Vroeg om opslag, sindsdien niets meer van hem vernomen.quote:Op zondag 16 september 2012 17:48 schreef Caland het volgende:
Vitesse had toch vorig jaar zo'n verdedigende mid, die zwarte. Waar is die heen?
Wss dus gaan zwemmen met z'n nieuwe betonnen schoentjesquote:Op zondag 16 september 2012 17:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vroeg om opslag, sindsdien niets meer van hem vernomen.
Don't fuck with the Russians.quote:Op zondag 16 september 2012 17:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2012 17:48 schreef Caland het volgende:
Vitesse had toch vorig jaar zo'n verdedigende mid, die zwarte. Waar is die heen?
quote:In de zomer van 2012 vertrekt Annan naar Spanje om op huurbasis uit te komen voor CA Osasuna.
Was ook een huurling van Schalke, dus dat verhaal over opslag lijkt mij erg onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 16 september 2012 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, die. Dat vond ik altijd wel een aardige speler.
gewoon wat miscommunicatie, ligt nu ergens opgeborgen in een loods.quote:Op zondag 16 september 2012 17:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vervelende vent is dat idd.quote:Op zondag 16 september 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
Hopelijk wordt die blaaskaak van een Maaskant er snel uitgetrapt.
Ja maar zijn verdediging kan nog geen kut dekken, dat is zijn schuld toch zeker nietquote:Op zondag 16 september 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
[s]Groningen dit seizoen.
Die is nooit verder gekomen dan "groot talent" als trainer.quote:Op zondag 16 september 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
[s]Groningen dit seizoen.
Mag die gozer ook niet. Weet niet waarom.quote:Op zondag 16 september 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
Je bent niet de enige als ik het zo lees, ik heb hetzelfde trouwens.quote:Op zondag 16 september 2012 17:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mag die gozer ook niet. Weet niet waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |