SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon compleet gemist dat er een penalty wasOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
niet juichen, hij wil zeker een nieuw contract?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Verhoek deed het aardig“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Makkelijke voorspellingquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
voorspelling: beter dan Cissé het gaat doen![]()
![]()
3 jarig contract.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:24 schreef DonRaja het volgende:
Nelom en Mathijsen zijn niet erg sterk...
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Clasie speelt gewoon niet zo slim.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is Clasie nou zo sterk of vallen ze gewoon erg makkelijk![]()
Mathijsen samen met BMI wel hoor, Nelom niet inderdaad, vind Clasie ook zwaar ondermaats spelen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:24 schreef DonRaja het volgende:
Nelom en Mathijsen zijn niet erg sterk...“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Beide.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is Clasie nou zo sterk of vallen ze gewoon erg makkelijk![]()
idd, maar ik blijf erbij. Nog altijd beter dan Ron de Rijkquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:29 schreef Celeritas het volgende:
Dat commentaar wel echt hemeltergend![]()
Hij zou best een goede golf commentator zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:29 schreef Celeritas het volgende:
Dat commentaar wel echt hemeltergend![]()
Ron de Rijk krijgt vrijwel alle Ajax wedstrijdenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
idd, maar ik blijf erbij. Nog altijd beter dan Ron de Rijk![]()
![]()
Immers = baggerquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mathijsen samen met BMI wel hoor, Nelom niet inderdaad, vind Clasie ook zwaar ondermaats spelen.BFF met GGMM![]()
Ik vind het meer op z'n plaats bij PSV... Zijn commentaar is al net zo saai als het spel van PSVquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ron de Rijk krijgt vrijwel alle Ajax wedstrijden![]()
Hahaquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind het meer op z'n plaats bij PSV... Zijn commentaar is al net zo saai als het spel van PSV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sierd de Vos moet bij Ajax,quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind het meer op z'n plaats bij PSV... Zijn commentaar is al net zo saai als het spel van PSVAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Jezus na Ajax-Rkc is dit weer een trage kutwedstrijd zonder enige actie
Kan beter gewoon mijn bed in gaanOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Saai is bij mij het probleem niet, zijn constante stroom van persoonlijke voorkeuren en meningtjes daarentegen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind het meer op z'n plaats bij PSV... Zijn commentaar is al net zo saai als het spel van PSV![]()
of zap even naar telekids, kan je bassie en adriaan kijken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Kan beter gewoon mijn bed in gaanIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Kijk gewoon 2012 op RTL 5quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Kan beter gewoon mijn bed in gaan![]()
Real Madrid speelt nu ook.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Kan beter gewoon mijn bed in gaan![]()
Mweh niet zoveel zin inquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Vilhena brengt meteen meer dreiging
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Met al die reclame zijn ze vast pas een kwartier in de filmquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
20:00 begonnen alsof dat nog zin heeft.
I see peas of green, red roses too....![]()
Ga film kijkenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Goeie tijddoding tot MOTDquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
20:00 begonnen alsof dat nog zin heeft.![]()
Mensen die Immers kiezen als MOTM
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
18:45quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n saaie kut wedstrijd gezien heb zeg.![]()
Dit dusquote:
Ik heeft geen LittleRabbit of El Snorroquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Deze keer geen oma's en dikkertjes heh.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Je 1e of 2e Ajax wedstrijd? Kindervak met kinderkorting?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, Ben weer terug uit amsterdam.
Rodney Sneijder blijft een vieze walgelijke autistAFCA
Nog mee gezonden met 410?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Rodney Sneijder blijft een vieze walgelijke autistOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Door Fok! snap je de definitie van autist niet meerquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Rodney Sneijder blijft een vieze walgelijke autist![]()
![]()
Rolstoelvakquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je 1e of 2e Ajax wedstrijd? Kindervak met kinderkorting?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
rustigquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Rodney Sneijder blijft een vieze walgelijke autist![]()
Idd, er is maar één autist hier..quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door Fok! snap je de definitie van autist niet meerAFCA
Doe eens normaal. Ik heb deze week zowaar een leraar te woord gestaan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Idd, er is maar één autist hier..
Edit: Ik zie nu pas dat dit de SC niet is![]()
![]()
Waar was die strandbal?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zat net voor de skyboxes en lounges![]()
En dat is Paul.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Idd, er is maar één autist hier..
Ja toch?
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
En dit beperkt je zing kunsten op wat voor manier dan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zat net voor de skyboxes en loungesOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Hij schaamt zich tussen de suits.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dit beperkt je zing kunsten op wat voor manier dan?AFCA
Nergens, had wel chill geluk dat alle goals aan de kant vielen wat ik zatquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dit beperkt je zing kunsten op wat voor manier dan?![]()
*zangkunsten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dit beperkt je zing kunsten op wat voor manier dan?
Mijn god, steven
Wat is die Maaskamp toch ongelofelijk scherpquote:![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Heb je nog geprobeerd naar hem te spugen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Rodney Sneijder blijft een vieze walgelijke autistOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Neequote:Op zaterdag 15 september 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan Rodney Sneijder?![]()
Doe rustig aan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan Rodney Sneijder?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hoe kom je aan die kaartjes Stijn? Voor de skyboxes zijn business seats en medewerkers/oud-medewerkers/spelers stoeltjes.AFCA
Als ik 100m ver kon spugen, was alles mogelijkquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je nog geprobeerd naar hem te spugen?![]()
Vroeger nog met hem geknikkerd, aardige gast hoor. zal het door geven dat ie gehaat wordt door een 14jarig jongetje met grote flappers.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan Rodney Sneijder?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Dat was aan de westzijde hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:40 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kom je aan die kaartjes Stijn? Voor de skyboxes zijn business seats en medewerkers/oud-medewerkers/spelers stoeltjes.![]()
Zijn invloedrijke korfbal-netwerk natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:40 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kom je aan die kaartjes Stijn? Voor de skyboxes zijn business seats en medewerkers/oud-medewerkers/spelers stoeltjes.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Real nog even de 2e helft kijken, ze staan achter
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
PSV speelt saai voetbal hoorde ik net.. Dus beter doe je dat nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schakel alleen in voor Utrecht - PSV denk ik![]()
Ajuusepluusquote:
Utrecht speelt niet saai voetbal.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV speelt saai voetbal hoorde ik net.. Dus beter doe je dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ajax speelde op 60% aldus Jansma.
En RKC op 50%RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Jansma spoort nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
Ajax speelde op 60% aldus Jansma.
En RKC op 50%![]()
Als dat saai is kunnen we beter de Eredivisie afschaffenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV speelt saai voetbal hoorde ik net.. Dus beter doe je dat niet![]()
![]()
Die halen we toch nog inquote:Op zondag 16 september 2012 10:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom Vitesse? Dan staan ze boven Ajax hoor..![]()
Ah gedoemde degradatiekandidaat NAC..Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Dat is Willem II.quote:Op zondag 16 september 2012 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah gedoemde degradatiekandidaat NAC..![]()
Heracles zal toch boven zwolle eindigenquote:Op zondag 16 september 2012 12:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm... Gelijkspel is het beste voor Zwolle... Dusgelijkspel
![]()
Zolang Zwolle maar handhaaft, vind ik het allemaal wel bestquote:Op zondag 16 september 2012 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles zal toch boven zwolle eindigen![]()
![]()
Zwolle zal dat toch wel doen.quote:Op zondag 16 september 2012 12:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zolang Zwolle maar handhaaft, vind ik het allemaal wel best
VVV, Willem II en NAC gaan onderin uitmaken wie rechtstreeks degraderen![]()
Kan zijn, maar de nacompetitie dreigt ook nog. Liefst zie ik Zwolle rechtstreeks handhaven.quote:Op zondag 16 september 2012 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwolle zal dat toch wel doen.
VVV, Willem II en NAC gaan onderin uitmaken wie rechtstreeks degraderen![]()
En winst Heracles is het best voor mijn geld dus. Heraclesquote:Op zondag 16 september 2012 12:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm... Gelijkspel is het beste voor Zwolle... Dusgelijkspel
![]()
Ik zeg 3-0“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Hoop ik ook, kunnen ze dan mooi in de zomer dat lelijke muurtje wegwerkenquote:Op zondag 16 september 2012 12:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn, maar de nacompetitie dreigt ook nog. Liefst zie ik Zwolle rechtstreeks handhaven.![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En winst Heracles is het best voor mijn geld dus. Heracles![]()
Ik zeg 3-0
Oh... ennuh... Ten Napel is op deze wedstrijd gezet![]()
![]()
Jullie krijgen denk ik Ron de Rijk of Leo Driessenquote:Op zondag 16 september 2012 12:26 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom weer geen Evert ten Napel bij PSV![]()
Leo Driessen hebben we dit seizoen al 3x gehad ofzoquote:Op zondag 16 september 2012 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jullie krijgen denk ik Ron de Rijk of Leo Driessen![]()
Volgens mij doen ze dat expres, wat een irritante vent.![]()
Ik hoop dat Sport1 en EL eens fuseren, kunnen we Emile Schelvis horen bij Ajax - PSV bijvoorbeeldquote:Op zondag 16 september 2012 12:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Leo Driessen hebben we dit seizoen al 3x gehad ofzo![]()
Volgens mij doen ze dat expres, wat een irritante vent.![]()
Sierd de Vos bedoel je.quote:Op zondag 16 september 2012 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sport1 en EL eens fuseren, kunnen we Emile Schelvis horen bij Ajax - PSV bijvoorbeeld![]()
Sierd de Vos geeft ook gewoon commentaar op de JL bij EL.quote:Op zondag 16 september 2012 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sierd heeft dan allang een hartaanval gekregen van het bedroevende niveauVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Bedroevende niveau van Ajax? Dat snap ik ja.quote:Op zondag 16 september 2012 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sierd heeft dan allang een hartaanval gekregen van het bedroevende niveau![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Sierd de Vos geeft ook gewoon commentaar op de JL bij EL.![]()
![]()
Ach popke zet je psv-bril eens af.quote:Op zondag 16 september 2012 12:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bedroevende niveau van Ajax? Dat snap ik ja.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
koekoekquote:Op zondag 16 september 2012 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sierd heeft dan allang een hartaanval gekregen van het bedroevende niveauPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik was ook heel serieus en alles.quote:Op zondag 16 september 2012 12:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach popke zet je psv-bril eens af.![]()
Gisteren was het zwak ja, maar Moisander en Babelquote:Op zondag 16 september 2012 12:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bedroevende niveau van Ajax? Dat snap ik ja.![]()
![]()
Moisander? Bijna niet gezien..quote:Op zondag 16 september 2012 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren was het zwak ja, maar Moisander en Babel![]()
Oh oke. Als jij het zegt zal het wel zo zijn.quote:Op zondag 16 september 2012 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schele henkie. Heeft een hele goede wedstrijd gespeeld joh.![]()
Het was dramatisch gisteren maar hé ze winnenPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Dat hij speelt na zijn doorreis in Afrika met Kameroenquote:. Blijkbaar voor niks uit mijn team gedonderd.
![]()
Heb je het nou over Ajax, of Feyenoord?quote:Op zondag 16 september 2012 12:36 schreef Toekito het volgende:
Het was dramatisch gisteren maar hé ze winnen![]()
![]()
beide. Die goal van Schöne was wel erg mooi trouwensquote:Op zondag 16 september 2012 12:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je het nou over Ajax, of Feyenoord?PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Toch iemand moet die wedstrijden voorzien van commentaar.quote:Op zondag 16 september 2012 12:39 schreef Doublepain het volgende:
Hoezo krijgt evert al die flutwedstrijden??![]()
Doe dan die Beter Bed adverteerder Ron de Rijkquote:Op zondag 16 september 2012 12:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toch iemand moet die wedstrijden voorzien van commentaar.![]()
Of Theo Reitsma.quote:Op zondag 16 september 2012 12:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doe dan die Beter Bed adverteerder Ron de Rijk![]()
Heren blijf even praten over de wedstrijden die vandaag gespeeld worden en niet over wie er nou beter is qua commentaarOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nog beter idee: We maken er een duo van... Misschien krijg je dan zo'n 50 minuten met commentaarquote:![]()
Zijn commentaar compenseert de saaiheid van de wedstrijd, een beetje praatjes houden met Looms en zo.quote:Op zondag 16 september 2012 12:39 schreef Doublepain het volgende:
Hoezo krijgt evert al die flutwedstrijden??Evert is momenteel live?quote:Op zondag 16 september 2012 12:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Heren blijf even praten over de wedstrijden die vandaag gespeeld worden en niet over wie er nou beter is qua commentaar![]()
KutNak“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ach stel je aan, wedstrijd is van zo'n laag niveau dat het commentaar ook ter sprake. Komtquote:Op zondag 16 september 2012 12:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Heren blijf even praten over de wedstrijden die vandaag gespeeld worden en niet over wie er nou beter is qua commentaar![]()
Open er een topic overquote:Op zondag 16 september 2012 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ach stel je aan, wedstrijd is van zo'n laag niveau dat het commentaar ook ter sprake. KomtOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Zelfs Ten Napel heeft het niet over de wedstrijd, maar over randzaken... Wie zijn wij om hem niet te volgen?quote:![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 12:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zelfs Ten Napel heeft het niet over de wedstrijd, maar over randzaken... Wie zijn wij om hem niet te volgen?
Idd, die tenue van scheids is idd een verkeerde kleurquote:Op zondag 16 september 2012 12:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zelfs Ten Napel heeft het niet over de wedstrijd, maar over randzaken... Wie zijn wij om hem niet te volgen?![]()
Ik heb nu pas een werkende stream gevonden dus snap het een beetjequote:Op zondag 16 september 2012 12:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat je laatste antwoord, of wil je een hulplijn?
[ afbeelding ]
Lol, geen EDL?quote:Op zondag 16 september 2012 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nu pas een werkende stream gevonden dus snap het een beetje
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2012 12:52:08 ]![]()
Jawelquote:
Hij zat maar te lullen over een groen tenue en had een wtf momentjeOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Godverdomme, heb ik gewoon de goal gemist van deze krakert. Hoe kan ik nu nog verder leven?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Net als ik afhaakquote:Op zondag 16 september 2012 12:52 schreef Caland het volgende:
Godverdomme, heb ik gewoon de goal gemist van deze krakert. Hoe kan ik nu nog verder leven?Ik ga snel weer richting de tv.
![]()
Idd, dus in hoeverre heb jij dan nog recht om ons te wijzen op (al dan niet) off-topic gelul?quote:Op zondag 16 september 2012 12:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jawel
Hij zat maar te lullen over een groen tenue en had een wtf momentje![]()
![]()
Geenquote:Op zondag 16 september 2012 12:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, dus in hoeverre heb jij dan nog recht om ons te wijzen op (al dan niet) off-topic gelul?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nee joh, Ducrot en Dijkstra.quote:Op zondag 16 september 2012 12:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus om terug te komen op het toekomstige duo Reitsma-De Rijk...![]()
Vieze overtreding jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Was niet zo vies. Ging gewoon voor de bal, hield op het laatst nog in.quote:Op zondag 16 september 2012 12:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een andere scheids had hem gegeven.
In de PL zouden ze zeggen: Voordeel, doorgaanVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Mwoah of hij zo voor de bal ging weet ik niet hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Was niet zo vies. Ging gewoon voor de bal, hield op het laatst nog in.Noot noot.![]()
Met ook nog eens een gestrekt beenquote:Op zondag 16 september 2012 12:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwoah of hij zo voor de bal ging weet ik niet hoor.![]()
![]()
Zo is dat.quote:Op zondag 16 september 2012 13:00 schreef Stofje het volgende:
Ik noem dat gewoon 'een lekkere tackle'. Het is geen wijvensport, euj!VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Vrouwenvoetbal wordt wel steeds populairderquote:Op zondag 16 september 2012 13:00 schreef Stofje het volgende:
Ik noem dat gewoon 'een lekkere tackle'. Het is geen wijvensport, euj!![]()
![]()
Odemwingie gister blijft grappigquote:Op zondag 16 september 2012 12:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een andere scheids had hem gegeven.
In de PL zouden ze zeggen: Voordeel, doorgaanAl was dat wel direct rood, zelfs in de Premier League.
![]()
Maar dat was ook echt donker roodquote:Op zondag 16 september 2012 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Odemwingie gister blijft grappigAl was dat wel direct rood, zelfs in de Premier League.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Godsamme na Ajax-Rkc en Feyenoord-Pec is dit ook een saaie wedstrijd 1e klasOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Komt door de NAC verdediging. Heracles komt er nauwelijks voorbij en NAC wil zelf ook niet echt meer aanvallenquote:Op zondag 16 september 2012 13:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme na Ajax-Rkc en Feyenoord-Pec is dit ook een saaie wedstrijd 1e klas![]()
Nou ja, de NAC verdediging is juist erg zwak. Als Heracles echt wil... Maar, ik blijf hopen op de drie punten. Degradatie is eng.![]()
Clubs als NAC hebben de mazzel dat Zwolle en Willem II nog veel matiger zijn.quote:Op zondag 16 september 2012 13:06 schreef Stofje het volgende:
Nou ja, de NAC verdediging is juist erg zwak. Als Heracles echt wil... Maar, ik blijf hopen op de drie punten. Degradatie is eng.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Kan dan wel zwak zijn, maar tot nu toe houden ze Heracles redelijk van zich af.quote:Op zondag 16 september 2012 13:06 schreef Stofje het volgende:
Nou ja, de NAC verdediging is juist erg zwak. Als Heracles echt wil... Maar, ik blijf hopen op de drie punten. Degradatie is eng.![]()
Klopt. Degradatie NAC betekent einde verhaal. Lijkt me gewoon een aderlating voor het Nederlandse voetbal, is toch gewoon een roemruchte, historische club. Geel zwarte bril, oké, true, maar toch.quote:Op zondag 16 september 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Clubs als NAC hebben de mazzel dat Zwolle en Willem II nog veel matiger zijn.![]()
Hoezo zou dat einde verhaal betekenen dan?quote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Klopt. Degradatie NAC betekent einde verhaal. Lijkt me gewoon een aderlating voor het Nederlandse voetbal, is toch gewoon een roemruchte, historische club. Geel zwarte bril, oké, true, maar toch.![]()
Eens.quote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Klopt. Degradatie NAC betekent einde verhaal. Lijkt me gewoon een aderlating voor het Nederlandse voetbal, is toch gewoon een roemruchte, historische club. Geel zwarte bril, oké, true, maar toch.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Omdat ze amper geld hebben en de inkomsten van EL zijn van levensbelangquote:Op zondag 16 september 2012 13:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo zou dat einde verhaal betekenen dan?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Wat een lul die scheids
Ik ben Chievo - Lazio gaan kijken. Zo interessant vond ik deze pot.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Kon de scheids niets aan doen je verwacht toch niet dat een speler van Heracles de bal van 25 meter er in schiet.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Iedereen maakt foutenquote:Op zondag 16 september 2012 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Het was serdar zelfs? TsjongejongeDat valt me tegen
![]()
Scheidsrechter had gewoon even moeten wachtenquote:Op zondag 16 september 2012 13:17 schreef Wilskracht het volgende:
Kon de scheids niets aan doen je verwacht toch niet dat een speler van Heracles de bal van 25 meter er in schiet.![]()
En ik had miljonair moeten zijn, is ook niet gebeurtquote:Op zondag 16 september 2012 13:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Scheidsrechter had gewoon even moeten wachten![]()
![]()
Heb je niet goed je lot bekeken en verkocht?quote:Op zondag 16 september 2012 13:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En ik had miljonair moeten zijn, is ook niet gebeurt![]()
Nee, ik ben nu eenmaal gewoon geweldig genoeg om miljonair te zijnquote:Op zondag 16 september 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je niet goed je lot bekeken en verkocht?![]()
![]()
Als hij deze doorgelaten had, was hij echt een goede scheidsrechter - Kenneth PerezVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Tja, valt wel wat voor te zeggen natuurlijk... Als Kenneth het ziet, zal het wel zo zijn... Toch?quote:Op zondag 16 september 2012 13:26 schreef Caland het volgende:
Als hij deze doorgelaten had, was hij echt een goede scheidsrechter - Kenneth Perez![]()
quote:
Daar is Driesje. Lekker weer tussen zijn vriendjes staan op Bunnik. Is maar de vraag of je hem dan ziet.![]()
Dat NAC alsjeblieft uit die Eredivisie wordt geflikkerd, wat een zaadploeg. Onder Karelse is het anti-voetbal pur sang...![]()
Tja en toch staan ze 1-0 voorquote:Op zondag 16 september 2012 13:33 schreef Fargo het volgende:
Dat NAC alsjeblieft uit die Eredivisie wordt geflikkerd, wat een zaadploeg. Onder Karelse is het anti-voetbal pur sang...Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Al. 3 jaar geen aankoop kunnen doen, gek he dat ze afbraak voetbal moeten spelen. Dat staat los van Karelse![]()
Ze krijgen zelfs geen afdankertjes meer van ons. Terwijl dat toch een goede traditie was.quote:Op zondag 16 september 2012 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Al. 3 jaar geen aankoop kunnen doen, gek he dat ze afbraak voetbal moeten spelen. Dat staat los van KarelseVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja dat bewijst inderdaad mijn ongelijk.quote:Op zondag 16 september 2012 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja en toch staan ze 1-0 voor![]()
Tyton
Hutch - Marcelo - Bouma - Willems
van Bommel - Toivonen - Strootman
Lens - Matavz - Mertens
Wisselspelers: Waterman, Wijnaldum, Engelaar, Narsingh, Derijck, Depay en Ritzmaier.![]()
Van Bommel die pakt zijn 5e geelquote:Op zondag 16 september 2012 13:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyton
Hutch - Marcelo - Bouma - Willems
van Bommel - Toivonen - Strootman
Lens - Matavz - Mertens
Wisselspelers: Waterman, Wijnaldum, Engelaar, Narsingh, Derijck, Depay en Ritzmaier.![]()
![]()
50/50quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ze hebben Jelle nogquote:Op zondag 16 september 2012 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze krijgen zelfs geen afdankertjes meer van ons. Terwijl dat toch een goede traditie was.Maar verder enorm zaad.
![]()
Jelle als in Jelle ten Rouwelaar?quote:Op zondag 16 september 2012 13:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze hebben Jelle nogMaar verder enorm zaad.
Die kwam van psv toch?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
NAC heeft geen cent te makken. enorme schulden. Dus elke euro die binnenkomt gaat naar openstaande rekeningen. Er is al vele jaar geen euro meer uitgetrokken aan de spelersselectie. Laatste waar een transfersom voor betaald is is volgens mij Kees Kwakman (25.000) een paar jaar geleden.
Maar het wordt wel een zwaar jaar dit jaar.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 13:48 schreef Mascleta het volgende:
NAC heeft geen cent te makken. enorme schulden. Dus elke euro die binnenkomt gaat naar openstaande rekeningen. Er is al vele jaar geen euro meer uitgetrokken aan de spelersselectie. Laatste waar een transfersom voor betaald is is volgens mij Kees Kwakman (25.000) een paar jaar geleden.
Maar het wordt wel een zwaar jaar dit jaar.![]()
![]()
![]()
Ook bij Heracles staat er zo'n josti de hele wedstrijd met zijn rug naar het veld.
Treurige ontwikkeling blijft dat toch.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Je ziet het steeds vaker jaquote:Op zondag 16 september 2012 13:52 schreef Caland het volgende:
Ook bij Heracles staat er zo'n josti de hele wedstrijd met zijn rug naar het veld.
Treurige ontwikkeling blijft dat toch.
Utrecht doet het nu, graafschap en wat andere clubsOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Kansloze bedoening.quote:Op zondag 16 september 2012 13:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je ziet het steeds vaker ja
Utrecht doet het nu, graafschap en wat andere clubsVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
stream op zwart
Tja ik ben ook meer van de 'Engelse' style qua supporterenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ziet er ook gewoon niet uit, Hollandse boeren die een Zuid-Amerikaans sfeertje willen kopiëren.quote:Op zondag 16 september 2012 13:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja ik ben ook meer van de 'Engelse' style qua supporterenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Tja bij Ajax ziet er soms wel leuk uit vind ikquote:Op zondag 16 september 2012 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ziet er ook gewoon niet uit, Hollandse boeren die een Zuid-Amerikaans sfeertje willen kopiëren.
Maar ben er zelf gewoon niet van
En die gasten van Ajax gaan nog best vaak naar Argentie voor voetbal
Dani die kale heeft zelfs vriendschappen gemaakt met harde kern van Boca JuniorsOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Heracles heeft dan wel een Braziliaan in de selectie...quote:Op zondag 16 september 2012 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ziet er ook gewoon niet uit, Hollandse boeren die een Zuid-Amerikaans sfeertje willen kopiëren.![]()
Die een gezinnetje heeft in Ootmarsum en beter Nederlands praat dan pakweg Robin van Persie.quote:Op zondag 16 september 2012 13:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heracles heeft dan wel een Braziliaan in de selectie...![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 13:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die een gezinnetje heeft in Ootmarsum en beter Nederlands praat dan pakweg Robin van Persie.![]()
![]()
Wel jammer dat hij weggaat. Hij is behoorlijk wisselvallig geweest, maar boven alles is het toch een erg leuke gast om bij de selectie te hebben. Geen kwaad woord over hemquote:![]()
![]()
Gaat hij heen dan?quote:Op zondag 16 september 2012 14:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij weggaat. Hij is behoorlijk wisselvallig geweest, maar boven alles is het toch een erg leuke gast om bij de selectie te hebben. Geen kwaad woord over hem![]()
Je kan het hem niet kwalijk nemen. Hij is altijd goed geweest naar de club toe. 7 seizoenen ook echtquote:![]()
![]()
Zijn laatste goal viert hij samen met Sammy. Dans duurt 2 minutenquote:Op zondag 16 september 2012 14:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kan het hem niet kwalijk nemen. Hij is altijd goed geweest naar de club toe. 7 seizoenen ook echt![]()
Ik ken hem al helemaal niet... Sterker nog, ik verstond "leugens" toen Ter Napel de wissel aankondigdequote:Op zondag 16 september 2012 14:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zoiets. Heb hem trouwens alleen bij Twente gezien. Daar was hij echt dramatisch.![]()
![]()
Het zou verboden moeten wordenquote:Op zondag 16 september 2012 14:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
Bizar. Exact dezelfde post op exact hetzelfde moment![]()
![]()
?quote:Op zondag 16 september 2012 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat met 3-0 verliezen volgens de wetten.![]()
![]()
Dankjewel Everton
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Lekker voor Nac
Kut anti voetbalOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
![]()
EIGENLIJK WAS HET EEN TELEURSTELLENDE MIDDAG VOOR DE THUISCLUB, JAN SMIT KAN ZIJN BOZE SPEECH WEER IN DE PAPIERVERSNIPPERAAR GOOIEN. DE 1E ZEGE VAN DE ALMELOSE PLOEG!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:
0-6 Paul?quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik zeg 1-4.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
1-4 voor psvOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Of eigenlijk moet PSV winnen, anders loopt Ajax in. Shit moeilijk dit
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Valt me wel op dat jij altijd de loserclubjes support, Utrecht, PvdA ...quote:Op zondag 16 september 2012 14:28 schreef Paul het volgende:
Of eigenlijk moet PSV winnen, anders loopt Ajax in. Shit moeilijk dit![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: