Ze had 2 tickets om met haar vriend te gaan, die relatie ging uit en hij heeft zijn deel afgekocht waardoor ze nu 2 tickets over heeft. Laatste bericht was dat ze misschien met haar ouders zou gaan (waar ze niet zo heel goed mee overweg kan). Toen had ik zoiets van; ok success ermeequote:Op zaterdag 15 september 2012 22:37 schreef Sammers het volgende:
[..]
Groot gelijk. Je moet wel weten waar je aan toe bent.
Hoi jijquote:
Dan heb je (denk ik) de juiste keuze gemaakt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze had 2 tickets om met haar vriend te gaan, die relatie ging uit en hij heeft zijn deel afgekocht waardoor ze nu 2 tickets over heeft. Laatste bericht was dat ze misschien met haar ouders zou gaan (waar ze niet zo heel goed mee overweg kan. Toen had ik zoiets van; ok success ermee
[..]
Hoi jij
Heyheyquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze had 2 tickets om met haar vriend te gaan, die relatie ging uit en hij heeft zijn deel afgekocht waardoor ze nu 2 tickets over heeft. Laatste bericht was dat ze misschien met haar ouders zou gaan (waar ze niet zo heel goed mee overweg kan). Toen had ik zoiets van; ok success ermee
[..]
Hoi jij
Ja, dat denk ik welquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:39 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dan heb je (denk ik) de juiste keuze gemaakt.
Heb je dat al ooit gedaan dan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel.
Weet je wat leuk is. Een aardbol op een standaard vinden, die ronddraaien en blind een stuk aanwijzen. Als het een land is ga je daar heen
Wel kut als je dan op Friesland uit komtquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel.
Weet je wat leuk is. Een aardbol op een standaard vinden, die ronddraaien en blind een stuk aanwijzen. Als het een land is ga je daar heen
Dan heb je wel hele dunne vingersquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel kut als je dan op Friesland uit komt
Dan kies ik het liever op de normale manier uitquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Lijkt me wel wat haha. Tenzij je een oorlogsgebied prikt
Cheater!quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heb je wel hele dunne vingers(stiekem Denemarken van maken
)
Waar gaan we naar toe?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:43 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dan kies ik het liever op de normale manier uit
Heb je zo'n dikke vingers?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha met je vinger op Friesland raak je zo 2 andere landen al aan
Schotland, Engeland, Griekenland, Portugal, Spanje, Oostenrijk, Thailand, Indonesie, Amerika.quote:
Laatste en dan de hele kust afquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schotland, Engeland, Griekenland, Portugal, Spanje, Oostenrijk, Thailand, Indonesie, Amerika.
Kies maar uit
Doe maar een van die vierquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schotland, Engeland, Griekenland, Portugal, Spanje, Oostenrijk, Thailand, Indonesie, Amerika.
Kies maar uit
Goeie vraagquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:30 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik weet dat het niks voor mij is, wie moet ik dan vervelen..
Met zo een camperquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Laatste en dan de hele kust afen dan door naar mexico
En dan met een stripper trouwen in vegas... en een nachtje in de woestijn slapen in de hoop zo'n mega toffe vleermuis die ze daar hebben op de foto te kunnen zetten in nevadaquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met zo een camper![]()
Overal kunnen staan
Smoesjesquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nederland is heeel klein op zo een wereldbol...
In Vegas moet ik dan wel naar de plek waar Pac is neer geschoten hequote:Op zaterdag 15 september 2012 22:52 schreef Evie het volgende:
[..]
En dan met een stripper trouwen in vegas... en een nachtje in de woestijn slapen in de hoop zo'n mega toffe vleermuis die ze daar hebben op de foto te kunnen zetten in nevadajeej
en dan naar mn neefje in LA
Klinkt goed, wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:52 schreef Evie het volgende:
[..]
En dan met een stripper trouwen in vegas... en een nachtje in de woestijn slapen in de hoop zo'n mega toffe vleermuis die ze daar hebben op de foto te kunnen zetten in nevadajeej
en dan naar mn neefje in LA
Waar niet?quote:
Dan doe je (wequote:Op zaterdag 15 september 2012 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In Vegas moet ik dan wel naar de plek waar Pac is neer geschoten he
Waar wel? Oh jee, het begint weer laat te worden.quote:
Even wat liqour pouren voor mijn homie.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:54 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dan doe je (we) dat toch gewoon?
Wat jij wiltquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even wat liqour pouren voor mijn homie.
En dan moeten we inderdaad wel LA in.
En naar Atlanta
Ik zou Irak links laten liggen maar verder bijna de hele wereldquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:54 schreef Sammers het volgende:
[..]
Waar wel? Oh jee, het begint weer laat te worden.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah ze zijn weer klaar in de coffeeshop, ik ga er weer vandoor
Sommige landen in Afrika zou ik ook overslaanquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou Irak links laten liggen maar verder bijna de hele wereld
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sommige landen in Afrika zou ik ook overslaan
Weltrusten jongedamequote:
Nog nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weltrusten jongedameof ga je nog niet?
Gelukkig ik ook nietquote:
Wat is laat?quote:
Na 12 uur is laat in in het weekendquote:
Kloptquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Na 12 uur is laat in in het weekend
Ik ga voor 12 uur slapen meestal wat anders verander ikquote:
Verander je tot wat?quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga voor 12 uur slapen meestal wat anders verander ik
Ja inderdaadquote:
Hoe clichéquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaaddus daarom zoek assepoester die moet voor 12 uur thuis zijn
quote:
Oja, die zou ook nog kunnenquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaaddus daarom zoek assepoester die moet voor 12 uur thuis zijn
Dat valt toch wel meequote:
Ik kon niet anders bedenken dat past bij voor 12 uur thuis zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:22 schreef Sammers het volgende:
[..]
Assepoester?.. dat is wel cliché!
Dan kun je beter niets zeggenquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kon niet anders bedenken dat past bij voor 12 uur thuis zijn
Ja dat is waarquote:
Voordat de lantaarns aan gingen? Dat kan niet?quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
Wij moesten vroeger altijd binnen zijn voordat de lantaarns aan sprongen
De straatverlichtingquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:26 schreef Sammers het volgende:
[..]
Voordat de lantaarns aan gingen? Dat kan niet?
Dat bedoel ik niet. Als je VOOR ze aan gingen thuis moest zijn, dat kun je toch van te voren niet weten? Of gaan die om een bepaalde tijd aan?quote:
Ik zou wel wat beters verzinnen danquote:
Zoals?quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou wel wat beters verzinnen dan
Dat moet ik nog verzinnenquote:
Bij schemering gaan ze aanquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:28 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Als je VOOR ze aan gingen thuis moest zijn, dat kun je toch van te voren niet weten? Of gaan die om een bepaalde tijd aan?
Wel handig als je nog geen klok kan kijkenquote:
Je moest eens weten wat er vroeger allemaal niet wasquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel handig als je nog geen klok kan kijken
Vertelquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er vroeger allemaal niet was
Trustenquote:
Gewoon. Een beetje liefde is niet verkeerd.quote:
Ow ik zou het niet wetenquote:Op zondag 16 september 2012 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon. Een beetje liefde is niet verkeerd.
Jawel. Ben net terug, lekker wijntjes gedaan bij een vriendin. Nu zo slapen want morgen vroeg op.quote:Op zondag 16 september 2012 00:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik zou het niet weten
Lijkt me wel in ieder geval
Je ging niks doen vanavond?
Ah oke leukquote:Op zondag 16 september 2012 00:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Ben net terug, lekker wijntjes gedaan bij een vriendin. Nu zo slapen want morgen vroeg op.
Jij.
Teveel voor dit topic.quote:Op zondag 16 september 2012 10:49 schreef Watertornado het volgende:
That's a whole lotta fuck goin' on.
To fucking make up for my fucking yelling; a fucking picture of two fucking cute little fucking kittens:quote:Op zondag 16 september 2012 10:59 schreef Watertornado het volgende:
Ik werd wakker van je geschreeuw.
H twi. Ik heb niet gehosseld gisteravond.quote:
Geef de vrouwen maar weer de schuldquote:Op zondag 16 september 2012 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
H twi. Ik heb niet gehosseld gisteravond.
In 3 kroegen geweest, geen van allen kende leuke meiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |