Tja, ze moeten altijd overal PSV erbij halen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Alsof dat iets met PSV te maken heeft. Gewoon met de kwaliteit van de speler op dit moment.
Achja dat doen ze altijd al, alles met Willemsquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kijk heel 2e helft hoor en vindt hem goed spelen, dus dat ontken ik niet. Maar jullie zielige reactie is gewoon.
Zielig he, die mensen die hun mening geven.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kijk heel 2e helft hoor en vindt hem goed spelen, dus dat ontken ik niet. Maar jullie zielige reactie is gewoon.
quote:
Je jankt alleen maar omdat het een psver is, net zei je ook al dat Büttner slecht speelde, puur en alleen vanwege Willems. Zegt genoeg. Niet zo janken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Veel te groot gifje. De slalom van Maradona was er niets bijquote:
Braafheid sowiesoquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zie je Willems al zo'n goal maken in de PL?
Eerste kwartier was hij slecht en toen vond ik hem slecht. Maar heeft daarna zich prima herpakt en doet het nu gewoon goed. En heb dat ook gezegd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je jankt alleen maar omdat het een psver is, net zei je ook al dat Büttner slecht speelde, puur en alleen vanwege Willems. Zegt genoeg. Niet zo janken.
Ontopic.
Tuurlijk joh.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eerste kwartier was hij slecht en toen vond ik hem slecht. Maar heeft daarna zich prima herpakt en doet het nu gewoon goed. En heb dat ook gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |