SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon compleet gemist dat er een penalty wasOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
niet juichen, hij wil zeker een nieuw contract?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Verhoek deed het aardig“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Makkelijke voorspellingquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
voorspelling: beter dan Cissé het gaat doen![]()
![]()
3 jarig contract.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:24 schreef DonRaja het volgende:
Nelom en Mathijsen zijn niet erg sterk...
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Clasie speelt gewoon niet zo slim.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is Clasie nou zo sterk of vallen ze gewoon erg makkelijk![]()
Mathijsen samen met BMI wel hoor, Nelom niet inderdaad, vind Clasie ook zwaar ondermaats spelen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:24 schreef DonRaja het volgende:
Nelom en Mathijsen zijn niet erg sterk...“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Beide.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is Clasie nou zo sterk of vallen ze gewoon erg makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |