Omdat het voor hem goed voelde dat we samen zouden zijn en voor mij voelde dat ook, Het voelde tot het einde toe nog steeds goed, tot aan het moment dat we afscheid namen (wat ook niet als een afscheid voelde). We zijn zelfs nog een aantal uur samen geweest wat allemaal super fijn was. Hij ging twijfelen en de negatieve punten uitlichten om zichzelf en mij te beschermen tegen eventueel een afscheid over een paar maanden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie gestopt met daten?
Jammer Satijn..... helaas zo kan het lopen...quote:Op zondag 16 september 2012 08:46 schreef Satijn het volgende:
Laatste post:
[..]
Omdat het voor hem goed voelde dat we samen zouden zijn en voor mij voelde dat ook, Het voelde tot het einde toe nog steeds goed, tot aan het moment dat we afscheid namen (wat ook niet als een afscheid voelde). We zijn zelfs nog een aantal uur samen geweest wat allemaal super fijn was. Hij ging twijfelen en de negatieve punten uitlichten om zichzelf en mij te beschermen tegen eventueel een afscheid over een paar maanden.
Klinkt vaag, maar wel klote voor je...quote:Op zondag 16 september 2012 08:46 schreef Satijn het volgende:
Laatste post:
[..]
Omdat het voor hem goed voelde dat we samen zouden zijn en voor mij voelde dat ook, Het voelde tot het einde toe nog steeds goed, tot aan het moment dat we afscheid namen (wat ook niet als een afscheid voelde). We zijn zelfs nog een aantal uur samen geweest wat allemaal super fijn was. Hij ging twijfelen en de negatieve punten uitlichten om zichzelf en mij te beschermen tegen eventueel een afscheid over een paar maanden.
Verkapte ik-heb-geneukt post. Maar dat klinkt daarentegen weer goed.quote:Op zondag 16 september 2012 08:51 schreef -Splash- het volgende:
Dating update: Was weer érg leuk. Wéér niet de film af kunnen zien.(storend)
Heb haar net maar de deur uit gezet, want dit kan natuurlijk niet.
Daar houden we de spirit toch mee hoog in dit topicquote:Op zondag 16 september 2012 08:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klinkt vaag, maar wel klote voor je...
[..]
Verkapte ik-heb-geneukt post. Maar dat klinkt daarentegen weer goed.
Hoezo verkapt?quote:Op zondag 16 september 2012 08:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-geneukt post. Maar dat klinkt daarentegen weer goed.
Ik loop ook weleens hard. Naar de auto als het vier uur is en ik naar huis kan.quote:Op zondag 16 september 2012 09:10 schreef -Splash- het volgende:
Ik ga zo 14.5 km hardlopen met 20 krachtoefeningen. Dus ik ben al sinds half 8 wakker (en ga zo weg).
Lijkt me op zich verstandig dat je eerst je vorige date uit je systeem probeert te krijgen.quote:Op zondag 16 september 2012 09:27 schreef Satijn het volgende:
Ik denk dat ik maar beter even niet kan daten...
Ja, zij denkt natuurlijk dat dat een smoesje van je was.quote:Op zondag 16 september 2012 12:57 schreef faf het volgende:
Zou afgelopen dinsdag mijn eerste date via Paiq hebben, kon toevallig niet op dat moment (kwam iets anders tussendoor), zegt ze nu laat maar zitten.
Verder een lange contactenlijst maar verder niets spannends gebeurt. Moet op de een of andere manier het gesprek anders laten verlopen.
hier wordt er al zelf gesmeerd, maar inderdaad...always te vroeg....quote:Op zondag 16 september 2012 09:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat is iedereen hier op een goddeloos tijdstip wakker trouwens. Ben ik soms niet de enige die met dikke ogen boterhammen met bassieworst staat te smeren?
Die vraag ook of het de moeite waard is haha.quote:Ben niet meer zo actief op deze site.. Is het de moeite waard om weer eens terug te komen? Ik had een super avondje funky jazz met mijn neef!!
Een nee volstaat hier wel.quote:Op zondag 16 september 2012 13:59 schreef ook_gek het volgende:
Ja ja ik heb er weer 1. Meteen een strikvraag haha![]()
Ik had haar zo een one liner gestuurd. Krijg ik dit terug
[..]
Die vraag ook of het de moeite waard is haha.
Dit klinkt echt geweldigquote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef SilentChaos het volgende:
Nou mijn, ik denk dat ik haar inmiddels maar vriendin noem, heeft nu ook 3 vrienden van mij ontmoet, was een erg gezellige avond. Dat komt dus allemaal wel goed.
Eigenlijk het hele weekend met elkaar doorgebracht... Leuk detail vind ik dat ze graag een nummer met me wil opnemen (ik ben gitarist en cover regelmatig nummers). Zij kan zingen en dwarsfluit spelen, dus dat komt wel goedMooi om zoiets te delen (gezien hoe belangrijk muziek voor mij is)
Mooi manquote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef SilentChaos het volgende:
Nou mijn, ik denk dat ik haar inmiddels maar vriendin noem, heeft nu ook 3 vrienden van mij ontmoet, was een erg gezellige avond. Dat komt dus allemaal wel goed.
Eigenlijk het hele weekend met elkaar doorgebracht... Leuk detail vind ik dat ze graag een nummer met me wil opnemen (ik ben gitarist en cover regelmatig nummers). Zij kan zingen en dwarsfluit spelen, dus dat komt wel goedMooi om zoiets te delen (gezien hoe belangrijk muziek voor mij is)
Gunstig camerastandpunt?quote:Op zondag 16 september 2012 21:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mooi man![]()
Soms kan je op verschillende momenten zo anders tegen foto's aankijken. Ik had een keer een rondje foto's beoordeeld, toen scoorde iemand hoog en stond ik dus bij iemand als fotobewonderaar. Daarop stuurde zij me een oneliner en kwamen we in contact. En net zijn al die foto's beschikbaar en snap ik totaal niet dat ik haar hoog had gezet eigenlijk
Nou er zit geen enkele foto bij die ik echt de moeite waard vind. Ik moet minstens wat biertjes op hebben gehad toen ik die beoordeelde denk ikquote:Op zondag 16 september 2012 21:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gunstig camerastandpunt?
Ook regelmatig gehad dat iemand er erg leuk uit zag op de ene foto en werkelijk een draak op een andere foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |