SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon compleet gemist dat er een penalty wasOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
niet juichen, hij wil zeker een nieuw contract?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Verhoek deed het aardig“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Makkelijke voorspellingquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
voorspelling: beter dan Cissé het gaat doen![]()
![]()
3 jarig contract.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:24 schreef DonRaja het volgende:
Nelom en Mathijsen zijn niet erg sterk...
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Clasie speelt gewoon niet zo slim.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is Clasie nou zo sterk of vallen ze gewoon erg makkelijk![]()
Mathijsen samen met BMI wel hoor, Nelom niet inderdaad, vind Clasie ook zwaar ondermaats spelen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:24 schreef DonRaja het volgende:
Nelom en Mathijsen zijn niet erg sterk...“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Beide.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is Clasie nou zo sterk of vallen ze gewoon erg makkelijk![]()
idd, maar ik blijf erbij. Nog altijd beter dan Ron de Rijkquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:29 schreef Celeritas het volgende:
Dat commentaar wel echt hemeltergend![]()
Hij zou best een goede golf commentator zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:29 schreef Celeritas het volgende:
Dat commentaar wel echt hemeltergend![]()
Ron de Rijk krijgt vrijwel alle Ajax wedstrijdenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
idd, maar ik blijf erbij. Nog altijd beter dan Ron de Rijk![]()
![]()
Immers = baggerquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mathijsen samen met BMI wel hoor, Nelom niet inderdaad, vind Clasie ook zwaar ondermaats spelen.BFF met GGMM![]()
Ik vind het meer op z'n plaats bij PSV... Zijn commentaar is al net zo saai als het spel van PSVquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ron de Rijk krijgt vrijwel alle Ajax wedstrijden![]()
Hahaquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind het meer op z'n plaats bij PSV... Zijn commentaar is al net zo saai als het spel van PSV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sierd de Vos moet bij Ajax,quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind het meer op z'n plaats bij PSV... Zijn commentaar is al net zo saai als het spel van PSVAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Jezus na Ajax-Rkc is dit weer een trage kutwedstrijd zonder enige actie
Kan beter gewoon mijn bed in gaanOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Saai is bij mij het probleem niet, zijn constante stroom van persoonlijke voorkeuren en meningtjes daarentegen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind het meer op z'n plaats bij PSV... Zijn commentaar is al net zo saai als het spel van PSV![]()
of zap even naar telekids, kan je bassie en adriaan kijken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Kan beter gewoon mijn bed in gaanIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Kijk gewoon 2012 op RTL 5quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Kan beter gewoon mijn bed in gaan![]()
Real Madrid speelt nu ook.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Kan beter gewoon mijn bed in gaan![]()
Mweh niet zoveel zin inquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Vilhena brengt meteen meer dreiging
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Met al die reclame zijn ze vast pas een kwartier in de filmquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
20:00 begonnen alsof dat nog zin heeft.
I see peas of green, red roses too....![]()
Ga film kijkenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Goeie tijddoding tot MOTDquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
20:00 begonnen alsof dat nog zin heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |