Mag ik wel dicht bij je zitten?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
van een afstandje, hou dat ding uit m'n buurt
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
van een afstandje, hou dat ding uit m'n buurt
ZOMG.quote:
he gatverdamme, je leidt me af met deze nasty woordenquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik probeer ook naast je te mikken en niet op je buik.
[..]
ZOMG.
Awwquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga wel stil in een hoekje zitten heur
kun je kaneelstokje z'n kaneelstok niet even wegwerken van voor m'n neus?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
Aahw meis toch, * JJH kruipt tegen lola aanquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
Jij mag bij Kaneel zitten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mag ik dan wel een leuke dame dichtbij mij?
Neequote:Op zaterdag 15 september 2012 16:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kun je kaneelstokje z'n kaneelstok niet even wegwerken van voor m'n neus?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mag ik dan wel een leuke dame dichtbij mij?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Aahw meis toch, * JJH kruipt tegen lola aan
Je moet je concentreren op het optreden, muts. Niet op je champignon-kwekerij.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
he gatverdamme, je leidt me af met deze nasty woordenWAT DOE JE
DAT IS MIJN GARP.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet je concentreren op het optreden, muts. Niet op je champignon-kwekerij.
ohquote:
Alsof ik zo voor je ga zitten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kun je kaneelstokje z'n kaneelstok niet even wegwerken van voor m'n neus?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
handjes boven de tafel.. anders kunnen we geen herrie maken
hahahahaquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof ik zo voor je ga zitten.
Nee, ik bewaar mijn afstand om niet onder gesquirt te worden.
Mijn creatieve brein, wat doe je. Hiervoor moet ik je wel straffen.quote:
Misschien kan ik wel één of andere op z'n kop constructie verzinnen dat ik met mijn handen boven tafel blijf, maar met mijn hoofd eronder.quote:
Wat had je in gedachten?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn creatieve brein, wat doe je. Hiervoor moet ik je wel straffen.
Ik durf het niet te zeggen.quote:
Wel de tafeltjes heel houden, en we gaan niks verbouwen in mijn busquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel één of andere op z'n kop constructie verzinnen dat ik met mijn handen boven tafel blijf, maar met mijn hoofd eronder.
Hebben jullie zo'n systeem dat je zelf kan bepalen waar de tafels en stoelen staan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel de tafeltjes heel houden, en we gaan niks verbouwen in mijn bus
Hihihiquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel één of andere op z'n kop constructie verzinnen dat ik met mijn handen boven tafel blijf, maar met mijn hoofd eronder.
Ik had er twee gepost in het vorige topic.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
waar blijven mijn songteksten?
Sowieso dit hele band/tourbus gebeurenquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ziet er waarschijnlijk inderdaad wel lachwekkend uit ja.
oh.. ok ik pak ze er even bijquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had er twee gepost in het vorige topic.
Hihi ... Als straf ga ik CinnaStix eten voor jouw neus en jij moet lijdzaam toekijken.quote:
Niet zelf, wel verdeelbaarquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Hebben jullie zo'n systeem dat je zelf kan bepalen waar de tafels en stoelen staan?
Lachen toch.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso dit hele band/tourbus gebeuren![]()
Wel variabel dus.quote:
Moet ook wel met die lange stelten....quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel variabel dus.
Dan moet het wel gaan lukken om mijn lijf tussen twee bankjes en Lola te krijgen.
Hey, we hebben dan wel een speciale band-bus he, alles custom made, dus genoeg aan te passenquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel variabel dus.
Dan moet het wel gaan lukken om mijn lijf tussen twee bankjes en Lola te krijgen.
Mijn meisje had gister maaltijdsalade voor me gemaakt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb honger en we eten weeeeeeeeeeeeer sla
Boh.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Hihi ... Als straf ga ik CinnaStix eten voor jouw neus en jij moet lijdzaam toekijken.
Welke context?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:33 schreef Fera het volgende:
De term 'friend-zone' komt voor in mijn Sociologie boek, echt apart.
Uhuh, ik ben ooit eens met zo'n economy-class bus heen en weer geweest naar Salou. Noooit meer.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ook wel met die lange stelten....
Wel handig zo'n bus ... dat je een hoop kan aanpassen enzo
Sla/salade NOMZZZZzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
Je kwam gekreukeld aan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Uhuh, ik ben ooit eens met zo'n economy-class bus heen en weer geweest naar Salou. Noooit meer.
En ruimte voor instrumenten en slaapplaatsen natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey, we hebben dan wel een speciale band-bus he, alles custom made, dus genoeg aan te passen
Royal Class boekenquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Uhuh, ik ben ooit eens met zo'n economy-class bus heen en weer geweest naar Salou. Noooit meer.
De rol van referentiekaders bij het interpreteren van symbolisch gedrag. Er staat een stukje over de onzekerheid die verliefdheid met zich mee brengt.quote:
Ja. En gewoon niet slapen, last van ledematen enzo.quote:
Ja maar we eten al zo vaak sla + vlees + iets gefrituurdquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn meisje had gister maaltijdsalade voor me gemaakt.
Was een goeie.
Jij hebt mij gezien. Die 10cm is lang niet genoeg.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Royal Class boeken
Al scheelt het maar 10cm qua ruimte ofzo
Makkelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar we eten al zo vaak sla + vlees + iets gefrituurd
Precies, dus ik denk dat we maar een Dubbeldekker moeten nemen een aanpassen, want een 15 meter bus met 1 dek is vast niet genoeg.. Of de instrumenten moeten in een aanhanger..quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:34 schreef JJH het volgende:
[..]
En ruimte voor instrumenten en slaapplaatsen natuurlijk.
Zal ik kip tandoori met rijst en gemengde groenten maken?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan mag je maar 80 meer...quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Precies, dus ik denk dat we maar een Dubbeldekker moeten nemen een aanpassen, want een 15 meter bus met 1 dek is vast niet genoeg.. Of de instrumenten moeten in een aanhanger..
Koop een rol baklever en bak dat op voor erbijquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
Dan kook je morgen zelf.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en het komt me neusgaten uit. Heb t woensdag of donderdag ook al gehad
fffuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal ik kip tandoori met rijst en gemengde groenten maken?
Ik eet vandaag bij m'n moeder. Is altijd yummie.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
fffuuuuuuuuuuuuuu
waarom is het nog maar half 5? ik wil eten
Minder tofquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja. En gewoon niet slapen, last van ledematen enzo.
Doe mij dan maar m'n eigen auto of een vliegtuig.
Das minder tofquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is minder tofquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Koop een rol baklever en bak dat op voor erbij.
Ik had net wat snoepjes gepakt, wij eten sowieso altijd pas laat.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
fffuuuuuuuuuuuuuu
waarom is het nog maar half 5? ik wil eten
ok ik kom er aanquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik eet vandaag bij m'n moeder. Is altijd yummie.
Strak planquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal ik kip tandoori met rijst en gemengde groenten maken?
Baklever?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Koop een rol baklever en bak dat op voor erbij.
Dat is het probleem, ik kan niet fatsoenlijk kokenquote:
Wat voor pizza?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok ik kom er aan
nja ik pleur er straks gewoon een pizza in, kan me ook niks schelen
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Minder tof
[..]
Das minder tof
[..]
Dat is minder tof![]()
Hier zijn ze weg van baklever en bakbloedquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Minder tof
[..]
Das minder tof
[..]
Dat is minder tof![]()
quote:
ja mja dan vreet ik mezelf wsl al vol.. en als ik nu al ga avondeten wil ik vanavond nog weerquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had net wat snoepjes gepakt, wij eten sowieso altijd pas laat.
Zul je dan tocj moeten leren.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Strak plan
[..]
Baklever?
[..]
Dat is het probleem, ik kan niet fatsoenlijk koken
funghi, maar ik pleur er zelf nog extra ui en paprika enzo opquote:
Niet tofquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier zijn ze weg van baklever en bakbloed.
Of gewoon dubbeldeks, en de benedenruimte helemaal reserveren voor equipment.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik kies dan liever voor een apart busje ipv aanhanger, dan kunnen we 100..
Ik ga dan ook maar eens kijken wat ze in de supermarkt hebben liggen aan pizza.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
funghi, maar ik pleur er zelf nog extra ui en paprika enzo op
Incl. een oefenruimtequote:Op zaterdag 15 september 2012 16:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Of gewoon dubbeldeks, en de benedenruimte helemaal reserveren voor equipment.
Ik doen nog wel eens extra spek op mijn pizza.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
funghi, maar ik pleur er zelf nog extra ui en paprika enzo op
Maar dan mis ik al de fun! Zit ik daar een beetje tegen de equipment te lullen in m'n eentje.. Das niet tof..quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Of gewoon dubbeldeks, en de benedenruimte helemaal reserveren voor equipment.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga dan ook maar eens kijken wat ze in de supermarkt hebben liggen aan pizza.
ook geen gek ideequote:Op zaterdag 15 september 2012 16:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doen nog wel eens extra spek op mijn pizza.
*insert foto van frituurpan met daaronder de tekst.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
iets met melig
[..]
Dat moet niet hoor
Cryothic kan ook niet koken
Dan huren we een chauffeur in.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dan mis ik al de fun! Zit ik daar een beetje tegen de equipment te lullen in m'n eentje.. Das niet tof..
Ik kan wel een beetje koken hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat echt niet hoor
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:42 schreef JJH het volgende:
[..]
*insert foto van frituurpan met daaronder de tekst.
"ik heb gister nog gekookt. "
Hell noquote:
true story!quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]mijn water
* LovelyLady houdt mond dicht
Ik ook niet, maar er gaan wel een paar dames meequote:Op zaterdag 15 september 2012 16:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo lang als er maar een beetje slim gestapeld word.
Ik hoef geen kerel bovenop me te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga niet achter de rest aanhobbelen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hell no![]()
Ik rij in mijn bus, niemand anders![]()
Dan huren we een equipment handler in, met z'n eigen busje/vrachtwagentje voor alle troep
Een extern persoontje, eentje die toch geen leven heeft..quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga niet achter de rest aanhobbelen.
Oh, dat is Twents, een mengeling van varkenslever, bouillon, boekweitmeel, tarwebloem, rijstebloem en varkensvet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Strak plan
[..]
Baklever?
[..]
Dat is het probleem, ik kan niet fatsoenlijk koken
Ik stel voor dat we een sollicitatieprocedure hier op fok opstarten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een extern persoontje, eentje die toch geen leven heeft..
Klinkt FUCKING ranzigquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is Twents, een mengeling van varkenslever, bouillon, boekweitmeel, tarwebloem, rijstebloem en varkensvet.
Dat klinkt echt heel erg.... viesquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is Twents, een mengeling van varkenslever, bouillon, boekweitmeel, tarwebloem, rijstebloem en varkensvet.
Ik had trek..quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het klinkt ook ranzig. Het ziet er ook ranzig uit. Maar opgebakken is het vet lekker. Tenminste, vroegah, toen ik nog vlees at vond ik het hemels.quote:
Een dakloze met redelijke skills blij maken voor een paar jaar zodat ie daarna z'n leven weer op kan starten, doen we ook iets goeds voor de maatschappij!quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een sollicitatieprocedure hier op fok opstarten.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar er gaan wel een paar dames mee
*schuilt achter KaneelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
En dat dan constant je zakken gerold, en je navi en radio gejat word.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een dakloze met redelijke skills blij maken voor een paar jaar zodat ie daarna z'n leven weer op kan starten, doen we ook iets goeds voor de maatschappij!
* Kaneelstokje Maakt zich breed zodat Fera zich kan verstoppenquote:
*proest*quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
* Kaneelstokje Maakt zich breed zodat Fera zich kan verstoppen
Ja ho, hij komt never nooit de bus in natuurlijkquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:48 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat dan constant je zakken gerold, en je navi en radio gejat word.
Nee, dank je.
Moet je wel heel breed zijn eer ik er achter pas.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
* Vinniiee maakt een schijnbeweging en rent om Kaneel heenquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks vanquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je wel heel breed zijn eer ik er achter pas.
mmm, neequote:Op zaterdag 15 september 2012 16:54 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Links bakbloedworst rechts bakleverworst.
* Fera geeft Vin een duw en rent wegquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee maakt een schijnbeweging en rent om Kaneel heen
* Vinniiee stoot zijn hoofd aan iets puntigs en bloed half doodquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera geeft Vin een duw en rent weg
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
UHuhEen bruiloftstaart geloof ik zelfs
Whut ...quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee stoot zijn hoofd aan iets puntigs en bloed half dood
oh dat eten wij hier ook vaakquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:54 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Links bakbloedworst rechts bakleverworst.
Owjee, ben je een zwemster?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je wel heel breed zijn eer ik er achter pas.
* tijnbrein belt 112quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier alleen van september tot maart of zo.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh dat eten wij hier ook vaak(bakleverworst) niks mis mee
ok nu echt pleite![]()
Cool. Film het.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, een dikkie.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owjee, ben je een zwemster?
Het is ook niet extreem, maar ben ook geen mooie, slanke deerne. Ik ben een mollig schepsel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe eens pics, ik geloof het nogsteeds niet
durft ze nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe eens pics, ik geloof het nogsteeds niet
Ik 2 keer jouquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook niet extreem, maar ben ook geen mooie, slanke deerne. Ik ben een mollig schepsel.
Ik blijf erbij dat dat vast hartstikke meevalt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook niet extreem, maar ben ook geen mooie, slanke deerne. Ik ben een mollig schepsel.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat dus..quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat dat vast hartstikke meevalt.
En dat, precies dat!quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
En dan nog. Niet alleen slanke vrouwen zijn mooi.
QFTquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
Ik weet het, maar ik ben gewoon niet tevreden met mezelf. Ik heb ook geen bijzonder mooie gezicht wat dan compenseert.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
Dat kunnen wij niet beoordelenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik ben gewoon niet tevreden met mezelf. Ik heb ook geen bijzonder mooie gezicht wat dan compenseert.
Klopt, ik was wel iets afgevallen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kunnen wij niet beoordelen. Als je niet blij bent, kun je er wat aan doen. En daar ben je mee bezig, toch
?
Woeiquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, ik was wel iets afgevallen.
Nu?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gitaar gestemd, waar en wanneer repeteren?
Is gitaar een eufemisme?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gitaar gestemd, waar en wanneer repeteren?
Fixedquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gitaar gestemd, waar en wanneer "repeteren"?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:09 schreef Fera het volgende:
He-le-maal niks mis mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een pic. Ik haal m straks wel weer weg.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een pic. Ik haal m straks wel weer weg.
Dat valt heus alles mee.![]()
Het is wel aardig gecamoufleerd door mijn kleding. Deze vind ik zelf ook niet heel erg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een pic. Ik haal m straks wel weer weg.leuke foto, niets mis mee. Mooi rood is niet lelijk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Je wou zelf niet meerquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet meer blauw ben
Zegt hij die net een blauwe maandag meepostquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Drommel donder ajb weer op naar Relaties ofzo, dat gedrag moeten we hier niet..
Ik ben een geverfde brunette. Is kastanjebruin.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]leuke foto, niets mis mee. Mooi rood is niet lelijk
Samzzquote:
Dan nog, niet verkeerd hoor..quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel aardig gecamoufleerd door mijn kleding. Deze vind ik zelf ook niet heel erg.
Ik wilde al net vragen. Het lijkt net onnatuurlijk namelijk. Al werd ik even aan het twijfelen gebracht door je witte huid.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een geverfde brunette. Is kastanjebruin.
Bedankt iedereen!
Sorry, maar ik loop niet met dingen te gooien waar menig persoon hier nogal aanstoot aan zou kunnen nemen..quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zegt hij die net een blauwe maandag meepost.
Nopequote:Op zaterdag 15 september 2012 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Recent nog de hooligan uitgehangen?
Welk gescheld? Ik zeg gewoon dat ik erg dikke vrouwen allemaal lelijk vindt. Dat kan toch mijn mening zijn?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, je bent van harte welkom, maar komop je mag echt wel even je toon minderen
(vooral het gescheld gaat nergens over)
Daar gaat het niet omquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, maar ik loop niet met dingen te gooien waar menig persoon hier nogal aanstoot aan zou kunnen nemen..
2e helft speelt ie sowieso maar weet niet voor wiequote:Op zaterdag 15 september 2012 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Stief. Babel niet in de basis zag ik. Valt hij in voor de Jong of voor Sana straks?
Gaat om het feit dat je het woord kanker gebruikt die niet gepast is in deze context.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Welk gescheld? Ik zeg gewoon dat ik erg dikke vrouwen allemaal lelijk vindt. Dat kan toch mijn mening zijn?
Het is de manier waarop, sukkelquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Welk gescheld? Ik zeg gewoon dat ik erg dikke vrouwen allemaal lelijk vindt. Dat kan toch mijn mening zijn?
Ok. Veel plezier iig in Duitsland straks.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2e helft speelt ie sowieso maar weet niet voor wie
Gaat goedkomenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok. Veel plezier iig in Duitsland straks.
Dus het is niet mooi?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde al net vragen. Het lijkt net onnatuurlijk namelijk. Al werd ik even aan het twijfelen gebracht door je witte huid.
Vaker douchenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:18 schreef Fera het volgende:
En ik ben helemaal niet wit ... Dat is het licht. Ik was toen best bruin.
Dat zal ik niet zeggen.quote:
Maar het is niet rood, het is bruin.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zal ik niet zeggen.
Maar ik zou voor een net iets ander tintje hebben gekozen in dit geval (kan ook aan de belichting liggen natuurlijk.) Waarschijnlijk een iets diepere rode kleur. Maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk.
Veel plezierquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:19 schreef Fera het volgende:
Maar ik ga weer, m'n moeder is er.![]()
Tot vanavond misschien en anders morgen wel ergens.
En Drommel, doe's lief.
Ik zal mijn best doenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:19 schreef Fera het volgende:
Maar ik ga weer, m'n moeder is er.![]()
Tot vanavond misschien en anders morgen wel ergens.
En Drommel, doe's lief.
Goede vraag, dan moet ik je eerst in natuurlijk licht zien denk ik.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het is niet rood, het is bruin.Donkerder bruin dan maar?
Dan hoor ik het volgende week wel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede vraag, dan moet ik je eerst in natuurlijk licht zien denk ik.
Fijne avond nog.
Best lief die egelquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een schatje![]()
Die dame ook, trouwens..
[ afbeelding ]
Afrikaanse egelquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een schatje![]()
Die dame ook, trouwens..
[ afbeelding ]
Hij is cutequote:
Heb geen tattoo aan de binnenkant van mijn lipquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee mag ook zonder gouden tand maar met een gouden tand zit je wel in de kern ja. Het alternatief is een tattoo op de binnenkant van je onderlip zetten natuurlijk
Wat doe ik nou weerquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn nou allemaal posts van Stief en Drom verwijderd? Ik zat net te lezen en schrok me dood.
O hai mevrouwquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een schatje![]()
Die dame ook, trouwens..
[ afbeelding ]
Doe niet zo raar.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Praten met Drommel. Das ist verboten!
Ik heb gister je tijger gezien en vond het oranje goed eruit komen op de witte achtergrond.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:29 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat m'n volgende olieverf schilderij een hond wordt.
Heeft ie weer honger ja? Vreetzak dattie isquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga een pizza voor meneer ingooien
Kun je er ook 1 voor mij in mikken?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga een pizza voor meneer ingooien
Nee, tijger is in het echt heel mooi, koe ook, hoor. Twee schilderijen waar ik trots op benquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gister je tijger gezien en vond het oranje goed eruit komen op de witte achtergrond.
Maar ik vond je koe mooier.
Waarom zijn onschuldige posts met antwoorden dan verwijderd? Ik begrijp dat je die paar posts verwijdert met gescheld en de reacties daarop. Maar een stukje verwijderen wat een totaal onschuldige discussie is tussen Stief en Drom snap ik dan weer niet.quote:
Je trekt maar een end weg.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zijn onschuldige posts met antwoorden dan verwijderd? Ik begrijp dat je die paar posts verwijdert met gescheld en de reacties daarop. Maar een stukje verwijderen wat een totaal onschuldige discussie is tussen Stief en Drom snap ik dan weer niet.
Of de post van drom waar hij vertelt waar hij zijn plaatjes vandaan haalt. Ik trek daarop mijn conclusies.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heeft ie weer honger ja? Vreetzak dattie is
Uhm neequote:Op zaterdag 15 september 2012 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je er ook 1 voor mij in mikken?
quattro formaggioquote:
Je kan ook te moeilijk gaan doen he?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zijn onschuldige posts met antwoorden dan verwijderd? Ik begrijp dat je die paar posts verwijdert met gescheld en de reacties daarop. Maar een stukje verwijderen wat een totaal onschuldige discussie is tussen Stief en Drom snap ik dan weer niet.
Of de post van drom waar hij vertelt waar hij zijn plaatjes vandaan haalt. Ik trek daarop mijn conclusies.
Laat hem er ook even overheen piesen joh. Maakt mij dat nou uit.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan ook te moeilijk gaan doen he?
'Verdikkeme. Misschien straks maar even langs de kfc als ik klaar ben met motorrijdenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]hij weegt inmiddels wel zwaarder dan mij
[..]
Uhm nee
[..]
quattro formaggio
Ik heb een vegetarische
Foeiquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zal het wel bij potjandikkie houden dan
Ik heb hier gewoon een punt. Tally lijkt zichzelf al te groot vinden om dat toe te geven.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan ook te moeilijk gaan doen he?
Ja hoor, is goed met je.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Je trekt maar een end weg.
Ik heb inderdaad posts met gescheld verwijderd. En daardoor zijn er andere posts meegegaan die daar antwoord op gaven. Een discussie verwijderd. Daar hoorde wat andere posts bij.
Jij speelt het slim, valt zelf af en maakt van je vent een tonnetjequote:Op zaterdag 15 september 2012 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm nee
[..]
quattro formaggio
Ik heb een vegetarische
Wie zegt dat Jan dik isquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zal het wel bij potjandikkie houden dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn motor gaat morgen wel rijden maar niet met mij er opquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
'Verdikkeme. Misschien straks maar even langs de kfc als ik klaar ben met motorrijden
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie zegt dat Jan dik isJan is mijn oom, TR gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon een punt. Tally lijkt zichzelf al te groot vinden om dat toe te geven.
Dan zijn we snel klaar ja.
[..]
Ja hoor, is goed met je.
Tally, ik wil niet lullig doe maar ik vind die UI van je ook niet erg gepast. Ik neem hier aanstoot aanquote:
Mijn oom Jan is net een dobbertjequote:Op zaterdag 15 september 2012 17:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jan is mijn oom, TR gemaakt
Ik ga morgen ook rijdenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn motor gaat morgen wel rijden maar niet met mij er op
Meneer neemt hem mee om in te rijden. Word het toch nog gedaan voor hij 2 jaar is
Doen! Ik heb een keer zelf stroopwafel flurry gemaakt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik nou die lekkere koekies in stukken hak en dan met softijs in een bakkie gooi .... dan heb ik Lola's kinky koekkies flurry
Dat wil niet zeggen dat ie dik isquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jan is mijn oom, TR gemaakt
Das nog eens een ideequote:Op zaterdag 15 september 2012 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik nou die lekkere koekies in stukken hak en dan met softijs in een bakkie gooi .... dan heb ik Lola's kinky koekkies flurry
Dan kijk je niet in dit topic, of elke ander topic waar ik post.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Tally, ik wil niet lullig doe maar ik vind die UI van je ook niet erg gepast. Ik neem hier aanstoot aan
Ik zou een grote ijsfabrikant bellen met dat idee.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
O nee hij doet een tourrit met uhm kweenie eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook rijdenFOK meet
Dat is wel heel kort door de bocht, niet?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan kijk je niet in dit topic, of elke ander topic waar ik post.
Opgelost!
Waar ga je heen ?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook rijdenFOK meet
[..]
Doen! Ik heb een keer zelf stroopwafel flurry gemaakt.
stiekem vinnik da zond hequote:
Nee hoor. De enige oplossing.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is wel heel kort door de bocht, niet?
idee voor mezelf houdenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou een grote ijsfabrikant bellen met dat idee.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
idee voor mezelf houden
en voor vriendjes en vriendinnetjes die komen eten...Des te meer voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Kan ookquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:40 schreef Tally het volgende:
[..]
O nee hij doet een tourrit met uhm kweenie eigenlijk.
Volgens mij zijn oude motorclub
Rit start in Zwollequote:Op zaterdag 15 september 2012 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar ga je heen ?
[..]
stiekem vinnik da zond he
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
idee voor mezelf houden
en voor vriendjes en vriendinnetjes die komen eten...Ik wil wel komen etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat er in deze SC voor jou niet nodig is geweest om zulke posts over te slaan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen dit niet met mijn posts kunnen doen dan?
Ik weet niet wat er gehanteerd word op FOK. Persoonlijk zou ik nee zeggen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar ik mag wel aan vrouwen refereren als sletten toch?
Mjah, das ook weer zo.. Dilemma's..quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar ga je heen ?
[..]
stiekem vinnik da zond he
Dat zou ik ook zeggen maar kennelijk denkt niet iedereen daar hetzelfde overquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er gehanteerd word op FOK. Persoonlijk zou ik nee zeggen.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen maar kennelijk denkt niet iedereen daar hetzelfde over
Waarom doe je in Godsnaam zo moeilijk dan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen maar kennelijk denkt niet iedereen daar hetzelfde over
Oh lekkerquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm nee
[..]
quattro formaggio
Ik heb een vegetarische
HEUL NIETquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt vanmiddag al 3 pakken oreo's naar binnen gesnackt
Ik neem aanstoot aan Tally's UI. Ik vind het schandalig dat er wel aan vrouwen gerefereerd mag worden als sletten maar ik niet iets extra nadruk mag geven met het woord kanker. Het was niet eens een persoonlijke aanval op wie dan ookquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom doe je in Godsnaam zo moeilijk dan.
Ik niet maar vind deze pizza gewoon lekkerquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh lekker![]()
Niks mis mee vegatarisch zijn. Dat ben ik ook praktisch.
Waar staat dat de ava naar vrouwen refereert?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik neem aanstoot aan Tally's UI. Ik vind het schandalig dat er wel aan vrouwen gerefereerd mag worden als sletten maar ik niet iets extra nadruk mag geven met het woord kanker. Het was niet eens een persoonlijke aanval op wie dan ook
Pizza dat eet ik echt nooitquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet maar vind deze pizza gewoon lekker
Ik zei ook nergens dat het een persoonlijke aanval was. Ik zei dat onnodig gebruik van dat woord weg gehaald word. En de mod's bepalen of het nodig is of niet. En laat ik nu 1 van de SEX mod's zijn en het niet nodig vinden. Einde discussie.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik neem aanstoot aan Tally's UI. Ik vind het schandalig dat er wel aan vrouwen gerefereerd mag worden als sletten maar ik niet iets extra nadruk mag geven met het woord. Het was niet eens een persoonlijke aanval op wie dan ook
Oke einde discussie over het woord kanker maar ik vind nog steeds je UI respectloos naar vrouwen toe.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zei ook nergens dat het een persoonlijke aanval was. Ik zei dat onnodig gebruik van dat woord weg gehaald word. En de mod's bepalen of het nodig is of niet. En laat ik nu 1 van de SEX mod's zijn en het niet nodig vinden. Einde discussie.
Ik vind jou onrespectvol naar vrouwen toe wanneer je zegt dat Tally's UI perse over vrouwen gaat. Daarmee insinueer je dat alleen een vrouw een slet kan zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oke einde discussie over het woord kanker maar ik vind nog steeds je UI respectloos naar vrouwen toe.
Kom je ff zwaaien?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ook
[..]
Rit start in ZwolleEn vanavond van Deventer naar Zwolle om te kijken hoe lang ik er over doe
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind jou onrespectvol naar vrouwen toe wanneer je zegt dat Tally's UI perse over vrouwen gaat. Daarmee insinueer je dat alleen een vrouw een slet kan zijn.
Alsjeblieftquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind jou onrespectvol naar vrouwen toe wanneer je zegt dat Tally's UI perse over vrouwen gaat. Daarmee insinueer je dat alleen een vrouw een slet kan zijn.
RIP aan de nabestaandenquote:
lunsjenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Veel plezier, wat ga je doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |