abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116838830

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In september komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpg middelvinger.jpg fok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpgsilentchaos1.jpg
pi_116838842
Laatste post:

quote:
5s.gif Op zaterdag 15 september 2012 23:43 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Waarom zijn jullie gestopt met daten?

Omdat het voor hem goed voelde dat we samen zouden zijn en voor mij voelde dat ook, Het voelde tot het einde toe nog steeds goed, tot aan het moment dat we afscheid namen (wat ook niet als een afscheid voelde). We zijn zelfs nog een aantal uur samen geweest wat allemaal super fijn was. Hij ging twijfelen en de negatieve punten uitlichten om zichzelf en mij te beschermen tegen eventueel een afscheid over een paar maanden.
  zondag 16 september 2012 @ 08:51:51 #3
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116838886
Dating update: Was weer érg leuk. Wéér niet de film af kunnen zien. :( (storend)

Heb haar net maar de deur uit gezet, want dit kan natuurlijk niet.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zondag 16 september 2012 @ 08:56:49 #4
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116838924
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 08:46 schreef Satijn het volgende:
Laatste post:

[..]

Omdat het voor hem goed voelde dat we samen zouden zijn en voor mij voelde dat ook, Het voelde tot het einde toe nog steeds goed, tot aan het moment dat we afscheid namen (wat ook niet als een afscheid voelde). We zijn zelfs nog een aantal uur samen geweest wat allemaal super fijn was. Hij ging twijfelen en de negatieve punten uitlichten om zichzelf en mij te beschermen tegen eventueel een afscheid over een paar maanden.
Jammer Satijn..... helaas zo kan het lopen...
Hoop dat er in de toekomst meer in zit voor je. Is het handig om gelijk weer te gaan daten? Misschien even een maandje niks om op adem te komen?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 16 september 2012 @ 08:58:58 #5
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_116838938
Ik heb ooit 1 keer gedate via een datingsite. Maar ben er nu weer kijken, maar krijg sowieso het idee dat de vrouwen veel te veel mailtjes binnen krijgen van mannen :D ;(
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_116838949
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 08:46 schreef Satijn het volgende:
Laatste post:

[..]

Klinkt vaag, maar wel klote voor je...

quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 08:51 schreef -Splash- het volgende:
Dating update: Was weer érg leuk. Wéér niet de film af kunnen zien. :( (storend)

Heb haar net maar de deur uit gezet, want dit kan natuurlijk niet.
Verkapte ik-heb-geneukt post. Maar dat klinkt daarentegen weer goed. 8-)
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_116838980
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 08:59 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Klinkt vaag, maar wel klote voor je...

[..]

Daar houden we de spirit toch mee hoog in dit topic :D
  zondag 16 september 2012 @ 09:07:27 #8
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116839018
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 08:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]

Hoezo verkapt? :+
Spirit82 doet dat overigens ook met 'zie mij geneukt hebben, want zwanger'. Dus als zij het mag....
pi_116839032
Wat is iedereen hier op een goddeloos tijdstip wakker trouwens. Ben ik soms niet de enige die met dikke ogen boterhammen met bassieworst staat te smeren?
  zondag 16 september 2012 @ 09:10:03 #10
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116839038
Ik ga zo 14.5 km hardlopen met 20 krachtoefeningen. Dus ik ben al sinds half 8 wakker (en ga zo weg).
pi_116839077
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 09:10 schreef -Splash- het volgende:
Ik ga zo 14.5 km hardlopen met 20 krachtoefeningen. Dus ik ben al sinds half 8 wakker (en ga zo weg).
Ik loop ook weleens hard. Naar de auto als het vier uur is en ik naar huis kan.
pi_116839189
Ik denk dat ik maar beter even niet kan daten... :P
pi_116839282
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 09:27 schreef Satijn het volgende:
Ik denk dat ik maar beter even niet kan daten... :P
Lijkt me op zich verstandig dat je eerst je vorige date uit je systeem probeert te krijgen.
  zondag 16 september 2012 @ 12:55:20 #14
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_116843742
Huis schoonmaken voor m'n eerste Paiq date die hier over een paar uurtjes is. Moeilijkste dame ooit die ik heb gesproken. Dit kan alleen maar uitlopen op een lachwekkend drama.
pi_116843813
Zou afgelopen dinsdag mijn eerste date via Paiq hebben, kon toevallig niet op dat moment (kwam iets anders tussendoor), zegt ze nu laat maar zitten.

Verder een lange contactenlijst maar verder niets spannends gebeurt :( . Moet op de een of andere manier het gesprek anders laten verlopen.
pi_116843845
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 12:57 schreef faf het volgende:
Zou afgelopen dinsdag mijn eerste date via Paiq hebben, kon toevallig niet op dat moment (kwam iets anders tussendoor), zegt ze nu laat maar zitten.

Verder een lange contactenlijst maar verder niets spannends gebeurt :( . Moet op de een of andere manier het gesprek anders laten verlopen.
Ja, zij denkt natuurlijk dat dat een smoesje van je was. :{w
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_116844516
quote:
11s.gif Op zondag 16 september 2012 09:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat is iedereen hier op een goddeloos tijdstip wakker trouwens. Ben ik soms niet de enige die met dikke ogen boterhammen met bassieworst staat te smeren?
hier wordt er al zelf gesmeerd, maar inderdaad...always te vroeg....
  zondag 16 september 2012 @ 13:59:28 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116846385
Ja ja ik heb er weer 1. Meteen een strikvraag haha :D

Ik had haar zo een one liner gestuurd. Krijg ik dit terug :D

quote:
Ben niet meer zo actief op deze site.. Is het de moeite waard om weer eens terug te komen? Ik had een super avondje funky jazz met mijn neef!!
Die vraag ook of het de moeite waard is haha.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_116847280
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 13:59 schreef ook_gek het volgende:
Ja ja ik heb er weer 1. Meteen een strikvraag haha :D

Ik had haar zo een one liner gestuurd. Krijg ik dit terug :D

[..]

Die vraag ook of het de moeite waard is haha.
Een nee volstaat hier wel.
  zondag 16 september 2012 @ 20:53:24 #20
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116864979
Nou mijn, ik denk dat ik haar inmiddels maar vriendin noem, heeft nu ook 3 vrienden van mij ontmoet, was een erg gezellige avond :Y. Dat komt dus allemaal wel goed.
Eigenlijk het hele weekend met elkaar doorgebracht... Leuk detail vind ik dat ze graag een nummer met me wil opnemen (ik ben gitarist en cover regelmatig nummers). Zij kan zingen en dwarsfluit spelen, dus dat komt wel goed :Y Mooi om zoiets te delen (gezien hoe belangrijk muziek voor mij is)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_116865855
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef SilentChaos het volgende:
Nou mijn, ik denk dat ik haar inmiddels maar vriendin noem, heeft nu ook 3 vrienden van mij ontmoet, was een erg gezellige avond :Y. Dat komt dus allemaal wel goed.
Eigenlijk het hele weekend met elkaar doorgebracht... Leuk detail vind ik dat ze graag een nummer met me wil opnemen (ik ben gitarist en cover regelmatig nummers). Zij kan zingen en dwarsfluit spelen, dus dat komt wel goed :Y Mooi om zoiets te delen (gezien hoe belangrijk muziek voor mij is)
Dit klinkt echt geweldig _O_
pi_116866445
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef SilentChaos het volgende:
Mooi man ^O^

Soms kan je op verschillende momenten zo anders tegen foto's aankijken. Ik had een keer een rondje foto's beoordeeld, toen scoorde iemand hoog en stond ik dus bij iemand als fotobewonderaar. Daarop stuurde zij me een oneliner en kwamen we in contact. En net zijn al die foto's beschikbaar en snap ik totaal niet dat ik haar hoog had gezet eigenlijk :')
pi_116866566
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:11 schreef TheArt het volgende:

[..]

Mooi man ^O^

Soms kan je op verschillende momenten zo anders tegen foto's aankijken. Ik had een keer een rondje foto's beoordeeld, toen scoorde iemand hoog en stond ik dus bij iemand als fotobewonderaar. Daarop stuurde zij me een oneliner en kwamen we in contact. En net zijn al die foto's beschikbaar en snap ik totaal niet dat ik haar hoog had gezet eigenlijk :')
Gunstig camerastandpunt? :P
Ook regelmatig gehad dat iemand er erg leuk uit zag op de ene foto en werkelijk een draak op een andere foto.
A mind with a heart of it's own
pi_116867001
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:12 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Gunstig camerastandpunt? :P
Ook regelmatig gehad dat iemand er erg leuk uit zag op de ene foto en werkelijk een draak op een andere foto.
Nou er zit geen enkele foto bij die ik echt de moeite waard vind. Ik moet minstens wat biertjes op hebben gehad toen ik die beoordeelde denk ik :D
pi_116868022
beergoggles altijd verradelijk
A mind with a heart of it's own
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')