
zargon, gavdverdamme klootzak, tering, jij bent walgelijk, echt ziek in jehoofd, gadverquote:Op zondag 16 september 2012 19:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mja, ik dacht je houdt van koken, wat is er dan nog leuker dan koken in de McD?!
Kon ik maar ongesteld worden. Lijkt me een lekker sausje bij de McVoer.
Hoe weet je dat we het niet geproefd hebben ?quote:Op zondag 16 september 2012 19:40 schreef zarGon het volgende:
Ik snap niet waarom jullie zo reageren op een authentieke smaak, al helemaal zonder het geproefd te hebben.
Lijkt me wel iets voor een ontgroening.
Bedankt voor de opbouwende kritiek abi. Zie mijn ondoordachte, grove fout als een metafoor. Een metafoor voor het leven; eeuwig aan verandering onderhevig, maar o-zo sappig en vlezig.quote:Op zondag 16 september 2012 19:40 schreef Bilge het volgende:
Dat verhaal is écht prachtig geschreven, maar het is niet logisch. Het vlees is eerst zo taai dat je er niet doorheen komt, vervolgens zit het fijngemalen vast tussen je kiezen en tot slot verandert het vlees weer in een taai brok dat in je keel blijft hangen.
Wow, dat moet ik even laten bezinken.quote:Op zondag 16 september 2012 19:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bedankt voor de opbouwende kritiek abi. Zie mijn ondoordachte, grove fout als een metafoor. Een metafoor voor het leven; eeuwig aan verandering onderhevig, maar o-zo sappig en vlezig.
Jij bent echt walgelijk in je hoofd.quote:Op zondag 16 september 2012 19:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe weet je dat we het niet geproefd hebben ?
Wat een compliment! Ik bloos helemaal, mijn wang - normaal gesproken blank met een paar verdwaalde sproeten - heeft langzaam de kleur aangenomen van een vers van het land geplukte, authentieke Turks biber. Mijn lippen trillen; ze personificeren de onzekerheid die ik voel door jouw welgemeende compliment. Ben ik dan eindelijk, na al die jaren zwoegen en zweten - mans genoeg om mijzelf, alsmede in de ogen van Het Volk Nummer Eén, Türk te noemen?quote:Op zondag 16 september 2012 19:56 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wow, dat moet ik even laten bezinken.![]()
In tegenstelling tot Marokkaanse schrijvers zijn er maar weinig Turkse schrijvers in Nederland. De enige die ik ken is Özcan Akyol. Misschien ook een ideetje voor jou? Dat eerdere stukje duidt op een oog voor detail en een rijke woordenschat.
Bedankt voor de opbouwende kritiek abla. Zie mijn ondoordachte, grove fout als een metafoor. Een metafoor voor nationaliteiten; toevallig, vergankelijk, maar o-zo oorlogszuchtig en bloeddorstig.quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 20:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een compliment! Ik bloos helemaal, mijn wang - normaal gesproken blank met een paar verdwaalde sproeten - heeft langzaam de kleur aangenomen van een vers van het land geplukte, authentieke Turks biber. Mijn lippen trillen; ze personificeren de onzekerheid die ik voel door jouw welgemeende compliment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |