Ik neig ook naar de iPad 3. Ik zou qua scherm niet meer met de pixeldichtheid van de iPad 2 willen werken denk ik.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:47 schreef Jagärtrut het volgende:
iPad, steer! Ik gebruik hem eigenlijk de hele dag door, ook op het werk, in een poging niets meer te printen..
Dat vind ik altijd rare Android-argumenten (ik gebruik een Nexus S en en iPhone 3GS).quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:56 schreef z80 het volgende:
[..]
het nadeel van een ipad vind persoonlijk dat ik voor alles moet betalen en als ik afwijkende software wil gebruiken ik het ding moet jailbreaken. niet dat android zalig makend is maar op het gebied van software heeft dit toch mijn voorkeur. W8 heb ik nog niet getest. dit gaat binnenkort gebeuren.
Ik mis weer de nodige pulp, merk ik.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Hee mn werkgeefster op tvWas trouwens een beste sprong van Joling in het bad
. Overigens jammer dat Jody Bernal er niet bij is vandaag vanwege kapotte trommelvliezen. Hij zou duospringen met Yuri van Gelder
/sterrenspringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ghee
Volgende keer pan met grotere diameter gebruiken, pitje gaat niet kleiner en het spul op de bodem was iets te verbrandRuikt/smaakt echter prima.
[ Bericht 2% gewijzigd door Stereotomy op 15-09-2012 20:52:50 ]Confidence through competence
Om te bakken en te braden. Kan je beter verhitten en spat niet omdat het water en de eiwitten eruit gezeefd zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:49 schreef FutureFairytale het volgende:
En waarmee/in gebruik je dat?
rooten is niet nodig om software buiten google om te installeren. en de hoeveelheid titels software zegt niet zo heel veel. is zit meer in de techniek hoek met scanners en ssh/telnet mogelijkheden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik neig ook naar de iPad 3. Ik zou qua scherm niet meer met de pixeldichtheid van de iPad 2 willen werken denk ik.
[..]
Dat vind ik altijd rare Android-argumenten (ik gebruik een Nexus S en en iPhone 3GS).Voor zowel iPad als Android-tablets zijn er gratis en niet gratis titels beschikbaar.
Sterker, als je puur naar softwaretitels kijkt, dan ligt de iPad mijlenver voor op Android, vanwege de fragmentatie van alle Android-versies en -tablets.
Als je een Android-tablet 'afwijkend' wil gebruiken, moet je hem rooten (en jailbreaken is fluitje van een cent, heb mijn iPhone vanaf dag 1 gejailbreakt).
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mis weer de nodige pulp, merk ik.
Hoewel als ik die namen zie.... toch niet echt, geloof ik.
Is er al een variant voor die B- en C-sterren bedacht waarbij ze zonder water in een bad vanaf een 10-meterplank moeten duiken? Ruimt lekker op.
Wauwie, zit je in de overgang of zo?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
RIP mailadres
Voelt goed
Tevens ingeschreven voor 2 mooie appartementen, binnenkort eens even een kiekje nemen.
Midlife Crisisquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wauwie, zit je in de overgang of zo?
Are you talking to me?quote:
En kent z'n klassiekers.quote:
las eerst dat je je had ingeschreven voor twee mooie damesquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
RIP mailadres
Voelt goed
Tevens ingeschreven voor 2 mooie appartementen, binnenkort eens even een kiekje nemen.
Ben meer van het Trivianten.quote:
Een vrouw is net als een appartement... eeh vul maar inquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
las eerst dat je je had ingeschreven voor twee mooie dames
Je kunt ze verbouwen of uitwonen?quote:Op zondag 16 september 2012 00:34 schreef Bluezz het volgende:
Een vrouw is net als een appartement... eeh vul maar in
Je stopt er maar geld in, maar je krijgt het nooit meer terug.quote:Op zondag 16 september 2012 00:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een vrouw is net als een appartement... eeh vul maar in
Vroeger leverde dat nog geld op heur!quote:Op zondag 16 september 2012 00:44 schreef floris_b het volgende:
Je stopt er maar geld in, maar je krijgt het nooit meer terug.
ANWB routeplanner denkt dat jullie er met 54 minuten zijn.quote:Op zondag 16 september 2012 07:25 schreef Isabeau het volgende:
Vroeger leverde dat nog geld op heur!
GoedemorgenManlief denkt er 2 uur over te doen om 78 km te rijden.
Ja da's je neefje hehquote:Op zondag 16 september 2012 08:00 schreef Isabeau het volgende:
Net even neefje gebeld dat we hun om 8:30 komen halen ipv 8:00.
Hij: "ok, is goed...ik heb een level 61 en weet niet waar ik nu heen moet"
Ik: "Naar Outland"
Ross: "omg, you're 10 seconds on the phone and it's about wow already"
quote:Op zondag 16 september 2012 08:00 schreef Isabeau het volgende:
Net even neefje gebeld dat we hun om 8:30 komen halen ipv 8:00.
Hij: "ok, is goed...ik heb een level 61 en weet niet waar ik nu heen moet"
Ik: "Naar Outland"
Ross: "omg, you're 10 seconds on the phone and it's about wow already"
Gummipuppen?quote:
Boter, knoflook, peterselie en kaas erover en dan gratineren onder de gril. Lekker op brood met wat bieslook erbij.quote:Op zondag 16 september 2012 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb wat mosselen over van gister. Iemand goeie ideeen voor restverwerking?
Paar tomaatjes kleinsnijden, kort koken met wat knoflook en kruiden, mosselen erbij.quote:Op zondag 16 september 2012 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb wat mosselen over van gister. Iemand goeie ideeen voor restverwerking?
Komt nog wel mssquote:
Nu ook gewoon op Ned1.quote:Op zondag 16 september 2012 13:07 schreef borisz het volgende:
Maar eens de honkbalfinale kijken live op ES2.
Het kanaal staat bij ziggo gewoon open terwijl ik geen extra pakket heb
geen zin gehad om heen te gaan?quote:
Leukquote:Op zondag 16 september 2012 13:07 schreef borisz het volgende:
Maar eens de honkbalfinale kijken live op ES2.
Het kanaal staat bij ziggo gewoon open terwijl ik geen extra pakket heb
Dat kan, maar de bijna zweepslag in mijn kuit speelde niet meer opquote:
Neuh, vind het Neptunusstadion nooit zo gezellig als hier om de hoek het Kinheimstadion.quote:
Erg lekker was ditquote:Op zondag 16 september 2012 12:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Boter, knoflook, peterselie en kaas erover en dan gratineren onder de gril. Lekker op brood met wat bieslook erbij.
Mooi zoquote:
Was erg lekker kip i.p.v. oesters van Nam Keequote:Op zondag 16 september 2012 18:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vandaag de tjaptjoi van Namkee gemaakt (okoko.nl) ipv tofu lekkere gemarineerde kippendijen gebruikt. Leuk makkelijk recept en helemaal gewokt![]()
Maar let wel: hij was toen 'niet zichzelf'. Zichzelf zou dit natuurlijk nooit doen.quote:Op zondag 16 september 2012 18:44 schreef Bluezz het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-fotos-meisjes.html
Eigenlijk zegt ie dat ie niet normaal is...
Lekker! Dat lijkt op een gerechtje wat ik wel eens maak. Lekker, makkelijk, gezond en snelquote:Op zondag 16 september 2012 18:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Ik heb vandaag de tjaptjoi van Namkee gemaakt (okoko.nl) ipv tofu lekkere gemarineerde kippendijen gebruikt. Leuk makkelijk recept en helemaal gewokt![]()
De werken van Satan.quote:Op zondag 16 september 2012 19:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar let wel: hij was toen 'niet zichzelf'. Zichzelf zou dit natuurlijk nooit doen.
Nouja, er moet natuurlijk wel een lijn getrokkenquote:Op zondag 16 september 2012 18:44 schreef Bluezz het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-fotos-meisjes.html
Eigenlijk zegt ie dat ie niet normaal is...
quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Help!
Morgen weer werkie!
Met een nieuwe collega die ingewerkt moet worden én de poli's gaan anders voorbereid worden.
Help!
Sterktequote:Op zondag 16 september 2012 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Help!
Morgen weer werkie!
Met een nieuwe collega die ingewerkt moet worden én de poli's gaan anders voorbereid worden.
Help!
Work-a-holicquote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SterkteIk heb weer te lang zitten spelen met rapportjes bouwen en zo. Ga maar eens stoppen
maar het ziet er al wel heel tof uit visueel gezienEn de data komt ook snel het rapport in
![]()
Dealquote:Op zondag 16 september 2012 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Oe
Je wil het niet geloven maar wij gaan nu eindelijk digitaal met onze poliWel met kleine stapjes, maar dan heb je ook wat
Nu nog doordrukken dat het lab ook digitaal kan gaan.. en er een koppeling komt tussen 2 systemen
Genoeg te doen. Ik bel wel als ik de conversie van cardioportal ga starten goed?
Soms een tikkiequote:
En daar betaal je 8 euro per foto voor hehquote:Op maandag 17 september 2012 11:33 schreef TAV74 het volgende:
Leuke foto's, maar idd wel webcam kwaliteit zeg.
Die onderste was 2 euroquote:Op maandag 17 september 2012 11:34 schreef Leintjeuh het volgende:
En daar betaal je 8 euro per foto voor heh
quote:Op maandag 17 september 2012 11:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die onderste was 2 euro
Mijn neefje zit overigens achter me op de bovenste foto. Hij bleef volhouden dat hij het echt leuk vondHij keek zo op al die achtbaan foto's
En eigenlijk had ik de foto van de log-blah waterbaan moeten kopen, maar ik keek zo bizar. (zeg maar: ik keek volkomen verrast + verontwaardigd op hetzelfde moment omdat Ross die al het water hoorde op te vangen ineen dook in de boomstam en ik de volle lading kreeg).
quote:Op maandag 17 september 2012 11:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm wat betaal je in pretparken toch veel geld voor een foto van kutkwaliteit
Met Isa:
[ afbeelding ]
Met Ross:
[ afbeelding ]
Tof! Waar in Haarlem heb je gegeten?quote:Op maandag 17 september 2012 11:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren dag Amsterdam (Davis Cup) en Haarlem (winkels, terrasjes, restaurant) was wel heel leuk trouwens
Bij Popocatepetl (Mexicaan).quote:Op maandag 17 september 2012 12:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Tof! Waar in Haarlem heb je gegeten?
Ah, op de hoek bij de Grote Markt.quote:Op maandag 17 september 2012 13:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij Popocatepetl (Mexicaan).
Yes! Was om half 6 al best druk.quote:Op maandag 17 september 2012 13:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, op de hoek bij de Grote Markt.
Wie is die man onder de 'S' van Speed, achter de oranje plaat? 2e foto. Gluurbuur?quote:Op maandag 17 september 2012 11:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Met Isa:
[ afbeelding ]
Met Ross:
[ afbeelding ]
Geen idee.quote:Op maandag 17 september 2012 14:25 schreef Redcoon het volgende:
Wie is die man onder de 'S' van Speed, achter de oranje plaat? 2e foto. Gluurbuur?
Fijn begin van je weekendquote:Op maandag 17 september 2012 13:58 schreef TAV74 het volgende:
Zo, donderdag naar Groningen om een dag doorgezaagd te worden. Voor het weekend ben ik dus van het het stressvolle deel af
Gaat goedkomen!quote:Op maandag 17 september 2012 13:58 schreef TAV74 het volgende:
Zo, donderdag naar Groningen om een dag doorgezaagd te worden. Voor het weekend ben ik dus van het het stressvolle deel af
Als ik mezelf maar gewoon goed kan presenteren daar ben ik tevreden, uitkomst zien we dan wel weer. Heb besloten dat dit hoe dan ook een mooi moment is om eens stil te staan bij wat ik nou eigenlijk later wil wordenquote:
Ga vrijdag daarom maar als "misschien" vrij in mijn agenda zetten, heb er nog niets staan gelukkig.quote:
haha tofquote:Op maandag 17 september 2012 11:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Met Isa:
[ afbeelding ]
Met Ross:
[ afbeelding ]
Lekker computerenquote:Op maandag 17 september 2012 18:37 schreef Bluezz het volgende:
Heavy dagje als automatiseerder achter de rug
Dacht je dat het ( van zelluf) overgaat...?quote:Op maandag 17 september 2012 19:13 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag 1 liter gewone melk opgedronken om te kijken of de lactose intolerantie er nog is.
Nou, die is er nog.
/gaskamer
....want je lijf was spontaan heel veel lactase gaan produceren in de afwezigheid van lactose-aanbod...quote:Op maandag 17 september 2012 19:13 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag 1 liter gewone melk opgedronken om te kijken of de lactose intolerantie er nog is.
Nou, die is er nog.
/gaskamer
quote:Op maandag 17 september 2012 18:37 schreef Bluezz het volgende:
Heavy dagje als automatiseerder achter de rug
Mooi.quote:Op maandag 17 september 2012 19:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Hier ook. Directie was wel te spreken over de eerste concept-management-dashboard
Dat dusquote:Op maandag 17 september 2012 19:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mooi.
Gerechtigheid voor al je inzet buiten werktijd
Yupquote:Op maandag 17 september 2012 19:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mooi.
Gerechtigheid voor al je inzet buiten werktijd
quote:Op maandag 17 september 2012 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupEn het was leuk om te zien dat er ook echt naar gekeken wordt. Nog geen tien minuten later stond-ie naast me omdat-ie iets vreemds had gezien
Nieuwsgierige baas vooralquote:
+1!quote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef Bluezz het volgende:
Dat blijf ik met al dat aanbod werk van alle kanten toch wel lastig vinden, prio's verschuiven.
Chaoot zijn is soms best handig, ik heb daar eigenlijk totaal geen moeite mee. Mijn eigen werk strak plannen is daarentegen weer een stuk problematischerquote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef Bluezz het volgende:
Dat blijf ik met al dat aanbod werk van alle kanten toch wel lastig vinden, prio's verschuiven.
bijzonder dat zo te zien..quote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.buzzfeed.com/t(...)n-pictures-only-28m7
Pfff, heftig als dit gebeurt
Tafeltennistafel had ik al bekeken. Past niet in onze auto.quote:Op maandag 17 september 2012 21:36 schreef LieLie het volgende:
Zo, raam verkocht via MP. Iemand nog een deur? Tafeltennistafel?
We zitten nu natuurlijk weer (eens) in een overgangsfase waarbij veel dingen nieuw zijn die op ons afkomen en nooit eerder zijn gedaan door niemand. En als er dan het 'gewone' werk ook nog is waar prio 1 over is afgeroepen en er hotemetoten en telefoonmaffiosie steeds maar verhit in en uitlopen (weer bang voor een slecht stuk over de bereikbaarheid v/h ziekenhuisquote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef TAV74 het volgende:
Chaoot zijn is soms best handig, ik heb daar eigenlijk totaal geen moeite mee. Mijn eigen werk strak plannen is daarentegen weer een stuk problematischer
Goede instelling !quote:Op maandag 17 september 2012 22:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar mijn houding : me niet gek laten maken en dat overbrengen op de anderen werkte vandaag super
Nee, het is niet echt een reisformaatje ;-)quote:Op maandag 17 september 2012 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Tafeltennistafel had ik al bekeken. Past niet in onze auto.
Geleerdquote:
En op het dak dan?quote:Op maandag 17 september 2012 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Tafeltennistafel had ik al bekeken. Past niet in onze auto.
Wat een feestquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:12 schreef borisz het volgende:
Zal Henk Kamp zo ook de troonrede gaan voorlezen?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:46 schreef PdeHoog het volgende:
Wat een feest weer![]()
http://www.nu.nl/economie(...)et-honderd-euro.html
Iddquote:
Nja ik vraag me soms echt af waar ik me nog voor verzeker.. Alles wat ik heb wordt niet vergoed of valt binnen eigen risico.. Afgezien dan van de huisartsbezoekjes voor zo lang als dat nog duurt..quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IddEn gewoon weer een tientje per maand duurder.
Ja. En de verzekeraars moeten de verpleging gaan opleidenquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:56 schreef borisz het volgende:
Revalidatie ouderenzorg gaat van AWBZ naar basispakket.
quote:Ook komen de opleidingskosten van verpleegkundigen vanaf volgend jaar voor rekening van de zorgverzekeraars.
Als de huisarts ook onde rhet eigen risico gaat vallen krijgen we een heleboel zorgmijdersquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja ik vraag me soms echt af waar ik me nog voor verzeker.. Alles wat ik heb wordt niet vergoed of valt binnen eigen risico.. Afgezien dan van de huisartsbezoekjes voor zo lang als dat nog duurt..Ben al lang blij dat ik geen chronische ziekte heb of zo, dat is bijna niet meer te betalen zo
(nog afgezien van hoe kut het is om ziek te zijn dus
)
Gaan ze straks ook de artsen etc opleiden?quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. En de verzekeraars moeten de verpleging gaan opleiden
Ach joh, dan betalen we dat toch gewoon óók met z'n allen.. Onuitputtelijke bron die bevolking.. Bankencrisis, vergrijzing, te dure zorgkosten.. Kunnen we makkelijk dat er ook nog wel bij handelenquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als de huisarts ook onde rhet eigen risico gaat vallen krijgen we een heleboel zorgmijders
Dat gaat heel duur worden op de lange termijn
En ik dacht dat we 1000 euro gingen krijgen van Rutte!quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ach joh, dan betalen we dat toch gewoon óók met z'n allen.. Onuitputtelijke bron die bevolking.. Bankencrisis, vergrijzing, te dure zorgkosten.. Kunnen we makkelijk dat er ook nog wel bij handelen![]()
Dat is dan mooi wegstrepenquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik dacht dat we 1000 euro gingen krijgen van Rutte!
Als je nu toch ook nog twee kinderen zou hebben werd het zelfs met ons toch vrij goede inkomen best krap.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is dan mooi wegstrepen![]()
![]()
Zo, genoeg gezeurd. Ik ben maar gewoon blij dat wij die extra kosten goed kunnen dragen geloof ik.. Maar het is wel zorgelijk.
Nóg een reden om daar niet aan te willen beginnenquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je nu toch ook nog twee kinderen zou hebben werd het zelfs met ons toch vrij goede inkomen best krap.
Nouja dat is wel mooi, dan hoef je als (aanstaand) verpleegkundige vast geen collegegeld meer te betalen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. En de verzekeraars moeten de verpleging gaan opleiden
Maar er wordt je dan vast geleerd alleen met bepaalde producten te werken waar de verzekeraar toevallig een deal mee heeft (stel ik me dan zo voor..)quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nouja dat is wel mooi, dan hoef je als (aanstaand) verpleegkundige vast geen collegegeld meer te betalen.
Zou me niets verbazenquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar er wordt je dan vast geleerd alleen met bepaalde producten te werken waar de verzekeraar toevallig een deal mee heeft (stel ik me dan zo voor..)
Uiteindelijk gaat iemand dat collegegeld wel betalen, en dan heb ik liever dat het uit een publieke kas komt (met maatschappelijk belang als oogmerk) en niet van een verzekeraar met winstoogmerk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nouja dat is wel mooi, dan hoef je als (aanstaand) verpleegkundige vast geen collegegeld meer te betalen.
Wat wordt hiermee bedoeld???quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:56 schreef borisz het volgende:
Revalidatie ouderenzorg gaat van AWBZ naar basispakket.
Ik weet niet hoe het nu is in de opleiding verpleegkunde, maar in de tijd dat ik nog studeerden, werden alle materialen gerecycled. Oefenen met het inbrengen van een blaascatheter? Je kreeg er één, die god weet hoe oud was. Gewoon na gebruik opnieuw verpakt met een seal-apparaat. In plaats van een spuitje gel voor bij het oefenen, kreeg je een spuitje met water e.d.. Verbandmiddelen, alleen de grote lijnen leer je in de opleiding. Of je pleister A of verbandje B gebruikt, hangt sowieso af van de instelling waar je werkt. Apparaten als til-liften zijn niet behandeld in mijn opleiding.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar er wordt je dan vast geleerd alleen met bepaalde producten te werken waar de verzekeraar toevallig een deal mee heeft (stel ik me dan zo voor..)
Dat de kosten voor de revalidatie van de ouderenzorg niet meer via de AWBZ betaald gaan worden maar via de zorgverzekeraars via het basispakketquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat wordt hiermee bedoeld???
Opleiden van vpk? Huh ...
En die 100 ER was al zachtjes ingemasseerd.
Rot nieuws voor mensen die het minder hebben.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als de huisarts ook onde rhet eigen risico gaat vallen krijgen we een heleboel zorgmijders
Dat gaat heel duur worden op de lange termijn
Nopequote:Op dinsdag 18 september 2012 10:47 schreef Isabeau het volgende:
Kinderen hebben neem ik aan ook geen eigen risico, toch?
Ja, helaas wel. Maar die mensen heb je ook genoeg die dat voor zichzelf dan niet meer gaan doen. En dan is het niet erg dat je niet naar de huisarts rent omdat je een sneetje in je vinger hebt of een schimmelteentje, maar bij serieus te nemen klachten kan het desastreus uitpakken als je die stelselmatig negeert omdat je anders het eigen risico voor de huisarts moet betalenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:10 schreef freecell het volgende:
NopeGelukkig niet, want het zou mij absoluut niet tegenhouden om met ze naar een dokter te gaan, maarkan me voorstellen dat die mensen er wel zijn
Welkom bij de sterke-schouderclubquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IddEn gewoon weer een tientje per maand duurder. Ik verdien niet onaardig, maar op deze manier hou ik weinig over
en ik heb al het overbodige al de deur uit gedaan
Heeft daar weinig mee te maken, dit geldt voor iedereen..quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Welkom bij de sterke-schouderclub
Ik zou bijna uit gaan rekenen of wij in aanmerking komen voor zorgtoeslag. Maar heb je er geen recht op ben je 2 jaar en 658 brieven en 334 telefoontjes later nog niet van je toeslag af bij de bel. dienstquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat wordt hiermee bedoeld???
Opleiden van vpk? Huh ...
En die 100 ER was al zachtjes ingemasseerd.
Rot nieuws voor mensen die het minder hebben.
Dátquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het nu is in de opleiding verpleegkunde, maar in de tijd dat ik nog studeerden, werden alle materialen gerecycled. Oefenen met het inbrengen van een blaascatheter? Je kreeg er één, die god weet hoe oud was. Gewoon na gebruik opnieuw verpakt met een seal-apparaat. In plaats van een spuitje gel voor bij het oefenen, kreeg je een spuitje met water e.d.. Verbandmiddelen, alleen de grote lijnen leer je in de opleiding. Of je pleister A of verbandje B gebruikt, hangt sowieso af van de instelling waar je werkt. Apparaten als til-liften zijn niet behandeld in mijn opleiding.
Nogmaals, ik weet niet hoe het nu is maar eigenlijk leer je je techische vaardigheden pas in de praktijk en niet op school.
Waarom vind ik dit nou weer zo'n kutopmerkingquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom vind ik dit nou weer zo'n kutopmerkingIk werk me een slag in de rondte, echt heel hard, maar krijg er een schijtloontje voor. Ik kán niet meer fulltime werken vanwege mijn vorige post. Wie weet heb ik mezelf wel kapot gewerkt omdat ik de oma's en opa's van die sterke schouders verzorgd heb. Ik bén een sterke schouder vind ik, maar ik kan de last steeds minder goed dragen volgend jaar.
disclaimer, als je het anders bedoeld, dan heb ik het verkeerd gelezen
Je begrijpt het denk ik verkeerd. Iedereen gaat er inderdaad op achteruit maar ik maakte de opmerking ivm P's klacht dat hij zo weinig overhoud van wat hij verdient. Volgens sommige clubs kan daar nog veel meer af.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom vind ik dit nou weer zo'n kutopmerkingIk werk me een slag in de rondte, echt heel hard, maar krijg er een schijtloontje voor. Ik kán niet meer fulltime werken vanwege mijn vorige post, en krijg niet eens aanvulling van een wao o.i.d. omdat ik dat niet wil.
Wie weet heb ik mezelf wel kapot gewerkt omdat ik de oma's en opa's van die sterke schouders verzorgd heb. Ik bén een sterke schouder vind ik, maar ik kan de last steeds minder goed dragen volgend jaar.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom vind ik dit nou weer zo'n kutopmerkingIk werk me een slag in de rondte, echt heel hard, maar krijg er een schijtloontje voor. Ik kán niet meer fulltime werken vanwege mijn vorige post, en krijg niet eens aanvulling van een wao o.i.d. omdat ik dat niet wil.
Wie weet heb ik mezelf wel kapot gewerkt omdat ik de oma's en opa's van die sterke schouders verzorgd heb. Ik bén een sterke schouder vind ik, maar ik kan de last steeds minder goed dragen volgend jaar.
Als ik zou krijgen wat ik verdien hoorde je mij niet klagenquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je begrijpt het denk ik verkeerd. Iedereen gaat er inderdaad op achteruit maar ik maakte de opmerking ivm P's klacht dat hij zo weinig overhoud van wat hij verdient. Volgens sommige clubs kan daar nog veel meer af.
Even chargeren: ik 3 keer in plaats van 4 keer op vakantie vind ik minder erg dan een bijstandsmoeder of wajonger die te weinig te vreten heeft.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je begrijpt het denk ik verkeerd. Iedereen gaat er inderdaad op achteruit maar ik maakte de opmerking ivm P's klacht dat hij zo weinig overhoud van wat hij verdient. Volgens sommige clubs kan daar nog veel meer af.
Of al het geld dat gemeenten er in hebben gepompt eens terugstortenquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:07 schreef Bluezz het volgende:
Zullen we de voetbalindustrie er maar eens bij gaan betrekken en vragen of ze wat gaten kunnen komen vullen met die inkomens?
Kijk, zijn we het toch ergens over eensquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Of al het geld dat gemeenten er in hebben gepompt eens terugstorten
Ik snap er werkelijk geen biet meer van nee..quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:16 schreef freecell het volgende:
Sowieso, wat willen ze van ouders?
Ouders moeten meer werken, liefst fulltime. Zwangerschapsverlof is maar 10 weken na de bevalling, daarna weer vol aan de slag. (even ter verduidelijking,dan kan je baby net een weekje of 3 lachen en komt nog 2 a 3 keer per nacht voor een voeding)
Ouders worden aangemoedigd minimaal 6 maanden borstvoeding te geven (de WHO raadt minimaal 2 jaar aan) voor gezondere kinderen met betere weerstand en op de lange duur minder chronische aandoeningen.
Daarom zijn werkgevers verplicht een kolfruimte te hebben en heb je 9 maanden kolfrecht.
En intussen maken ze de kinderopvang duurder, de kinderopvangtoeslagen lager en de peuterspeelzalen en KDV's krimpen als een gek. Goh,
Spagaat.
Spagaat
En die niet gebruikte fokpremie kinderbijslag wil ik ook wel hebben.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik eigenlijk wel een compensatie zou willen voor dat zwanger- en ouderschapsverlof wat ik nooit ga opnemen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:19 schreef golfer het volgende:
[..]
En die niet gebruikte fokpremie kinderbijslag wil ik ook wel hebben.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:25 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben een jaar of 2, toen er een paar asielzoekkindjes op de school van onze kinderen kwamen, met een paar ouders een gedeelte van onze kinderbijslag gebruikt om de niet verplichte ouderbijdrage vrijwillig te verhogen zodat die kindjes ook mee konden doen met kamp en andere feestjes.
We hadden echt een leuk potje voor extra dingetjes bij elkaar gespaard toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:27 schreef Bluezz het volgende:
Ja want 2e handskleertjes voor ons prinsje of prinsesje, dat kan echt niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het idéé
![]()
Zo, nu boodschappen doen en de economie een beetje spekken![]()
![]()
Nou, als het goed gaat gaat het goed, dat slapen in eigen kamertje. Maar is het een beebje die luidkeels te kennen geeft dat echt niet tof te vinden hoeft het niet... ik had van allebei de soorten 1quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:29 schreef freecell het volgende:
Die kinderkamer snap ik sowieso al niet
Zo onnatuurlijkLeg vooral je kind meters van je af, paar dichte deuren ertussen....
De babykamer (is sowieso een heel klein kamertje hier) gebruik ik hier om badjes te stallen, de kinderkleren netjes in een kast te kunnen leggen en voorde commode. Past preciesEr kan ook een bedje in nog en dan issie vol... Maar daar is onze slaapkamer te klein voor.
Maar er is niet zoveel kans dat beebje er straks slaapt voor hij een jaar is
Mijn jongste wilde zelf nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou, als het goed gaat gaat het goed, dat slapen in eigen kamertje. Maar is het een beebje die luidkeels te kennen geeft dat echt niet tof te vinden hoeft het niet... ik had van allebei de soorten 1
Grappig he? Je komt er vanzelf achter.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:34 schreef freecell het volgende:
Mijn jongste wilde zelf nietMet 4maanden werd hij wakker van ELK geluid dat wij maakten. Omdraaien, kuchje, nies....huilende baby.
Die hebben we op eigen kamer gelegd en toen ging het veel beter. Maar die heeft nog steeds heel erg zijn eigen ruimte nodig, dus dat is helemaal ok
Ik vraag al 2 jaar om urenuitbreiding, maar het wordt alleen maar minder. Ik wìl wel, maar het is er niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:09 schreef Sunnythesun het volgende:
zo waar!!
Van een andere orde: Kamp riep dat parttimers maar meer moesten gaan werken, maar dankzij die slimme bezuinigingen zijn er veel minder banen in het onderwijs en krijg ik mijn uren never nooit niet uitgebreid als ik dat zou willen.. Ondertussen moeten we met minder personeel een steeds meer eisende groep kinderen opleiden en opvoeden in veel gevallen. Pappa en mamma moeten immers fulltime werken van men. Kamp en hebben daar zelf dus geen tijd meer voor![]()
Sterke schouders my ass!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:47 schreef borisz het volgende:
Thieme
https://mobile.twitter.co(...)698725818368?photo=1
quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:47 schreef borisz het volgende:
Thieme
Bij ons kan je ook niet meer werken... er zijn nog steeds mensen vanuit het sociaal plan die een nieuw plekje moeten krijgen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag al 2 jaar om urenuitbreiding, maar het wordt alleen maar minder. Ik wìl wel, maar het is er niet.
Bij ons heet zoiets de herplaatsingslijst; daar moet je eerst mensen van inzetten en de mensen die al ergens werken kunnen geen urenuitbreiding krijgen omdat eerst de mensen van de herplaatsingslijst (lees: elders overbodig) een plekje moeten krijgen. Er wordt wat afgeschoven met mensen in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:59 schreef Bluezz het volgende:
Bij ons kan je ook niet meer werken... er zijn nog steeds mensen vanuit het sociaal plan die een nieuw plekje moeten krijgen.
Als je meer wil werken kan dat wel, maar dan moet je die uren ergens anders opnemen
Of solliciteren bij een ander ziekenhuis werd tegen een collega gezegd.
1.67mquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:01 schreef Bluezz het volgende:
Mooie oneliner op twitter :
[i]Je succes is niet af te meten aan hoe hoog je gekomen bent
wtfquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:47 schreef borisz het volgende:
Thieme
Oh zo is het bij ons precies! Met als gevolg dat een collega waarschijnlijk haar ouderschapsverlof niet kan opnemen om de week een woensdag omdat er dan een 3e persoon voor de klas moet omdat haar duo die dagen niet mag werken voor haarquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij ons heet zoiets de herplaatsingslijst; daar moet je eerst mensen van inzetten en de mensen die al ergens werken kunnen geen urenuitbreiding krijgen omdat eerst de mensen van de herplaatsingslijst (lees: elders overbodig) een plekje moeten krijgen. Er wordt wat afgeschoven met mensen in het ziekenhuis
Hallo, je hebt het hier over Hollanders. Die klagen ook als er genoeg isquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
Lastig, die bezuinigingen
Als er genoeg taart is, klaagt niemand, maar als de taart wat minder wordt, dan wordt het lastig.
Ik vind die bezuinigingen niet erg. Ik klaagde vanmorgen alleen een beetje over mijn eigen situatiequote:Op dinsdag 18 september 2012 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
Lastig, die bezuinigingen
Als er genoeg taart is, klaagt niemand, maar als de taart wat minder wordt, dan wordt het lastig.
ik denk dat mensen heel goed in staat zijn hun uitgavenpatroon aan te passen, en goed wat achteruit kunnen gaan in inkomen (zoals freecell ook aangeeft), al zal dat maar tot een zeker minimum kunnen. Ik merk dat wij ook redelijk flexibel zijn. Ik verdien zo ongeveer 1500 netto in de maand, en hier moeten we met twee personen van rondkomen op dit moment, en eigenljik gaat dat hartstikke goed. Natuurlijk, het zou fijn zijn om wat meer flexibiliteit te hebben, maar we kunnen ons er wel aan aanpassen...quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind die bezuinigingen niet erg. Ik klaagde vanmorgen alleen een beetje over mijn eigen situatieMaar goed.....er zijn gezinnen (oa mijn zus die de helft krijgt van mijn salaris en ook nog een kind heeft te onderhouden) die het met veel minder moeten doen dan ik dus ik moet eigenlijk gewoon niet klagen
Wetten worden geschreven door ambtenaren, maar dire keer raden wie opdracht geeft en bekrachtigt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
Maar is het dan niet zo dat de politieke beslissing in principe correct is, maar dat de uitvoering en implementatie door de wettenmakers (wie maken de wetten? speciaal opgeleide ambtenaren?) nogal kut is?
Ja en nee. Politiek wil je herkozen worden, dus neem je beslissingen die niet het beste zijn maar het populairste. En een compromis kan net zo uitpakken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
Maar is het dan niet zo dat de politieke beslissing in principe correct is, maar dat de uitvoering en implementatie door de wettenmakers (wie maken de wetten? speciaal opgeleide ambtenaren?) nogal kut is?
Ik heb ook altijd het idee dat politici die beslissingen nemen die ook voor hunzelf het gunstigst zullen uitpakken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:03 schreef Den_Haag het volgende:
Ja en nee. Politiek wil je herkozen worden, dus neem je beslissingen die niet het beste zijn maar het populairste. En een compromis kan net zo uitpakken.
Ik denk dat het ook heel erg van je opvoeding afhangt wat je 'weinig' vindt. De één denkt echt niet te kunnen leven zonder auto, 2 vakanties per jaar, merkkleding en A-merk-boodschappen en de ander is tevree met de fiets, wat groente uit de eigen moestuin, tweedehandskleding en nooit op vakantie.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:50 schreef Stereotomy het volgende:
Er is idd een minimum waarbij het niet meer leuk is. Ik denk dat de eeuwige discussie links/rechts erop neer komt hoe hoog dat minimum dan wel moet zijn.
Aan de ene kant denk ik dat rechtsstemmende veelverdieners weinig inlevingsvermogen hebben in hoe iemand tegen het minimum rond moet komen. Aan de andere kant stellen de met de auto naar de voedselbank rijdende minima dan misschien wel te hoge eisen.
Dus die discussie zal wel zo blijven van hoe en wat.
Zie de aanpassing/versobering van de wachtgeldregeling.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd het idee dat politici die beslissingen nemen die ook voor hunzelf het gunstigst zullen uitpakken.
Dat is knap te noemen hoor, huur, vaste lasten, zorgverzekeringen e.d. eraf en jullie houden maar bar weinig over lijkt me?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik denk dat mensen heel goed in staat zijn hun uitgavenpatroon aan te passen, en goed wat achteruit kunnen gaan in inkomen (zoals freecell ook aangeeft), al zal dat maar tot een zeker minimum kunnen. Ik merk dat wij ook redelijk flexibel zijn. Ik verdien zo ongeveer 1500 netto in de maand, en hier moeten we met twee personen van rondkomen op dit moment, en eigenljik gaat dat hartstikke goed. Natuurlijk, het zou fijn zijn om wat meer flexibiliteit te hebben, maar we kunnen ons er wel aan aanpassen...
Hetzelfde zie je natuurlijk in veel bedrijven, inclusief ziekenhuizen waarbij de plaats waar het management zich bevindt er het meest luxe uitziet. Of anders het verzorgingshuis hier in de buurt waar veel bezuinigingen plaats vonden en personeel op de werkvloer er uitvloog, maar het gehele management er met z'n allen tegelijk een loonschaal op vooruit gingquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:11 schreef Den_Haag het volgende:
Zie de aanpassing/versobering van de wachtgeldregeling.
Zo knap is dat niet. Gaat prima.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:13 schreef Bluezz het volgende:
Dat is knap te noemen hoor, huur, vaste lasten, zorgverzekeringen e.d. eraf en jullie houden maar bar weinig over lijkt me?
Hier niet. Maar ja, lage marges.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hetzelfde zie je natuurlijk in veel bedrijven, inclusief ziekenhuizen waarbij de plaats waar het management zich bevindt er het meest luxe uitziet. Of anders het verzorgingshuis hier in de buurt waar veel bezuinigingen plaats vonden en personeel op de werkvloer er uitvloog, maar het gehele management er met z'n allen tegelijk een loonschaal op vooruit ging
Misschien kan jullie management dan in DH gaan zittenquote:
Daar ga ik ook zeker vanuit. Maar ik ga niet 50 uur in de week werken, 12 weken per jaar op reis voor het werk etc als ik de compensatie daarvoor te laag is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo knap is dat niet. Gaat prima.
zal het voorstellen, maar denk dat de eigenaar het loon te laag vindtquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan jullie management dan in DH gaan zitten
Wij zouden niet rond kunnen komen op basis van mijn salaris.quote:
Ik werk dan ook niet 50 uur in de week, dus ik vind ook niet dat ik te weinig verdien. Als ik net zoveel als jij zou werken zou ik ook gaan klagen over mijn huidige salarisquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:17 schreef Den_Haag het volgende:
Daar ga ik ook zeker vanuit. Maar ik ga niet 50 uur in de week werken, 12 weken per jaar op reis voor het werk etc als ik de compensatie daarvoor te laag is.
ik betaal 500 euro huur in de maand, en maar dertig euro voor verzekeringen, aangezien ik in een socialistisch land woon. Voor de Duutser honderd euro aan verzekeringen. Vanaf januari moet ik m'n studieschuld gaan terugbetalen, dan wordt het lastiger...quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zouden niet rond kunnen komen op basis van mijn salaris.
Dan zouden we moeten verhuizen, huurtoeslag en zorgtoeslag moeten krijgen en geen auto moeten rijden denk ik
Nu was dit huurhuis in de vrije sector dan ook gebaseerd op gezamenlijk inkomen toen g nog werkte..
Moet bij dat woord altijd aan die reclame over de herintreder denkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:20 schreef Bluezz het volgende:
Ah de garnalenpeller is aangeschoven hier
Ik werk wel vijftig uur in de week, maar dat doe ik zelf. En eigenlijknword ik betaald om in mezelf te investeren, dus mag niet klagen vind ik..quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik werk dan ook niet 50 uur in de week, dus ik vind ook niet dat ik te weinig verdien. Als ik net zoveel als jij zou werken zou ik ook gaan klagen over mijn huidige salaris
Ik heb nog nooit veel inkomen gehad, dus daar ga je dan ook naar leven. Maar als je meer gewend bent lijkt het me een stuk moeilijker om met minder rond te moeten komen. Al was het alleen al omdat je een hoge hypotheek of zoals jullie een huurwoning hebt wat was afgestemd op dat hogere inkomen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:18 schreef Bluezz het volgende:
Nu was dit huurhuis in de vrije sector dan ook gebaseerd op gezamenlijk inkomen toen g nog werkte..
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:23 schreef Bluezz het volgende:
Ja ik ook en dan op zijn Urks uitgesproken
Denk dat veel mensen vooral daardoor in de problemen komen nu. Alles net ff te hoog ingezet toen het nog leek te kunnen..quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit veel inkomen gehad, dus daar ga je dan ook naar leven. Maar als je meer gewend bent lijkt het me een stuk moeilijker om met minder rond te moeten komen. Al was het alleen al omdat je een hoge hypotheek of zoals jullie een huurwoning hebt wat was afgestemd op dat hogere inkomen.
Elke paar maanden weer even om de tafel om te kijken of er ergens bezuinigd kan wordenquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog nooit veel inkomen gehad, dus daar ga je dan ook naar leven. Maar als je meer gewend bent lijkt het me een stuk moeilijker om met minder rond te moeten komen. Al was het alleen al omdat je een hoge hypotheek of zoals jullie een huurwoning hebt wat was afgestemd op dat hogere inkomen.
Dan krijg je de rente voor 5 jaar vast die in oktober dit jaar wordt vastgesteld, toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Vanaf januari moet ik m'n studieschuld gaan terugbetalen, dan wordt het lastiger...
Dikke pret, ik denk dat je rond de 1% zit....quote:Het betreft het jaarlijks in december vastgestelde rentepercentage dat gelijk is aan het gemiddeld effectief rendement over de maand oktober van het jaar van de openbare lening, uitgegeven door de Staat der Nederlanden en toegelaten tot de notering aan de officiële markt ter beurze van Amsterdam, met een gemiddelde resterende looptijd van 3 tot 5 jaren.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eens, inkomsten - uitgaven = sparen of geld uit je spaarrekening moeten halenquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen vooral daardoor in de problemen komen nu. Alles net ff te hoog ingezet toen het nog leek te kunnen..
Dat kan inderdaad niet als je inkomsten gelijk of lager zijn dan je uitgaven.quote:
Op het moment helaas niet inderdaad.quote:
Ik gebruik afaspersonal.nl daarvoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:55 schreef freecell het volgende:
Haha, ik krijg helemaal neiging om te gaan rekenen wat onze vaste lasten zijn
Ja, hebben we ook een blauwe maandag gedaan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik gebruik afaspersonal.nl daarvoor.
De eurocenten werden overigens op Madeira gewoon nog als wisselgeld en betaalmiddel in de winkel gebruikt. Daar waar we in Nederland de 1 en 2 eurocent muntjes nergens meer kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:00 schreef Bluezz het volgende:
Ach die goeie ouwe centjes toch altijd
Netjes hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:06 schreef freecell het volgende:
En we hebben geen schulden en staan niet rood
Ontzettend gelukkigquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:17 schreef golfer het volgende:
Geen geld en geen goede gezondheid meer en toch nog gelukkig.
ja, dat valt wel mee. Helaas heb ik 30000 EUR schuld...quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan krijg je de rente voor 5 jaar vast die in oktober dit jaar wordt vastgesteld, toch?
Oh nee, het jaar waarin je bent afgestudeerd...
[..]
Dikke pret, ik denk dat je rond de 1% zit....
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Te hard gereden met de scoot? :p
Hey, nog een kereltje!quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Ontzettend gelukkig
Leuke kerel (ook zonder geld, en niet heel gezond,maar toch)
2 leuke kleine kereltjes
heel klein kereltje op komst
Dak boven mijn hoofd, genoeg te eten, ook genoeg om eten uit te delen, leuke vrienden, prettig sociale leven (we zijn een soort inloophaven hier, haha) hoop voor de toekomst en een diep vertrouwen in het feit dat we ons leven niet in eigen hand is, maar in beter beheer.
Waarom zouden we niet gelukkig zijn!
Oh oh wat klinkt dat allemaal lekker, maar waarom vega gehakt?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:10 schreef AnneX het volgende:
Wat een gereken wordt dat de komende jaren voor ons allemaal.
En gezondheid is ons grootste goed en kapitaal, figuurlijk en letterlijk.
Vanmiddag weer druk met de geriatrische catering.
Een variatie met / op http://www.volkskrant.nl/(...)-feta-en-dille.dhtml
Daarbij komkommersalade.
Sufferd, die ik ben , had ik nog restant deeg kunnen gebruiken voor een tweede
quiche, want er was genoeg vulling: spinaat, vega gehakt + ui + knof, paprika, geitekaas, pijnboompitten, 4 eier, bodem met 6 geroosterde tomaten.
Aan smaakjes geen gebrek.
en huppelt nu naar dobbelstenen...
Ach, *boks* ik kan ook een auto'tje kopen van mijn schuldquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, dat valt wel mee. Helaas heb ik 30000 EUR schuld...
Ik ben 40 en nog niet klaar met afbetalen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, *boks* ik kan ook een auto'tje kopen van mijn schuld
Goed... hapje voor hapje wegwerken.
Verzekeringen en wegenbelasting van de auto wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Van onze vast lasten heb ik trouwens geen idee. Wat rekenen jullie daar dan allemaal toe? Ook kosten aan een auto bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |