Door de twee eigen doelpunten denk ik dan.quote:
Dit is geen eens trollen dit is gewoon vaag.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:46 schreef mrstylo het volgende:
Ik kijk Arsenal, dus zeg maar wat.
Niet gelijk zo hard happen.
Dit dus.quote:
Vraag mij ook af waarom je dan zoiets zegt inderdaad.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is geen eens trollen dit is gewoon vaag.
Jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Door de twee eigen doelpunten denk ik dan.
Unitedquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat voor stream is dat steefie?
Kwam door haat tegen Willems paar comments terug.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit dus.
[..]
Vraag mij ook af waarom je dan zoiets zegt inderdaad.![]()
Ah, had ik kunnen weten ja. Sneu.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kwam door haat tegen Willems paar comments terug.
Als Buttner goed speelt bij United, dan hoort hij daar ook.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:49 schreef vandermar het volgende:
Willems gaat zijn plekje verliezen aan Buttner
livetv.ru/enquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee die kwaliteit is beduidend beter dan de mijne, dus waar kijk jij op?
Url staat toch op het plaatje.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee die kwaliteit is beduidend beter dan de mijne, dus waar kijk jij op?
Ook nog eensquote:
Ik vind hem verdedigend sowieso beter en aanvallend niet minder.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als Buttner goed speelt bij United, dan hoort hij daar ook.
Ik heb hem bij Vitesse nooit zien spelen, dus daar kan ik niets over zeggen. Maar heb kwartiertje Manu gezien en vond zijn eerste voorzet wel slecht.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind hem verdedigend sowieso beter en aanvallend niet minder.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De voetbalwereld is opportunistisch maar Arsenalfans spannen toch altijd wel de kroon.
3-2 achter hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:55 schreef alors het volgende:
[..]![]()
ik ben gewoon blij, kan niet kijken en dan lees ik hier 4-0 voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |