Hij is 23. Beetje te oud voor Van Gaals visie.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van Gaal moet nu wel Büttner selecteren en in de basis zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:31 schreef TwenteFC het volgende:
Cheeriooooooo in Enschede zingen we zoo
quote:Here we go, here we go,
in Enschede zingen we zo
Ajax moet dood en AZ moet kapot
en PSV rollen we zo wel even op!
Here we gooo, here we gooo!
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:32 schreef Smoofie het volgende:
BMI = Bodymass Index?wil je een paar tikken hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de nieuwelingen bij oranje vind ik dat hij al het meest ontwikkeld is als speler.quote:
Wat wil jij gaan doenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
wil je een paar tikken hebben
quote:
I see what you did therequote:Op zaterdag 15 september 2012 21:33 schreef mrstylo het volgende:
Echt dom dat je altijd naar andere kant moet lopen wanneer je naar kleedkamers wilt gaan.
Je schouder uit de kom halen ofzo.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat wil jij gaan doen.
[..]__________!
inderdaad, gewoon van die roldingen zoals bij schiphol naast het veld.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:33 schreef mrstylo het volgende:
Echt dom dat je altijd naar andere kant moet lopen wanneer je naar kleedkamers wilt gaan.
Je kunt er wel om lachen, maar met siggy hadden we vandaag 6-0 gewonnen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je schouder uit de kom halen ofzo.
Nee man.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt er wel om lachen, maar met siggy hadden we vandaag 6-0 gewonnen.
Marco wilde meedoenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:35 schreef Celeritas het volgende:
11 minuten extra bij ADO? Wat is daar gebeurd??
Van Basten had wat meer tijd nodig om zijn selectie in vorm te krijgen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:35 schreef Celeritas het volgende:
Zei ik net, Supusepa totaal in de kreukels op 't veld.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:35 schreef Celeritas het volgende:
Beetje zoals pellequote:Op zaterdag 15 september 2012 21:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat heeft die castaignos een vieze baard, alsof hij schaamhaar op zijn gezicht heeft geplakt
In kreukels?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zei ik net, Supusepa totaal in de kreukels op 't veld.
Als je nadenkt over hoe de gemiddelde vrouwelijke voetbalsupporter eruit ziet, weet ik niet of het een voor- of een nadeel isquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het voordeel van secondlove.nl is dat je er alleen abonnee's van Eredivisie Live aantreft.
Ik weet nog steeds niet hoe Jojoortje eruit zietquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je nadenkt over hoe de gemiddelde vrouwelijke voetbalsupporter eruit ziet, weet ik niet of het een voor- of een nadeel is
Ik welquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe Jojoortje eruit ziet
Iedereen weet dat.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
kakkerlakactie, wat een prachtig woordquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hahaha , zo'n kakkerlakactie dit. Indië zeggen
.
Wedstrijd is nog niet afgelopenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:49 schreef TLC het volgende:
Ploegen die thuis niet kunnen winnen van FC Zwolle
Wedstrijd is nog niet voorbij hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:49 schreef TLC het volgende:
Ploegen die thuis niet kunnen winnen van FC Zwolle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |