SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25_ _ | | | | _ _
| || || | | || || |
=H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
|_||_|| | | | | | | ||_||_|
|_| / | | \ |_|
| | | |
\ (_ /~~~\ _) /
\ \ ( '_' ) / /
\ )\ = /( /
\ (_) (_) /
\ / ~~~ \ /
( )
\ /
\ /
)==(O)==(
/ \
/____/ \____\
/ / \ \
/ / \ \
( ) ( )
| | | |
| | | |
|___| |___|
(___) (___)
============================================================![]()
Als je een week rust hebt genomen kan je dan gewoon weer trainen met het gewicht waar je bent gebleven of moet je wat terug?
Opdrukken is wel achteruit gegaan sind ik SS doe. 4 maanden geleden kon ik er 50 en nu maar nog iets van 20![]()
Yuri_Boyka ; in de Achterhoek zit wel degelijk een 'gym' / 'fitness centrum' met zwembad. 's-Heerenberg.Sexy qua lijf, doch bang voor 't zwempak.![]()
Gewoon even rustig aan beginnen, je voelt het vanzelf aan. Ik heb eigenlijk nooit dat ik terug ga in gewicht.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als je een week rust hebt genomen kan je dan gewoon weer trainen met het gewicht waar je bent gebleven of moet je wat terug?![]()
Dat is wel ver rijden, hoe heet die?quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:55 schreef Boydie12 het volgende:
Yuri_Boyka ; in de Achterhoek zit wel degelijk een 'gym' / 'fitness centrum' met zwembad. 's-Heerenberg.If not now, then when.![]()
begin ook een bulk buikje te krijgen na 3 maanden bulken
Heb de laatste 2 dagen echt vies gegeten en dan bedoel ik s'ochtends zak chips s'middags mcdonalds en s'avonds pizza. Hoef verlopig niet meer te cheaten![]()
![]()
Pellikaan in Apeldoornquote:Op zondag 16 september 2012 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is wel ver rijden, hoe heet die?maarja dure grap..
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Gisteren naar de Aussie editie van Defqon.1 geweest. Tering wat doen die kuiten zeer van het stampenVandaag toch maar een rustige workout eruit geperst; ging niet helemaal zoals het moet en woog 2 kilo minder dan eergisteren. Lekker uitgedroogd
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ik heb altijd na een avond tam gaan dat ik 2 kilo lichter benDan sta ik altijd brak voor de spiegel te flexen
Deathlift or Die.![]()
Vaker een weekje full body erin gooien (vooral als ik snel moet trainen i.v.m. tijdgebrek), maar niet langer dan een week omdat ik niet genoeg herstel om het lang vol te houden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En wat ga je nu doen met deze kennis?
En mocht ik langer dan een weekje willen full body'en dan zal ik het schema moeten aanpassen zodat elke spiergroep een keer wat langer rust heeft.This isn't even my final form.![]()
WTF. Ben jaloers gast! Woon je in Australie?quote:Op zondag 16 september 2012 09:38 schreef star_gazer het volgende:
Gisteren naar de Aussie editie van Defqon.1 geweest. Tering wat doen die kuiten zeer van het stampenVandaag toch maar een rustige workout eruit geperst; ging niet helemaal zoals het moet en woog 2 kilo minder dan eergisteren. Lekker uitgedroogd
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Jupquote:Op zondag 16 september 2012 12:16 schreef Kerol het volgende:
[..]
WTF. Ben jaloers gast! Woon je in Australie?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Wat raden jullie aan qua shakes? Het enige waar ik echt in geloof zijn eiwitshakes, is het zo dat ik inderdaad gewoon het best de goedkoopste uit het rek kan pakken?![]()
Gebruik zelf Whey Perfection en Micellar Casein Perfection. De laatste vooral omdat ik geen zin meer had in het kopen/dragen van al die bakken kwark.![]()
![]()
wat voor 'shakes' zijn er nog meer dan?quote:Op zondag 16 september 2012 13:14 schreef XIII. het volgende:
Wat raden jullie aan qua shakes? Het enige waar ik echt in geloof zijn eiwitshakes, is het zo dat ik inderdaad gewoon het best de goedkoopste uit het rek kan pakken?
haal gewoon whey van B&F, de goedkoopste inderdaad.![]()
Die shakes van Jessequote:Op zondag 16 september 2012 13:14 schreef XIII. het volgende:
Wat raden jullie aan qua shakes? Het enige waar ik echt in geloof zijn eiwitshakes, is het zo dat ik inderdaad gewoon het best de goedkoopste uit het rek kan pakken?![]()
![]()
Misschien een beetje een verkeerde benaming inderdaad. Maar zag zo snel even niets in de OP, vandaar de vraag. Qua shakes bedoel ik alle tientallen soorten die webshops aanbieden. No-xplode (pre) en dat soort onzin. Maar de exacte termen ken ik inderdaad niet.quote:Op zondag 16 september 2012 13:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
wat voor 'shakes' zijn er nog meer dan?
haal gewoon whey van B&F, de goedkoopste inderdaad.![]()
Ik zou nooit iemand aanraden om pre-wo te nemen eigenlijk. Als je per se extra motivatie nodig hebt neem dan gewoon een kop koffie voor het trainen, die pre-wo zijn soberso bijna altijd op caffeine gebaseerd, met wat enge zooi erbij gegooit.quote:Op zondag 16 september 2012 14:02 schreef XIII. het volgende:
[..]
Misschien een beetje een verkeerde benaming inderdaad. Maar zag zo snel even niets in de OP, vandaar de vraag. Qua shakes bedoel ik alle tientallen soorten die webshops aanbieden. No-xplode (pre) en dat soort onzin. Maar de exacte termen ken ik inderdaad niet.
Die b&f eiwitshakes heb ik trouwens zelf ook, prima spul.![]()
Nee, precies. Ik heb vroeger wel aan die rommel gezeten (NoXplode e.d.). Mega veel geld mee verspild en er nooit goed bij gegeten. Nu een nieuwe start, met enkel een eiwitshake na de training.
![]()
Ik heb thuis Noxipro maar dat neem ik eigenlijk alleen als ik een feest heb of uitga en net iets te moe benquote:Op zondag 16 september 2012 14:05 schreef tarantism het volgende:
[..]
Ik zou nooit iemand aanraden om pre-wo te nemen eigenlijk. Als je per se extra motivatie nodig hebt neem dan gewoon een kop koffie voor het trainen, die pre-wo zijn soberso bijna altijd op caffeine gebaseerd, met wat enge zooi erbij gegooit.
Die b&f eiwitshakes heb ik trouwens zelf ook, prima spul..
![]()
http://www.nu.nl/opmerkel(...)book-of-records.html
Triest dat hij zoveel erkenning krijgt terwijl elke idioot synthol kan gebruiken![]()
quote:Zijn dieet bestaat uit anderhalve kilo kip per dag, een pond rood vlees of vis, grote porties amandelen en bijna drie liter proteïneshake.
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Het vlees bij ons is op dus dinsdag gaan we weer naar de Islamitische slachterij. Mijn vraag is wat nog meer lekker vlees van de koe is. Ik haal sowieso standaard ossenhaas en steak.
Tips?If not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: