30euro ppquote:
Godverdomme ik zie nu al de foto's voor mij op facebook voorbij komen van ditquote:Op maandag 17 september 2012 11:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar dit heb jij niet:
[ afbeelding ]
Ik kan ook niet wachten manquote:Op maandag 17 september 2012 11:37 schreef kurk_droog het volgende:
Tering veel zin in! Pils staat koud,en loop al rond 10 uur in Dortmund.
Wij een uurtje later zelfs pasquote:Op maandag 17 september 2012 11:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten man
En wij gaan rond 10uur pas weg
Paar jaar terug was Bayern-Ajax ten tijde van de oktoberfestquote:Op maandag 17 september 2012 12:34 schreef tammepiet het volgende:
Duitsland is prachtig, kijk dan ook met jaloezie naar de posts vandaag![]()
Ik heb zelf besloten niet te gaan omdat ik, als mijn school / werk meewerkt naar das Oktoberfest ga.
Haha ja, die drie treffers van Makaay. Heb dat jaar betere verjaardagscadeau's gehad.quote:Op maandag 17 september 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Paar jaar terug was Bayern-Ajax ten tijde van de oktoberfest
Dat was pas een mooi feest ondanks de kansloze 4-0 nederlaag
Ik was zo lam dat ik amper iets van de wedstrijd heb meegekregenquote:Op maandag 17 september 2012 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha ja, die drie treffers van Makaay. Heb dat jaar betere verjaardagscadeau's gehad.
Reus is geen partij voor Blind!!!quote:Op maandag 17 september 2012 12:55 schreef ValHallen het volgende:
Ben wel benieuwd naar morgen. Blind tegen ReusMaar hij speelde zaterdag wel goed, hopelijk stijgt hij eens boven zichzelf uit.
Weten we nog niet. Gewoon over een heel seizoen beoordelen.quote:Op maandag 17 september 2012 13:03 schreef 16meter het volgende:
Sana een geweldenaar, of gewoon een ventje dat het toevallig goed deed in z'n eerste paar wedstrijden?
akkoord.quote:Op maandag 17 september 2012 13:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weten we nog niet. Gewoon over een heel seizoen beoordelen.
Dit dusquote:Op maandag 17 september 2012 13:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weten we nog niet. Gewoon over een heel seizoen beoordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |