Hmm, niet echt. Moet weer eens een echt lekkere halen.quote:
Hoiquote:
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die bank was helemaal graties
Echt, meer dan de helft van al m'n meubulair was gratisquote:
Probeer vanillequote:Op zaterdag 15 september 2012 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, niet echt. Moet weer eens een echt lekkere halen.
Hoezo?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voel ik me meteen weer beter
Ahh, wat fijn toch zo'n slowchat soms
Jaquote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt, meer dan de helft van al m'n meubulair was gratis
Zelfs m'n wasmachine heb ik van de straat
Helemaal niks? Dat kan ik nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jalekker niets aan het doen.
[..]
Goed bezig
Weet je, er is gewoon 1 vrouwengeurtje dat ik echt ZO lekker vind ruiken. Het bestaat al ja-ren lang maar ik weet gewoon nog niet hoe het heet -_-quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, niet echt. Moet weer eens een echt lekkere halen.
Vroeger had ik zelfs m'n computers van de straat, maar tegenwoordig heb ik een lekkere quadcorequote:Op zaterdag 15 september 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jalekker niets aan het doen.
[..]
Goed bezig
Soms heb ik zo'n dag dat ik niets doe.quote:
Chanel No 5?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet je, er is gewoon 1 vrouwengeurtje dat ik echt ZO lekker vind ruiken. Het bestaat al ja-ren lang maar ik weet gewoon nog niet hoe het heet -_-
Je doet altijd wel ietsquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Soms heb ik zo'n dag dat ik niets doe.
Vraag het dan volgende keer.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet je, er is gewoon 1 vrouwengeurtje dat ik echt ZO lekker vind ruiken. Het bestaat al ja-ren lang maar ik weet gewoon nog niet hoe het heet -_-
Zou kunnen, ik kan niet vanaf hier ruiken hoe het ruikt. Maar het ruikt gewoon echt lekker. En ik kan niet eens zo goed ruikenquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vroeger had ik zelfs m'n computers van de straat, maar tegenwoordig heb ik een lekkere quadcore
Alleen m'n tafel heb ik gekocht, en een aantal (echte houten![]()
) kasten
Ik ruik het heel af en toe als een vrouw me voorbij loopt. Maar misschien doe ik dat volgende keer wel, gewoon terughollen en vragenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag het dan volgende keer.
Zeer mooi!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |