weet ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoor je die niet al lang een breed te hebben? Tevens moet je baas die vergoeden bij aanschaf
http://www.antwoordvoorbe(...)-auLICFQMNfAodFl8Aqgquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
Wat voor schijven? en moet je met die pas ergens inloggen Jofu?
Ik snap het systeem niet
tacoschijven ?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Tachograafschijven.
Ik houd van mijn urenboekje.
heulegaar niequote:
Voor de urenregistratie, nieuwerwetse manier is met een digitale pas.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tacoschijven ?
[..]
heulegaar nie
Ja uh, leren is goedquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
teringjantje mag ik weer gaan lezen... mis ik de helft hier weer
Want ik was koffiezetten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had geen zin om een topic te openen en had JJH gedmd, maar die reageerde niet
Bummer.. Al die dronken kipjes in je taxi met hun lekkende poezen enzo..quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Afgepen nacht was ik wat eerder.
Maar meestal tot tegen de klok van zes op zaterdagnacht.
hmm okequote:Op zaterdag 15 september 2012 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja uh, leren is goed
Dan snap je waarom ik soms zo moeilijk doe over werktijden enzo
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tachograaf_(wegvervoer)#Digitale_tachograaf
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bummer.. Al die dronken kipjes in je taxi met hun lekkende poezen enzo..
Ah, dat verklaard een hoop.quote:
Zie hierbovenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zit aan de Melk![]()
Eerst nog werken enzulks..
* LovelyLady bergt koekjes goed opquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga weinig van de horeca vanavond meekrijgen. Rondje schiphol vannacht.
Way to close, huh?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady bergt koekjes goed op
Aii, dat lijkt me saai.. Ik was er vanmiddag.. Nouja, bijna.. Ik mocht omkeren bij Hoofddorpquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga weinig van de horeca vanavond meekrijgen. Rondje schiphol vannacht.
Zoiets had ik gister, ik mocht draaien bij Diemen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aii, dat lijkt me saai.. Ik was er vanmiddag.. Nouja, bijna.. Ik mocht omkeren bij Hoofddorp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |