abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 september 2012 @ 23:40:00 #1
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_116833389

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
    _  _ | |                                     | | _  _
   | || || |                                     | || || |
 =H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
   |_||_|| |        |  |             |  |        | ||_||_|
         |_|        /  |             |  \        |_|
                   |   |             |   |
                   \   (_   /~~~\   _)   /
                    \    \ ( '_' ) /    /
                     \    )\  =  /(    /
                      \   (_)   (_)   /
                       \ /   ~~~   \ /
                       (             )
                        \           /
                         \         /
                          )==(O)==(
                         /         \
                        /____/ \____\
                        /   /   \   \
                       /   /     \   \
                      (   )      (   )
                      |   |      |   |
                      |   |      |   |
                      |___|      |___|
                      (___)      (___)
============================================================
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  zaterdag 15 september 2012 @ 23:41:24 #2
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_116833434
Als je een week rust hebt genomen kan je dan gewoon weer trainen met het gewicht waar je bent gebleven of moet je wat terug?

Opdrukken is wel achteruit gegaan sind ik SS doe. 4 maanden geleden kon ik er 50 en nu maar nog iets van 20
  zaterdag 15 september 2012 @ 23:55:50 #3
347683 Boydie12
Dude where's my car?
pi_116833955
Yuri_Boyka ; in de Achterhoek zit wel degelijk een 'gym' / 'fitness centrum' met zwembad. 's-Heerenberg.
Sexy qua lijf, doch bang voor 't zwempak.
  zaterdag 15 september 2012 @ 23:58:31 #4
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_116834043
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 23:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als je een week rust hebt genomen kan je dan gewoon weer trainen met het gewicht waar je bent gebleven of moet je wat terug?

Gewoon even rustig aan beginnen, je voelt het vanzelf aan. Ik heb eigenlijk nooit dat ik terug ga in gewicht.
pi_116834320
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 23:55 schreef Boydie12 het volgende:
Yuri_Boyka ; in de Achterhoek zit wel degelijk een 'gym' / 'fitness centrum' met zwembad. 's-Heerenberg.
Dat is wel ver rijden, hoe heet die?
If not now, then when.
  zondag 16 september 2012 @ 01:34:24 #6
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_116836956
begin ook een bulk buikje te krijgen na 3 maanden bulken

Heb de laatste 2 dagen echt vies gegeten en dan bedoel ik s'ochtends zak chips s'middags mcdonalds en s'avonds pizza. Hoef verlopig niet meer te cheaten :r
pi_116837806
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dat is wel ver rijden, hoe heet die?
Pellikaan in Apeldoorn :) maarja dure grap..
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
  zondag 16 september 2012 @ 09:38:01 #8
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_116839306
Gisteren naar de Aussie editie van Defqon.1 geweest. Tering wat doen die kuiten zeer van het stampen :') Vandaag toch maar een rustige workout eruit geperst; ging niet helemaal zoals het moet en woog 2 kilo minder dan eergisteren. Lekker uitgedroogd :')
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 16 september 2012 @ 10:03:55 #9
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_116839567
Ik heb altijd na een avond tam gaan dat ik 2 kilo lichter ben :P Dan sta ik altijd brak voor de spiegel te flexen :')14.gif
Deathlift or Die.
  zondag 16 september 2012 @ 10:46:08 #10
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116840128
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 23:19 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

En wat ga je nu doen met deze kennis?
Vaker een weekje full body erin gooien (vooral als ik snel moet trainen i.v.m. tijdgebrek), maar niet langer dan een week omdat ik niet genoeg herstel om het lang vol te houden.
En mocht ik langer dan een weekje willen full body'en dan zal ik het schema moeten aanpassen zodat elke spiergroep een keer wat langer rust heeft.
This isn't even my final form.
pi_116842273
quote:
7s.gif Op zondag 16 september 2012 09:38 schreef star_gazer het volgende:
Gisteren naar de Aussie editie van Defqon.1 geweest. Tering wat doen die kuiten zeer van het stampen :') Vandaag toch maar een rustige workout eruit geperst; ging niet helemaal zoals het moet en woog 2 kilo minder dan eergisteren. Lekker uitgedroogd :')
WTF. Ben jaloers gast! Woon je in Australie?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  zondag 16 september 2012 @ 12:42:10 #12
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_116843214
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 12:16 schreef Kerol het volgende:

[..]

WTF. Ben jaloers gast! Woon je in Australie?
Jup
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_116844574
Wat raden jullie aan qua shakes? Het enige waar ik echt in geloof zijn eiwitshakes, is het zo dat ik inderdaad gewoon het best de goedkoopste uit het rek kan pakken?
pi_116845820
Gebruik zelf Whey Perfection en Micellar Casein Perfection. De laatste vooral omdat ik geen zin meer had in het kopen/dragen van al die bakken kwark. :)
pi_116845872
quote:
5s.gif Op zondag 16 september 2012 13:14 schreef XIII. het volgende:
Wat raden jullie aan qua shakes? Het enige waar ik echt in geloof zijn eiwitshakes, is het zo dat ik inderdaad gewoon het best de goedkoopste uit het rek kan pakken?
wat voor 'shakes' zijn er nog meer dan?

haal gewoon whey van B&F, de goedkoopste inderdaad.
pi_116846429
quote:
5s.gif Op zondag 16 september 2012 13:14 schreef XIII. het volgende:
Die shakes van Jesse _O_
pi_116846501
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 13:45 schreef 16meter het volgende:

[..]

wat voor 'shakes' zijn er nog meer dan?

haal gewoon whey van B&F, de goedkoopste inderdaad.
Misschien een beetje een verkeerde benaming inderdaad. Maar zag zo snel even niets in de OP, vandaar de vraag. Qua shakes bedoel ik alle tientallen soorten die webshops aanbieden. No-xplode (pre) en dat soort onzin. Maar de exacte termen ken ik inderdaad niet.
  zondag 16 september 2012 @ 14:05:20 #18
294141 tarantism
hups in die kont
pi_116846634
quote:
14s.gif Op zondag 16 september 2012 14:02 schreef XIII. het volgende:

[..]

Misschien een beetje een verkeerde benaming inderdaad. Maar zag zo snel even niets in de OP, vandaar de vraag. Qua shakes bedoel ik alle tientallen soorten die webshops aanbieden. No-xplode (pre) en dat soort onzin. Maar de exacte termen ken ik inderdaad niet.
Ik zou nooit iemand aanraden om pre-wo te nemen eigenlijk. Als je per se extra motivatie nodig hebt neem dan gewoon een kop koffie voor het trainen, die pre-wo zijn soberso bijna altijd op caffeine gebaseerd, met wat enge zooi erbij gegooit.

Die b&f eiwitshakes heb ik trouwens zelf ook, prima spul.
pi_116846705
Nee, precies. Ik heb vroeger wel aan die rommel gezeten (NoXplode e.d.). Mega veel geld mee verspild en er nooit goed bij gegeten :'). Nu een nieuwe start, met enkel een eiwitshake na de training.
pi_116847010
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:05 schreef tarantism het volgende:

[..]

Ik zou nooit iemand aanraden om pre-wo te nemen eigenlijk. Als je per se extra motivatie nodig hebt neem dan gewoon een kop koffie voor het trainen, die pre-wo zijn soberso bijna altijd op caffeine gebaseerd, met wat enge zooi erbij gegooit.

Die b&f eiwitshakes heb ik trouwens zelf ook, prima spul.
Ik heb thuis Noxipro maar dat neem ik eigenlijk alleen als ik een feest heb of uitga en net iets te moe ben :') .
  zondag 16 september 2012 @ 14:19:41 #21
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_116847164
http://www.nu.nl/opmerkel(...)book-of-records.html

Triest dat hij zoveel erkenning krijgt terwijl elke idioot synthol kan gebruiken
pi_116847256
quote:
Zijn dieet bestaat uit anderhalve kilo kip per dag, een pond rood vlees of vis, grote porties amandelen en bijna drie liter proteïneshake.
_O-
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_116847765
Het vlees bij ons is op dus dinsdag gaan we weer naar de Islamitische slachterij. Mijn vraag is wat nog meer lekker vlees van de koe is. Ik haal sowieso standaard ossenhaas en steak.

Tips?
If not now, then when.
pi_116847908
Biefstuk > al het andere vlees.
BEASTMODE
pi_116847986
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:43 schreef Awesome_ het volgende:
Biefstuk > al het andere vlees.
Ossenhaas en steak is biefstuk maar ik wil weten welke delen nog meer lekker zijn. :P
If not now, then when.
pi_116848998
Reporting...

Lees regelmatig hier en dutchbodybuilding forum. Vind het wel leuk om kennis en ervaringen te delen.
Heb het idee dat ik op dit moment redelijke kennis heb opgebouwd. Lees niet meer zoveel dingen over trainen als toen ik begon. Physiques of Greatness channel op youtube blijft me wel boeien, gasten zijn wel grappig en doen ook niet zo dwingend ofzo.

Heb zo een 8 maanden gebulkt van 89 tot 96 kg, en toen 2 maanden gecut en vervolgens heb ik zo een 3 maanden stilgelegen ( nog wel afgevallen). Had niet echt veel massa maar werd dik door die bulk.
Weeg nu zo een 88 kg en sta weer te popelen om te gaan bulken. Wilde afgelopen week weer beginnen maar door een hersenschudding zat dat er niet in. Wellicht deze week weer beginnen.

3-day split is wat ik wil gaan doen. Heb creatine, whey en jack3d (wilde nog snel proberen voor de ban) aangeschaft.
Zal ik meteen beginnen met creatine of dit nog even uitstellen?
pi_116849049
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:15 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
Reporting...

Lees regelmatig hier en dutchbodybuilding forum. Vind het wel leuk om kennis en ervaringen te delen.
Heb het idee dat ik op dit moment redelijke kennis heb opgebouwd. Lees niet meer zoveel dingen over trainen als toen ik begon. Physiques of Greatness channel op youtube blijft me wel boeien, gasten zijn wel grappig en doen ook niet zo dwingend ofzo.

Heb zo een 8 maanden gebulkt tot 96 kg, en toen 2 maanden gecut en vervolgens heb ik zo een 3 maanden stilgelegen ( nog wel afgevallen). Had niet echt veel massa maar werd dik door die bulk.
Weeg nu zo een 88 kg en sta weer te popelen om te gaan bulken. Wilde afgelopen week weer beginnen maar door een hersenschudding zat dat er niet in. Wellicht deze week weer beginnen.

3-day split is wat ik wil gaan doen. Heb creatine, whey en jack3d (wilde nog snel proberen voor de ban) aangeschaft.
Zal ik meteen beginnen met creatine of dit nog even uitstellen?
You know who it is... Chris Jones. _O_

Welkom.
If not now, then when.
  zondag 16 september 2012 @ 15:23:03 #28
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116849231
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het vlees bij ons is op dus dinsdag gaan we weer naar de Islamitische slachterij. Mijn vraag is wat nog meer lekker vlees van de koe is. Ik haal sowieso standaard ossenhaas en steak.

Tips?
Nou, dat zijn zo'n beetje de lekkerste stukken die je daar noemt. :9
Verder zijn stierenballen ook erg smakelijk. Geen grap.
This isn't even my final form.
pi_116849383
quote:
14s.gif Op zondag 16 september 2012 15:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

You know who it is... Chris Jones. _O_

Welkom.
Vince G the swole nerd!

Werd altijd zenuwachtig van die mexicaan, jezus hij wist zich echt geen houding te geven.
pi_116849429
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:23 schreef Levolution het volgende:

[..]

Nou, dat zijn zo'n beetje de lekkerste stukken die je daar noemt. :9
Verder zijn stierenballen ook erg smakelijk. Geen grap.
Fuck that shit. :D

quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:27 schreef YeenBoutDatLife het volgende:

[..]

Vince G the swole nerd!

Werd altijd zenuwachtig van die mexicaan, jezus hij wist zich echt geen houding te geven.
Precies ja, onzeker enzo. Inmiddels al wel beter.
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')