spellingsfoutenquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:21 schreef robin007bond het volgende:
Wat een pauperlogin inderdaad. Zo'n standaard Joomla-geval en dan ook nog met spellingsfouten.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
spellingsfouten![]()
![]()
het is: spelfouten
Dit werkt alleen voor amateursites, ik denk dat onze vriend Geert zijn site wel beter beveiligt.quote:admin
'WHERE''='
Er zijn sites die kinderlijk eenvoudig met een SQL-injectie zijn te kraken. Soms ook gewoon sites van bedrijven e.d.quote:Op zondag 16 september 2012 01:04 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dit werkt alleen voor amateursites, ik denk dat onze vriend Geert zijn site wel beter beveiligt.
quote:
Wat veel mensen zich blijkbaar niet realiseren is dat dat een misdrijf is. Hell, proberen een password te raden is dat al! 't Is maar net waar je zin in hebt...quote:Op zondag 16 september 2012 03:09 schreef Tchock het volgende:
Wat een ongelofelijk legendarisch topic gaat dit worden als iemand het goed raadt. Vandaar dat ik alvast reageer, dan hoor ik er bij.
Wat voor soort films kijk jij?quote:Op zondag 16 september 2012 08:47 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat veel mensen zich blijkbaar niet realiseren is dat dat een misdrijf is. Hell, proberen een password te raden is dat al! 't Is maar net waar je zin in hebt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jusqu'ici tout va bien
Ja, dat weet ik wel. Maar er zijn constant dat soort 'misdrijven' op FOK!, het is niet serieus te nemen.quote:Op zondag 16 september 2012 08:47 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat veel mensen zich blijkbaar niet realiseren is dat dat een misdrijf is. Hell, proberen een password te raden is dat al! 't Is maar net waar je zin in hebt...
d13t33fm03tm1jnhaarv3rfn0gk0p3nquote:Op zondag 16 september 2012 15:11 schreef -supergirl- het volgende:
ikbenstiekemverliefdopmijnvriendinnetje-supergirl-
Met extra veel cijfers om het moeilijk te maken voor eventuele hackers.quote:Op zondag 16 september 2012 17:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
'die teef moet mijn haarverf nog kopen' ?
quote:Op zondag 16 september 2012 08:47 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |