Dat ook.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:30 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, op de uni komen idd geen studenten die deze woorden gebruiken, die gaan namelijk niet naar colleges maar blijven thuis om brak te zijn
Afgezien van dat ik niet in de groencommissie zit, geen iphone oordopjes heb, altijd in de wc barf en het woord kanker niet hanteer klinkt dit best wel als mijn leven.quote:
Haha jouw visie op USA en Australie is duidelijk misvormd... Ben het overigens wel met je eens.quote:Op zondag 16 september 2012 09:07 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Zit er zelf middenin, en 9 van de 10 mensen die op de middelbare school nog normaal spraken, hebben zichzelf nu opeens een ''ERRRrrR'' aangeleerd. Tevens gebruiken ze worden als '' Kakkend zuurrr, barrrfen, brak ouwe etc''. Als je een beetje echt student wilt zijn dan heb je een lange, hoogglanzende mat in je nek liggen, en bovenal ben je of veel te dik door al het bier dat je drinkt, of juist een ecto waaraan je kan zien dat hij of zij al in geen jaren meer iets aan het lichaam hebben gedaan qua sport, en dat is dan ook nog stoerrr, want sport is vermoeiend en pauper, en je hoort altijd brak te zijn, en derhalve helemaal geen tijd voor sport te hebben..
In landen als de USA of Australie is het veel vetter. Daar ben je niet prominent als je elke dag tot 5 uur 's nachts in de ''toko'' hangt en altijd brak bent, maar als je de breedste en sterkste uit het footballteam bent en zo sterk en getraind bent dat je tijdens feesten elke chick kan regelen..![]()
Tevens ben je daar niet de stoere vent als je lage cijfers haalt en nooit naar de universiteit gaat omdat je elke dag in de toko hangt, maar juist als je heel gedisciplineerd bent..
Dat was het wel...
USA misschien, australie kan ik bevestigen want daar heb ik een paar jaar gewoond. Weliswaar niet gestudeerd, maar mn broer wel..quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:09 schreef zeefkreeft het volgende:
[..]
Haha jouw visie op USA en Australie is duidelijk misvormd... Ben het overigens wel met je eens.
Ik bedoelde dit: "In landen als de USA of Australie is het veel vetter. Daar ben je niet prominent als je elke dag tot 5 uur 's nachts in de ''toko'' hangt en altijd brak bent, maar als je de breedste en sterkste uit het footballteam bent en zo sterk en getraind bent dat je tijdens feesten elke chick kan regelen.."quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:06 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
USA misschien, australie kan ik bevestigen want daar heb ik een paar jaar gewoond. Weliswaar niet gestudeerd, maar mn broer wel..
Daar kom je echt niet weg met lamballengedrag en alleen maar bezig zijn met prominent zijn en je de hele dag druk maken of je vanavond wel of niet voor een of andere commissie gevraagd wordt...
Keerzijde is inderdaad dat het een behoorlijke smak meer geld kost dan hier in NL, staat echter over het algemeen wel betere kwaliteit onderwijs tegenover.
Waarom loopt dit topic nog![]()
www.totalfratmove.comquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:06 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
USA misschien, australie kan ik bevestigen want daar heb ik een paar jaar gewoond. Weliswaar niet gestudeerd, maar mn broer wel..
Daar kom je echt niet weg met lamballengedrag en alleen maar bezig zijn met prominent zijn en je de hele dag druk maken of je vanavond wel of niet voor een of andere commissie gevraagd wordt...
Keerzijde is inderdaad dat het een behoorlijke smak meer geld kost dan hier in NL, staat echter over het algemeen wel betere kwaliteit onderwijs tegenover.
dafuqqqqqqqqqqqqqqqquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:50 schreef Greci het volgende:
[..]
www.totalfratmove.com
En jij denkt dat het er anders aan toe gaat in de VS![]()
Niet herkenbaarquote:Op maandag 24 september 2012 01:56 schreef Kiyoaki het volgende:
Ik vind de leeghoofdige Coldplay luisterende D66 types erger.
Haha, ik zit heb in de gym van de universiteit gesport en daar liepen bijna alleen maar kneuzen rond met een dikke pens en ecto-armen. Maar ja, voor die ¤ 80,- per jaar gaan ze dan maar een keer. Hoop van die ballen zijn gewoon papzakkenquote:Op maandag 24 september 2012 15:29 schreef Magereheinus het volgende:
Onterechte klacht. Je hebt toch ook genoeg studenten die intensief doen aan sport? Dan bedoel ik niet eens louter sporten als zeilen, hockey en roeien.
Dat zijn gewoon paupers. Voor een kleine 450 euro per jaar aan contributie heb je al een correcte hockeyclub waar je wel flink kan sporten. Met een beetje geld valt het hele fitness gebeuren sowieso al te vermijden.quote:Op maandag 24 september 2012 16:43 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik zit heb in de gym van de universiteit gesport en daar liepen bijna alleen maar kneuzen rond met een dikke pens en ecto-armen. Maar ja, voor die ¤ 80,- per jaar gaan ze dan maar een keer. Hoop van die ballen zijn gewoon papzakken
Precies. Op de uni sporten is sowieso een droevige aangelegenheid, door het volk dat daar komt. Bij een normale vereniging waar je iets meer betaald is het allemaal ook iets effectiever.quote:Op maandag 24 september 2012 16:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon paupers. Voor een kleine 450 euro per jaar aan contributie heb je al een correcte hockeyclub waar je wel flink kan sporten. Met een beetje geld valt het hele fitness gebeuren sowieso al te vermijden.
Toch vind ik een sportkaart wel handig voor de squashbanen. Een stuk goedkoper dan ergens anders een squashbaan huren volgens mij.quote:Op maandag 24 september 2012 16:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon paupers. Voor een kleine 450 euro per jaar aan contributie heb je al een correcte hockeyclub waar je wel flink kan sporten. Met een beetje geld valt het hele fitness gebeuren sowieso al te vermijden.
15 jaar, dus geen arbeiderquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:27 schreef Bananenman het volgende:
Topic over de Nederlandse studentencultuur is gekaapt door een stel Russische arbeiders
Volgens mij is NL het enige land waar slecht presteren tof is. Extreme versie van het kop maaiveld verhaal. Zelfs bij onze buurlanden is het compleet anders.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:06 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Dat is echt gelul. Misschien dat slecht presteren op het MBO tof is, geen idee. Maar op de universiteit is dat echt totaal niet het geval, de meeste studenten en ook corpsleden willen goede cijfers halen en daarnaast wat mooie nevenactiviteiten ontplooien.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:00 schreef ssebass het volgende:
[..]
Volgens mij is NL het enige land waar slecht presteren tof is. Extreme versie van het kop maaiveld verhaal. Zelfs bij onze buurlanden is het compleet anders.
En brak zijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:05 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat is echt gelul. Misschien dat slecht presteren op het MBO tof is, geen idee. Maar op de universiteit is dat echt totaal niet het geval, de meeste studenten en ook corpsleden willen goede cijfers halen en daarnaast wat mooie nevenactiviteiten ontplooien.
Dan zijn de tijden veranderd. Het goed studeren kwam pas in de latere jaren. Nominaal lopen was voor nerds. Er werden feesten gegeven als iemand na twee jaar eindelijk eens de eerste studiepunten binnen had.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:05 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat is echt gelul. Misschien dat slecht presteren op het MBO tof is, geen idee. Maar op de universiteit is dat echt totaal niet het geval, de meeste studenten en ook corpsleden willen goede cijfers halen en daarnaast wat mooie nevenactiviteiten ontplooien.
Dat lag en ligt natuurlijk iets anders. Zo kort mogelijk willen studeren (wat tegenwoordig nominaal heet) werd en wordt inderdaad gezien als onverstandig. Dat is voor arbeiders die zo snel mogelijk de fabriek in willen en het studentenleven niet begrijpen of niet kunnen betalen. Als student, met wat geld vanuit huis, moet je juist de tijd nemen om jezelf te ontplooien en om een periode flink te zuipen en achter de dames aan te gaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:19 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dan zijn de tijden veranderd. Het goed studeren kwam pas in de latere jaren. Nominaal lopen was voor nerds. Er werden feesten gegeven als iemand na twee jaar eindelijk eens de eerste studiepunten binnen had.
Hallo feut.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat lag en ligt natuurlijk iets anders. Zo kort mogelijk willen studeren (wat tegenwoordig nominaal heet) werd en wordt inderdaad gezien als onverstandig. Dat is voor arbeiders die zo snel mogelijk de fabriek in willen en het studentenleven niet begrijpen of niet kunnen betalen. Als student, met wat geld vanuit huis, moet je juist de tijd nemen om jezelf te ontplooien en om een periode flink te zuipen en achter de dames aan te gaan.
Maar geen punten halen is nooit 'stoer' geweest. Natuurlijk deed je nog een jaartje bestuur zonder punten te halen (waardoor je een jaar 'vertraging' had) maar uiteindelijk was en is het wel de bedoeling dat je met mooie cijfers en met meer/zwaardere vakken dan gemiddeld een resultaat neerzet. Als je ook een beetje 'prominent' wil zijn na je studententijd is het wel belangrijk dat je over de juiste kennis, ontwikkeling en ervaring beschikt. Die doe je gedeeltelijk ook op binnen de alma mater.
Erg achterhaalde reactie, ik sluit mij bij deze aan wat Ryon in de bovengenoemde reactie opgesomd heeft.quote:
Daar is anne-fleurquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:24 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Erg achterhaalde reactie, ik sluit mij bij deze aan wat Ryon in de bovengenoemde reactie opgesomd heeft.
Dit snap ik niet.quote:Zo kort mogelijk willen studeren (wat tegenwoordig nominaal heet) werd en wordt inderdaad gezien als onverstandig. Dat is voor arbeiders die zo snel mogelijk de fabriek in willen en het studentenleven niet begrijpen of niet kunnen betalen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |