zijkanten kort en bovenop/achter langerquote:Op zondag 16 september 2012 14:36 schreef amenth het volgende:
[..]
kampers zijn ook gwn chillin drm zeg ik en mat was paar jaar geleden wle aan hoor nu nog beetje bij de halve hosselaars maar de echte nu idd zijkante kaal das sowieso ziekste
Ben jij er zo een, Haagse sjonquote:Op zondag 16 september 2012 14:56 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
zijkanten kort en bovenop/achter langer
ja drm veeg die kk studente gwn me kereven uitquote:Op zondag 16 september 2012 14:36 schreef amenth het volgende:
[..]
kampers zijn ook gwn chillin drm zeg ik en mat was paar jaar geleden wle aan hoor nu nog beetje bij de halve hosselaars maar de echte nu idd zijkante kaal das sowieso ziekste
Wietrokend en bierzuipend kuttuig, 's nachts een beetje herrie maken en overdag slapen. En allemaal tien jaar over een of andere cultuurstudie doen he. Een beetje op de kosten van de maatschappij feestvieren, en Henk en Ingrid maar werken.quote:Op zondag 16 september 2012 15:18 schreef Kola het volgende:
StudentenMensen die carrière willen maken
Mensen met een doel in hun leven
![]()
En wie zullen de maatschappelijke positie van Henk en Ingrid overnemen denk je?quote:Op zondag 16 september 2012 15:21 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wietrokend en bierzuipend kuttuig, 's nachts een beetje herrie maken en overdag slapen. En allemaal tien jaar over een of andere cultuurstudie doen he. Een beetje op de kosten van de maatschappij feestvieren, en Henk en Ingrid maar werken.
Dat persifleerde Jiskefet ook zo goed. Ga een middag in het studentencafe op de campus zitten en je ziet echt letterlijk live sketches van de Lullo's.quote:Op zondag 16 september 2012 15:21 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wietrokend en bierzuipend kuttuig, 's nachts een beetje herrie maken en overdag slapen. En allemaal tien jaar over een of andere cultuurstudie doen he. Een beetje op de kosten van de maatschappij feestvieren, en Henk en Ingrid maar werken.
Want 3-5 uur per week in de sportschool staan is oneindig?quote:Op zondag 16 september 2012 13:25 schreef Nobu het volgende:
[..]
Alsof mensen met meer dan twee hersencellen in staat zijn om oneindig in de sportschool te staan pompen zonder gillend gek te worden. Dat soort achterlijkheden zijn voorbehouden aan stratenmakers en hbo-volk.
Quotes uit de lullo's waren onder mijn vrienden altijd erg populair.quote:Op zondag 16 september 2012 15:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat persifleerde Jiskefet ook zo goed. Ga een middag in het studentencafe op de campus zitten en je ziet echt letterlijk live sketches van de Lullo's.
Ik vind het een bepaalde charme toch wel ergens hebben.
Het heeft wel wat.quote:Op zondag 16 september 2012 15:21 schreef Nobu het volgende:
[..]
En onder kantoorpersoneel was Debiteuren Crediteuren weer hilarisch.quote:Op zondag 16 september 2012 15:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
Quotes uit de lullo's waren onder mijn vrienden altijd erg populair.
Bodybuilden is voor mensen die te weinig zuurstof hebben gehad bij de geboorte. Als je een normaal werkend stel hersenen hebt verveel je je binnen vijf minuten de tering in een sportschool. Leuk hoor, die kennis van het lichaam. Aan het eind van de rit sta je gewoon hersenloos duizenden keren hetzelfde te doen.quote:Op zondag 16 september 2012 15:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Want 3-5 uur per week in de sportschool staan is oneindig?
Als je te fatty bent om zelf te gaan trainen, prima, maar doen alsof bodybuilden alleen weggelegd is voor de onderlaag van de bevolking is gewoon een slap excuus. Bodybuilden gaat gepaard met een heleboel kennis van het menselijke lichaam.
Als je niet verder komt dan 10kg curlen wel ja.quote:Op zondag 16 september 2012 15:29 schreef Nobu het volgende:
[..]
Bodybuilden is voor mensen die te weinig zuurstof hebben gehad bij de geboorte. Als je een normaal werkend stel hersenen hebt verveel je je binnen vijf minuten de tering in een sportschool.
Je kunt ook naar podcasts, audiobooks etc luisteren terwijl je traint.quote:Op zondag 16 september 2012 15:29 schreef Nobu het volgende:
[..]
Bodybuilden is voor mensen die te weinig zuurstof hebben gehad bij de geboorte. Als je een normaal werkend stel hersenen hebt verveel je je binnen vijf minuten de tering in een sportschool. Leuk hoor, die kennis van het lichaam. Aan het eind van de rit sta je gewoon hersenloos duizenden keren hetzelfde te doen.
Of chicks versierenquote:Op zondag 16 september 2012 15:32 schreef Amun90 het volgende:
[..]
Je kunt ook naar podcasts, audiobooks etc luisteren terwijl je traint.
Hetzelfde geldt voor de voormalige, afgestudeerde kutstudent die bij een of ander bedrijf werkt tot zijn pensioen.quote:Op zondag 16 september 2012 15:29 schreef Nobu het volgende:
[..]
Bodybuilden is voor mensen die te weinig zuurstof hebben gehad bij de geboorte. Als je een normaal werkend stel hersenen hebt verveel je je binnen vijf minuten de tering in een sportschool. Leuk hoor, die kennis van het lichaam. Aan het eind van de rit sta je gewoon hersenloos duizenden keren hetzelfde te doen.
Ik weet nog wel dat ik in de tweede jumpstyle luisterde tijdens de coopertest.quote:Op zondag 16 september 2012 15:32 schreef Amun90 het volgende:
[..]
Je kan ook naar podcasts, audiobooks etc luisteren terwijl je traint.
Ga gewoon een fatsoenlijke sport doen man. Ik heb zelf ook een poosje krachttraining gedaan, enkel droeftoeters in dergelijke toko's. En jongens, wat was dat verrekte saai.quote:Op zondag 16 september 2012 15:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als je niet verder komt dan 10kg curlen wel ja.
Je fysieke grenzen verleggen, een godenlichaam creëren en je levensverwachting en -kwaliteit vergroten is alles behalve saai.
Coopertests. Voor als gymlessen echt niks beters te doen hebben.quote:Op zondag 16 september 2012 15:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik in de tweede jumpstyle luisterde tijdens de coopertest.
En bij andere sporten/bezigheden sta je niet duizenden keren hetzelfde te doen?quote:Op zondag 16 september 2012 15:29 schreef Nobu het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |