quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb hem bij Vitesse nooit zien spelen, dus daar kan ik niets over zeggen. Maar heb kwartiertje Manu gezien en vond zijn eerste voorzet wel slecht.Misschien doet hij het nu goed.
Netjesquote:
Je weet dat ik het daar niet over heb. Maar goed; dit is zinloos verder; laten we het weer over de wedstrijd hebben.quote:
Wat een balbeheersing, wat een inzicht.quote:
Zal wel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat ik het daar niet over heb. Maar goed; dit is zinloos verder; laten we het weer over de wedstrijd hebben.
Die zien we Zondagavond nog wel een paar keer terug bij Studio Voetbal, als ze tenminste rechten hebben om het uit te zendenquote:
Volgende keer even goed opletten of er PSVers in het topic zijn, die zijn het niet gewend dat er mensen met een mening zijn dus laat dat dan even voor je en wacht tot ze weg zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat ik het daar niet over heb. Maar goed; dit is zinloos verder; laten we het weer over de wedstrijd hebben.
Dat niet, maar wel veel meer wedstrijden gaat hij krijgen!quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Buttner staat zelfs ballen op te eisen! Briljant. Die gaat binnen een halve seizoen een basisspeler worden.
Een volwaardige eerste elftal-speler bij Man. Utd. Dan ben je al een grote jongen in de voetbalwereld hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel veel meer wedstrijden gaat hij krijgen!
Hij wordt niet boven Evra verkozen hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Een volwaardige eerste elftal-speler bij Man. Utd. Dan ben je al een grote jongen in de voetbalwereld hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |