SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Ik zit nu in 6V maar het woord integreren is bij Wis A nooit gevallenquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd. Ik ben echt slecht in wiskunde, maar dit is toch wel heel erg basic
Dit.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zit nu in 6V maar het woord integreren is bij Wis A nooit gevallen
wees maar blij. Wiskunde Bquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hmm, raar. Doe je Cultuur & Maatschappij?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het bestaat misschien niet, maar het is wel correct Nederlands.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:13 schreef Thorb het volgende:
En een dik maagje bestaat sowieso niet!
Nee Economie en Maatschappij... en CM en EM wiskunde A is gewoon hetzelfde...quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hmm, raar. Doe je Cultuur & Maatschappij?
Ik vraag me af welk profiel de meeste econometristen dan hebben gehad op de middelbare school.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee Economie en Maatschappij... en CM en EM wiskunde A is gewoon hetzelfde...
Heb je daar geen Wiskunde B voor nodig? Voor de meeste economie studies heb je geen eens economie nodig. Er zijn ook wel EM mensen met Wiskunde B... en NT mensen met economiequote:Op zaterdag 15 september 2012 14:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vraag me af welk profiel de meeste econometristen dan hebben gehad op de middelbare school.
da Silva?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:15 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe heette die braziliaan ook alweer die 2 jaar geleden bij groningen speelde?
Zoals ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je daar geen Wiskunde B voor nodig? Voor de meeste economie studies heb je geen eens economie nodig. Er zijn ook el EM mensen met Wiskunde B... en NT mensen met economie
Bij Lukaku is dat ook..74 en als je erop klikt 75quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:11 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
En dan klik je erop:
[ afbeelding ]
Via wikipedia kan ik alleen die keeper luciano da silva vinden. 2009/10 en 2010/11quote:
Garcia-Garcia? Dat was geen Braziliaan maar een Spanjaard, de enige 5* skiller van de Eredivisie in FUT11.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:15 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe heette die braziliaan ook alweer die 2 jaar geleden bij groningen speelde?
In de 4e had ik een goede leraar waardoor ik alles wel snapte maar nu heb ik iemand waarbij wij steeds de fouten moeten verbeterenquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:17 schreef Kamikazie het volgende:
Het probleem bij wiskunde A is dat je nooit iets hoeft te doen bij de wiskunde B hoofdstukken omdat je je punt toch wel haalt met het wiskunde A gedeelte.
Dus ik heb al dat algebraïsche nooit gedaan en haalde daar dan 0 punten en dan haalde ik mijn 6je wel door wiskunde A dingen goed te doen.
sukkelquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:17 schreef Kamikazie het volgende:
Het probleem bij wiskunde A is dat je nooit iets hoeft te doen bij de wiskunde B hoofdstukken omdat je je punt toch wel haalt met het wiskunde A gedeelte.
Dus ik heb al dat algebraïsche nooit gedaan en haalde daar dan 0 punten en dan haalde ik mijn 6je wel door wiskunde A dingen goed te doen.
die ja, wist niet dat ie spaans wasquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Garcia-Garcia? Dat was geen Braziliaan maar een Spanjaard, de enige 5* skiller van de Eredivisie in FUT11.
Ook ex-Heerenveen. Wat een prutserquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Garcia-Garcia? Dat was geen Braziliaan maar een Spanjaard, de enige 5* skiller van de Eredivisie in FUT11.
De zesjescultuur is mij niet vreemd nee.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sukkel
[..]
die ja, wist niet dat ie spaans was
Wat voor studie doe je nu dan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:17 schreef Kamikazie het volgende:
Econometrie.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je nu dan?
Haha, dacht al. Als je dan al niet eens weet wat een integraalteken is.quote:
tof teamquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:25 schreef Rijst het volgende:
Super Mario. er ook bij gekocht YOLO
[ afbeelding ]
Hoeveel gem heeft Marchisio nu op LM? 7 ofzo?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:25 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
ruilen tegen mijn team?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:25 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Gem als in gemiddelde, of gem van juwelen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoeveel gem heeft Marchisio nu op LM? 7 ofzo?
THNXquote:
7 Net als Giocinco. Maar ik weet niet of hij een statsboots krijgt door de triple links.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoeveel gem heeft Marchisio nu op LM? 7 ofzo?
Jaloers!quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb goed nieuws! Ik ga lekker naar alle drie de thuiswedstrijden van Ajax in de champions league jeuuuuuuuuuuuuuuuj
Gem van gemuidssysteem.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:28 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gem als in gemiddelde, of gem van juwelen?.
Waarom niet UP Giovinco?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
THNX
[..]
7 Net als Giocinco. Maar ik weet niet of hij een statsboots krijgt door de triple links.
Een hoop. 250¤. Zit wel aan de lange zijde, vak 119 ongeveer in het midden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jaloers!
Hoeveel was je kwijt?
Goldquote:
Wooow, maar dat is wel een chille plaats toch?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:30 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Een hoop. 250¤. Zit wel aan de lange zijde, vak 119 ongeveer in het midden.
Jawel, eerste ring een stukje naar rechts van het midden van het veld. Prima plekken, heb er al vaker gezeten in dat vak.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wooow, maar dat is wel een chille plaats toch?
Zijn er nog veel kaarten beschikbaar denk je?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:32 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Jawel, eerste ring een stukje naar rechts van het midden van het veld. Prima plekken, heb er al vaker gezeten in dat vak.
Maar het team waar hij speelt zit niet in FIFA, dus geen idee waar dit vandaan komt. Zal wss dan ook niet in FUT Zitten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
GoldToen ik naar Geovanni zocht kon ik niks vinden. Heeft hij op die foto nog steeds zijn Hull City shirt aan?
O, ik dacht dat jij hem zelf had gevondenquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Maar het team waar hij speelt zit niet in FIFA, dus geen idee waar dit vandaan komt. Zal wss dan ook niet in FUT Zitten.
Ja er zijn er nog wel een aantal ja maar als je er nog heen wil moet je wel snel zijn. De kaartverkoop voor normale Ajax Clubcard houders is vanochtend om 9.00 van start gegaan. Het zijn alleen passe pour tout kaarten trouwens.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zijn er nog veel kaarten beschikbaar denk je?
Ik zou NOOIT overstappen naar de PleeStation.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit jij nu ook al op de ps3DAAROM BEN JE NOOIT ONLINE
En als je Berbatov krijgt?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:46 schreef Rijst het volgende:
Als ik dinsdag messi krijg ik in een pkaje op mn ps account dan geef ik hem weg.
Waar slaat dit op?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
En als je Berbatov krijgt?
Sorry, Thorb heeft mijn laatste moniez. Heb straks nog wel 15 tot 20k als het even meezit, die mag je wel hebben. Moet alleen eerst wat shit verkopen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:55 schreef pascal08 het volgende:
Wie heeft er nog muntjes over voor de 360?
quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry, Thorb heeft mijn laatste moniez. Heb straks nog wel 15 tot 20k als het even meezit, die mag je wel hebben. Moet alleen eerst wat shit verkopen.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry, Thorb heeft mijn laatste moniez. Heb straks nog wel 15 tot 20k als het even meezit, die mag je wel hebben. Moet alleen eerst wat shit verkopen.
16K :$quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:55 schreef pascal08 het volgende:
Wie heeft er nog muntjes over voor de 360?
Demouge 5* skillquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb Demouge wel gevonden, jammer genoeg is hij silver en niet bronze. En er zijn wel wat 5* skillers bij gekomen maar ik zelf nog niemand ontdekt, ik lees het vooral op het EA forum
Ja EA is raar. Ananidze heeft amper gespeeld maar gaat wel 2 punten omhoog. Wilkshere hele seizoen geblesseerd, heeft ineens 1* skill erbij.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Piatti is ook silver en dat terwijl hij in FUT12 nog een UP kreeg
wat dacht je van Van Aanholt dit jaar..die kreeg ook ineens een UP terwijl hij helemaal niet had gespeeldquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja EA is raar. Ananidze heeft amper gespeeld maar gaat wel 2 punten omhoog. Wilkshere hele seizoen geblesseerd, heeft ineens 1* skill erbij.
Wijnaldum heeft ook 76 ipv 75 nu. Serero 3* slaat helemaal nergens opquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja EA is raar. Ananidze heeft amper gespeeld maar gaat wel 2 punten omhoog. Wilkshere hele seizoen geblesseerd, heeft ineens 1* skill erbij.
Finally he komsquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Na 3 beloftes is het nu dus eindelijk zo ver
xbox toch?quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:09 schreef Confetti het volgende:
130k over, even pakjes openen. De spelers worden hier verdeeld.
Baasssssquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:11 schreef Confetti het volgende:
Op mijn PS3 account..![]()
Ik discard wel alles wat geen waarde heeft.
teeeeeeringquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:11 schreef Confetti het volgende:
Gewoon opnieuw inloggen of dashboarden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
nee ik krijg error als ik ultimate team start
Strikerquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:11 schreef Confetti het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde.quote:
Post je hem straks even? (L)quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
inderdaad
ik ben nu even een lijstje aan het aanleggen van beesten
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dm hem wel naar bepaalde mensen
[..]
[..]
Je mag hem ook mailen!quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Komt door Buffonquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:29 schreef wieisboos het volgende:
gg rijst niks wilde lukken bij jou de tweede helft
[..]
[..]
die staat in de lijstquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:30 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ea.com/soccer/creation-centre?player_id=135224017
Dat laatste duurt nog een weekquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
Lindgren. kan weer posten![]()
![]()
![]()
![]()
Nu BDIL nog en de club is weer compleet.
Njah ik weet ff niet exact hoe die andere stats berekend worden en ga nu weg, dus was ff haastklusquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]![]()
Alles hoger dan 64 en dan overall 55.
EAquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Njah ik weet ff niet exact hoe die andere stats berekend worden en ga nu weg, dus was ff haastklusMaar de pace klopt.
creation centrequote:Op zaterdag 15 september 2012 15:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Waar staat deze shizzle? Chuzz?
dm danquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet denk ik wel wie het is, vast geen silver
Lekker manquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:38 schreef Fuszy het volgende:
Yeah. Aangenomen voor een functie als hulpkracht.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:38 schreef Fuszy het volgende:
Yeah. Aangenomen voor een functie als hulpkracht.
[ afbeelding ]
Een beetje meubels verkopen bij de woonexpress (vroeger piet klerkx). Moet te doen zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lekker man
niets doen veel verdienen jwz
Beetje de bedden en banken uittesten bij de woonexpress, lekker hoor!quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Een beetje meubels verkopen bij de woonexpress (vroeger piet klerkx). Moet te doen zijn
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beetje de bedden en banken uittesten bij de woonexpress, lekker hoor!
GeeftJeBatta?quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:46 schreef Dudeweiser het volgende:
ik weet wat mijn nieuwe teamnaam gaat worden in FUT13
Eltonquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Al goede 5* skill brasilvers gevonden jongens?
wat is de goede spelling? kan 'm niet vindenquote:
Not sure, zoek maar naar Braziliaan in de Saudi leaguequote:Op zaterdag 15 september 2012 15:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat is de goede spelling? kan 'm niet vinden
Xavier Gomesquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat is de goede spelling? kan 'm niet vinden
Vorig seizoen, maar koos toen uiteindelijk om naar het midden-oosten te gaan dacht ik. Of hij ging vanuit het midden-oosten naar Brazilie terug.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Deze man zou toen toch misschien naar Twente komen?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:57 schreef laucas het volgende:
Hoe heet die zangeres uit India met die rare nummer, in het engels, die wel bekend zijn? Iets met gold diamonds oid, ben de naam helemaal kwijt
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:00 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja verkeerde topiq maar ik weet het al: MIA
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:00 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja verkeerde topiq maar ik weet het al: MIA
Waarom Poldi niet gewoon.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:02 schreef Thorb het volgende:
Gervinho in de spits, dan wil je ook niet scoren
3quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:04 schreef DutchSL het volgende:
Skill moves advanced, hoeveel sterren is dat?
3quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:04 schreef DutchSL het volgende:
Skill moves advanced, hoeveel sterren is dat?
Toch meer tegenvallers dan meevallers so far..quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok, jammer.
Willems heeft dus 3* skills en te weinig pace
edit. en Lens is RW + gedowngrade
gewoon hier posten als een baasquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Oke, lijstje is af, wie moet ik dm'en?
moiquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Bij voorbaat dank.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:09 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Graagquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Inderdaad, de laatste keer was het ook al niet best en dit zag er weer heel matig uit.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:11 schreef Tim86 het volgende:
Joske heeft zoooooo'n slechte opening vh seizoen..echt iedere wedstrijd megakut..die is zijn plek snel kwijt
Graagquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Deze clip doet me altijd denken aan dit filmpje:quote:
thxquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:13 schreef Dudeweiser het volgende:
oke pm verstuurd, als je hem niet hebt moet je het zeggen
mijquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:09 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb hem nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:13 schreef Dudeweiser het volgende:
oke pm verstuurd, als je hem niet hebt moet je het zeggen
ik ben die wizkid ja tochquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef n0ir het volgende:
Wow wel nice hoe je een keylogger in een .txt documentje hebt gestopt, ik voorspel rijkdom voor jou in FUT13.
Kijken bitches!quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Deze clip doet me altijd denken aan dit filmpje:
http://www.dumpert.nl/med(...)audi_drift_fail.html
Kijken op eigen risico
ja die had ik wel eens gezien en daarna nog even verder klikken op youtube en liveleak enzo en dat zijn best sicke ongelukken. Tegenwoordig staat er geloof ik onthoofding op als je tijdens het driften een omstander ombrengt.quote:
Die gasten zijn helemaal leip geworden. Je ziet sommige ook gelijk wegrijden na het ongeluk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:21 schreef n0ir het volgende:
[..]
ja die had ik wel eens gezien en daarna nog even verder klikken op youtube en liveleak enzo en dat zijn best sicke ongelukken. Tegenwoordig staat er geloof ik onthoofding op als je tijdens het driften een omstander ombrengt.
Tja als ik in een islamtische woestijn zonder sex drugs en rock'n'roll moest wonen zou ik ook gekke dingen doenquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die gasten zijn helemaal leip geworden. Je ziet sommige ook gelijk wegrijden na het ongeluk.
Jij doet nu al gek.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:26 schreef n0ir het volgende:
[..]
Tja als ik in een islamtische woestijn zonder sex drugs en rock'n'roll moest wonen zou ik ook gekke dingen doen
die van VVV ja. Voor Joske Hooiveldquote:
god wat stom van mequote:Op zaterdag 15 september 2012 16:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil ook wel delen in deze feestvreugde
Waar is Ibarbo, Kouyate etc? Of zijn dit alleen 5 skillers?quote:
quote:
niet alleen volgens mij, ook volgens EA forums.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]Dank je! Dus dit gaan spelers worden volgens jou die erg in trek gaan raken, en aan het begin gerust ingekocht kunnen worden?
Nicequote:Op zaterdag 15 september 2012 16:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet alleen volgens mij, ook volgens EA forums.
Vooral die Kelvin gaat duur worden.
Gambiaanquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gobern is nu dus silver, wel is hij 1.91 en hij heeft 70 strength. Carayol is helaas ook silver en zijn nationaliteit is veranderd in Gambia (geen idee hoe je een inwoner van dat land noemt)
Ik ga er wel echt voor deze FUT, dus ben benieuwdquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
NiceVolgens mij gaan we allemaal zo vreselijk rijk worden volgende FUT editie. Dit jaar was nog oefenen, maar volgend jaar gaan alle geleerde lessen van dit jaar zich uitbetalen
Opzich wel terecht..hij doet nooit skillsquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:37 schreef DutchSL het volgende:
Messi geen 5* skills verrast me wel, nu hij de posterboy is.
Dat kon ik je 38 minuten geleden al vertellen!quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:38 schreef laucas het volgende:
Volgens mij kijk ik de verkeerde wedstrijd
Dit.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Opzich wel terecht..hij doet nooit skills
Vandaag even geen tegendoelpunten krijigen en gewoon 4 clean sheets achter elkaarquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind het nu wel zielig voor Southampton worden.Wat een kutgoal ook!
Nee, 99 balance, 99 dribbling en dan ligt hij nog meteen op de grond met zijn postuurquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit.
Het probleem is dat je zijn manier van spelen in fifa haast niet na kan maken.
Ben je het nou wel of niet met me eens?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, 99 balance, 99 dribbling en dan ligt hij nog meteen op de grond met zijn postuur
Geweldig voor het publiek, ook voor de mensen die een kaartje hebben voor de zondag. Ik heb 3 keer op rij op zondag een wedstrijd mogen zien die al 0-3 stondquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nederland wint met dubbelspel van Zwitserland (federer)![]()
Vriend van me zal wel blij zijn, hij had kaartjes gewonnen voor zondag en kijkt altijd Federer (ook om 3 uur 's nachts enzo). Stond nog 2 uur in de rij voor een handtekening, was hij bijna aan de buurt ging Federer wegquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geweldig voor het publiek, ook voor de mensen die een kaartje hebben voor de zondag. Ik heb 3 keer op rij op zondag een wedstrijd mogen zien die al 0-3 stond
Wel mee eens. Had beter Klopt kunnen zeggenquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben je het nou wel of niet met me eens?
Haha, dat is zuurquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vriend van me zal wel blij zijn, hij had kaartjes gewonnen voor zondag en kijkt altijd Federer (ook om 3 uur 's nachts enzo). Stond nog 2 uur in de rij voor een handtekening, was hij bijna aan de buurt ging Federer weg
De Jong eerste goal voor Gladbach
Heerlijk team heb je Battaboy. Zou toch zien dat je ergens nog een Totti tussen propt.quote:
Lekker handig inderdaad.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:49 schreef Tim86 het volgende:
Gervinho deed diezelfde celebration als RvP toen ze dachten dat het om een Hitlergroet ging
Was even om Poldi en Wojciech te begroetenquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:49 schreef Tim86 het volgende:
Gervinho deed diezelfde celebration als RvP toen ze dachten dat het om een Hitlergroet ging
Ik heb zijn handtekening begin dit jaar ook bemachtigd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vriend van me zal wel blij zijn, hij had kaartjes gewonnen voor zondag en kijkt altijd Federer (ook om 3 uur 's nachts enzo). Stond nog 2 uur in de rij voor een handtekening, was hij bijna aan de buurt ging Federer weg
De Jong eerste goal voor Gladbach
Je was dus ook bij ABN Amro toernooi.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb zijn handtekening begin dit jaar ook bemachtigd.Ik maakte toen ook een kort praatje met hem en hij vroeg of ik aan tennis deed, en toen ik ja zei, zei hij: "Je beste slag is zeker je service is het niet?" (Omdat ik zo lang ben) Toen zei ik dat mijn forehand beter is omdat ik nog niet aan mijn lengte gewend ben. (Moeilijk met opgooien) Daarna zei ik nog dat ik het een eer vond om hem te ontmoeten en gaf ik hem een hand.
Magisch moment uit mijn leven.
Nee, was bij de slager in de rij.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je was dus ook bij ABN Amro toernooi.
Vet!quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb zijn handtekening begin dit jaar ook bemachtigd.Ik maakte toen ook een kort praatje met hem en hij vroeg of ik aan tennis deed, en toen ik ja zei, zei hij: "Je beste slag is zeker je service is het niet?" (Omdat ik zo lang ben) Toen zei ik dat mijn forehand beter is omdat ik nog niet aan mijn lengte gewend ben. (Moeilijk met opgooien) Daarna zei ik nog dat ik het een eer vond om hem te ontmoeten en gaf ik hem een hand.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:51 schreef poker4lifee het volgende:
Ik heb de handtekening van Castelen
Hmm welke slager was dat dan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, was bij de slager in de rij.
Ja ik was al 3 dagen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je was dus ook bij ABN Amro toernooi.
\quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:50 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heerlijk team heb je Battaboy. Zou toch zien dat je ergens nog een Totti tussen propt.Lekker game had het kunnen beslissen paar keer.
Ik vond hem al in het echt zien een mooi moment. Met hem praten is briljantquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gaat om het hele moment.quote:
Hij is nu 35 toch?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:53 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]Alex de Souza
Wat een held de tweede speler ooit bij Fenerbahce die een standbeeld krijgt. Geweldige speler, waarschijnlijk zijn laatste seizoen.
Haal Cassano weg en stop Franceso Totti erin. Die verschillen toch niet zoveel in snelheid. Dan heb je de 2 grootste aanvallend helden van Italië. Alex en Totti.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
\
haha thnx. Ja die hoort er eigenlijk wel in. Mja dies wel te langzaam![]()
Ik kan trouwens niks met Balo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |