Ik neig ook naar de iPad 3. Ik zou qua scherm niet meer met de pixeldichtheid van de iPad 2 willen werken denk ik.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:47 schreef Jagärtrut het volgende:
iPad, steer! Ik gebruik hem eigenlijk de hele dag door, ook op het werk, in een poging niets meer te printen..
Dat vind ik altijd rare Android-argumenten (ik gebruik een Nexus S en en iPhone 3GS).quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:56 schreef z80 het volgende:
[..]
het nadeel van een ipad vind persoonlijk dat ik voor alles moet betalen en als ik afwijkende software wil gebruiken ik het ding moet jailbreaken. niet dat android zalig makend is maar op het gebied van software heeft dit toch mijn voorkeur. W8 heb ik nog niet getest. dit gaat binnenkort gebeuren.
Ik mis weer de nodige pulp, merk ik.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Hee mn werkgeefster op tvWas trouwens een beste sprong van Joling in het bad
. Overigens jammer dat Jody Bernal er niet bij is vandaag vanwege kapotte trommelvliezen. Hij zou duospringen met Yuri van Gelder
/sterrenspringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ghee
Volgende keer pan met grotere diameter gebruiken, pitje gaat niet kleiner en het spul op de bodem was iets te verbrandRuikt/smaakt echter prima.
[ Bericht 2% gewijzigd door Stereotomy op 15-09-2012 20:52:50 ]Confidence through competence
Om te bakken en te braden. Kan je beter verhitten en spat niet omdat het water en de eiwitten eruit gezeefd zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:49 schreef FutureFairytale het volgende:
En waarmee/in gebruik je dat?
rooten is niet nodig om software buiten google om te installeren. en de hoeveelheid titels software zegt niet zo heel veel. is zit meer in de techniek hoek met scanners en ssh/telnet mogelijkheden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik neig ook naar de iPad 3. Ik zou qua scherm niet meer met de pixeldichtheid van de iPad 2 willen werken denk ik.
[..]
Dat vind ik altijd rare Android-argumenten (ik gebruik een Nexus S en en iPhone 3GS).Voor zowel iPad als Android-tablets zijn er gratis en niet gratis titels beschikbaar.
Sterker, als je puur naar softwaretitels kijkt, dan ligt de iPad mijlenver voor op Android, vanwege de fragmentatie van alle Android-versies en -tablets.
Als je een Android-tablet 'afwijkend' wil gebruiken, moet je hem rooten (en jailbreaken is fluitje van een cent, heb mijn iPhone vanaf dag 1 gejailbreakt).
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mis weer de nodige pulp, merk ik.
Hoewel als ik die namen zie.... toch niet echt, geloof ik.
Is er al een variant voor die B- en C-sterren bedacht waarbij ze zonder water in een bad vanaf een 10-meterplank moeten duiken? Ruimt lekker op.
Wauwie, zit je in de overgang of zo?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
RIP mailadres
Voelt goed
Tevens ingeschreven voor 2 mooie appartementen, binnenkort eens even een kiekje nemen.
Midlife Crisisquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wauwie, zit je in de overgang of zo?
Are you talking to me?quote:
En kent z'n klassiekers.quote:
las eerst dat je je had ingeschreven voor twee mooie damesquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
RIP mailadres
Voelt goed
Tevens ingeschreven voor 2 mooie appartementen, binnenkort eens even een kiekje nemen.
Ben meer van het Trivianten.quote:
Een vrouw is net als een appartement... eeh vul maar inquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
las eerst dat je je had ingeschreven voor twee mooie dames
Je kunt ze verbouwen of uitwonen?quote:Op zondag 16 september 2012 00:34 schreef Bluezz het volgende:
Een vrouw is net als een appartement... eeh vul maar in
Je stopt er maar geld in, maar je krijgt het nooit meer terug.quote:Op zondag 16 september 2012 00:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een vrouw is net als een appartement... eeh vul maar in
Vroeger leverde dat nog geld op heur!quote:Op zondag 16 september 2012 00:44 schreef floris_b het volgende:
Je stopt er maar geld in, maar je krijgt het nooit meer terug.
ANWB routeplanner denkt dat jullie er met 54 minuten zijn.quote:Op zondag 16 september 2012 07:25 schreef Isabeau het volgende:
Vroeger leverde dat nog geld op heur!
GoedemorgenManlief denkt er 2 uur over te doen om 78 km te rijden.
Ja da's je neefje hehquote:Op zondag 16 september 2012 08:00 schreef Isabeau het volgende:
Net even neefje gebeld dat we hun om 8:30 komen halen ipv 8:00.
Hij: "ok, is goed...ik heb een level 61 en weet niet waar ik nu heen moet"
Ik: "Naar Outland"
Ross: "omg, you're 10 seconds on the phone and it's about wow already"
quote:Op zondag 16 september 2012 08:00 schreef Isabeau het volgende:
Net even neefje gebeld dat we hun om 8:30 komen halen ipv 8:00.
Hij: "ok, is goed...ik heb een level 61 en weet niet waar ik nu heen moet"
Ik: "Naar Outland"
Ross: "omg, you're 10 seconds on the phone and it's about wow already"
Gummipuppen?quote:
Boter, knoflook, peterselie en kaas erover en dan gratineren onder de gril. Lekker op brood met wat bieslook erbij.quote:Op zondag 16 september 2012 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb wat mosselen over van gister. Iemand goeie ideeen voor restverwerking?
Paar tomaatjes kleinsnijden, kort koken met wat knoflook en kruiden, mosselen erbij.quote:Op zondag 16 september 2012 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb wat mosselen over van gister. Iemand goeie ideeen voor restverwerking?
Komt nog wel mssquote:
Nu ook gewoon op Ned1.quote:Op zondag 16 september 2012 13:07 schreef borisz het volgende:
Maar eens de honkbalfinale kijken live op ES2.
Het kanaal staat bij ziggo gewoon open terwijl ik geen extra pakket heb
geen zin gehad om heen te gaan?quote:
Leukquote:Op zondag 16 september 2012 13:07 schreef borisz het volgende:
Maar eens de honkbalfinale kijken live op ES2.
Het kanaal staat bij ziggo gewoon open terwijl ik geen extra pakket heb
Dat kan, maar de bijna zweepslag in mijn kuit speelde niet meer opquote:
Neuh, vind het Neptunusstadion nooit zo gezellig als hier om de hoek het Kinheimstadion.quote:
Erg lekker was ditquote:Op zondag 16 september 2012 12:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Boter, knoflook, peterselie en kaas erover en dan gratineren onder de gril. Lekker op brood met wat bieslook erbij.
Mooi zoquote:
Was erg lekker kip i.p.v. oesters van Nam Keequote:Op zondag 16 september 2012 18:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vandaag de tjaptjoi van Namkee gemaakt (okoko.nl) ipv tofu lekkere gemarineerde kippendijen gebruikt. Leuk makkelijk recept en helemaal gewokt![]()
Maar let wel: hij was toen 'niet zichzelf'. Zichzelf zou dit natuurlijk nooit doen.quote:Op zondag 16 september 2012 18:44 schreef Bluezz het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-fotos-meisjes.html
Eigenlijk zegt ie dat ie niet normaal is...
Lekker! Dat lijkt op een gerechtje wat ik wel eens maak. Lekker, makkelijk, gezond en snelquote:Op zondag 16 september 2012 18:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Ik heb vandaag de tjaptjoi van Namkee gemaakt (okoko.nl) ipv tofu lekkere gemarineerde kippendijen gebruikt. Leuk makkelijk recept en helemaal gewokt![]()
De werken van Satan.quote:Op zondag 16 september 2012 19:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar let wel: hij was toen 'niet zichzelf'. Zichzelf zou dit natuurlijk nooit doen.
Nouja, er moet natuurlijk wel een lijn getrokkenquote:Op zondag 16 september 2012 18:44 schreef Bluezz het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-fotos-meisjes.html
Eigenlijk zegt ie dat ie niet normaal is...
quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Help!
Morgen weer werkie!
Met een nieuwe collega die ingewerkt moet worden én de poli's gaan anders voorbereid worden.
Help!
Sterktequote:Op zondag 16 september 2012 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Help!
Morgen weer werkie!
Met een nieuwe collega die ingewerkt moet worden én de poli's gaan anders voorbereid worden.
Help!
Work-a-holicquote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SterkteIk heb weer te lang zitten spelen met rapportjes bouwen en zo. Ga maar eens stoppen
maar het ziet er al wel heel tof uit visueel gezienEn de data komt ook snel het rapport in
![]()
Dealquote:Op zondag 16 september 2012 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Oe
Je wil het niet geloven maar wij gaan nu eindelijk digitaal met onze poliWel met kleine stapjes, maar dan heb je ook wat
Nu nog doordrukken dat het lab ook digitaal kan gaan.. en er een koppeling komt tussen 2 systemen
Genoeg te doen. Ik bel wel als ik de conversie van cardioportal ga starten goed?
Soms een tikkiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |