"Jij bent homo.", goed verhaal man, lekker origineel.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:08 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Misschien weet jij nog een leuke gaybar voor hem, kunnen jullie daar saampjes naartoe.
Je moet niet mijn woorden verdraaien.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:10 schreef Agentperry het volgende:
[..]
"Jij bent homo.", goed verhaal man, lekker origineel.
Opstandige volksbuurtersquote:Op donderdag 20 september 2012 17:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Al die stoere stratenmakers in dit topic
Ik herken mezelf wel, alleen haalde ik wel studiepunten. Niks mis met een dergelijk studentenlevenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Eens, hoewel ik niet nominaal loop haal ik wel studiepunten. En ik sport nog wel naast het feesten.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:16 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Ik herken mezelf wel, alleen haalde ik wel studiepunten. Niks mis met een dergelijk studentenleven
Beter dan de hele dag brak zijn en '' DONT NUKE OUR IMAGINATION BRO >_< '' roepenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat roepen alleen nerds.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:26 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Beter dan de hele dag brak zijn en '' DONT NUKE OUR IMAGINATION BRO >_< '' roepen
Bedoel je niet op het corps?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:06 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]
Haha geweldig geschreven, en uiteraard behoorlijk waar. Flapdrollen voor het leven op de Uni.
Klopt. Op de uni zijn het 'brakke' feutenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:40 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Bedoel je niet op het corps?
Op de uni worden echt geen termen als feuten en knorren gebruikt, dat komt echt van de studenten die lid zijn van een vereniging.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:47 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Klopt. Op de uni zijn het 'brakke' feuten
Je hebt gelijk, op de uni komen idd geen studenten die deze woorden gebruiken, die gaan namelijk niet naar colleges maar blijven thuis om brak te zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:29 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Op de uni worden echt geen termen als feuten en knorren gebruikt, dat komt echt van de studenten die lid zijn van een vereniging.
Dat ook.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:30 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, op de uni komen idd geen studenten die deze woorden gebruiken, die gaan namelijk niet naar colleges maar blijven thuis om brak te zijn
Afgezien van dat ik niet in de groencommissie zit, geen iphone oordopjes heb, altijd in de wc barf en het woord kanker niet hanteer klinkt dit best wel als mijn leven.quote:
Haha jouw visie op USA en Australie is duidelijk misvormd... Ben het overigens wel met je eens.quote:Op zondag 16 september 2012 09:07 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Zit er zelf middenin, en 9 van de 10 mensen die op de middelbare school nog normaal spraken, hebben zichzelf nu opeens een ''ERRRrrR'' aangeleerd. Tevens gebruiken ze worden als '' Kakkend zuurrr, barrrfen, brak ouwe etc''. Als je een beetje echt student wilt zijn dan heb je een lange, hoogglanzende mat in je nek liggen, en bovenal ben je of veel te dik door al het bier dat je drinkt, of juist een ecto waaraan je kan zien dat hij of zij al in geen jaren meer iets aan het lichaam hebben gedaan qua sport, en dat is dan ook nog stoerrr, want sport is vermoeiend en pauper, en je hoort altijd brak te zijn, en derhalve helemaal geen tijd voor sport te hebben..
In landen als de USA of Australie is het veel vetter. Daar ben je niet prominent als je elke dag tot 5 uur 's nachts in de ''toko'' hangt en altijd brak bent, maar als je de breedste en sterkste uit het footballteam bent en zo sterk en getraind bent dat je tijdens feesten elke chick kan regelen..![]()
Tevens ben je daar niet de stoere vent als je lage cijfers haalt en nooit naar de universiteit gaat omdat je elke dag in de toko hangt, maar juist als je heel gedisciplineerd bent..
Dat was het wel...
USA misschien, australie kan ik bevestigen want daar heb ik een paar jaar gewoond. Weliswaar niet gestudeerd, maar mn broer wel..quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:09 schreef zeefkreeft het volgende:
[..]
Haha jouw visie op USA en Australie is duidelijk misvormd... Ben het overigens wel met je eens.
Ik bedoelde dit: "In landen als de USA of Australie is het veel vetter. Daar ben je niet prominent als je elke dag tot 5 uur 's nachts in de ''toko'' hangt en altijd brak bent, maar als je de breedste en sterkste uit het footballteam bent en zo sterk en getraind bent dat je tijdens feesten elke chick kan regelen.."quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:06 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
USA misschien, australie kan ik bevestigen want daar heb ik een paar jaar gewoond. Weliswaar niet gestudeerd, maar mn broer wel..
Daar kom je echt niet weg met lamballengedrag en alleen maar bezig zijn met prominent zijn en je de hele dag druk maken of je vanavond wel of niet voor een of andere commissie gevraagd wordt...
Keerzijde is inderdaad dat het een behoorlijke smak meer geld kost dan hier in NL, staat echter over het algemeen wel betere kwaliteit onderwijs tegenover.
Waarom loopt dit topic nog![]()
www.totalfratmove.comquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:06 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
USA misschien, australie kan ik bevestigen want daar heb ik een paar jaar gewoond. Weliswaar niet gestudeerd, maar mn broer wel..
Daar kom je echt niet weg met lamballengedrag en alleen maar bezig zijn met prominent zijn en je de hele dag druk maken of je vanavond wel of niet voor een of andere commissie gevraagd wordt...
Keerzijde is inderdaad dat het een behoorlijke smak meer geld kost dan hier in NL, staat echter over het algemeen wel betere kwaliteit onderwijs tegenover.
Waarom loopt dit topic nog![]()
dafuqqqqqqqqqqqqqqqquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:50 schreef Greci het volgende:
[..]
www.totalfratmove.com
En jij denkt dat het er anders aan toe gaat in de VS![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |