Dit was het beste antwoord wat ik kon geven op een nutteloze en offtopic vraag, jammer dat je dit schitterende livetopic zo moet vervuilenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat heeft dit met mijn vraag te maken
Per ongeluk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Misschien is het Ajacied422 wel, zit hij 'per ongeluk' in het verkeerde stadion.
Ah, dat is balen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja dat kan... Alleen niets om er in te gooien, dus zou dat zonde van de stroom zijn
mijn unibet scoreboard heeft het ook over een eigen goal van joostquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:01 schreef TwenteFC het volgende:
VI zegt Eigendoel, maar Eredivisie Live zegt goal van Pelle... wat is het nou?
live score zegt ook e.d.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:01 schreef TwenteFC het volgende:
Zit Tonny ook bij de selectie?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:01 schreef Celeritas het volgende:
Pelle er uit, Pietje ananas erin!
Pelle schoot tegen de voet van Broerse op, bal rolde het doel inquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:01 schreef TwenteFC het volgende:
Geen idee. Lijkt me wel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zit Tonny ook bij de selectie?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |