Ja, dan ben je aan het uploaden.quote:
Maar als jij nou illegaal iets download en vervolgens upload op een site waar anderen het weer downloaden.quote:
Alleen voor jou.quote:Op zondag 16 september 2012 09:57 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Maar als jij nou illegaal iets download en vervolgens upload op een site waar anderen het weer downloaden.
Is dat dan alleen voor jou illegaal of voor alle mensen die dat downloaden?
downloaden mag, dus 1 en 3 zijn legaalquote:Op zondag 16 september 2012 09:57 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Maar als jij nou illegaal iets download(1) en vervolgens upload(2) op een site waar anderen het weer downloaden.
Is dat dan alleen voor jou illegaal of voor alle mensen die dat downloaden(3)?
*gaat vanaf nu dag en nacht downloaden om een voorraad aan te leggen*quote:Op zondag 16 september 2012 09:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Wen er maar aan, dit is in NL binnen een paar jaar ook het geval
Installeer het Thor tooltje zodat ze niet meer kunnen zien wat je aan het doen bentquote:Op zondag 16 september 2012 10:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*gaat vanaf nu dag en nacht downloaden om een voorraad aan te leggen*
Het is Torquote:Op zondag 16 september 2012 10:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Installeer het Thor tooltje zodat ze niet meer kunnen zien wat je aan het doen bent
Dus je moet altijd zorgen dat je niet bij de illegale bron download.quote:
Okidokie.quote:Op zondag 16 september 2012 09:58 schreef HotSummerNight het volgende:
downloaden mag, dus 1 en 3 zijn legaal
2 mag niet, dus illegaal
Wie is "ze"?quote:Op zondag 16 september 2012 10:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Installeer het Thor tooltje zodat ze niet meer kunnen zien wat je aan het doen bent
huilen omdat je niet meer zonder wat te betalen content kan downloaden.quote:
Het is toch niet normaal dat die man bestraft wordt voor een daad van een ander? Dan ben je geen haar beter dan die landen waar ze de vrouw veroordelen omdat ze verkracht is.quote:Op zondag 16 september 2012 10:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
huilen omdat je niet meer zonder wat te betalen content kan downloaden.
Ik download regelmatig legaal software, dus weet niet hoe je daar bij komt.quote:Op zondag 16 september 2012 09:58 schreef Byte_Me het volgende:
gelukkig is het in nederland alleen illegaal om software te downloaden
betaalde software downloaden zonder licentie aan te schaffen dan.quote:Op zondag 16 september 2012 10:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik download regelmatig legaal software, dus weet niet hoe je daar bij komt.
Lijkt me logisch. Ik ga niet nog eens een licentie aanschaffen als er al voor betaald is.quote:Op zondag 16 september 2012 10:21 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
betaalde software downloaden zonder licentie aan te schaffen dan.
in principe ben ik het met je eens, maar je zult toch moeten toegeven dat die straf die die vrouw in de VS heeft gehad nergens op slaat?quote:Op zondag 16 september 2012 10:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2012 10:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Goed zo. In Nederland gaat het ook die kant op:
[ afbeelding ]
Met dank aan alle VVD-stemmers! Ook namens MPAA-voorzitter Chris Dodd.
Het is TOR.quote:
Drugsquote:
Die man heeft niks gedownload hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 10:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Toen ik laatst in Cannes in een hotel verbleef had ik een persoonlijke inlogcode en werd er ook vermeld dat er logs werden bijgehouden, zodat in geval van een veroordeling de hotelgast aansprakelijk kan wordem gesteld.quote:Op zondag 16 september 2012 10:54 schreef opgebaarde het volgende:
Raar dat hij de straf krijgt en niet zijn vrouw. Wat als de downloader in een internet cafe of op de wifi van zijn hotel zit?
Ik ben erg blij met de huidige wetgeving, omdat ik dan ongestraft kan doen wat ik wil, maar in de basis weten we toch beiden dat het wel erg krom is dat je zonder te betalen muziek en films kunt downloaden?quote:Op zondag 16 september 2012 10:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Goed zo. In Nederland gaat het ook die kant op:
[ afbeelding ]
Met dank aan alle VVD-stemmers! Ook namens MPAA-voorzitter Chris Dodd.
Nee hoor. De platenmaatschappijen hebben gewoon geen product. Vroeger verkochten ze plaatjes en muzikanten konden optreden. Nu proberen ze mensen te dwingen te betalen voor het horen van geluid. De wet is krom.quote:Op zondag 16 september 2012 11:05 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik ben erg blij met de huidige wetgeving, omdat ik dan ongestraft kan doen wat ik wil, maar in de basis weten we toch beiden dat het wel erg krom is dat je zonder te betalen muziek en films kunt downloaden?
Volgens de wet hebben ze anders wel een product.quote:Op zondag 16 september 2012 11:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor. De platenmaatschappijen hebben gewoon geen product. Vroeger verkochten ze plaatjes en muzikanten konden optreden. Nu proberen ze mensen te dwingen te betalen voor het horen van geluid. De wet is krom.
Als je een product hebt, komen er klanten met hun portemonnee naar jou toe.
Is inderdaad een punt. Maar de "gemiste kosten" die ze bereken is een fabel. 9/10 producten zou ik namelijk niet kopen als ik ze niet hadden kunnen downloaden, daarnaast zal de verspreiding over internet extra inkomsten genereren door extra bekendheid.quote:Op zondag 16 september 2012 11:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor. De platenmaatschappijen hebben gewoon geen product. Vroeger verkochten ze plaatjes en muzikanten konden optreden. Nu proberen ze mensen te dwingen te betalen voor het horen van geluid. De wet is krom.
Kortom, jij wilt films kijken en muziek luisteren zonder ervoor te betalen.quote:Op zondag 16 september 2012 11:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De wet is geen argument in een discussie over die wet.quote:Op zondag 16 september 2012 11:12 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Volgens de wet hebben ze anders wel een product.
Ik KAN dat. Net als ik drugs kan gebruiken.quote:Op zondag 16 september 2012 11:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kortom, jij wilt films kijken en muziek luisteren zonder ervoor te betalen.
Dus bij het luisteren kan geen spraken zijn van een product. Hoe zit dat met kijken, bijvoorbeeld naar een schilderij?quote:Op zondag 16 september 2012 11:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De wet is geen argument in een discussie over die wet.
Leuk maar gevaarlijke stellingquote:Op zondag 16 september 2012 11:13 schreef RemcoDelft het volgende:
Wetgeving die de meerderheid van de inwoners crimineel maakt hoort niet in een democratie thuis.
Dat kan, daarom vraagt een museum toegangquote:Op zondag 16 september 2012 11:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus bij het luisteren kan geen spraken zijn van een product. Hoe zit dat met kijken, bijvoorbeeld naar een schilderij?
Dat interesseert me eigenlijk niet zoveel.quote:Op zondag 16 september 2012 11:05 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik ben erg blij met de huidige wetgeving, omdat ik dan ongestraft kan doen wat ik wil, maar in de basis weten we toch beiden dat het wel erg krom is dat je zonder te betalen muziek en films kunt downloaden?
Snelheidslimieten afschaffen dus?quote:Op zondag 16 september 2012 11:13 schreef RemcoDelft het volgende:
Wetgeving die de meerderheid van de inwoners crimineel maakt hoort niet in een democratie thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |