In kreukels?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zei ik net, Supusepa totaal in de kreukels op 't veld.
Als je nadenkt over hoe de gemiddelde vrouwelijke voetbalsupporter eruit ziet, weet ik niet of het een voor- of een nadeel isquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het voordeel van secondlove.nl is dat je er alleen abonnee's van Eredivisie Live aantreft.
Ik weet nog steeds niet hoe Jojoortje eruit zietquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je nadenkt over hoe de gemiddelde vrouwelijke voetbalsupporter eruit ziet, weet ik niet of het een voor- of een nadeel is
Ik welquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe Jojoortje eruit ziet
Iedereen weet dat.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
kakkerlakactie, wat een prachtig woordquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hahaha , zo'n kakkerlakactie dit. Indië zeggen
.
Wedstrijd is nog niet afgelopenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:49 schreef TLC het volgende:
Ploegen die thuis niet kunnen winnen van FC Zwolle
Wedstrijd is nog niet voorbij hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:49 schreef TLC het volgende:
Ploegen die thuis niet kunnen winnen van FC Zwolle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |