Mag ik wel dicht bij je zitten?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
van een afstandje, hou dat ding uit m'n buurt
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
van een afstandje, hou dat ding uit m'n buurt
ZOMG.quote:
he gatverdamme, je leidt me af met deze nasty woordenquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik probeer ook naast je te mikken en niet op je buik.
[..]
ZOMG.
Awwquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga wel stil in een hoekje zitten heur
kun je kaneelstokje z'n kaneelstok niet even wegwerken van voor m'n neus?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
Aahw meis toch, * JJH kruipt tegen lola aanquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
Jij mag bij Kaneel zitten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mag ik dan wel een leuke dame dichtbij mij?
Neequote:Op zaterdag 15 september 2012 16:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kun je kaneelstokje z'n kaneelstok niet even wegwerken van voor m'n neus?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mag ik dan wel een leuke dame dichtbij mij?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Aahw meis toch, * JJH kruipt tegen lola aan
Je moet je concentreren op het optreden, muts. Niet op je champignon-kwekerij.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
he gatverdamme, je leidt me af met deze nasty woordenWAT DOE JE
DAT IS MIJN GARP.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet je concentreren op het optreden, muts. Niet op je champignon-kwekerij.
ohquote:
Alsof ik zo voor je ga zitten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kun je kaneelstokje z'n kaneelstok niet even wegwerken van voor m'n neus?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
handjes boven de tafel.. anders kunnen we geen herrie maken
hahahahaquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof ik zo voor je ga zitten.
Nee, ik bewaar mijn afstand om niet onder gesquirt te worden.
Mijn creatieve brein, wat doe je. Hiervoor moet ik je wel straffen.quote:
Misschien kan ik wel één of andere op z'n kop constructie verzinnen dat ik met mijn handen boven tafel blijf, maar met mijn hoofd eronder.quote:
Wat had je in gedachten?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn creatieve brein, wat doe je. Hiervoor moet ik je wel straffen.
Ik durf het niet te zeggen.quote:
Wel de tafeltjes heel houden, en we gaan niks verbouwen in mijn busquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel één of andere op z'n kop constructie verzinnen dat ik met mijn handen boven tafel blijf, maar met mijn hoofd eronder.
Hebben jullie zo'n systeem dat je zelf kan bepalen waar de tafels en stoelen staan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel de tafeltjes heel houden, en we gaan niks verbouwen in mijn bus
Hihihiquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel één of andere op z'n kop constructie verzinnen dat ik met mijn handen boven tafel blijf, maar met mijn hoofd eronder.
Ik had er twee gepost in het vorige topic.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
waar blijven mijn songteksten?
Sowieso dit hele band/tourbus gebeurenquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ziet er waarschijnlijk inderdaad wel lachwekkend uit ja.
oh.. ok ik pak ze er even bijquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had er twee gepost in het vorige topic.
Hihi ... Als straf ga ik CinnaStix eten voor jouw neus en jij moet lijdzaam toekijken.quote:
Niet zelf, wel verdeelbaarquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Hebben jullie zo'n systeem dat je zelf kan bepalen waar de tafels en stoelen staan?
Lachen toch.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso dit hele band/tourbus gebeuren![]()
Wel variabel dus.quote:
Moet ook wel met die lange stelten....quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel variabel dus.
Dan moet het wel gaan lukken om mijn lijf tussen twee bankjes en Lola te krijgen.
Hey, we hebben dan wel een speciale band-bus he, alles custom made, dus genoeg aan te passenquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel variabel dus.
Dan moet het wel gaan lukken om mijn lijf tussen twee bankjes en Lola te krijgen.
Mijn meisje had gister maaltijdsalade voor me gemaakt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb honger en we eten weeeeeeeeeeeeer sla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |