Mag ik wel dicht bij je zitten?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
van een afstandje, hou dat ding uit m'n buurt
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
van een afstandje, hou dat ding uit m'n buurt
ZOMG.quote:
he gatverdamme, je leidt me af met deze nasty woordenquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik probeer ook naast je te mikken en niet op je buik.
[..]
ZOMG.
Awwquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga wel stil in een hoekje zitten heur
kun je kaneelstokje z'n kaneelstok niet even wegwerken van voor m'n neus?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
Aahw meis toch, * JJH kruipt tegen lola aanquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
Jij mag bij Kaneel zitten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mag ik dan wel een leuke dame dichtbij mij?
Neequote:Op zaterdag 15 september 2012 16:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kun je kaneelstokje z'n kaneelstok niet even wegwerken van voor m'n neus?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mag ik dan wel een leuke dame dichtbij mij?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Aahw meis toch, * JJH kruipt tegen lola aan
Je moet je concentreren op het optreden, muts. Niet op je champignon-kwekerij.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
he gatverdamme, je leidt me af met deze nasty woordenWAT DOE JE
DAT IS MIJN GARP.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet je concentreren op het optreden, muts. Niet op je champignon-kwekerij.
ohquote:
Alsof ik zo voor je ga zitten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kun je kaneelstokje z'n kaneelstok niet even wegwerken van voor m'n neus?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
handjes boven de tafel.. anders kunnen we geen herrie maken
hahahahaquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof ik zo voor je ga zitten.
Nee, ik bewaar mijn afstand om niet onder gesquirt te worden.
Mijn creatieve brein, wat doe je. Hiervoor moet ik je wel straffen.quote:
Misschien kan ik wel één of andere op z'n kop constructie verzinnen dat ik met mijn handen boven tafel blijf, maar met mijn hoofd eronder.quote:
Wat had je in gedachten?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn creatieve brein, wat doe je. Hiervoor moet ik je wel straffen.
Ik durf het niet te zeggen.quote:
Wel de tafeltjes heel houden, en we gaan niks verbouwen in mijn busquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel één of andere op z'n kop constructie verzinnen dat ik met mijn handen boven tafel blijf, maar met mijn hoofd eronder.
Hebben jullie zo'n systeem dat je zelf kan bepalen waar de tafels en stoelen staan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel de tafeltjes heel houden, en we gaan niks verbouwen in mijn bus
Hihihiquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel één of andere op z'n kop constructie verzinnen dat ik met mijn handen boven tafel blijf, maar met mijn hoofd eronder.
Ik had er twee gepost in het vorige topic.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
waar blijven mijn songteksten?
Sowieso dit hele band/tourbus gebeurenquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ziet er waarschijnlijk inderdaad wel lachwekkend uit ja.
oh.. ok ik pak ze er even bijquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had er twee gepost in het vorige topic.
Hihi ... Als straf ga ik CinnaStix eten voor jouw neus en jij moet lijdzaam toekijken.quote:
Niet zelf, wel verdeelbaarquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Hebben jullie zo'n systeem dat je zelf kan bepalen waar de tafels en stoelen staan?
Lachen toch.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso dit hele band/tourbus gebeuren![]()
Wel variabel dus.quote:
Moet ook wel met die lange stelten....quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel variabel dus.
Dan moet het wel gaan lukken om mijn lijf tussen twee bankjes en Lola te krijgen.
Hey, we hebben dan wel een speciale band-bus he, alles custom made, dus genoeg aan te passenquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel variabel dus.
Dan moet het wel gaan lukken om mijn lijf tussen twee bankjes en Lola te krijgen.
Mijn meisje had gister maaltijdsalade voor me gemaakt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb honger en we eten weeeeeeeeeeeeer sla
Boh.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Hihi ... Als straf ga ik CinnaStix eten voor jouw neus en jij moet lijdzaam toekijken.
Welke context?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:33 schreef Fera het volgende:
De term 'friend-zone' komt voor in mijn Sociologie boek, echt apart.
Uhuh, ik ben ooit eens met zo'n economy-class bus heen en weer geweest naar Salou. Noooit meer.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ook wel met die lange stelten....
Wel handig zo'n bus ... dat je een hoop kan aanpassen enzo
Sla/salade NOMZZZZzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
Je kwam gekreukeld aan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Uhuh, ik ben ooit eens met zo'n economy-class bus heen en weer geweest naar Salou. Noooit meer.
En ruimte voor instrumenten en slaapplaatsen natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey, we hebben dan wel een speciale band-bus he, alles custom made, dus genoeg aan te passen
Royal Class boekenquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Uhuh, ik ben ooit eens met zo'n economy-class bus heen en weer geweest naar Salou. Noooit meer.
De rol van referentiekaders bij het interpreteren van symbolisch gedrag. Er staat een stukje over de onzekerheid die verliefdheid met zich mee brengt.quote:
Ja. En gewoon niet slapen, last van ledematen enzo.quote:
Ja maar we eten al zo vaak sla + vlees + iets gefrituurdquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn meisje had gister maaltijdsalade voor me gemaakt.
Was een goeie.
Jij hebt mij gezien. Die 10cm is lang niet genoeg.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Royal Class boeken
Al scheelt het maar 10cm qua ruimte ofzo
Makkelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar we eten al zo vaak sla + vlees + iets gefrituurd
Precies, dus ik denk dat we maar een Dubbeldekker moeten nemen een aanpassen, want een 15 meter bus met 1 dek is vast niet genoeg.. Of de instrumenten moeten in een aanhanger..quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:34 schreef JJH het volgende:
[..]
En ruimte voor instrumenten en slaapplaatsen natuurlijk.
Zal ik kip tandoori met rijst en gemengde groenten maken?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan mag je maar 80 meer...quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Precies, dus ik denk dat we maar een Dubbeldekker moeten nemen een aanpassen, want een 15 meter bus met 1 dek is vast niet genoeg.. Of de instrumenten moeten in een aanhanger..
Koop een rol baklever en bak dat op voor erbijquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
Dan kook je morgen zelf.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en het komt me neusgaten uit. Heb t woensdag of donderdag ook al gehad
fffuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal ik kip tandoori met rijst en gemengde groenten maken?
Ik eet vandaag bij m'n moeder. Is altijd yummie.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
fffuuuuuuuuuuuuuu
waarom is het nog maar half 5? ik wil eten
Minder tofquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja. En gewoon niet slapen, last van ledematen enzo.
Doe mij dan maar m'n eigen auto of een vliegtuig.
Das minder tofquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is minder tofquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Koop een rol baklever en bak dat op voor erbij.
Ik had net wat snoepjes gepakt, wij eten sowieso altijd pas laat.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
fffuuuuuuuuuuuuuu
waarom is het nog maar half 5? ik wil eten
ok ik kom er aanquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik eet vandaag bij m'n moeder. Is altijd yummie.
Strak planquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal ik kip tandoori met rijst en gemengde groenten maken?
Baklever?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Koop een rol baklever en bak dat op voor erbij.
Dat is het probleem, ik kan niet fatsoenlijk kokenquote:
Wat voor pizza?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok ik kom er aan
nja ik pleur er straks gewoon een pizza in, kan me ook niks schelen
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Minder tof
[..]
Das minder tof
[..]
Dat is minder tof![]()
Hier zijn ze weg van baklever en bakbloedquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Minder tof
[..]
Das minder tof
[..]
Dat is minder tof![]()
quote:
ja mja dan vreet ik mezelf wsl al vol.. en als ik nu al ga avondeten wil ik vanavond nog weerquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had net wat snoepjes gepakt, wij eten sowieso altijd pas laat.
Zul je dan tocj moeten leren.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Strak plan
[..]
Baklever?
[..]
Dat is het probleem, ik kan niet fatsoenlijk koken
funghi, maar ik pleur er zelf nog extra ui en paprika enzo opquote:
Niet tofquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier zijn ze weg van baklever en bakbloed.
Of gewoon dubbeldeks, en de benedenruimte helemaal reserveren voor equipment.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik kies dan liever voor een apart busje ipv aanhanger, dan kunnen we 100..
Ik ga dan ook maar eens kijken wat ze in de supermarkt hebben liggen aan pizza.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
funghi, maar ik pleur er zelf nog extra ui en paprika enzo op
Incl. een oefenruimtequote:Op zaterdag 15 september 2012 16:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Of gewoon dubbeldeks, en de benedenruimte helemaal reserveren voor equipment.
Ik doen nog wel eens extra spek op mijn pizza.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
funghi, maar ik pleur er zelf nog extra ui en paprika enzo op
Maar dan mis ik al de fun! Zit ik daar een beetje tegen de equipment te lullen in m'n eentje.. Das niet tof..quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Of gewoon dubbeldeks, en de benedenruimte helemaal reserveren voor equipment.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga dan ook maar eens kijken wat ze in de supermarkt hebben liggen aan pizza.
ook geen gek ideequote:Op zaterdag 15 september 2012 16:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doen nog wel eens extra spek op mijn pizza.
*insert foto van frituurpan met daaronder de tekst.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
iets met melig
[..]
Dat moet niet hoor
Cryothic kan ook niet koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |