Jij wil beweren dat dat bij Ajax anders is? Of PSV, Twente, AZ?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, alleen die van 90% van de Feyenoorders.
Hij is niet zoals jijquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
Pelle moet niet zo snel de bal afgeven
Nee, ik maakte slechts een grapje, waar je weer op hapt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat dat bij Ajax anders is? Of PSV, Twente, AZ?
Ga je net als je neef nu allemaal ado tattoo's nemen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ado was wel goed vandaag, zelfs met 10 man speelde ze het nog goed uit. In Feyenoord heb ik geen trek meer, met Ajax wel genoeg saai voetbal gezien.
hoe kom jij in ajax?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ado was wel goed vandaag, zelfs met 10 man speelde ze het nog goed uit. In Feyenoord heb ik geen trek meer, met Ajax wel genoeg saai voetbal gezien.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik maakte slechts een grapje, waar je weer op hapt.
Tadic een assist, Eriksen een assist. Het is wachten op Mertens en Bony.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe staat het met je voetbalmanager GGMM? Ik ben teleurgesteld.
Die kleuters zijn de hele tijd al irritantquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:58 schreef GGMM het volgende:
Laat die kleuter die Clasie roept z'n muil dichthouden.
Hoezo? Vond jij Ajax wel een leuke wedstrijd spelen dan? Ik geef ze groot gelijk rust te nemen met aankomende dinsdag nog voor de boeg maar leuk wilde ik het niet noemen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga je net als je neef nu allemaal ado tattoo's nemen?
Ik ben het vergeten aan te passen en heb dus besloten er mee te kappen. Tering manager spelletjes, niks voor mij.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe staat het met je voetbalmanager GGMM? Ik ben teleurgesteld.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal ik er mee ophouden vandaag.
Wat heeft dit met mijn vraag te makenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo? Vond jij Ajax wel een leuke wedstrijd spelen dan? Ik geef ze groot gelijk rust te nemen met aankomende dinsdag nog voor de boeg maar leuk wilde ik het niet noemen.
23.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat heeft dit met mijn vraag te maken
Misschien is het Ajacied422 wel, zit hij 'per ongeluk' in het verkeerde stadion.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die kleuters zijn de hele tijd al irritant
Ik verdenk Callie er van dat hij het is
Ja dat kan... Alleen niets om er in te gooien, dus zou dat zonde van de stroom zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan altijd de frituur nog aanzetten.
Dit was het beste antwoord wat ik kon geven op een nutteloze en offtopic vraag, jammer dat je dit schitterende livetopic zo moet vervuilenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat heeft dit met mijn vraag te maken
Per ongeluk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Misschien is het Ajacied422 wel, zit hij 'per ongeluk' in het verkeerde stadion.
Ah, dat is balen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja dat kan... Alleen niets om er in te gooien, dus zou dat zonde van de stroom zijn
mijn unibet scoreboard heeft het ook over een eigen goal van joostquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:01 schreef TwenteFC het volgende:
VI zegt Eigendoel, maar Eredivisie Live zegt goal van Pelle... wat is het nou?
live score zegt ook e.d.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:01 schreef TwenteFC het volgende:
Zit Tonny ook bij de selectie?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:01 schreef Celeritas het volgende:
Pelle er uit, Pietje ananas erin!
Pelle schoot tegen de voet van Broerse op, bal rolde het doel inquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:01 schreef TwenteFC het volgende:
Geen idee. Lijkt me wel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zit Tonny ook bij de selectie?
quote:
Meul moet gewoon die bal klemmen, ik zie vele lullen: kutpas van van der rijtquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
GodverdommeWillem II vond degraderen door falende keepers zo leuk dat ze erkende faler Meul maar hebben aangetrokken. Nou ze worden niet teleurgesteld.
Het was ook een kutpass, maar een kundige keeper pakt die bal gewoon vastquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meul moet gewoon die bal klemmen, ik zie vele lullen: kutpas van van der rijt
Jammer dat je niet begrijpt waar dit over gaatquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was ook een kutpass, maar een kundige keeper pakt die bal gewoon vast
Ik begrijp hem wel, voor je het weet kneus je je ringvinger.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is een grapje voor ingewijden door 422 en het schijnt grappig te zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begrijp hem wel, voor je het weet kneus je je ringvinger.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zonder echte spits zijn alle wedstrijden moeilijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:13 schreef TwenteFC het volgende:
Heeft Feyenoord eigenlijk al moeilijke tegenstanders gehad?
Kiev en Praagquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:13 schreef TwenteFC het volgende:
+ vitessequote:
PEC Zwollequote:Op zaterdag 15 september 2012 22:13 schreef TwenteFC het volgende:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ditquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:17 schreef Celeritas het volgende:
Strafschopje en eigen doelpunt, meer heb je niet nodig zonder echte spits.
Iets moet hem over dat dooie punt heen helpenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |