Ik geef jouw vriendin 4x per week een goede beurt.quote:Op zondag 16 september 2012 15:43 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik geef mijn vriendin drie x per week een goede beurt, jij?
Als een stel natte kranten wat aankutten en zo snel mogelijk bier zuipen?quote:Op zondag 16 september 2012 15:35 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een sport waarbij sociale interactie en krachtmetingen een rol spelen. En niet werken aan een of ander droevig lijstje statistieken.
Scherpquote:Op zondag 16 september 2012 15:44 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Ik geef jouw vriendin 4x per week een goede beurt.
Wat een vergelijking. Wel op het niveau wat je van sportschoolvolk zou verwachten, dat wel.quote:Op zondag 16 september 2012 15:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
haha jij doet duizenden keren hetzelfde, wat een saai leven
Dat is pas echt tijdverspilling. Als je dan toch zo nodig naar de sportschool moet kun je het maar beter goed doen.quote:Op zondag 16 september 2012 15:44 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Als een stel natte kranten wat aankutten en zo snel mogelijk bier zuipen?
Het niveau dat, prrrrutserrrr.quote:Op zondag 16 september 2012 15:45 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat een vergelijking. Wel op het niveau wat je van sportschoolvolk zou verwachten, dat wel.
We hadden het nu over je krampachtige pogingen tot sociale interactie binnen een of andere laffe verenigingsstructuur.quote:Op zondag 16 september 2012 15:46 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat is pas echt tijdverspilling. Als je dan toch zo nodig naar de sportschool moet kun je het maar beter goed doen.
Dit vind ik zo triest hequote:Op zondag 16 september 2012 15:47 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Het niveau dat, prrrrutserrrr.
Dat is in mijn ogen inderdaad een stuk beter dan met de onderklasse van de samenleving een beetje individueel intens saaie oefeningen doen. Ik begrijp dat stratenmakers dat laf noemen, maar dat is zonnebrand gebruiken in de zomer ook is mij verteld.quote:Op zondag 16 september 2012 15:49 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
We hadden het nu over je krampachtige pogingen tot sociale interactie binnen een of andere laffe verenigingsstructuur.
Typisch sportschoolvolkquote:Op zondag 16 september 2012 15:51 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dit vind ik zo triest he.
Je wordt uitgeluld en gaat 't dan mikken op fouten in de schrijfvaardigheid. Triest.
Doe ik alleen bij mensen die zich voorstaan op hun waanzinnige intellect.quote:Op zondag 16 september 2012 15:51 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dit vind ik zo triest he.
Je wordt uitgeluld en gaat 't dan mikken op fouten in de schrijfvaardigheid. Triest.
Je moet niet alles gelovenquote:Op zondag 16 september 2012 15:52 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat is in mijn ogen inderdaad een stuk beter dan met de onderklasse van de samenleving een beetje individueel intens saaie oefeningen doen. Ik begrijp dat stratenmakers dat laf noemen, maar dat is zonnebrand gebruiken in de zomer ook is mij verteld.
Ik begrijp je helemaal. Ik laat het werken ook lekker aan anderen over.quote:Sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo simpel. Sportscholen, schroefjes draaien aan de lopende band en meer van dergelijke ellende laat ik graag aan jullie over.
Inzicht, behendigheid, timing, blahblah... Waar is het precies anders dan leren lopen?quote:Op zondag 16 september 2012 15:56 schreef PizzaMizza het volgende:
Bodybuilden is ook 1 van de sporten die geniet van triestheid.
Mensen die bodybuilden doen 't voornamelijk om chicks te scoren, in plaats van voor de sport zelf. Oftewel: de mensen die de sport beoefenen zijn al buitengewoon triest.
Bovendien weet de gemiddelde bodybuilder helemaal niet veel van het menselijk lichaam af maar zoekt op internet naar schema's of heeft daar een personal trainer voor. Weer zo iets triest.
Een sport zou je niet moeten beoefenen om een andere doelgroep onder indruk van jezelf te laten zijn, maar omdat je ervan houdt.
Dit is ook precies dezelfde reden waarom er maandelijks mensen een paar keer komen trainen bij mijn boksclub, vast om 'gevaarlijk'over te komen, maar na die paar keer ook gelijk stoppen omdat ze erachter komen dat je voor zo'n sport als boksen meer nodig hebt dan alleen een arrogante houding om mensen af te schrikken.
Buiten dat heb je voor bodybuilden helemaal geen intelligentie nodig, aangezien iedereen de oefeningen kan doen. Bij andere sporten zoals voetbal(inzicht, tactisch) of boksen(inzicht, behendigheid, timing).
Dat doe je als je een peuter bent en zelfs dan noem je het al geen sport.quote:Op zondag 16 september 2012 15:58 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Inzicht, behendigheid, timing, blahblah... Waar is het precies anders dan leren lopen?
Kijk, dit bedoel ik nou....blahblabhblah...quote:Op zondag 16 september 2012 15:58 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Inzicht, behendigheid, timing, blahblah... Waar is het precies anders dan leren lopen?
No shitquote:Op zondag 16 september 2012 15:59 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat doe je als je een peuter bent en zelfs dan noem je het al geen sport.
Jij bokst dus? Vertel er eens meer over.quote:Op zondag 16 september 2012 15:56 schreef PizzaMizza het volgende:
Mensen die bodybuilden doen 't voornamelijk om chicks te scoren, in plaats van voor de sport zelf. Oftewel: de mensen die de sport beoefenen zijn al buitengewoon triest.
Bovendien weet de gemiddelde bodybuilder helemaal niet veel van het menselijk lichaam af maar zoekt op internet naar schema's of heeft daar een personal trainer voor. Weer zo iets triest.
Een sport zou je niet moeten beoefenen om een andere doelgroep onder indruk van jezelf te laten zijn, maar omdat je ervan houdt.
Dit is ook precies dezelfde reden waarom er maandelijks mensen een paar keer komen trainen bij mijn boksclub, vast om 'gevaarlijk'over te komen, maar na die paar keer ook gelijk stoppen omdat ze erachter komen dat je voor zo'n sport als boksen meer nodig hebt dan alleen een arrogante houding om mensen af te schrikken.
Buiten dat heb je voor bodybuilden helemaal geen intelligentie nodig, aangezien iedereen de oefeningen kan doen. Bij andere sporten zoals voetbal(inzicht, tactisch) of boksen(inzicht, behendigheid, timing).
Wat wil je weten? Vraag maar.quote:Op zondag 16 september 2012 16:00 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Jij bokst dus? Vertel er eens meer over.
Je moet wel echt ziek veel stront in je ogen hebben als je denkt dat chicks regelen draait om het aantal dat je squat.quote:
Je vindt dingen nogal snel triest geloof ik. Het is ook best een treurig bestaan, denk ik soms in een licht melancholische buiquote:Op zondag 16 september 2012 16:00 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou....blahblabhblah...![]()
Wat triest van je. Je weet dat ik gelijk heb
Ik ben een allochtoon, ja. Ik ben namelijk een jood.quote:Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Om te beginnen een preliminaire vraag: ben je een schoolgaande allochtoon?
Als je een seizoenskaart voor feyenoord hebt val je sowieso buiten de boot, dus het maakt niet zo heel veel uit wat voor draai je er hier aan geeft.quote:Op zondag 16 september 2012 16:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Je moet wel echt ziek veel stront in je ogen hebben als je denkt dat chicks regelen draait om het aantal dat je squat.Zolang je maar niet klein bent of wanneer je lang bent; een slungel.
Boksers. Doorgaans erg intelligent volk ja.quote:Op zondag 16 september 2012 15:56 schreef PizzaMizza het volgende:
Blijkbaar weet je helemaal niks van boksers en het boksen af. Je verwart 't met het muay-thai/kickboksen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:03 schreef kataklysm het volgende:
[..]
Boksers. Doorgaans erg intelligent volk ja.
Oké (even serieus), maar je bent Marokkaan dus?quote:Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik ben een allochtoon, ja. Ik ben namelijk een jood.
Ik ben een jood nogmaals.quote:Op zondag 16 september 2012 16:04 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Oké (even serieus), maar je bent Marokkaan dus?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |