abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116850423
quote:
14s.gif Op zondag 16 september 2012 15:51 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dit vind ik zo triest he :') .
Je wordt uitgeluld en gaat 't dan mikken op fouten in de schrijfvaardigheid. Triest.
Doe ik alleen bij mensen die zich voorstaan op hun waanzinnige intellect.

Ik ben een dombo. Mij kun je niks maken. Bitches kunnen m'n hart niet rakeng jeweets.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116850455
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:44 schreef Piethur het volgende:

[..]

Scherp :9
Ja. Ik woon in Vlijmen.
pi_116850513
quote:
11s.gif Op zondag 16 september 2012 15:54 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Ja. Ik woon in Vlijmen.
Dan moet je dus wel veel reizen om 4 keer per week bij mijn vriendin te komen
pi_116850554
Bodybuilden is ook 1 van de sporten die geniet van triestheid.

Mensen die bodybuilden doen 't voornamelijk om chicks te scoren, in plaats van voor de sport zelf. Oftewel: de mensen die de sport beoefenen zijn al buitengewoon triest.

Bovendien weet de gemiddelde bodybuilder helemaal niet veel van het menselijk lichaam af maar zoekt op internet naar schema's of heeft daar een personal trainer voor. Weer zo iets triest.

Een sport zou je niet moeten beoefenen om een andere doelgroep onder indruk van jezelf te laten zijn, maar omdat je ervan houdt.

Dit is ook precies dezelfde reden waarom er maandelijks mensen een paar keer komen trainen bij mijn boksclub, vast om 'gevaarlijk'over te komen, maar na die paar keer ook gelijk stoppen omdat ze erachter komen dat je voor zo'n sport als boksen meer nodig hebt dan alleen een arrogante houding om mensen af te schrikken.

Buiten dat heb je voor bodybuilden helemaal geen intelligentie nodig, aangezien iedereen de oefeningen kan doen. Bij andere sporten zoals voetbal(inzicht, tactisch) of boksen(inzicht, behendigheid, timing).
#freefrederike
pi_116850559
quote:
7s.gif Op zondag 16 september 2012 15:52 schreef Nobu het volgende:

[..]

Dat is in mijn ogen inderdaad een stuk beter dan met de onderklasse van de samenleving een beetje individueel intens saaie oefeningen doen. Ik begrijp dat stratenmakers dat laf noemen, maar dat is zonnebrand gebruiken in de zomer ook is mij verteld.
Je moet niet alles geloven :)

quote:
Sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo simpel. Sportscholen, schroefjes draaien aan de lopende band en meer van dergelijke ellende laat ik graag aan jullie over.
Ik begrijp je helemaal. Ik laat het werken ook lekker aan anderen over.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116850639
quote:
14s.gif Op zondag 16 september 2012 15:56 schreef PizzaMizza het volgende:

Mensen die bodybuilden doen 't voornamelijk om chicks te scoren, in plaats van voor de sport zelf. Oftewel: de mensen die de sport beoefenen zijn al buitengewoon triest.

Bovendien weet de gemiddelde bodybuilder helemaal niet veel van het menselijk lichaam af maar zoekt op internet naar schema's of heeft daar een personal trainer voor. Weer zo iets triest.

Een sport zou je niet moeten beoefenen om een andere doelgroep onder indruk van jezelf te laten zijn, maar omdat je ervan houdt.

Dit is ook precies dezelfde reden waarom er maandelijks mensen een paar keer komen trainen bij mijn boksclub, vast om 'gevaarlijk'over te komen, maar na die paar keer ook gelijk stoppen omdat ze erachter komen dat je voor zo'n sport als boksen meer nodig hebt dan alleen een arrogante houding om mensen af te schrikken.

Buiten dat heb je voor bodybuilden helemaal geen intelligentie nodig, aangezien iedereen de oefeningen kan doen. Bij andere sporten zoals voetbal(inzicht, tactisch) of boksen(inzicht, behendigheid, timing).
Inzicht, behendigheid, timing, blahblah... Waar is het precies anders dan leren lopen?
  zondag 16 september 2012 @ 15:59:19 #107
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_116850687
quote:
7s.gif Op zondag 16 september 2012 15:58 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Inzicht, behendigheid, timing, blahblah... Waar is het precies anders dan leren lopen?
Dat doe je als je een peuter bent en zelfs dan noem je het al geen sport.
pi_116850728
quote:
7s.gif Op zondag 16 september 2012 15:58 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Kijk, dit bedoel ik nou....blahblabhblah... :') :') Wat triest van je. Je weet dat ik gelijk heb
#freefrederike
pi_116850781
quote:
7s.gif Op zondag 16 september 2012 15:59 schreef Nobu het volgende:

[..]

Dat doe je als je een peuter bent en zelfs dan noem je het al geen sport.
No shit :)
pi_116850789
quote:

Jij bokst dus? Vertel er eens meer over.
pi_116850812
quote:
7s.gif Op zondag 16 september 2012 16:00 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Jij bokst dus? Vertel er eens meer over.
Wat wil je weten? Vraag maar.
#freefrederike
pi_116850822
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:41 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Deze droom :D
Je moet wel echt ziek veel stront in je ogen hebben als je denkt dat chicks regelen draait om het aantal dat je squat. :') Zolang je maar niet klein bent of wanneer je lang bent; een slungel.
pi_116850845
quote:
14s.gif Op zondag 16 september 2012 16:00 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Kijk, dit bedoel ik nou....blahblabhblah... :') :') Wat triest van je. Je weet dat ik gelijk heb
Je vindt dingen nogal snel triest geloof ik. Het is ook best een treurig bestaan, denk ik soms in een licht melancholische bui :)
pi_116850858
quote:
14s.gif Op zondag 16 september 2012 16:01 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Wat wil je weten? Vraag maar.
Om te beginnen een preliminaire vraag: ben je een schoolgaande allochtoon?
pi_116850882
quote:
7s.gif Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Om te beginnen een preliminaire vraag: ben je een schoolgaande allochtoon?
Ik ben een allochtoon, ja. Ik ben namelijk een jood.
#freefrederike
pi_116850910
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Je moet wel echt ziek veel stront in je ogen hebben als je denkt dat chicks regelen draait om het aantal dat je squat. :') Zolang je maar niet klein bent of wanneer je lang bent; een slungel.
Als je een seizoenskaart voor feyenoord hebt val je sowieso buiten de boot, dus het maakt niet zo heel veel uit wat voor draai je er hier aan geeft.
pi_116850922
quote:

Boksers. Doorgaans erg intelligent volk ja.
pi_116850948
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:03 schreef kataklysm het volgende:

[..]

Boksers. Doorgaans erg intelligent volk ja.
Blijkbaar weet je helemaal niks van boksers en het boksen af. Je verwart 't met het muay-thai/kickboksen.
#freefrederike
pi_116850959
quote:
14s.gif Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik ben een allochtoon, ja. Ik ben namelijk een jood.
Oké (even serieus), maar je bent Marokkaan dus?
pi_116850966
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:04 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Oké (even serieus), maar je bent Marokkaan dus?
Ik ben een jood nogmaals.
#freefrederike
pi_116850970
Gewoon negeren, ts O+
pi_116850974
quote:
14s.gif Op zondag 16 september 2012 16:04 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Blijkbaar weet je helemaal niks van boksers en het boksen af. Je verwart 't met het muay-thai/kickboksen.
inderdaad bij boksen mag je niet schoppen dus geven ze elkaar knuffels zonder dat ze houdgrepen mogen doen..
lekker beetje rondjes draaien en lekker tegen elkaars zweet aanleunen!

topsport zeg ik je
pi_116850988
quote:
14s.gif Op zondag 16 september 2012 16:04 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik verwar helemaal niets prutser. Ik haak in op jouw faalargumenten.
pi_116850989
quote:
13s.gif Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

inderdaad bij boksen mag je niet schoppen dus geven ze elkaar knuffels zonder dat ze houdgrepen mogen doen..
lekker beetje rondjes draaien en lekker tegen elkaars zweet aanleunen!

topsport zeg ik je
Zie je, je begrijpt 't dus helemaal niet. :') Wat kan ik er anders van verwachten, met zo'n naam als 'silverdigger'
#freefrederike
pi_116851019
Ik vind het juist een mooie sport (om te zien). Het vereist techniek, uithoudingsvermogen, kracht, etc. Maar het heeft inderdaad niet zo'n goed imago.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')