SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Toch maar even naar buiten
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Kwiwi daar heb je gelijk in. Van 0 naar 5 kan ook in 10 weken. Zie het mij nog niet zomaar doen eigenlijk.en al helemaal 18 niet. Maar toch.. one day!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Kan dit je goedkeuring wegdragen?quote:Op zondag 16 september 2012 14:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je was me net voor. Was nog over een TT aan het dubben
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Sorry zat mobiel daarnet.. run on!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Kort nachtje (half 5) maar wel een 10k duurloop op het programma. Heb niet zoveel gedronken, dus voel mezelf eigenlijk relatief fit (waar hardlopen niet zoal goed voor is). Ben benieuwd!
Benieuwd ook naar GlenHighland!![]()
Ik ook!!quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Aanzienlijk beter! Ik voel geen pijn/gezeur op dit moment, alleen als ik op de pijnlijke plek duw. Daarbij moet gezegd worden dat ik ook sinds woensdag niet meer gerend heb. Gisteren hebben we wel naar de AH gewandeld, maar ook daar geen last van gehad. Ook met traplopen geen last.quote:
M'n plan is om tot donderdag rust te houden, en dan op koopavond even langs de Run2day te gaan met m'n schoenen. M'n schoenen zijn nu bijna een jaar oud, vertonen flinke slijtageplekken en zijn niet aangemeten. Ik hoop dus dat daar winst valt te halen. Maar dat wil ik dus donderdag gaan laten checken, en hopelijk kan ik dan ook probleemloos voor de camera heen en weer rennen.
Het is even jammer, maar herstellen is natuurlijk belangrijker dan meteen weer rennen. Hopelijk levert het wat op![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb wat mensen in mijn vriendenkring aangestoken met hardlopen.
Er waren er al samen met mij 4, en nu gaan er nog eens 4 ook hardlopen.
Die zal ik dus de lessen van Evy toegaansturen.
Doel is om volgend jaar in April een 10K loop te gaan doen met z'n 8-en.
http://www.marathonrotterdam.nl/lopers/10-km-loop
Echt leuk
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Klinkt als een waterdicht plan!quote:Op zondag 16 september 2012 15:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Aanzienlijk beter! Ik voel geen pijn/gezeur op dit moment, alleen als ik op de pijnlijke plek duw. Daarbij moet gezegd worden dat ik ook sinds woensdag niet meer gerend heb. Gisteren hebben we wel naar de AH gewandeld, maar ook daar geen last van gehad. Ook met traplopen geen last.
M'n plan is om tot donderdag rust te houden, en dan op koopavond even langs de Run2day te gaan met m'n schoenen. M'n schoenen zijn nu bijna een jaar oud, vertonen flinke slijtageplekken en zijn niet aangemeten. Ik hoop dus dat daar winst valt te halen. Maar dat wil ik dus donderdag gaan laten checken, en hopelijk kan ik dan ook probleemloos voor de camera heen en weer rennen.
Het is even jammer, maar herstellen is natuurlijk belangrijker dan meteen weer rennen. Hopelijk levert het wat op!
Hier hetzelfde. Ik steek ook iedereen aan. Mijn pa is stiekem gaan lopen omdat ie graag een keer met zijn dochter een 5k wil lopenquote:Op zondag 16 september 2012 15:22 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb wat mensen in mijn vriendenkring aangestoken met hardlopen.
Er waren er al samen met mij 4, en nu gaan er nog eens 4 ook hardlopen.
Die zal ik dus de lessen van Evy toegaansturen.
Doel is om volgend jaar in April een 10K loop te gaan doen met z'n 8-en.
http://www.marathonrotterdam.nl/lopers/10-km-loop
Echt leuk![]()
![]()
Ik ben gaan lopen met m'n vader als voorbeeld.
Maar als wij samen gaan lopen, moet ik 33% snellerof hij veel langzamer
Hey!
Ik heb een vraag..
Ik ben vorige week begonnen met hardlopen, en verbaasd dat ik ben loop ik 5k aardig makkelijk in 26 minuten.
(heb al zeker 5 jaar niet meer gesport na een voetbalblessure)
Omdat ik geen pijntjes voel heb ik elke dag de drang om te gaan lopen om zo verder op te bouwen.
Ik weet dat rustdagen belangrijk zijn, maar je lichaam aanvoelen ook.. Dus geen pijntjes is gaan lopen, of toch een rustdag?![]()
Nice!quote:Op zondag 16 september 2012 15:31 schreef Yuki het volgende:
Ik ben gaan lopen met m'n vader als voorbeeld.
Maar als wij samen gaan lopen, moet ik 33% snellerof hij veel langzamer
Mijn pa is dus 60+ en net begonnen. Hij heeft alleen telkens last van zijn hamstrings. Tennist ook en kan geen dingen "half" doen. Heb dus geen idee of hij wel echt dribbelt, of misschien wel gewoon telkens korte sprintjes trekt (heb zo'n vermoeden). Ik heb echt moeten leren doseren wat dat betreft, en dat moet hij ook. Is alleen niet zo makkelijk in hulp aannemen.....ouders....
![]()
Ich bin kaputmaar ik moest het doen.. ik liep een nieuwe route. En ik kon óf onder het viaduct van de A67 door en nog max. 5km tot aan mijn huis lopen... of terug: weer 10km. Ik koos voor het tweede.
Distance: 20.00 km
Time: 2:16:40
Avg Speed: 8.8 km/h
Nu alleen nog maar max. 10km trainen tot aan de HM en meer krachttraining...Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dit komt elke 2 weken wel voorbij, gewoon een rustdag aanhouden is veel beter.quote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef RobinR het volgende:
Hey!
Ik heb een vraag..
Ik ben vorige week begonnen met hardlopen, en verbaasd dat ik ben loop ik 5k aardig makkelijk in 26 minuten.
(heb al zeker 5 jaar niet meer gesport na een voetbalblessure)
Omdat ik geen pijntjes voel heb ik elke dag de drang om te gaan lopen om zo verder op te bouwen.
Ik weet dat rustdagen belangrijk zijn, maar je lichaam aanvoelen ook.. Dus geen pijntjes is gaan lopen, of toch een rustdag?
Dat je geen pijntjes voelt wil niet zeggen dat je lichaam niet aan het herstellen is.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Loopje morgen maar even doen. Bal is nog niet uit m'n kuit en ongesteldheid maakt me niet energieker vandaag. Morgen beter, hoop ik!
Ja doei.![]()
Dat snap ik.. Maar mischien hersteld het lichaam wel van een 5k in een nacht slapen.. Wat natuurlijk voor ieder verschillend is..quote:Op zondag 16 september 2012 15:40 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dit komt elke 2 weken wel voorbij, gewoon een rustdag aanhouden is veel beter.
Dat je geen pijntjes voelt wil niet zeggen dat je lichaam niet aan het herstellen is.
Want de 1 ziet een 5k hetzelfde als even naar de supermarkt lopen en de ander ziet het als heel ver..
Deze discussie moet al wel duizenden keren hier voorbij gekomen zijn, sorry daarvoor![]()
![]()
Nou, dan ga je toch lopen? Je komt het zelf hier vragen en als je dan een 'nee' hoort dan is 't opeens voor iedereen anders?quote:Op zondag 16 september 2012 15:51 schreef RobinR het volgende:
[..]
Dat snap ik.. Maar mischien hersteld het lichaam wel van een 5k in een nacht slapen.. Wat natuurlijk voor ieder verschillend is..
Want de 1 ziet een 5k hetzelfde als even naar de supermarkt lopen en de ander ziet het als heel ver..
Deze discussie moet al wel duizenden keren hier voorbij gekomen zijn, sorry daarvoorJa doei.![]()
zulke afstandenquote:Op zondag 16 september 2012 15:40 schreef SEMTEX het volgende:
Ich bin kaputmaar ik moest het doen.. ik liep een nieuwe route. En ik kon óf onder het viaduct van de A67 door en nog max. 5km tot aan mijn huis lopen... of terug: weer 10km. Ik koos voor het tweede.
Nu alleen nog maar max. 10km trainen tot aan de HM en meer krachttraining...hoop dat ik dat ook ooit kan lopen.
![]()
Good busyquote:Op zondag 16 september 2012 15:40 schreef SEMTEX het volgende:
Nu alleen nog maar max. 10km trainen tot aan de HM en meer krachttraining...
Ja doei.![]()
Wat is je doel? Waarom wil je zo snel opbouwen?quote:Op zondag 16 september 2012 15:51 schreef RobinR het volgende:
[..]
Dat snap ik.. Maar mischien hersteld het lichaam wel van een 5k in een nacht slapen.. Wat natuurlijk voor ieder verschillend is..
Deze discussie moet al wel duizenden keren hier voorbij gekomen zijn, sorry daarvoor![]()
Het was meer een ervaringskwestie..quote:Op zondag 16 september 2012 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, dan ga je toch lopen? Je komt het zelf hier vragen en als je dan een 'nee' hoort dan is 't opeens voor iedereen anders?
Meer mensen zullen dit gevoeld hebben en Daarmee blessures opgelopen hebben, of juist niet..
Maar ik snap het.. Succes verder hier![]()
Tja dat meisje in NZ loopt iedere dag 2 maratons..
Ik bouw het liever rustig op want met een blessure kun je een tijd niks meer, dan maar beter kalm aan als rennen je lief is.
Dat ik dat zeg
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Die zal dat ook niet van de een op de andere dag gedaan hebben?quote:Op zondag 16 september 2012 15:57 schreef De_kluizenaar het volgende:
Tja dat meisje in NZ loopt iedere dag 2 maratons..Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Doe rustig aan. Na 5 jaar moeten je spieren, pezen en aanhechtingen echt weer wennen dus voor je het weet loop je een blessure. Zal nog geen 3km aanraden en zeker rustdag pakken.quote:Op zondag 16 september 2012 15:57 schreef RobinR het volgende:
[..]
Het was meer een ervaringskwestie..
Meer mensen zullen dit gevoeld hebben en Daarmee blessures opgelopen hebben, of juist niet..
Maar ik snap het.. Succes verder hierJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ga je zelf kijken of?quote:Op zondag 16 september 2012 16:08 schreef Viking84 het volgende:
Zo, even checken hoe het GlenHighland vergaat tijdens de HM Hoogland.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nee, hier kijken of 'ie postquote:. Denk dat 'ie inmiddels al wel klaar is?
Niet meer actief op Fok!![]()
denk het ook, hij startte om 12:30quote:Op zondag 16 september 2012 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, hier kijken of 'ie post. Denk dat 'ie inmiddels al wel klaar is?
Zal ook wel kapot zijn
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ben er weer![]()
Heb een parcours gemeten al wandelend om te zien of het een betere route is.
Op zich wel omdat er meer mogelijk is qua onverhard lopen zand, gras, blubber.
En er staan wat oefentoestellen langs de route prima om uit te rekken of even in te hangen.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Kom, ik gooi er ook eens een kreet doorheen hier!;
Vanmiddag bezig geweest om mijn Sigma te kalibreren.
De afwijking was bijna 13%.....![]()
Voortaan duurt een kilometer 1130 meter en zakt mijn snelheid naar 8,7 km/uur![]()
![]()
Oei dat valt tegen..quote:Op zondag 16 september 2012 16:33 schreef IamCurious het volgende:
Voortaan duurt een kilometer 1130 meter en zakt mijn snelheid naar 8,7 km/uur[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Loop je met een footpod?quote:Op zondag 16 september 2012 16:33 schreef IamCurious het volgende:
Voortaan duurt een kilometer 1130 meter en zakt mijn snelheid naar 8,7 km/uur![]()
Neem aan van wel. Maar kan me zo voorstellen dat ie niet meteen aan Fok! denktquote:Op zondag 16 september 2012 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, hier kijken of 'ie post. Denk dat 'ie inmiddels al wel klaar is?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik had een droom: Mijn eerste halve marathon lopen binnen de 2 uur......
En dan loop je gewoon 1:54:41![]()
![]()
![]()
Die grijns gaat de rest van de week echt niet meer van mijn gezicht af![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 16:51 schreef GlenHighland het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die grijns gaat de rest van de week echt niet meer van mijn gezicht afGoed gedaan gefeliciteerd!
![]()
![]()
![]()
Die grijns gaat de rest van de week echt niet meer van mijn gezicht af2.000.000
Rust is ook trainingquote:Op zondag 16 september 2012 16:51 schreef Sunnythesun het volgende:
of je valt gewoon diep in slaap op de bank
lopen voor het eten gaat niet echt meer lukken nu
Gefeliciteerd! Wat super zeg!quote:Op zondag 16 september 2012 16:51 schreef GlenHighland het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was echt geweldig. De Halve van Hoogland is onderdeel van de Hooglandse Dorpsfeesten, dus bij start en finish enorm veel publiek.
Ik begon (zoals altijd) veel te snel, met een 2e en 3e km in 5:06. Dilemma. Ik liep echt heel lekker, zodat ik het zonde vond om te vertragen, maar ik was ook bang om mezelf later tegen te komen.
Een middenweg gezocht en vervolgens constant tussen de 5:20 en 5:35 per km gelopen (terwijl 5:40 mijn doel was om onder die 2 uur uit te komen)
En dat kon ik dus vol houden. Wat een waanzinnig gevoel is dat![]()
Aan de finish was ik even buiten adem (ook door emotie) maar dat herstelde snel weer en ik was vrij snel weer redelijk fit. Alleen merk ik nu dat mijn benen er mee uit scheiden. Die zal ik dus maar een weekje rust geven als beloning
Kortom: Een SUPERDAG !!!!![]()
![]()
Oh ja, dit is hem:
http://www.endomondo.com/workouts/gxbj2S8d-PA![]()
respectquote:Op zondag 16 september 2012 16:51 schreef GlenHighland het volgende:
![]()
![]()
Die grijns gaat de rest van de week echt niet meer van mijn gezicht af
Ja, blijkbaar heb ik het ff nodig.. morgen dan maar weer. Ik denk dat ik de lessen 10-11 en 12 gewoon nog een keer doe en pas verder ga als dat vlekkeloos wilquote:![]()
![]()
Wat een baas
Mooi stabiel gelopen zeg!!
Terecht trots op jezelf, en nu lekker uitrusten
nee, gewoon hartslagmeter op de borstquote:
Ik gebruik hem ook vnl voor de HR maar dit is wel jammer. De standaard calibratie zou volgens de site al heel goed zijn. Nou ja, het zal wel liggen aan mijn slechte looptechniek.![]()
Goed hoor zo strak tempo houden!quote:Op zondag 16 september 2012 16:58 schreef GlenHighland het volgende:
Het was echt geweldig. De Halve van Hoogland is onderdeel van de Hooglandse Dorpsfeesten, dus bij start en finish enorm veel publiek.
Ik begon (zoals altijd) veel te snel, met een 2e en 3e km in 5:06. Dilemma. Ik liep echt heel lekker, zodat ik het zonde vond om te vertragen, maar ik was ook bang om mezelf later tegen te komen.
Een middenweg gezocht en vervolgens constant tussen de 5:20 en 5:35 per km gelopen (terwijl 5:40 mijn doel was om onder die 2 uur uit te komen)
Aan de finish was ik even buiten adem (ook door emotie) maar dat herstelde snel weer en ik was vrij snel weer redelijk fit. Alleen merk ik nu dat mijn benen er mee uit scheiden. Die zal ik dus maar een weekje rust geven als beloning
![]()
Oh ja, dit is hem:
http://www.endomondo.com/workouts/gxbj2S8d-PA
Keek je regelmatig op je gps of liep je op gevoel?[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Knap zeg! Topprestatie, gefeliciteerd!quote:Op zondag 16 september 2012 16:58 schreef GlenHighland het volgende:
![]()
Oh ja, dit is hem:
http://www.endomondo.com/workouts/gxbj2S8d-PA![]()
![]()
Ik keek wel regelmatig om mijn Garmin, maar ik liep echt op de km-tijden en vooral op mijn gevoel. Ik ben een ouwe diesel en loop meestal behoorlijk vlak.quote:Op zondag 16 september 2012 17:03 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Goed hoor zo strak tempo houden!
Keek je regelmatig op je gps of liep je op gevoel?![]()
Ik ben ff blond hoor, maar wat valt er dan aan je horloge te kalibreren?quote:Op zondag 16 september 2012 17:02 schreef IamCurious het volgende:
[..]
nee, gewoon hartslagmeter op de borst
Ik gebruik hem ook vnl voor de HR maar dit is wel jammer. De standaard calibratie zou volgens de site al heel goed zijn. Nou ja, het zal wel liggen aan mijn slechte looptechniek.![]()
En ter motivatie van iedereen die net begonnen is:
Ik ben 44 jaar oud en ben 13 maanden geleden bij 0 begonnen.
Er is dus echt veel mogelijk, als je het maar gecontroleerd opbouwt !!![]()
Netjes hoorquote:Op zondag 16 september 2012 17:05 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ik keek wel regelmatig om mijn Garmin, maar ik liep echt op de km-tijden en vooral op mijn gevoel. Ik ben een ouwe diesel en loop meestal behoorlijk vlak.
Dat is er wel een voor in de OPquote:Op zondag 16 september 2012 17:08 schreef GlenHighland het volgende:
![]()
![]()
De techniek erachter ken ik niet, maar het is geen GPS meter.quote:Op zondag 16 september 2012 17:06 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ik ben ff blond hoor, maar wat valt er dan aan je horloge te kalibreren?
Het is af fabriek ingesteld en in de manual staat dat je hem kan/moet/mag kalibreren. Een bij jou vaste afstand van bijvoorbeeld 800 meter lopen. Na 800 meter geeft je horloge aan dat je 910 meter hebt gelopen. Dan wijkt ie dus 110 meter of op 800.![]()
Vond net het startnummer voor de Singelloop in m'n brievenbus.
10700
Ah zo. Dan zit er een accelerometer in je horloge, die ook in footpods zit. Zuur wel als je dacht dat ie goed was!quote:Op zondag 16 september 2012 17:10 schreef IamCurious het volgende:
[..]
De techniek erachter ken ik niet, maar het is geen GPS meter.
Het is af fabriek ingesteld en in de manual staat dat je hem kan/moet/mag kalibreren. Een bij jou vaste afstand van bijvoorbeeld 800 meter lopen. Na 800 meter geeft je horloge aan dat je 910 meter hebt gelopen. Dan wijkt ie dus 110 meter of op 800.![]()
dit!quote:Op zondag 16 september 2012 17:08 schreef GlenHighland het volgende:
Er is dus echt veel mogelijk, als je het maar gecontroleerd opbouwt !!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
8248, hoiquote:Op zondag 16 september 2012 17:11 schreef Yuki het volgende:
Vond net het startnummer voor de Singelloop in m'n brievenbus.
10700
Ach, ik kom er wel overheen hoorquote:Op zondag 16 september 2012 17:12 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ah zo. Dan zit er een accelerometer in je horloge, die ook in footpods zit. Zuur wel als je dacht dat ie goed was!![]()
![]()
Hoi!quote:
Kijken of ik je kan spotten, over 2 weken.
Welk startvak heb jij?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Geen idee, zag dat dat gekoppeld zit aan je starttijd en ik weet niet meer wat ik opgegeven hebquote:Op zondag 16 september 2012 17:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoi!
Kijken of ik je kan spotten, over 2 weken.
Welk startvak heb jij?Hoe zie je dat makkelijk?
Nou wat zal ik eens zeggen over de Urbanathlon. Tot de start was het erg gezellig. Iedereen ging lekker warming uppen, wij de tassen innemen. Hierna ging iedereen richting startvak. Daar bleef men maar staan. Het duurde en duurde.... Wat bleek? De politie had de route niet vrijgegeven, want er was teveel publiek op af gekomen en die liepen op het parcour.
De route moest dus verkort worden. Drie kleine rondjes met een aantal obstakels. Menigeen was hier niet blij mee en kwam dus hun tas weer ophalen, kwaad natuurlijk. Zeer te begrijpen, aangezien de inschrijfkosten 50 euro waren en er zoveel reclame voor gemaakt was. Beetje vreemd allemaal.
Hierdoor was de sfeer natuurlijk meteen weg... Uiteindelijk hebben er nog veel mensen gelopen, maar ja ze moesten toch wat he.
Vind het erg jammer voor al die mensen die er tijden voor geoefend hadden. Groepen die echt super getraind hadden.
Gelukkig was het wel gezellig met de meeste vrijwilligers bij de Dropzone.
Hoop toch echt dat het volgende week bij de DtD wel wat beter geregeld isNiet dat ik te horen krijgen dat ik maar 4 km kan lopen, maar dat ik wel over 6 hindernissen moet
![]()
![]()
Nice,quote:Op zondag 16 september 2012 17:08 schreef GlenHighland het volgende:
Er is dus echt veel mogelijk, als je het maar gecontroleerd opbouwt !!
Ik heb hem zojuist gelopen in 1.56 (vorige record was 2.01), dus ben blij zat! Ben overigens nu 2 jaar bezig (sorry ben wat langzamer)
![]()
Bah wat erg voor de deelnemersquote:Op zondag 16 september 2012 17:22 schreef linebear het volgende:
Nou wat zal ik eens zeggen over de Urbanathlon. Tot de start was het erg gezellig. Iedereen ging lekker warming uppen, wij de tassen innemen. Hierna ging iedereen richting startvak. Daar bleef men maar staan. Het duurde en duurde.... Wat bleek? De politie had de route niet vrijgegeven, want er was teveel publiek op af gekomen en die liepen op het parcour.
De route moest dus verkort worden. Drie kleine rondjes met een aantal obstakels. Menigeen was hier niet blij mee en kwam dus hun tas weer ophalen, kwaad natuurlijk. Zeer te begrijpen, aangezien de inschrijfkosten 50 euro waren en er zoveel reclame voor gemaakt was. Beetje vreemd allemaal.
Hierdoor was de sfeer natuurlijk meteen weg... Uiteindelijk hebben er nog veel mensen gelopen, maar ja ze moesten toch wat he.
Vind het erg jammer voor al die mensen die er tijden voor geoefend hadden. Groepen die echt super getraind hadden.
Hoop toch echt dat het volgende week bij de DtD wel wat beter geregeld isNiet dat ik te horen krijgen dat ik maar 4 km kan lopen, maar dat ik wel over 6 hindernissen moet
Man, dat is echt shit... Klinkt een beetje als de 10km tijdens de halve marathon van Utrecht dit jaar, ook zo'n misser. Maar goed, bij 50 euro inschrijfgeld verwacht je toch wat meer!quote:Op zondag 16 september 2012 17:22 schreef linebear het volgende:
Ik verwacht dat ze mij die hindernissen over dragen voor dat geldquote:Op zondag 16 september 2012 17:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Man, dat is echt shit... Klinkt een beetje als de 10km tijdens de halve marathon van Utrecht dit jaar, ook zo'n misser. Maar goed, bij 50 euro inschrijfgeld verwacht je toch wat meer!![]()
![]()
Supertijd, en een prachtige verbetering van je PR.quote:Op zondag 16 september 2012 17:24 schreef inXs het volgende:
[..]
Nice,
Ik heb hem zojuist gelopen in 1.56 (vorige record was 2.01), dus ben blij zat! Ben overigens nu 2 jaar bezig (sorry ben wat langzamer)
![]()
Welke HM liep jij? Ook in Hoogland?![]()
Ja vind het ook heel erg vreemd allemaal. Als ik op Facebook de reacties lees, heel heftig allemaal.
Zal geen 2e editie komen denk ik. Jammer want ik had volgend jaar graag meegedaan
50 euro is wel heftig inderdaad![]()
Voor jou zouden ze dat natuurlijk doenquote:Op zondag 16 september 2012 17:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze mij die hindernissen over dragen voor dat geld
Ik ben trouwens zo trots op m'n broer![]()
Hij heeft gisteren meegedaan aan de Big Ben Nevis Triathlon. Oftewel..
1900 meter zwemmen, 90 km fietsen en de Ben Nevis naar de top en weer terug rennen (=22 km, 1344 meter omhoog).
Uitslagen zijn nog niet bekend, maar hij heeft het mooi gered![]()
![]()
![]()
Vette shit!quote:Op zondag 16 september 2012 17:31 schreef GotC het volgende:
1900 meter zwemmen, 90 km fietsen en de Ben Nevis naar de top en weer terug rennen (=22 km, 1344 meter omhoog).
Uitslagen zijn nog niet bekend, maar hij heeft het mooi gered
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
wow heftigquote:Op zondag 16 september 2012 17:31 schreef GotC het volgende:
maar wel cool
![]()
Stoer!!! En sowieso, Ben Nevisquote:Op zondag 16 september 2012 17:31 schreef GotC het volgende:
Wow!!!quote:Op zondag 16 september 2012 17:31 schreef GotC het volgende:
Super! *noteert op wish list*
Ja doei.![]()
Jups ook hooglandquote:Op zondag 16 september 2012 17:28 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Supertijd, en een prachtige verbetering van je PR.![]()
Welke HM liep jij? Ook in Hoogland?![]()
![]()
Zo zie je er trouwens uit na die triathlon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n broertje, niet echt Zeddie![]()
![]()
Ben wel blij dat ik de blote barst van Sterretje heb gezien en een schouderklop van Chris Zeegers heb gekregen
En een vette medaille mee heb genomen. Heb ik wel verdiend als vrijwilliger bij de dropzone. We hebben echt keihard gewerkt en veel gezeik over ons heen gekregen![]()
Sterretje en Zeegers moeten vanavond ook gewoon poepen hè?quote:Op zondag 16 september 2012 17:34 schreef linebear het volgende:
Ben wel blij dat ik de blote barst van Sterretje heb gezien en een schouderklop van Chris Zeegers heb gekregen
En een vette medaille mee heb genomen. Heb ik wel verdiend als vrijwilliger bij de dropzone. We hebben echt keihard gewerkt en veel gezeik over ons heen gekregenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ooh, maar die tweede foto is best een fiets-Zeddie hoor
![]()
![]()
Die grijns gaat de rest van de week echt niet meer van mijn gezicht afik hoop daar over week of 3 in de buurt te kunnen komen.
![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 17:31 schreef GotC het volgende:
vet!! Ik hoop ooit (misschien in mei) de Nevis op te wandelen, dat zou al een hele prestatie zijn. Maar rennend
en dan ook nog zwemmen en fietsen
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet ik ook wel joh... boeit me ook niet... moest toch iets positiefs over de dag zeggenquote:Op zondag 16 september 2012 17:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Sterretje en Zeegers moeten vanavond ook gewoon poepen hè?![]()
Maar de band van Chris speelt wel leuke covers![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 17:08 schreef GlenHighland het volgende:
Er is dus echt veel mogelijk, als je het maar gecontroleerd opbouwt !!machtig mooi!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Vetquote:Op zondag 16 september 2012 17:24 schreef inXs het volgende:
[..]
Nice,
![]()
Vet mooi uitzicht ook tijdens het afzienquote:Op zondag 16 september 2012 17:31 schreef GotC het volgende:
![]()
De reacties op de Urbanathlon Facebook liegen er niet om zeg! Hoewel sommigen het er met een grappig stukje vanafbrengen, komt het grotendeels neer op een enorme fail. Ik zou ook zo teleurgesteld zijn![]()
Deze is dan wel weer lollig:quote:Dames en heren van de Urbanathlon,
De bedoeling was dat jullie mijn vriendin volledig zouden afmatten... Dat zou betekenen dat ik vanavond rustig om 19.00u voetbal kijken.
Ik heb begrepen dat door mismanagement er nu heel veel gefrustreerde topsporters onderweg naar huis zijn. Mijn voorstel is om volgend jaar in ieder geval het aantal flesjes water evenredig te houden aan het aantal deelnemers + de helft extra...
En laat ze in ieder geval het VOLLEDIGE parcour rennen, stuiteren, klimmen en bikkelen... Zijn ze bekaf, kan de partner rustig voetbal kijken.
Nogmaals: U heeft met topsporters van doen... die verwachtten een topprestratie.
Wij zien het restitutie bedrag met vertrouwen tegemoet.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 17:08 schreef GlenHighland het volgende:
![]()
Grappig, maar wel terecht. Wat een onzin zeg. Zou m'n geld daar nooit meer heen brengenquote:Op zondag 16 september 2012 17:50 schreef Guppyfriend het volgende:
De reacties op de Urbanathlon Facebook liegen er niet om zeg! Hoewel sommigen het er met een grappig stukje vanafbrengen, komt het grotendeels neer op een enorme fail. Ik zou ook zo teleurgesteld zijn![]()
Deze is dan wel weer lollig:
[..]
Ja doei.![]()
Laatst was er zo'n uitzending bij Discovery, over 10 regels bij het afvallen.
Daar bleek dat bij sporten zelf je weliswaar een paar gram vet verliest, maar dat de echte verbranding de uren na het sporten plaatsvindt. In dit geval was de proefpersoon 19 gram vet kwijt na 1.5 uur hardlopen, maar nog eens iets van 40? gram vet in de 24 uur erna (waarbij hij dus niets deed).How can I make this topic about me?![]()
Absoluut terecht!!quote:Op zondag 16 september 2012 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Grappig, maar wel terecht. Wat een onzin zeg. Zou m'n geld daar nooit meer heen brengen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)nathlon+in+Amsterdam
Manmanman, Zelfs bij die kleine rondjes lopen worden de lopers op een gegeven moment tegengehouden. Wat een aanfluiting.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wij op de dropzone hebben harder gesport dan de deelnemers, ik ben bekafquote:Op zondag 16 september 2012 17:29 schreef linebear het volgende:
Ja vind het ook heel erg vreemd allemaal. Als ik op Facebook de reacties lees, heel heftig allemaal.
Zal geen 2e editie komen denk ik. Jammer want ik had volgend jaar graag meegedaan
50 euro is wel heftig inderdaad
Jammer hoor![]()
Dat is zo waarquote:Op zondag 16 september 2012 18:01 schreef GotC het volgende:
Oh enne, vrijwilligers![]()
Zonder hen is er überhaupt geen evenement!
![]()
![]()
![]()
Maar het hebben van de beste vrijwilligers van de wereld blijkt dus nog geen garantie voor een goed evenement
F means you're fucked![]()
Ben ook bekaf... lig op de bank uit te puffen met een kat op mijn buik.quote:Op zondag 16 september 2012 17:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wij op de dropzone hebben harder gesport dan de deelnemers, ik ben bekaf
Jammer hoor![]()
Nou inderdaad! Het heeft de potentie een enorm leuk evenement te zijn, maar dat is nu niet bepaald gelukt..quote:Op zondag 16 september 2012 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
Echt zonde, ook als je de reacties in dat filmpje ziet... Echt zonde![]()
Vanmiddag lange duurloop gedaan. Ik was er niet echt voor te porren maar goed we gaan maar. Nog even getwijfeld om het niet al te lang te maken. Toch maar voor een lange route gegaan. Eerste km ging redelijk kom meestal lastig in de flow de eerste km. Daarna ging het lekker stabiel.
Tot het moment ik 14 km van mijn auto verwijderd ben. Telefoon. Te laat met opnemen. Zo te zien was het verzorgingstehuis van mijn vader. Ah nee he kut. Een paar weken terug ging het al niet zo best met hem. En ik ben 14 km van mijn autoverwijderd en dus niet snel ter plaatse mocht er wat aan de hand zijn. Ik heb maar teruggebeld, duurde even voordat ik de juiste persoon te pakken had. Er was niks aan de hand, ze hadden morgen alleen een bespreking morgen over hem. De vraag was of ik nog punten had die besproken moesten worden.
Kon gelukkig weer verder dus met een nieuwe dosis adrenaline.![]()
En daarvoor bellen ze dan op zondag...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Bizar inderdaad dat daar niet over nagedacht is...quote:Op zondag 16 september 2012 17:59 schreef mosselmossel het volgende:
Manmanman, Zelfs bij die kleine rondjes lopen worden de lopers op een gegeven moment tegengehouden. Wat een aanfluiting.
Ga je zo'n evenement zo hypen dat er veel mensen opaf komen, gaat het mis. Echt_!
Bevestiging gehad! Ik ga vrijwilligen op de verzorgingspost bij kilometer 36 tijdens de Marathon Zeeland, de voormalige Zeeuwse Kustmarathon.Kilometer 36 is op de Westkappelse Zeedijk, een van de mooiste stukken op de route waar de lopers dus ook nog dood gaan.
Dit wordt het uitzicht
Nice!! De zee
Ik hoop zo dat de lopers daar de wind niet tegen hebben...quote:Op zondag 16 september 2012 18:39 schreef mosselmossel het volgende:
Bevestiging gehad! Ik ga vrijwilligen op de verzorgingspost bij kilometer 36 tijdens de Marathon Zeeland, de voormalige Zeeuwse Kustmarathon.Kilometer 36 is op de Westkappelse Zeedijk, een van de mooiste stukken op de route waar de lopers dus ook nog dood gaan.
Dit wordt het uitzicht
[ afbeelding ]
Kilometer 36 is wel op het einde, ze zullen ze aanmoedigingen, water en liefdevolle verzorging nodig hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kans is niet heel groot. Wind komt bijna nooit uit het zuiden. Maar staffe wind vanuit het westen (de Noordzee) is ook bar en boos.quote:Op zondag 16 september 2012 18:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat de lopers daar de wind niet tegen hebben...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Woei!quote:Op zondag 16 september 2012 16:51 schreef GlenHighland het volgende:
![]()
![]()
Die grijns gaat de rest van de week echt niet meer van mijn gezicht afGefeli
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Als je zoekt naar Cross shoes b.v.
kom je bergen Crocs tegen![]()
Beter kan je trail als zoekwoord gebruiken vermoed ik.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
quote:Op zondag 16 september 2012 18:39 schreef mosselmossel het volgende:
Dit wordt het uitzicht
[ afbeelding ]
Respect!quote:Op zondag 16 september 2012 16:51 schreef GlenHighland het volgende:
![]()
![]()
Die grijns gaat de rest van de week echt niet meer van mijn gezicht afJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dank voor al jullie reacties![]()
Ik zit nog steeds na te genieten, maar toch wel met een paar benen die er echt geen zin meer in hebben. Lekker onderuit op de bank dus![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 19:23 schreef GlenHighland het volgende:
Dank voor al jullie reacties![]()
Ik zit nog steeds na te genieten, maar toch wel met een paar benen die er echt geen zin meer in hebben. Lekker onderuit op de bank dusik neem het je benen niet kwalijk!!
ze hebben groot gelijk
![]()
![]()
tuurlijk wel, Forrest Gump begon toch ook van de ene op de andere dag aan zijn rondje door amerika?quote:Op zondag 16 september 2012 15:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die zal dat ook niet van de een op de andere dag gedaan hebben?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
@GlenHighland: wat een topprestatie!!! Wees enorm trots op jezelf en ja je bent een goed voorbeeld![]()
Was nogal sufjes van een nachtje stappen, maar toch net lekker gaan lopen. Er stond 10k rustige duurloop op het programma in ongeveer 7.40 min/km. En guess what? Mijn eerste 10k volbracht!!!Iets te hard van start, maar verder 7.00 min/km gemiddeld. Dit is em (incl 1 stoplicht halverwege).
Ik voel me zo trots![]()
Rijsttafel is besteld![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 17:59 schreef mosselmossel het volgende:
Manmanman, Zelfs bij die kleine rondjes lopen worden de lopers op een gegeven moment tegengehouden. Wat een aanfluiting.
Die rijsttafel heb je verdient.quote:Op zondag 16 september 2012 20:07 schreef Quoi het volgende:
@GlenHighland: wat een topprestatie!!! Wees enorm trots op jezelf en ja je bent een goed voorbeeld![]()
Was nogal sufjes van een nachtje stappen, maar toch net lekker gaan lopen. Er stond 10k rustige duurloop op het programma in ongeveer 7.40 min/km. En guess what? Mijn eerste 10k volbracht!!!Iets te hard van start, maar verder 7.00 min/km gemiddeld. Dit is em.
Ik voel me zo trots![]()
Rijsttafel is besteldJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 20:07 schreef Quoi het volgende:
Was nogal sufjes van een nachtje stappen, maar toch net lekker gaan lopen. Er stond 10k rustige duurloop op het programma in ongeveer 7.40 min/km. En guess what? Mijn eerste 10k volbracht!!!Iets te hard van start, maar verder 7.00 min/km gemiddeld. Dit is em (incl 1 stoplicht halverwege).
Ik voel me zo trots![]()
![]()
je mag ook trots zijn op jezelf, eerste "barriere" is doorbroken!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ach ja, commercie gaat voor veiligheid he? gevalletje "even snel inspelen op de hype en de zakken vullen" ?quote:Op zondag 16 september 2012 20:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
GlenBaas!
Die urbanathlon ,het was dus te gevaarlijk ?
Niceeeeee
Fieeeerrrrrrrrquote:Op zondag 16 september 2012 20:07 schreef Quoi het volgende:
Ik voel me zo trots![]()
Rijsttafel is besteld![]()
![]()
![]()
Ze schijnen te hebben belooft geld terug te geven... Weinig meer over om de zakken mee te vullen dan?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja offfffff, er zaten een paar ambtenaren thuis met hun pik te spelen en dachten, he we kunnen dat nieuwe ( = eng ) sport event wel even goed verknallen ?quote:Op zondag 16 september 2012 20:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ach ja, commercie gaat voor veiligheid he? gevalletje "even snel inspelen op de hype en de zakken vullen" ?
Nou Geert- Jantinus dat lijkt mij een enig plan kerel, kutburgers met hun paupersport.![]()
![]()
Ik denk eerder dat er nu pas een aantal ambtenaren wakker werden, en dat ze ineens zagen dat er toch wel erg veel mensen op af kwamen. Tja, hoe zou dat nou komenquote:Op zondag 16 september 2012 20:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja offfffff, er zaten een paar ambtenaren thuis met hun pik te spelen en dachten, he we kunnen dat nieuwe ( = eng ) sport event wel even goed verknallen ?
Nou Geert- Jantinus dat lijkt mij een enig plan kerel, kutburgers met hun paupersport.
en dan de organisator in het filmpje.... niet zijn fout...nee, het publiek... tjonge jonge, wat een droeftoeter... is er dan niemand meer die de hand in eigen boezem durft te steken en zegt " ja, we hebben geblundert?"quote:Op zondag 16 september 2012 20:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er nu pas een aantal ambtenaren wakker werden, en dat ze ineens zagen dat er toch wel erg veel mensen op af kwamen. Tja, hoe zou dat nou komen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vanavond eindelijk weer een 5 KM gelopen![]()
Geen last meer van mijn kuitblessure, en van de shin splints in mijn rechterbeen ook weinig last gehad. Helaas is mijn conditie hard achteruit gegaan, waardoor ik in totaal nog 3 wandelpauzes nodig heb gehad.
http://www.endomondo.com/workouts/lktIX4mgPlo![]()
Het zou ze sieren als ze dat zouden doen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Die win je wel weer terug. Gewoon zo doorgaan!quote:Op zondag 16 september 2012 20:28 schreef Ach3r0n het volgende:
Vanavond eindelijk weer een 5 KM gelopen![]()
Geen last meer van mijn kuitblessure, en van de shin splints in mijn rechterbeen ook weinig last gehad. Helaas is mijn conditie hard achteruit gegaan, waardoor ik in totaal nog 3 wandelpauzes nodig heb gehad.
http://www.endomondo.com/workouts/lktIX4mgPloJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En hoe ging dat ?quote:Op zondag 16 september 2012 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nuut
Les 16 gelopen..![]()
we zitten op de helluft![]()
![]()
Ik kon een beetje lastig mijn ritme vindenquote:![]()
stomme muziek
Maar verder ja ging lekker (eigenlijk herhaling van vorige week)
Ik heb gewoon conditie![]()
![]()
eh, wat je ziet heb je nog nietquote:Op zondag 16 september 2012 18:04 schreef linebear het volgende:
Genoeg leuke mannen zien lopen trouwensIedereen stond strak van de adrealine
kap nah![]()
naar aanleiding van mijn run gister , wat niet helemaal vanzelf ging toch maar eens begonnen met het verder kijken qua voeding en ik kwam er meteen achter dat ik veel te kort calories eet per dag.....
Maccers here I come
Van die heerlijke rantsoen maaltijdenquote:Op zondag 16 september 2012 21:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
naar aanleiding van mijn run gister , wat niet helemaal vanzelf ging toch maar eens begonnen met het verder kijken qua voeding en ik kwam er meteen achter dat ik veel te kort calories eet per dag.....
Maccers here I come![]()
![]()
volgens een berekening die ik net las over energiebehoefte tijdens marathon training moet ik per dag zo'n 3000 calorieen eten, dat haal ik volgens mij lang nietquote:Op zondag 16 september 2012 21:14 schreef YUR het volgende:
Wij eten volgens mij ook veel te weinig...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hele week niet gelopen sinds Bridge to Bridge, morgen of dinsdag maar weer even een rondje doen
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ja ik ruil ook wel.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
GOMAD
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
3000quote:Op zondag 16 september 2012 21:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volgens een berekening die ik net las over energiebehoefte tijdens marathon training moet ik per dag zo'n 3000 calorieen eten, dat haal ik volgens mij lang niet? Jeetje weet niet of ik dat wel red. Probeer er eerst nog wel een laagje vet af te krijgen
![]()
Ik heb dit weekend juist een beetje teveel gegeten, van het slechtequote:Op zondag 16 september 2012 21:14 schreef YUR het volgende:
Wij eten volgens mij ook veel te weinig...oeps
dat laagje vet is er bij mij ondertussen al af maar ik eet denk ik nog op "de oude manier", het is nu een kwestie van zorgen dat er niet te veel af gaat.quote:Op zondag 16 september 2012 21:23 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
3000? Jeetje weet niet of ik dat wel red. Probeer er eerst nog wel een laagje vet af te krijgen
Same herequote:Op zondag 16 september 2012 21:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend juist een beetje teveel gegeten, van het slechteoeps
iets met zelfgebakken koekjes, en een mega uitgebreide lunch
Maar komop 3000 kcal .. dat is nogal wat
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2012 21:27:05 ]![]()
Ja maar RD rent heul vaak, heul lang, en verband dus continu op maximaal.quote:Op zondag 16 september 2012 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Same hereiets met zelfgebakken koekjes, en een mega uitgebreide lunch
Maar komop 3000 kcal .. dat is nogal wat![]()
Ja dat snap ik wel... maar je kan moeilijk onderweg uitgebreid gaan zitten lunchen he?quote:Op zondag 16 september 2012 21:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja maar RD rent heul vaak, heul lang, en verband dus continu op maximaal.![]()
Zoveel ga je toch ook niet van te voren naar binnen stouwen?
Of ben ik nou raar aan het bazelen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2012 21:29:53 ]![]()
Nee hoorquote:Op zondag 16 september 2012 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel... maar je kan moeilijk onderweg uitgebreid gaan zitten lunchen he?![]()
Of ben ik nou raar aan het bazelenIk heb daar geen verstand van maar ik zou zeggen dat je dat een dag tot een halve dag van te voren opbouwd met voedsel dat een hoge energie waarde heeft, maar langzaam verteerd.
![]()
Ligt eraan wanneer je loopt. Over een dag verspreidt kun je wel 3000kcals binnen krijgen.quote:Op zondag 16 september 2012 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel... maar je kan moeilijk onderweg uitgebreid gaan zitten lunchen he?![]()
Of ben ik nou raar aan het bazelenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
uur van te voren goed bord volkoren pasta.quote:Op zondag 16 september 2012 21:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee hoorIk heb daar geen verstand van maar ik zou zeggen dat je dat een dag tot een halve dag van te voren opbouwd met voedsel dat een hoge energie waarde heeft, maar langzaam verteerd.
Maar das geen 3000 kcal tochquote:Op zondag 16 september 2012 21:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
uur van te voren goed bord volkoren pasta.![]()
![]()
Nee zeker niet. Volgens Internet 124 per 100gr gekookt.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
iemand stuurde me gister een dm over koolhydraten stapelen.quote:Op zondag 16 september 2012 21:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee hoorIk heb daar geen verstand van maar ik zou zeggen dat je dat een dag tot een halve dag van te voren opbouwd met voedsel dat een hoge energie waarde heeft, maar langzaam verteerd.
Had hier al eens wat over gelezen maar niet echt in verdiept maar dit houdt grofweg in dat je "permanent" de hoeveelheid koolhydraten beschikbaar voor je spieren verhoog, hier begin je ongeveer een week van te voren mee.
Gedurende de laatste week van je marathon training neemt je training sterk af en "hou je dus koolhydraten over"
Ik verbrand nu, volgens de formule die ik gebruikte zo'n 3000 calorieen per dag, als je er dan maar 2000 in neem dan de je jezelf op een gegeven moment te kort.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Er stonden te weinig hekken bij Nemo en mensen (touristen ed) liepen dus op het parcour, maar er was niks wat hun fysiek te toegang tot het parcour ontnam. Dat moest gefixed worden en toen is besloten om een deel van het parcour niet meer te gebruiken. Het is iig kut gegaan en ik hoop echt dat ze ervan geleerd hebben. Ik heb iig besloten om me vaker aan te bieden voor dit soort evenementen als vrijwilliger, want ik vond het wel leuk. Apart trouwens hoe zo'n hesje je plots heel veel rechten geeft in het verkeer. En hoe droog sommige motoragenten zijn, hilarisch.quote:Op zondag 16 september 2012 17:22 schreef linebear het volgende:
De politie had de route niet vrijgegeven, want er was teveel publiek op af gekomen en die liepen op het parcour.
De route moest dus verkort worden. Drie kleine rondjes met een aantal obstakels. Menigeen was hier niet blij mee en kwam dus hun tas weer ophalen, kwaad natuurlijk. Zeer te begrijpen, aangezien de inschrijfkosten 50 euro waren en er zoveel reclame voor gemaakt was. Beetje vreemd allemaal.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat voor formule? 1000kcal minder is veel te veel.quote:Op zondag 16 september 2012 21:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
iemand stuurde me gister een dm over koolhydraten stapelen.
Had hier al eens wat over gelezen maar niet echt in verdiept maar dit houdt grofweg in dat je "permanent" de hoeveelheid koolhydraten beschikbaar voor je spieren verhoog, hier begin je ongeveer een week van te voren mee.
Gedurende de laatste week van je marathon training neemt je training sterk af en "hou je dus koolhydraten over"
Ik verbrand nu, volgens de formule die ik gebruikte zo'n 3000 calorieen per dag, als je er dan maar 2000 in neem dan de je jezelf op een gegeven moment te kort.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 21:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat voor formule? 1000kcal minder is veel te veel.bronquote:Determine overall caloric needs to maintain body weight based on current weight and activity level. Calculating caloric needs is a three-step process that starts by taking your current or desired weight and multiplying it by 10 for females and 11 for males. For example, a male weighing 150 lbs. multiplied by 11 will need 1,650 calories. Use your activity-level factor--0.2 for sedentary, 0.3 for somewhat active, 0.4 for active and 0.5 for extremely active--and multiply the factor by the number found in step one. For that same male weighing 150 lbs. with an extremely active lifestyle, the resulting number will be 825. The last step is to determine calories needed for digestion by adding the numbers from the first two steps and multiplying them by 0.10. For example, 1,650 + 825 x 0.10 = 247. Add all three numbers together (1,650 + 825 + 247 = 2,722) to determine overall daily caloric needs. Reduce the daily total by 500 to lose one pound of weight per week.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
kwestie van tijd, gaat je lukken!quote:Op zondag 16 september 2012 21:52 schreef kwiwi het volgende:
5 km, met 600 meter wandelen, in 36 min.nu die 600 meter ook nog lopen
Dit dus. Dat gaat helemaal goed komen.quote:Op zondag 16 september 2012 21:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kwestie van tijd, gaat je lukken!![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 21:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kwestie van tijd, gaat je lukken!ligt volgens mij vooral aan dat ik de laatste 2 weken al steeds last van slijm in m'n keel heb waardoor ik halverwege even moet lopen om weer fatsoenlijk lucht te krijgen. Dus als dat weg is zal het gelijk een stuk beter gaan denk ik
![]()
![]()
3000 is inderdaad heel veel! Maar goed, ik train niet voor de marathon, dus mijn uitspatting dit weekend was niet echt een excuusquote:Op zondag 16 september 2012 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Same hereiets met zelfgebakken koekjes, en een mega uitgebreide lunch
Hehe, wat lekkers gegeten?quote:Op zondag 16 september 2012 21:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
3000 is inderdaad heel veel! Maar goed, ik train niet voor de marathon, dus mijn uitspatting dit weekend was niet echt een excuus![]()
![]()
Herkenbaar, heb gisteren ook flink gezondigdquote:Op zondag 16 september 2012 21:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
3000 is inderdaad heel veel! Maar goed, ik train niet voor de marathon, dus mijn uitspatting dit weekend was niet echt een excuusMaar ja, moet af en toe kunnen toch
![]()
![]()
Ik zit op overgewicht maar moet ook 3100kcals binnen krijgen. Veel mensen onderschatten het.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Netjes hoorquote:Op zondag 16 september 2012 21:52 schreef kwiwi het volgende:
5 km, met 600 meter wandelen, in 36 min.nu die 600 meter ook nog lopen
![]()
Je bent er bijna
vergeet niet dat je per km ongeveer al 90 claorieen verbrand, bij zo'n 55km per week is dat bijna 5000 calorieen of terwijl zo'n beetje 2 dagen eten..quote:Op zondag 16 september 2012 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dit moet je dus al extra eten boven je normale behoefte van +/- 2000 calorieeen om op gewicht te blijven, dit heb ik een beetje onderschat'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
O dat zou ik ook zo onderschatten. Ik eet op het moment eigenlijk gewoon net zoveel als toen ik nog niet liep, en loop nu zo'n 20 km per week. Dat gaat dan toch best hard, is 1800 kcal, en dat is zelfs meer dan ik op een normale dag binnenkrijg.quote:Op zondag 16 september 2012 22:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vergeet niet dat je per km ongeveer al 90 claorieen verbrand, bij zo'n 55km per week is dat bijna 5000 calorieen of terwijl zo'n beetje 2 dagen eten..
dit moet je dus al extra eten boven je normale behoefte van +/- 2000 calorieeen om op gewicht te blijven, dit heb ik een beetje onderschat![]()
Ik heb wel meer trek sinds ik ren en merk dat ik grotere porties opschep![]()
Maar ja een van de doelen is ook een gezonder gewicht en meer eten lijkt dan tegenstrijdig.
[ Bericht 1% gewijzigd door N.I.M.B.Y. op 16-09-2012 22:32:24 ][quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
9000kcal is 1 kilo lichaamsgewicht.quote:Op zondag 16 september 2012 22:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vergeet niet dat je per km ongeveer al 90 claorieen verbrand, bij zo'n 55km per week is dat bijna 5000 calorieen of terwijl zo'n beetje 2 dagen eten..
dit moet je dus al extra eten boven je normale behoefte van +/- 2000 calorieeen om op gewicht te blijven, dit heb ik een beetje onderschatJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
ontbijtje van de jongedame die op dit moment de gehele lengte van NZ rent'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik moet zo direkt nog even naar Invercargill, toch maar even langs denk ikquote:
Valt me nog mee hoor eigenlijkquote:Op zondag 16 september 2012 22:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
ontbijtje van de jongedame die op dit moment de gehele lengte van NZ rent![]()
![]()
Ik heb ook heel veel bier gedronken, chips en kruidnoten gegeten en veel Thaise curry. Wij hebben een excuus. Wij sporten immers (tijdelijk) niet.quote:Op zondag 16 september 2012 21:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
3000 is inderdaad heel veel! Maar goed, ik train niet voor de marathon, dus mijn uitspatting dit weekend was niet echt een excuus
SHUN!quote:Op zondag 16 september 2012 22:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik moet zo direkt nog even naar Invercargill, toch maar even langs denk ik
vandeweek maar weer 's echte hamburgers maken
Ja doei.![]()
Slechte macronutrienten. Maar af en toe moet dat kunnen.quote:Op zondag 16 september 2012 22:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
ontbijtje van de jongedame die op dit moment de gehele lengte van NZ rentJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ik weet nog van vroeger mijn trainingsstages in oostenrijk rond de 6000 calorieen per dag .
en ik vond het erg lastig dat bij te eten.
was ook steevast een aantal kilo`s kwijt aan het eind van de week.
flink pasta`s en appeltaart met slagroom. en continue eigenlijk tussendoortjes happen.
en een doosjes rennies!
by the way
ben vreemd gegaan vandaag.
heb de fiets gepakt vandaag. 20 kilometer gefietst op flink tempo met de mountainbike.
morgen weer hardlopen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Dat vind ik niet zo by the wayquote:Op zondag 16 september 2012 23:34 schreef winterstorm666 het volgende:
ik weet nog van vroeger mijn trainingsstages in oostenrijk rond de 6000 calorieen per dag .
en ik vond het erg lastig dat bij te eten.
was ook steevast een aantal kilo`s kwijt aan het eind van de week.
flink pasta`s en appeltaart met slagroom. en continue eigenlijk tussendoortjes happen.
en een doosjes rennies!
by the way
ben vreemd gegaan vandaag.
heb de fiets gepakt vandaag. 20 kilometer gefietst op flink tempo met de mountainbike.
morgen weer hardlopen.![]()
![]()
Late reactie, sorry!quote:Op zondag 16 september 2012 17:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Geen idee, zag dat dat gekoppeld zit aan je starttijd en ik weet niet meer wat ik opgegeven hebHoe zie je dat makkelijk?
Er staat een grote stip op je startnummer. Bij mij is het gewoon een zwart rondje, want startvak witdie stip kan ook een andere kleur zijn (groen bijv).
laat het niet nog een keer gebeuren!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
na mijn "slechte" duurloop van gister waarbij ik "de man met de hamer" tegenkwam en ik me na afloop verre van fris voelde had ik verwacht dat ik vandaag behoorlijke stijve en zere benen zou hebben maar niets is minder waar.
Lijf en leden voelen prima... geen spierpijn, helemaal niets.... wie het weet mag het zeggen...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gister was even een detox ? Of natuurlijk door uw jaaaaaaren ervaring met hardlopenquote:Op maandag 17 september 2012 04:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
na mijn "slechte" duurloop van gister waarbij ik "de man met de hamer" tegenkwam en ik me na afloop verre van fris voelde had ik verwacht dat ik vandaag behoorlijke stijve en zere benen zou hebben maar niets is minder waar.
Lijf en leden voelen prima... geen spierpijn, helemaal niets.... wie het weet mag het zeggen...![]()
![]()
M'n broer was na z'n Ben Nevis triathlon 9000 kcal kwijt volgens z'n PolarSucces met dat erbij eten!
![]()
gaat lukken hoor GotC.... alleen even er op letten dat het wel verstandige calorieen zijnquote:Op maandag 17 september 2012 06:13 schreef GotC het volgende:
M'n broer was na z'n Ben Nevis triathlon 9000 kcal kwijt volgens z'n PolarSucces met dat erbij eten!
Zo te zien is mijne ook witquote:Op maandag 17 september 2012 00:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Late reactie, sorry!
Er staat een grote stip op je startnummer. Bij mij is het gewoon een zwart rondje, want startvak witdie stip kan ook een andere kleur zijn (groen bijv).
Goedemorgen,
Gisteravond toch nog maar even een rondje gelopen. Ondanks dat ik veel last van mijn rug heb de laatste week is het hardlopen dan toch wel weer lekker. Had eigenlijk niet veel zin en was maar op weg gegaan, maar de peptalk van LovelyLady hielp me echt op gang en heb er toen maar een tempoloop van gemaakt
http://www.endomondo.com/workouts/92586429<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Oh dat zeker!quote:Op maandag 17 september 2012 06:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gaat lukken hoor GotC.... alleen even er op letten dat het wel verstandige calorieen zijn1e wat ze kregen: fish&chips en Guinness
![]()
![]()
momommomomom...dan zo direkt ook nog maar even rondje rennen als dat op het menu staatquote:Op maandag 17 september 2012 07:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh dat zeker!1e wat ze kregen: fish&chips en Guinness
True! Maar eigenlijk is dat een slecht excuusquote:Op zondag 16 september 2012 22:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb ook heel veel bier gedronken, chips en kruidnoten gegeten en veel Thaise curry. Wij hebben een excuus. Wij sporten immers (tijdelijk) niet.
Boh, ik ben wakker, maar veel scheelt het niet. Ik heb zo debiel gedroomd vannacht, dat ik helemaal niet uitgeslapen ben
Ik heb het idee dat ik ook te weinig eet, omdat ik merk dat mijn broeken steeds meer gaan afzakken en ik op zoek moet naar een nieuwe riemquote:Op zondag 16 september 2012 21:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
Maccers here I come
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik ben tegenwoordig wel veel meer aan het kijken op de verpakkingen, hoeveel Kcal zitten er in. Van sommige dingen schrok ik echt wel en laat ik nu echt achterwege.
Eet nu eet ik expres zo min mogelijk kcal, de kunst is dat te doen zonder trek te krijgen.![]()
Alleen kcals zegt niets.quote:Op maandag 17 september 2012 08:23 schreef extreem(m24) het volgende:
Ik ben tegenwoordig wel veel meer aan het kijken op de verpakkingen, hoeveel Kcal zitten er in. Van sommige dingen schrok ik echt wel en laat ik nu echt achterwege.
Eet nu eet ik expres zo min mogelijk kcal, de kunst is dat te doen zonder trek te krijgen.
En zo min mogelijk kcals eten is absoluut niet gezond, zeker niet als je niet kijkt naar andere aspecten van de voedingswaarden.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nee maar de 2 scheppen mayo kan er wel af, de pizza kan er wel af, het zakje snoepjes of de reep chocola in het weekend. Dat zijn echt kcal bommen hoorquote:Op maandag 17 september 2012 08:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alleen kcals zegt niets.
En zo min mogelijk kcals eten is absoluut niet gezond, zeker niet als je niet kijkt naar andere aspecten van de voedingswaarden.
Nawww, moet ik m'n verse, zelfgemaakte pizza ook laten vallen?quote:Op maandag 17 september 2012 08:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Nee maar de 2 scheppen mayo kan er wel af, de pizza kan er wel af, het zakje snoepjes of de reep chocola in het weekend. Dat zijn echt kcal bommen hoor
rustig rondje om de nieuwe schoenen nog maar een keer in te lopen.... zes km en ging super, gewoon lekker rustig hobbelen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja duh, maar daarvoor hoef je niet naar de kcals te kijken. Dat is gewoon gezond verstand.quote:Op maandag 17 september 2012 08:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Nee maar de 2 scheppen mayo kan er wel af, de pizza kan er wel af, het zakje snoepjes of de reep chocola in het weekend. Dat zijn echt kcal bommen hoor
Als je alleen op kcals let kan je echter alsnog enorme suiker- en/of vetbommen naar binnen stouwen, omdat je niet kijkt naar de daadwerkelijke samenstelling van je voeding.
Bovendien zijn er hele gezonde dingen die caloriegewijs nogal hoog zitten. Denk bijv aan noten. Die hoef je ook echt niet per sé te laten staan.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
tuurlijk niet, zolang het maar met mate isquote:Op maandag 17 september 2012 08:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nawww, moet ik m'n verse, zelfgemaakte pizza ook laten vallen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En met verse groentenquote:Op maandag 17 september 2012 09:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tuurlijk niet, zolang het maar met mate is
quote:
Neem zo puur mogelijke chocolade melkchocolade heeft al gauw 50 % suiker erdoor zittenquote:Op maandag 17 september 2012 08:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Nee of de reep chocola in het weekend. Dat zijn echt kcal bommen hoor![]()
En cacao heeft ook stoffen erin zitten die goed zijn voor je![]()
En het is een afrodisiacum![]()
Voor de liefhebbers: http://www.meijendelloop.nl/
25 km rennen door de duinen van Meijendel.
(ik zag deze loop niet staan in de op, daarom maar ff hier gepost)
Kut, zag dit net te laat--> "Limiet van inschrijving is bereikt ! Inschrijven is nog wel mogelijk, maar kan nog niet direct worden verwerkt ! "kap nah![]()
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 10:28 schreef Jumparound het volgende:
Al hardlopend zou ik nu net Lichtenstein uitlopen, bijna in Italië!
http://goo.gl/maps/xOTJu
wat? Dat is toch grappig?quote:
Voor mij in elk geval een motivatie
Ecosia
volgens rd's tabel heb ik gewoon 2900 kcal per dag nodig
Ecosia
Makkie gewoon 300 gram kokosolie drinken en je bent erquote:Op maandag 17 september 2012 10:37 schreef Jumparound het volgende:
volgens rd's tabel heb ik gewoon 2900 kcal per dag nodig
Inhoud kokosolie :
Calorieen in 100 gram 894.2
Energie (Joule) in 100 gram 3755.64
Eiwit 0.8
Koolhydraten 0.0
Vet 99.0[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
quote:Op maandag 17 september 2012 10:51 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Makkie gewoon 300 ml kokosolie drinken en je bent er!
Ecosia
Werkzoekende = stress = lichaam op spaarstand...quote:Op maandag 17 september 2012 10:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, zelfs met 30 kilometer in de week en rond de 2000 kCal kom ik nog aan
Ik herken het probleem geloof ik wel.quote:Op maandag 17 september 2012 10:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, zelfs met 30 kilometer in de week en rond de 2000 kCal kom ik nog aan
2 biertjes en een klein bakje patat op vrijdagavond en ik ben de volgende dag gewoon weer aangekomen, ondanks de beweging die ik dan gehad heb. Bizar.
Het is alsof mijn lichaam denkt " hee daar komt vet binnen, meteen opslaan! "Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eitje!quote:Op maandag 17 september 2012 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, vandaag die 11,2 er maar eens doorheen jagen![]()
(succesWelk schema volg je nu?)
Ecosia
fucking nice!quote:Op zondag 16 september 2012 16:51 schreef GlenHighland het volgende:
![]()
![]()
Die grijns gaat de rest van de week echt niet meer van mijn gezicht afInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
HM-schemaquote:Op maandag 17 september 2012 11:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
eitje!
(succesWelk schema volg je nu?)
Was in de week van 3 sept. begonnen terwijl m'n schema eigenlijk de 10e begon en doe nu week 1 twee keer dus om er even in te komen
Ja doei.![]()
Het aantal aanmeldingen stijgt![]()
![]()
Challenge: Laan van Meerdervoort Loop first to 5 km (Running)
http://www.endomondo.com/challenges/6705242[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
oke, mooiquote:Op maandag 17 september 2012 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
HM-schema
Was in de week van 3 sept. begonnen terwijl m'n schema eigenlijk de 10e begon en doe nu week 1 twee keer dus om er even in te komen
Bevalt het? Ik vind sommige stukken wel pittig, zoals een stuk snelheidswerk van 4,8 km met een tempo van 5:22 of... Das voor mn gevoel gewoon sprinten...
Daarentegen is het stuk ldl weer prima uit te houden
Ecosia
Ik heb nog niet veel snelheidswerk gedaan in de eerste week. De LDL's zijn echt prima uit te houdenquote:Op maandag 17 september 2012 11:20 schreef Jumparound het volgende:
[..]
oke, mooi
Bevalt het? Ik vind sommige stukken wel pittig, zoals een stuk snelheidswerk van 4,8 km met een tempo van 5:22 of... Das voor mn gevoel gewoon sprinten...
Daarentegen is het stuk ldl weer prima uit te houden
Ja doei.![]()
heb je een link naar je schema?quote:Op maandag 17 september 2012 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb nog niet veel snelheidswerk gedaan in de eerste week. De LDL's zijn echt prima uit te houdenInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
okequote:Op maandag 17 september 2012 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
Nee![]()
heb 'm uitgeprint en op de koelkast gehangen.
Is ie van runnersweb?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
volgens mij wel![]()
In de eerste week zitten iig geen versnellingen bij mij ingebouwd. Vanaf week 2 wel
Ja doei.![]()
oke., ik volg een 6 weken schema (nog maar 6 weken tot de hm) om mijn basisconditie op te bouwen tot de 21 km.quote:Op maandag 17 september 2012 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
volgens mij wel![]()
In de eerste week zitten iig geen versnellingen bij mij ingebouwd. Vanaf week 2 wel
ik weet dat ik die afstand kan lopen, nu alleen nog doen
(en daar gebruik ik het schema bij)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op maandag 17 september 2012 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ik een 16 weken schema! Dus dan hoeft 't allemaal niet zo vlot.
Ecosia
Nou dit precies inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2012 11:03 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik herken het probleem geloof ik wel.
2 biertjes en een klein bakje patat op vrijdagavond en ik ben de volgende dag gewoon weer aangekomen, ondanks de beweging die ik dan gehad heb. Bizar.
Het is alsof mijn lichaam denkt " hee daar komt vet binnen, meteen opslaan! "
Ah well, nu weer even een week water en brood om de erbij geslopen 5 kilo's er weer af te krijgen.![]()
Grootste deel is vocht en niet in de vorm van vetquote:Op maandag 17 september 2012 11:03 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik herken het probleem geloof ik wel.
Het is alsof mijn lichaam denkt " hee daar komt vet binnen, meteen opslaan! ".
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
GlenHighland: wat een knappe prestatie, mag je echt fier op zijn!![]()
Vandaag start to run les 10, ging echt lekker! Nieuw paadje gevonden in het bos, heel aangenaam om te lopen! Was echt heerlijk! Kon natuurlijk ook niet anders met mijn nieuwe loopshirt aan![]()
![]()
Runkeeper flipt hem de laatste tijd vaak bij mij. Meer mensen last van?Uitvinder van de biersmiley.![]()
En een ander eet zich een slag in het rond en komt niks aan.quote:Op maandag 17 september 2012 12:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou dit precies inderdaad.
Ah well, nu weer even een week water en brood om de erbij geslopen 5 kilo's er weer af te krijgen.
De wereld is ongelijk verdeeld
Ach ik heb op zn minst nog 25 kilo te gaan. Ergens in Maart volgend jaar hoop ik het er af te hebben, als bekroning mijn eerste wedstrijd lopen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Definieer 'flipt'quote:Op maandag 17 september 2012 14:10 schreef dimmak het volgende:
Runkeeper flipt hem de laatste tijd vaak bij mij. Meer mensen last van?
Duurt lang eer er GPS verbinding is? Ja klopt. Wat helpt is wifi en blauwtand uitzetten.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Na mijn rondje gelopen te hebben krijg ik eerst de juiste gegevens, als ik later terug kijk in de app klopt er niks meer van. Rondje van 5 km is ineens 40km?quote:Op maandag 17 september 2012 14:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Definieer 'flipt'
Duurt lang eer er GPS verbinding is? Ja klopt. Wat helpt is wifi en blauwtand uitzetten.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Les 6 ging niet zo lekker, net iets teveel aan mijn hoofd op dit moment.
Maar les 7 is een herhaling van les 6 dus dat gaat overmorgen goed komen.![]()
Oh ja zoiets heb ik ook wel eens gehad, maar dan enkele tijd later stond het toch weer ok. Geen idee wat het was, iedere 10 meter werd een kilometerquote:Op maandag 17 september 2012 14:17 schreef dimmak het volgende:
[..]
Na mijn rondje gelopen te hebben krijg ik eerst de juiste gegevens, als ik later terug kijk in de app klopt er niks meer van. Rondje van 5 km is ineens 40km?
Alleen jammer dat ik dan een week nodig heb om dat "vocht" er weer af te krijgen.quote:Op maandag 17 september 2012 12:40 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Grootste deel is vocht en niet in de vorm van vet.
![]()
En dat voor zo'n ouwe zeikert...quote:Op maandag 17 september 2012 14:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik dan een week nodig heb om dat "vocht" er weer af te krijgen.
Vandaag maar eens kijken of mijn enkel wel de 7 minuten zonder zeuren wil afmaken. Meteen dat luie zweet/ vocht, er weer een beetje uit geknepen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Je hebt zeker een Android en geen Iphone? Dan gebeurt dat wel vaker, lees ik hier en op andere websites.quote:Op maandag 17 september 2012 14:17 schreef dimmak het volgende:
[..]
Na mijn rondje gelopen te hebben krijg ik eerst de juiste gegevens, als ik later terug kijk in de app klopt er niks meer van. Rondje van 5 km is ineens 40km?![]()
Ik zat op Endomondo wat routes te bekijken die gelopen werd. En nu zat ik die van RD te bekijken (die van 28km.....)
Maar wat ik erg grappig vind en nog niet wist is dat je dat Google poppetje kan gebruiken en "meelopen met de route". Je ziet dan een rood puntje als je op de juiste looptijd wijst.
wazig verhaal maar hier zie je wat ik bedoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@RD Mooi gebied trouwens! En als je wilt dat ik hem verwijdert, dan DM je het maar.![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 15:50 schreef streamnl het volgende:
Ik zat op Endomondo wat routes te bekijken die gelopen werd. En nu zat ik die van RD te bekijken (die van 28km.....)
Maar wat ik erg grappig vind en nog niet wist is dat je dat Google poppetje kan gebruiken en "meelopen met de route". Je ziet dan een rood puntje als je op de juiste looptijd wijst.
wazig verhaal maar hier zie je wat ik bedoel.kijk je ook naar mijn routes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@RD Mooi gebied trouwens! En als je wilt dat ik hem verwijdert, dan DM je het maar.
Ecosia
Ik kijk bij meerdere mensen naar de routes. Ik vind het leuk om te zien waar de mensen lopen.quote:Op maandag 17 september 2012 15:58 schreef Jumparound het volgende:
[..]
kijk je ook naar mijn routes?
Als ze dat liever niet hebben moeten ze zijn of haar privacy aanpassen
Ik kijk vooral bij mensen waar het volgens Google maps vrij groen is.![]()
![]()
les 12 zonder pijntjes gelopen!! Dus lekker op tempo kunnen rennen en mijn conditie goed aangesproken. Veel fijner dan te langzaam moeten lopen omdat het anders pijn doet
![]()
4km in 29 minuten waarvan 12 wandelen.
![]()
![]()
Ik wil per sé lopen vanavond, dus ik ga!
Nu alleen hopen dat m'n buik kalmeert, voor die tijd
quote:Op maandag 17 september 2012 16:37 schreef Sunnythesun het volgende:
les 12 zonder pijntjes gelopen!! Dus lekker op tempo kunnen rennen en mijn conditie goed aangesproken. Veel fijner dan te langzaam moeten lopen omdat het anders pijn doet
![]()
4km in 29 minuten waarvan 12 wandelen.
Ik ga ook straks les 12 lopen
Succes!!quote:Op maandag 17 september 2012 16:43 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]Ik ga ook straks les 12 lopen
![]()
leuk! Dan lopen we gelijk!
![]()
![]()
Ik krijg alleen blaren van mijn sokkenirritant gedoe..
![]()
dan kijk je bij mij goed, ik heb erg veel groen in de buurtquote:Op maandag 17 september 2012 16:35 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik kijk bij meerdere mensen naar de routes. Ik vind het leuk om te zien waar de mensen lopen.
Ik kijk vooral bij mensen waar het volgens Google maps vrij groen is.
Ecosia
Heb je naadloze hardloopsokken? zo nee een paar kopen en kijken of het helptquote:Op maandag 17 september 2012 16:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Succes!!![]()
leuk! Dan lopen we gelijk!
![]()
![]()
Ik krijg alleen blaren van mijn sokkenirritant gedoe..
quote:Op maandag 17 september 2012 17:01 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Heb je naadloze hardloopsokken? zo nee een paar kopen en kijken of het helptheb ik.. maar er zit wel een wisseling van soort weefsel in en dat gaat schuren. Heb ik bij mijn wandelsokken ook vaak last van alleen dat schuurt iets minder omdat er minder beweging is.. Ben nogal blaargevoelig dus ik betwijfel of ik echt een oplossing zal vinden..
![]()
Mocht het echt erg zijn, er is ook spray voor.quote:Op maandag 17 september 2012 17:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]heb ik.. maar er zit wel een wisseling van soort weefsel in en dat gaat schuren. Heb ik bij mijn wandelsokken ook vaak last van alleen dat schuurt iets minder omdat er minder beweging is.. Ben nogal blaargevoelig dus ik betwijfel of ik echt een oplossing zal vinden..
![]()
Preventief Gehwol smeren.quote:Op maandag 17 september 2012 17:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]heb ik.. maar er zit wel een wisseling van soort weefsel in en dat gaat schuren. Heb ik bij mijn wandelsokken ook vaak last van alleen dat schuurt iets minder omdat er minder beweging is.. Ben nogal blaargevoelig dus ik betwijfel of ik echt een oplossing zal vinden..
En de ene sok is de andere niet; sokken van het ene merk schuren bij mij veel meer dan van een ander merk.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ja ik ga het nog met Falkes proberen, die zijn van betere kwaliteit. En ik koop dus bewust mijn sokken een maat te klein maar ondanks dat zitten ze best wijd, helpt ook niet.quote:Op maandag 17 september 2012 17:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Preventief Gehwol smeren.
En de ene sok is de andere niet; sokken van het ene merk schuren bij mij veel meer dan van een ander merk.
Ik zal eens kijken naar die blarentips verder. Ik heb eigenlijk altijd wel blaren en doe er meestal niets aanmaar wellicht helpt het. Ook handig om te weten voor als we de West Highland Way gaan lopen btw
![]()
![]()
Hoe doen jullie dat met hardlopen 's avonds en avondeten. Ik kan er niet goed een oplossing voor vinden, zeker niet in combinatie met de andere gezinsleden die wel graag samen eten.![]()
top! daar had je toch mega lzst van?quote:Op maandag 17 september 2012 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
Met m'n nieuwe schoenen geen last meer van blaren![]()
En ik loop altijd net voor het avondeten
ik loop ruim na het eten. dan heeft het ook tijd om te zakken:)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik wou dat ik dat ook altijd zou kunnen doen, lijkt me ideaal. Maar ik ben verpleegkundige, dus vaak wisselende werkuren waardoor ik soms wel 's avonds ga lopen. Nu valt dat nog mee om rond 20.30 te gaan lopen, maar als het winter is, denk ik niet dat ik graag in het donker ga lopen. Ik loop nu namelijk in het bos en daar wil ik in het donker niet gaan lopen.![]()
Yup! Echt, zodra ik meer dan 6km liep kwamen de blaren erop, maar vorige keer met de 11km nog geen gevoelig plekje, niets!quote:Op maandag 17 september 2012 17:15 schreef Jumparound het volgende:
[..]
top! daar had je toch mega lzst van?
ik loop ruim na het eten. dan heeft het ook tijd om te zakken:)Heerlijk!
Ga over een half uurtje maar eens, denk ikis iig flink bewolkt inmiddels. Waait ook flink.
Ja doei.![]()
Schijt aan hebben.quote:Op maandag 17 september 2012 17:22 schreef Lessien01 het volgende:
Ik loop nog niet goed genoeg om mijn lopen te tonen aan de buitenwereld♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
who cares?quote:Op maandag 17 september 2012 17:22 schreef Lessien01 het volgende:
Ik loop nog niet goed genoeg om mijn lopen te tonen aan de buitenwereldJa doei.![]()
Check de route van mijn HM van gisteren. Die is behoorlijk groen :-)quote:Op maandag 17 september 2012 16:35 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik kijk bij meerdere mensen naar de routes. Ik vind het leuk om te zien waar de mensen lopen.
Ik kijk vooral bij mensen waar het volgens Google maps vrij groen is.![]()
Degen die ook lopen zijn ook ooit zo begonnen, en de rest moet opzouten want die nemen niet eens de moeite.quote:Op maandag 17 september 2012 17:22 schreef Lessien01 het volgende:
Ik loop nog niet goed genoeg om mijn lopen te tonen aan de buitenwereldJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jij loopt voornamelijk op de heide en is zo toch niet te zien denk ik. De meeste stukken van mijn routes zijn ook niet te zien op google street vieuw..quote:Op maandag 17 september 2012 15:58 schreef Jumparound het volgende:
[..]
kijk je ook naar mijn routes?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: