Ik neig ook naar de iPad 3. Ik zou qua scherm niet meer met de pixeldichtheid van de iPad 2 willen werken denk ik.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:47 schreef Jagärtrut het volgende:
iPad, steer! Ik gebruik hem eigenlijk de hele dag door, ook op het werk, in een poging niets meer te printen..
Dat vind ik altijd rare Android-argumenten (ik gebruik een Nexus S en en iPhone 3GS).quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:56 schreef z80 het volgende:
[..]
het nadeel van een ipad vind persoonlijk dat ik voor alles moet betalen en als ik afwijkende software wil gebruiken ik het ding moet jailbreaken. niet dat android zalig makend is maar op het gebied van software heeft dit toch mijn voorkeur. W8 heb ik nog niet getest. dit gaat binnenkort gebeuren.
Ik mis weer de nodige pulp, merk ik.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Hee mn werkgeefster op tvWas trouwens een beste sprong van Joling in het bad
. Overigens jammer dat Jody Bernal er niet bij is vandaag vanwege kapotte trommelvliezen. Hij zou duospringen met Yuri van Gelder
/sterrenspringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ghee
Volgende keer pan met grotere diameter gebruiken, pitje gaat niet kleiner en het spul op de bodem was iets te verbrandRuikt/smaakt echter prima.
[ Bericht 2% gewijzigd door Stereotomy op 15-09-2012 20:52:50 ]Confidence through competence
Om te bakken en te braden. Kan je beter verhitten en spat niet omdat het water en de eiwitten eruit gezeefd zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:49 schreef FutureFairytale het volgende:
En waarmee/in gebruik je dat?
rooten is niet nodig om software buiten google om te installeren. en de hoeveelheid titels software zegt niet zo heel veel. is zit meer in de techniek hoek met scanners en ssh/telnet mogelijkheden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik neig ook naar de iPad 3. Ik zou qua scherm niet meer met de pixeldichtheid van de iPad 2 willen werken denk ik.
[..]
Dat vind ik altijd rare Android-argumenten (ik gebruik een Nexus S en en iPhone 3GS).Voor zowel iPad als Android-tablets zijn er gratis en niet gratis titels beschikbaar.
Sterker, als je puur naar softwaretitels kijkt, dan ligt de iPad mijlenver voor op Android, vanwege de fragmentatie van alle Android-versies en -tablets.
Als je een Android-tablet 'afwijkend' wil gebruiken, moet je hem rooten (en jailbreaken is fluitje van een cent, heb mijn iPhone vanaf dag 1 gejailbreakt).
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mis weer de nodige pulp, merk ik.
Hoewel als ik die namen zie.... toch niet echt, geloof ik.
Is er al een variant voor die B- en C-sterren bedacht waarbij ze zonder water in een bad vanaf een 10-meterplank moeten duiken? Ruimt lekker op.
Wauwie, zit je in de overgang of zo?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
RIP mailadres
Voelt goed
Tevens ingeschreven voor 2 mooie appartementen, binnenkort eens even een kiekje nemen.
Midlife Crisisquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wauwie, zit je in de overgang of zo?
Are you talking to me?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |