inderdaad bij boksen mag je niet schoppen dus geven ze elkaar knuffels zonder dat ze houdgrepen mogen doen..quote:Op zondag 16 september 2012 16:04 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Blijkbaar weet je helemaal niks van boksers en het boksen af. Je verwart 't met het muay-thai/kickboksen.
Ik verwar helemaal niets prutser. Ik haak in op jouw faalargumenten.quote:Op zondag 16 september 2012 16:04 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Blijkbaar weet je helemaal niks van boksers en het boksen af. Je verwart 't met het muay-thai/kickboksen.
Zie je, je begrijpt 't dus helemaal niet.quote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
inderdaad bij boksen mag je niet schoppen dus geven ze elkaar knuffels zonder dat ze houdgrepen mogen doen..
lekker beetje rondjes draaien en lekker tegen elkaars zweet aanleunen!
topsport zeg ik je
Of jij bent gewoon een idioot. Je verwart 't namelijk, nogmaals.quote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef kataklysm het volgende:
[..]
Ik verwar helemaal niets prutser. Ik haak in op jouw faalargumenten.
Het feit dat het niet verloopt als een dronken kroeggevecht als argument tegen een sport aanvoeren.quote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
inderdaad bij boksen mag je niet schoppen dus geven ze elkaar knuffels zonder dat ze houdgrepen mogen doen..
lekker beetje rondjes draaien en lekker tegen elkaars zweet aanleunen!
topsport zeg ik je
Boksen is iets anders dan muay-thai/kickboksen. Daar ligt 't probleem, mensen denken dat 't hetzelfde is, maar dat is niet zo. Wij krijgen automatisch die imago van hun met ons meegesleurd.quote:Op zondag 16 september 2012 16:06 schreef Biekuh het volgende:
Ik vind het juist een mooie sport (om te zien). Het vereist techniek, uithoudingsvermogen, kracht, etc. Maar het heeft inderdaad niet zo'n goed imago.
goed argument, lekker ingegaan op de inhoudquote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Zie je, je begrijpt 't dus helemaal niet.Wat kan ik er anders van verwachten, met zo'n naam als 'silverdigger'
Ga Mike Tyson een stukje Dribbel voorlezen ofzo, jij boksende raketgeleerde jij.quote:Op zondag 16 september 2012 16:06 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon een idioot. Je verwart 't namelijk, nogmaals.
Goed argument. De entertainmentwaarde van zo'n multiplayer gevecht ligt veel hoger.quote:Op zondag 16 september 2012 16:07 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het feit dat het niet verloopt als een dronken kroeggevecht als argument tegen een sport aanvoeren.
Jij vindt dat ik niet inga op de inhoud? Lees dan eens wat beter, ik heb verteld waarom boksen sportwaardig is. Dat jij daar overheen leest wil niet zeggen dat ik dat niet heb gezegd.quote:Op zondag 16 september 2012 16:07 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
goed argument, lekker ingegaan op de inhoud
hoe lang doe je al boksen? en wordt je vaak in elkaar geslagen? discussiėren wordt dan lastig inderdaad
Je mening over 1 sport baseren op 1 vechterquote:Op zondag 16 september 2012 16:08 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ga Mike Tyson een stukje Dribbel voorlezen ofzo, jij boksende raketgeleerde jij.
en dan denk je dat dat technisch hoger is dan kickboxen en musy thai omdat?quote:Op zondag 16 september 2012 16:10 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Jij vindt dat ik niet inga op de inhoud? Lees dan eens wat beter, ik heb verteld waarom boksen sportwaardig is. Dat jij daar overheen leest wil niet zeggen dat ik dat niet heb gezegd.
Ik boks al 1 jaar, en je '' wordt niet in elkaar geslagen ''.
Dat is een fout beeld wat mensen hebben. Tijdens de trainingen doe je wel aan sparren(dat is de techniek die je leert praktiseren), maar dan moet je dat doen met minimale kracht, bovendien laat mijn trainer ons mond- en gezichtsbescherming dragen. Je voelt de klappen niet eens.
Met je biertje naar een groep mattende zatlappen kijken is inderdaad best mooi, maar het lijkt me niet de reden om aan sport te gaan doen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:10 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Goed argument. De entertainmentwaarde van zo'n multiplayer gevecht ligt veel hoger.
of bel badr hariquote:Op zondag 16 september 2012 16:08 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ga Mike Tyson een stukje Dribbel voorlezen ofzo, jij boksende raketgeleerde jij.
Huh?quote:Op zondag 16 september 2012 16:12 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
en dan denk je dat dat technisch hoger is dan kickboxen en musy thai omdat?
kijk je moet nergens bij zwaargewichten kijken, maar de snelheijd // techniek ligt bij muay thai en kickboxen een stuk hoger
Derhalve wordt kickboksen voornamelijk beoefend door studenten.quote:Op zondag 16 september 2012 16:12 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
en dan denk je dat dat technisch hoger is dan kickboxen en musy thai omdat?
kijk je moet nergens bij zwaargewichten kijken, maar de snelheijd // techniek ligt bij muay thai en kickboxen een stuk hoger
Badr hari is niet eens een bokser.quote:
nou en?quote:Op zondag 16 september 2012 16:14 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Badr hari is niet eens een bokser.
Nou en? Kijk, dit bedoel ik nou. Dit is hetzelfde als een voetbal-incident aansprakelijk stellen op rugby. Simpel en alleen omdat het beide met een bal wordt beoefend.quote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
nou en?
studentencultuur dus.
pak nu met mn brakke kop even een corona en maak snel een foto die ik op facebook zet
Behalve dan dat voetbal en rugby toch echt een ander slag mensen aantrekt.quote:Op zondag 16 september 2012 16:16 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nou en? Kijk, dit bedoel ik nou. Dit is hetzelfde als een voetbal-incident aansprakelijk stellen op rugby. Simpel en alleen omdat het beide met een bal wordt beoefend.
Denk dat ik jou uit je utopie moet halen, want dit is totaal niet zo.quote:Behalve dan dat voetbal en rugby toch echt een ander slag mensen aantrekt.
Ja, maar de buitenwacht heeft dan ook niet te praten en moet dan ook niet komen doen alsof ze 't allemaal weten, want dat is niet zo.quote:Boksen (en allerlei varianten daarop) heeft altijd al geleden onder een volks en dom imago. Kickboksen en freefighten is tegenwoordig niet heel veel beter, vanwege de grote hoeveelheid Ahmeds en Badri's die er mee verbonden worden. Voor de sportbeoefenaar zit er natuurlijk een wereld van verschil tussen al die disciplines, maar voor de buitenwacht is het een grote proleterig pot nat.
Heb ik ook manquote:Op zondag 16 september 2012 14:56 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
zijkanten kort en bovenop/achter langer
Er zijn ook echt wel genoeg chicks die op gespierde mannen vallen hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 16:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Je moet wel echt ziek veel stront in je ogen hebben als je denkt dat chicks regelen draait om het aantal dat je squat.Zolang je maar niet klein bent of wanneer je lang bent; een slungel.
Nopequote:Op zondag 16 september 2012 11:16 schreef Thrilled het volgende:
Ik denk dat TS nog moet meemaken dat het kaf van het koren wordt gescheiden.. Meeste studenten met die feest-houding falen behoorlijk hard (en snel) gedurende de opleiding of studeren met een matig zesje af, terwijl de 'nerd/loser/kneus' de juiste student-instelling heeft en cum laude afstudeert. Later, als je groot bent () zal je dit beseffen en inzien dat de laatste groep toch wel de betere is van de twee..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |