SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Toch maar even naar buiten
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Kwiwi daar heb je gelijk in. Van 0 naar 5 kan ook in 10 weken. Zie het mij nog niet zomaar doen eigenlijk.en al helemaal 18 niet. Maar toch.. one day!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Kan dit je goedkeuring wegdragen?quote:Op zondag 16 september 2012 14:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je was me net voor. Was nog over een TT aan het dubben
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Sorry zat mobiel daarnet.. run on!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Kort nachtje (half 5) maar wel een 10k duurloop op het programma. Heb niet zoveel gedronken, dus voel mezelf eigenlijk relatief fit (waar hardlopen niet zoal goed voor is). Ben benieuwd!
Benieuwd ook naar GlenHighland!![]()
Ik ook!!quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Aanzienlijk beter! Ik voel geen pijn/gezeur op dit moment, alleen als ik op de pijnlijke plek duw. Daarbij moet gezegd worden dat ik ook sinds woensdag niet meer gerend heb. Gisteren hebben we wel naar de AH gewandeld, maar ook daar geen last van gehad. Ook met traplopen geen last.quote:
M'n plan is om tot donderdag rust te houden, en dan op koopavond even langs de Run2day te gaan met m'n schoenen. M'n schoenen zijn nu bijna een jaar oud, vertonen flinke slijtageplekken en zijn niet aangemeten. Ik hoop dus dat daar winst valt te halen. Maar dat wil ik dus donderdag gaan laten checken, en hopelijk kan ik dan ook probleemloos voor de camera heen en weer rennen.
Het is even jammer, maar herstellen is natuurlijk belangrijker dan meteen weer rennen. Hopelijk levert het wat op![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb wat mensen in mijn vriendenkring aangestoken met hardlopen.
Er waren er al samen met mij 4, en nu gaan er nog eens 4 ook hardlopen.
Die zal ik dus de lessen van Evy toegaansturen.
Doel is om volgend jaar in April een 10K loop te gaan doen met z'n 8-en.
http://www.marathonrotterdam.nl/lopers/10-km-loop
Echt leuk
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Klinkt als een waterdicht plan!quote:Op zondag 16 september 2012 15:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Aanzienlijk beter! Ik voel geen pijn/gezeur op dit moment, alleen als ik op de pijnlijke plek duw. Daarbij moet gezegd worden dat ik ook sinds woensdag niet meer gerend heb. Gisteren hebben we wel naar de AH gewandeld, maar ook daar geen last van gehad. Ook met traplopen geen last.
M'n plan is om tot donderdag rust te houden, en dan op koopavond even langs de Run2day te gaan met m'n schoenen. M'n schoenen zijn nu bijna een jaar oud, vertonen flinke slijtageplekken en zijn niet aangemeten. Ik hoop dus dat daar winst valt te halen. Maar dat wil ik dus donderdag gaan laten checken, en hopelijk kan ik dan ook probleemloos voor de camera heen en weer rennen.
Het is even jammer, maar herstellen is natuurlijk belangrijker dan meteen weer rennen. Hopelijk levert het wat op!
Hier hetzelfde. Ik steek ook iedereen aan. Mijn pa is stiekem gaan lopen omdat ie graag een keer met zijn dochter een 5k wil lopenquote:Op zondag 16 september 2012 15:22 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb wat mensen in mijn vriendenkring aangestoken met hardlopen.
Er waren er al samen met mij 4, en nu gaan er nog eens 4 ook hardlopen.
Die zal ik dus de lessen van Evy toegaansturen.
Doel is om volgend jaar in April een 10K loop te gaan doen met z'n 8-en.
http://www.marathonrotterdam.nl/lopers/10-km-loop
Echt leuk![]()
![]()
Ik ben gaan lopen met m'n vader als voorbeeld.
Maar als wij samen gaan lopen, moet ik 33% snellerof hij veel langzamer
Hey!
Ik heb een vraag..
Ik ben vorige week begonnen met hardlopen, en verbaasd dat ik ben loop ik 5k aardig makkelijk in 26 minuten.
(heb al zeker 5 jaar niet meer gesport na een voetbalblessure)
Omdat ik geen pijntjes voel heb ik elke dag de drang om te gaan lopen om zo verder op te bouwen.
Ik weet dat rustdagen belangrijk zijn, maar je lichaam aanvoelen ook.. Dus geen pijntjes is gaan lopen, of toch een rustdag?![]()
Nice!quote:Op zondag 16 september 2012 15:31 schreef Yuki het volgende:
Ik ben gaan lopen met m'n vader als voorbeeld.
Maar als wij samen gaan lopen, moet ik 33% snellerof hij veel langzamer
Mijn pa is dus 60+ en net begonnen. Hij heeft alleen telkens last van zijn hamstrings. Tennist ook en kan geen dingen "half" doen. Heb dus geen idee of hij wel echt dribbelt, of misschien wel gewoon telkens korte sprintjes trekt (heb zo'n vermoeden). Ik heb echt moeten leren doseren wat dat betreft, en dat moet hij ook. Is alleen niet zo makkelijk in hulp aannemen.....ouders....
![]()
Ich bin kaputmaar ik moest het doen.. ik liep een nieuwe route. En ik kon óf onder het viaduct van de A67 door en nog max. 5km tot aan mijn huis lopen... of terug: weer 10km. Ik koos voor het tweede.
Distance: 20.00 km
Time: 2:16:40
Avg Speed: 8.8 km/h
Nu alleen nog maar max. 10km trainen tot aan de HM en meer krachttraining...Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dit komt elke 2 weken wel voorbij, gewoon een rustdag aanhouden is veel beter.quote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef RobinR het volgende:
Hey!
Ik heb een vraag..
Ik ben vorige week begonnen met hardlopen, en verbaasd dat ik ben loop ik 5k aardig makkelijk in 26 minuten.
(heb al zeker 5 jaar niet meer gesport na een voetbalblessure)
Omdat ik geen pijntjes voel heb ik elke dag de drang om te gaan lopen om zo verder op te bouwen.
Ik weet dat rustdagen belangrijk zijn, maar je lichaam aanvoelen ook.. Dus geen pijntjes is gaan lopen, of toch een rustdag?
Dat je geen pijntjes voelt wil niet zeggen dat je lichaam niet aan het herstellen is.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Loopje morgen maar even doen. Bal is nog niet uit m'n kuit en ongesteldheid maakt me niet energieker vandaag. Morgen beter, hoop ik!
Ja doei.![]()
Dat snap ik.. Maar mischien hersteld het lichaam wel van een 5k in een nacht slapen.. Wat natuurlijk voor ieder verschillend is..quote:Op zondag 16 september 2012 15:40 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dit komt elke 2 weken wel voorbij, gewoon een rustdag aanhouden is veel beter.
Dat je geen pijntjes voelt wil niet zeggen dat je lichaam niet aan het herstellen is.
Want de 1 ziet een 5k hetzelfde als even naar de supermarkt lopen en de ander ziet het als heel ver..
Deze discussie moet al wel duizenden keren hier voorbij gekomen zijn, sorry daarvoor![]()
![]()
Nou, dan ga je toch lopen? Je komt het zelf hier vragen en als je dan een 'nee' hoort dan is 't opeens voor iedereen anders?quote:Op zondag 16 september 2012 15:51 schreef RobinR het volgende:
[..]
Dat snap ik.. Maar mischien hersteld het lichaam wel van een 5k in een nacht slapen.. Wat natuurlijk voor ieder verschillend is..
Want de 1 ziet een 5k hetzelfde als even naar de supermarkt lopen en de ander ziet het als heel ver..
Deze discussie moet al wel duizenden keren hier voorbij gekomen zijn, sorry daarvoorJa doei.![]()
zulke afstandenquote:Op zondag 16 september 2012 15:40 schreef SEMTEX het volgende:
Ich bin kaputmaar ik moest het doen.. ik liep een nieuwe route. En ik kon óf onder het viaduct van de A67 door en nog max. 5km tot aan mijn huis lopen... of terug: weer 10km. Ik koos voor het tweede.
Nu alleen nog maar max. 10km trainen tot aan de HM en meer krachttraining...hoop dat ik dat ook ooit kan lopen.
![]()
Good busyquote:Op zondag 16 september 2012 15:40 schreef SEMTEX het volgende:
Nu alleen nog maar max. 10km trainen tot aan de HM en meer krachttraining...
Ja doei.![]()
Wat is je doel? Waarom wil je zo snel opbouwen?quote:Op zondag 16 september 2012 15:51 schreef RobinR het volgende:
[..]
Dat snap ik.. Maar mischien hersteld het lichaam wel van een 5k in een nacht slapen.. Wat natuurlijk voor ieder verschillend is..
Deze discussie moet al wel duizenden keren hier voorbij gekomen zijn, sorry daarvoor![]()
Het was meer een ervaringskwestie..quote:Op zondag 16 september 2012 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, dan ga je toch lopen? Je komt het zelf hier vragen en als je dan een 'nee' hoort dan is 't opeens voor iedereen anders?
Meer mensen zullen dit gevoeld hebben en Daarmee blessures opgelopen hebben, of juist niet..
Maar ik snap het.. Succes verder hier![]()
Tja dat meisje in NZ loopt iedere dag 2 maratons..
Ik bouw het liever rustig op want met een blessure kun je een tijd niks meer, dan maar beter kalm aan als rennen je lief is.
Dat ik dat zeg
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Die zal dat ook niet van de een op de andere dag gedaan hebben?quote:Op zondag 16 september 2012 15:57 schreef De_kluizenaar het volgende:
Tja dat meisje in NZ loopt iedere dag 2 maratons..Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Doe rustig aan. Na 5 jaar moeten je spieren, pezen en aanhechtingen echt weer wennen dus voor je het weet loop je een blessure. Zal nog geen 3km aanraden en zeker rustdag pakken.quote:Op zondag 16 september 2012 15:57 schreef RobinR het volgende:
[..]
Het was meer een ervaringskwestie..
Meer mensen zullen dit gevoeld hebben en Daarmee blessures opgelopen hebben, of juist niet..
Maar ik snap het.. Succes verder hierJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ga je zelf kijken of?quote:Op zondag 16 september 2012 16:08 schreef Viking84 het volgende:
Zo, even checken hoe het GlenHighland vergaat tijdens de HM Hoogland.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nee, hier kijken of 'ie postquote:. Denk dat 'ie inmiddels al wel klaar is?
Niet meer actief op Fok!![]()
denk het ook, hij startte om 12:30quote:Op zondag 16 september 2012 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, hier kijken of 'ie post. Denk dat 'ie inmiddels al wel klaar is?
Zal ook wel kapot zijn
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ben er weer![]()
Heb een parcours gemeten al wandelend om te zien of het een betere route is.
Op zich wel omdat er meer mogelijk is qua onverhard lopen zand, gras, blubber.
En er staan wat oefentoestellen langs de route prima om uit te rekken of even in te hangen.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Kom, ik gooi er ook eens een kreet doorheen hier!;
Vanmiddag bezig geweest om mijn Sigma te kalibreren.
De afwijking was bijna 13%.....![]()
Voortaan duurt een kilometer 1130 meter en zakt mijn snelheid naar 8,7 km/uur![]()
![]()
Oei dat valt tegen..quote:Op zondag 16 september 2012 16:33 schreef IamCurious het volgende:
Voortaan duurt een kilometer 1130 meter en zakt mijn snelheid naar 8,7 km/uur[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Loop je met een footpod?quote:Op zondag 16 september 2012 16:33 schreef IamCurious het volgende:
Voortaan duurt een kilometer 1130 meter en zakt mijn snelheid naar 8,7 km/uur![]()
Neem aan van wel. Maar kan me zo voorstellen dat ie niet meteen aan Fok! denktquote:Op zondag 16 september 2012 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, hier kijken of 'ie post. Denk dat 'ie inmiddels al wel klaar is?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik had een droom: Mijn eerste halve marathon lopen binnen de 2 uur......
En dan loop je gewoon 1:54:41![]()
![]()
![]()
Die grijns gaat de rest van de week echt niet meer van mijn gezicht af![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 16:51 schreef GlenHighland het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die grijns gaat de rest van de week echt niet meer van mijn gezicht afGoed gedaan gefeliciteerd!
![]()
![]()
![]()
Die grijns gaat de rest van de week echt niet meer van mijn gezicht af2.000.000
Rust is ook trainingquote:Op zondag 16 september 2012 16:51 schreef Sunnythesun het volgende:
of je valt gewoon diep in slaap op de bank
lopen voor het eten gaat niet echt meer lukken nu
Gefeliciteerd! Wat super zeg!quote:Op zondag 16 september 2012 16:51 schreef GlenHighland het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was echt geweldig. De Halve van Hoogland is onderdeel van de Hooglandse Dorpsfeesten, dus bij start en finish enorm veel publiek.
Ik begon (zoals altijd) veel te snel, met een 2e en 3e km in 5:06. Dilemma. Ik liep echt heel lekker, zodat ik het zonde vond om te vertragen, maar ik was ook bang om mezelf later tegen te komen.
Een middenweg gezocht en vervolgens constant tussen de 5:20 en 5:35 per km gelopen (terwijl 5:40 mijn doel was om onder die 2 uur uit te komen)
En dat kon ik dus vol houden. Wat een waanzinnig gevoel is dat![]()
Aan de finish was ik even buiten adem (ook door emotie) maar dat herstelde snel weer en ik was vrij snel weer redelijk fit. Alleen merk ik nu dat mijn benen er mee uit scheiden. Die zal ik dus maar een weekje rust geven als beloning
Kortom: Een SUPERDAG !!!!![]()
![]()
Oh ja, dit is hem:
http://www.endomondo.com/workouts/gxbj2S8d-PA![]()
respectquote:Op zondag 16 september 2012 16:51 schreef GlenHighland het volgende:
![]()
![]()
Die grijns gaat de rest van de week echt niet meer van mijn gezicht af
Ja, blijkbaar heb ik het ff nodig.. morgen dan maar weer. Ik denk dat ik de lessen 10-11 en 12 gewoon nog een keer doe en pas verder ga als dat vlekkeloos wilquote:![]()
![]()
Wat een baas
Mooi stabiel gelopen zeg!!
Terecht trots op jezelf, en nu lekker uitrusten
nee, gewoon hartslagmeter op de borstquote:
Ik gebruik hem ook vnl voor de HR maar dit is wel jammer. De standaard calibratie zou volgens de site al heel goed zijn. Nou ja, het zal wel liggen aan mijn slechte looptechniek.![]()
Goed hoor zo strak tempo houden!quote:Op zondag 16 september 2012 16:58 schreef GlenHighland het volgende:
Het was echt geweldig. De Halve van Hoogland is onderdeel van de Hooglandse Dorpsfeesten, dus bij start en finish enorm veel publiek.
Ik begon (zoals altijd) veel te snel, met een 2e en 3e km in 5:06. Dilemma. Ik liep echt heel lekker, zodat ik het zonde vond om te vertragen, maar ik was ook bang om mezelf later tegen te komen.
Een middenweg gezocht en vervolgens constant tussen de 5:20 en 5:35 per km gelopen (terwijl 5:40 mijn doel was om onder die 2 uur uit te komen)
Aan de finish was ik even buiten adem (ook door emotie) maar dat herstelde snel weer en ik was vrij snel weer redelijk fit. Alleen merk ik nu dat mijn benen er mee uit scheiden. Die zal ik dus maar een weekje rust geven als beloning
![]()
Oh ja, dit is hem:
http://www.endomondo.com/workouts/gxbj2S8d-PA
Keek je regelmatig op je gps of liep je op gevoel?[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Knap zeg! Topprestatie, gefeliciteerd!quote:Op zondag 16 september 2012 16:58 schreef GlenHighland het volgende:
![]()
Oh ja, dit is hem:
http://www.endomondo.com/workouts/gxbj2S8d-PA![]()
![]()
Ik keek wel regelmatig om mijn Garmin, maar ik liep echt op de km-tijden en vooral op mijn gevoel. Ik ben een ouwe diesel en loop meestal behoorlijk vlak.quote:Op zondag 16 september 2012 17:03 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Goed hoor zo strak tempo houden!
Keek je regelmatig op je gps of liep je op gevoel?![]()
Ik ben ff blond hoor, maar wat valt er dan aan je horloge te kalibreren?quote:Op zondag 16 september 2012 17:02 schreef IamCurious het volgende:
[..]
nee, gewoon hartslagmeter op de borst
Ik gebruik hem ook vnl voor de HR maar dit is wel jammer. De standaard calibratie zou volgens de site al heel goed zijn. Nou ja, het zal wel liggen aan mijn slechte looptechniek.![]()
En ter motivatie van iedereen die net begonnen is:
Ik ben 44 jaar oud en ben 13 maanden geleden bij 0 begonnen.
Er is dus echt veel mogelijk, als je het maar gecontroleerd opbouwt !!![]()
Netjes hoorquote:Op zondag 16 september 2012 17:05 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ik keek wel regelmatig om mijn Garmin, maar ik liep echt op de km-tijden en vooral op mijn gevoel. Ik ben een ouwe diesel en loop meestal behoorlijk vlak.
Dat is er wel een voor in de OPquote:Op zondag 16 september 2012 17:08 schreef GlenHighland het volgende:
Er is dus echt veel mogelijk, als je het maar gecontroleerd opbouwt !!![]()
![]()
![]()
De techniek erachter ken ik niet, maar het is geen GPS meter.quote:Op zondag 16 september 2012 17:06 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ik ben ff blond hoor, maar wat valt er dan aan je horloge te kalibreren?
Het is af fabriek ingesteld en in de manual staat dat je hem kan/moet/mag kalibreren. Een bij jou vaste afstand van bijvoorbeeld 800 meter lopen. Na 800 meter geeft je horloge aan dat je 910 meter hebt gelopen. Dan wijkt ie dus 110 meter of op 800.![]()
Vond net het startnummer voor de Singelloop in m'n brievenbus.
10700
Ah zo. Dan zit er een accelerometer in je horloge, die ook in footpods zit. Zuur wel als je dacht dat ie goed was!quote:Op zondag 16 september 2012 17:10 schreef IamCurious het volgende:
[..]
De techniek erachter ken ik niet, maar het is geen GPS meter.
Het is af fabriek ingesteld en in de manual staat dat je hem kan/moet/mag kalibreren. Een bij jou vaste afstand van bijvoorbeeld 800 meter lopen. Na 800 meter geeft je horloge aan dat je 910 meter hebt gelopen. Dan wijkt ie dus 110 meter of op 800.![]()
dit!quote:Op zondag 16 september 2012 17:08 schreef GlenHighland het volgende:
Er is dus echt veel mogelijk, als je het maar gecontroleerd opbouwt !!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
8248, hoiquote:Op zondag 16 september 2012 17:11 schreef Yuki het volgende:
Vond net het startnummer voor de Singelloop in m'n brievenbus.
10700
Ach, ik kom er wel overheen hoorquote:Op zondag 16 september 2012 17:12 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ah zo. Dan zit er een accelerometer in je horloge, die ook in footpods zit. Zuur wel als je dacht dat ie goed was!![]()
![]()
Hoi!quote:
Kijken of ik je kan spotten, over 2 weken.
Welk startvak heb jij?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Geen idee, zag dat dat gekoppeld zit aan je starttijd en ik weet niet meer wat ik opgegeven hebquote:Op zondag 16 september 2012 17:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoi!
Kijken of ik je kan spotten, over 2 weken.
Welk startvak heb jij?Hoe zie je dat makkelijk?
Nou wat zal ik eens zeggen over de Urbanathlon. Tot de start was het erg gezellig. Iedereen ging lekker warming uppen, wij de tassen innemen. Hierna ging iedereen richting startvak. Daar bleef men maar staan. Het duurde en duurde.... Wat bleek? De politie had de route niet vrijgegeven, want er was teveel publiek op af gekomen en die liepen op het parcour.
De route moest dus verkort worden. Drie kleine rondjes met een aantal obstakels. Menigeen was hier niet blij mee en kwam dus hun tas weer ophalen, kwaad natuurlijk. Zeer te begrijpen, aangezien de inschrijfkosten 50 euro waren en er zoveel reclame voor gemaakt was. Beetje vreemd allemaal.
Hierdoor was de sfeer natuurlijk meteen weg... Uiteindelijk hebben er nog veel mensen gelopen, maar ja ze moesten toch wat he.
Vind het erg jammer voor al die mensen die er tijden voor geoefend hadden. Groepen die echt super getraind hadden.
Gelukkig was het wel gezellig met de meeste vrijwilligers bij de Dropzone.
Hoop toch echt dat het volgende week bij de DtD wel wat beter geregeld isNiet dat ik te horen krijgen dat ik maar 4 km kan lopen, maar dat ik wel over 6 hindernissen moet
![]()
![]()
Nice,quote:Op zondag 16 september 2012 17:08 schreef GlenHighland het volgende:
Er is dus echt veel mogelijk, als je het maar gecontroleerd opbouwt !!
Ik heb hem zojuist gelopen in 1.56 (vorige record was 2.01), dus ben blij zat! Ben overigens nu 2 jaar bezig (sorry ben wat langzamer)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: