Je bent niet de enige als ik het zo lees, ik heb hetzelfde trouwens.quote:Op zondag 16 september 2012 17:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mag die gozer ook niet. Weet niet waarom.
Waarschijnlijk zegt hij vandaag daar zijn aanvallers nog geen vindicat sletje kunnen scoren.quote:Op zondag 16 september 2012 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar zijn verdediging kan nog geen kut dekken, dat is zijn schuld toch zeker niet
Een hoop praatjes maar geen resultaten maar het ergste vind ik nog wel dat hij nooit de hand in eigen boezem steekt en de schuld altijd bij andere legt.quote:Op zondag 16 september 2012 17:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mag die gozer ook niet. Weet niet waarom.
pics.quote:Op zondag 16 september 2012 17:55 schreef TwenteFC het volgende:
Die gozer met zijn XXXL Groningen trui die nog te klein is voor zijn dikke pens.
Zeefuik.quote:Op zondag 16 september 2012 17:55 schreef TwenteFC het volgende:
Die gozer met zijn XXXL Groningen trui die nog te klein is voor zijn dikke pens.
Als hij op de middenlijn staat, staat zijn pens buitenspel...quote:Op zondag 16 september 2012 18:01 schreef Monolith het volgende:
Zeefuik kan nog wel wat meer body gebruiken.
quote:Op zondag 16 september 2012 18:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Oh dat was niet als Zeefuik grap bedoeld.
Met zo veel gewicht, heb je ook veel momentum.quote:Op zondag 16 september 2012 18:04 schreef Crimyclown het volgende:
Zeefuik was bij NEC ook altijd een irritant mannetje. Bij het lichtste contact al gaan liggen.
Nieuw boek van Jules Verne: "Rond Zeefuik, in 80 dagen"quote:Op zondag 16 september 2012 18:07 schreef Monolith het volgende:
Ik denk dat die jongen het gewoon verkeerd begrepen heeft toen ze bij psv zeiden dat hij nog moest groeien.
quote:Op zondag 16 september 2012 18:07 schreef Monolith het volgende:
Ik denk dat die jongen het gewoon verkeerd begrepen heeft toen ze bij psv zeiden dat hij nog moest groeien.
Ajax had hem nooit weg moeten doen aldus de mensen na het verlies tegen Groningen.quote:Op zondag 16 september 2012 18:01 schreef Caland het volgende:
Weet nog wel dat die Burnet ook zo'n hype was begin vorig seizoen. Wat een dramatische voetballer is dat zeg.
Oja, dat was het inderdaad. Samen met zo'n andere koekenbakker toch?quote:Op zondag 16 september 2012 18:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax had hem nooit weg moeten doen aldus de mensen na het verlies tegen Groningen.
Blind? :-Pquote:Op zondag 16 september 2012 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, dat was het inderdaad. Samen met zo'n andere koekenbakker toch?
Denk Kappelhofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |