dan issie eerder aangenomen voor verzending NAAR nederland of daar net weg...quote:Op zondag 16 september 2012 12:31 schreef nodig het volgende:
Babylon, Microsoft, Google, je woordenboek.
Acceptance acceptance,, Netherlands
Ofterwijl je pakketje is in Nederland aangekomen (denk ik).
Vliegtuigquote:Op zondag 16 september 2012 12:54 schreef 0wen het volgende:
Gaat het per boot of vliegtuig eigenlijk?
Zei ik in een post daarna ook al..quote:Op zondag 16 september 2012 12:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dan issie eerder aangenomen voor verzending NAAR nederland of daar net weg...
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:28 schreef nodig het volgende:
Nog even terugkomend op een post van shiznuts.
[..]
Klopt als een bus, ¤180 in 2 weken uitgegeven (inclusief jiayu g3) en met 1 pakketje binnen, nog 5 te gaan
Mijne is water-resistant (niet: waterproof dus) volgens de opdruk. Een beetje spatwater moet niet echt problemen leveren, maar ik zou 'em niet submergen of ermee douchen gaan...quote:Op zondag 16 september 2012 03:56 schreef W00fer het volgende:
Zijn die Curren horloge's ook echt waterdicht (onder de douche / zwembad)? Of is dat maar trololol van die verkopers?
Not too bad.quote:Op zondag 16 september 2012 12:38 schreef yorkick het volgende:
ES800M in de promotion bij Priceangel.
Waren daar ook al heel goedkoop:
http://www.priceangels.com/promotion-detail.html?restId=1678
Die zouden meer mensen moeten halen voor zichzelf.quote:Note: Special sale products (products in 99 Store, Special Offer, Daily Deal, Promotion) could not be discounted with any coupons again.
Ter land... per Tuktuk. Neuh... L'avion uiteraard.quote:Op zondag 16 september 2012 12:54 schreef 0wen het volgende:
Gaat het per boot of vliegtuig eigenlijk?
Priceangles 10% off coupon: PAAH10OFFquote:Op zondag 16 september 2012 15:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Not too bad.Ergens een coupon opduikelen misschien zelfs nog... ->
quote:Jack is een mede-eigenaar van Zarmark een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. Zarmark is een webshop met een redelijk uitgebreid assortiment, deze shop heeft een goede service omdat het toch wel een van de kleinere shops is, het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij Zarmark hebben besteld. De reden dat mensen bij Zarmark bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, service01@zarmark.com. Om een schatting te maken van de prijs die Zarmark voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.
Linkeroortje van me es800m is net overleden dus dat komt goed uit. Thnx voor de tip.quote:Op zondag 16 september 2012 12:38 schreef yorkick het volgende:
ES800M in de promotion bij Priceangel.
Waren daar ook al heel goedkoop:
http://www.priceangels.com/promotion-detail.html?restId=1678
Vriend van mij bestelde altijd survival messen uit het buitenland, nooit problemen gehad eigenlijk.quote:Op zondag 16 september 2012 19:39 schreef Silencee het volgende:
Weet iemand of dit gewoon door de douane komt?
http://www.ebay.com/itm/N(...)=true#ht_2568wt_1397
Heb er 1 besteld we zien het wel hahaquote:Op zondag 16 september 2012 19:41 schreef Razer het volgende:
[..]
Vriend van mij bestelde altijd survival messen uit het buitenland, nooit problemen gehad eigenlijk.
Die wil je niet.quote:Op zondag 16 september 2012 19:39 schreef Silencee het volgende:
Weet iemand of dit gewoon door de douane komt?
http://www.ebay.com/itm/221105403572?_trksid=p5197.c0.m619
quote:Op zondag 29 april 2012 07:18 schreef shiznuts het volgende:
Soms ontvangen mensen ook gewoon een 1:1 lijkende BBGun of een aansteker met aanstekervloeistof er al in, wat niet mag. Het checken is niet heel uitvoerig. Er zijn massa's post die dagelijks binnenkomen, zit ook veel metaal bij, dat kunnen mensen nooit zelf checken. Dus computers en steekproeven, maar er kan in feite dus best aardig wat doorglippen. Bovendien zijn, zoals gezegd, niet alle messen illegaal, hangt af van klapbaarheid, lengte/breedte, snijkanten en dergelijke. Je kunt ook een legaal mes hebben, maar als je die bij je hebt op een locatie waar de autoriteit vind dat er dreiging vanuit kunt gaan en je hem op zak hebt om mocht het zover komen iemand anders er wat mee aan te doen, dan is het bezit wel illegaal en ben je 'em kwijt. Er zijn steden met een mesverbod in de (binnen)stad, maar ook bij voetbalwedstrijden e.d. wordt een legaal mes uiteraard in beslag genomen.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:58 schreef shiznuts het volgende:
Hier zoals het in de wet staat in ieder geval:
› http://wetten.overheid.nl/BWBR0008804/geldigheidsdatum_16-09-2012
Let ook vooral op:
[..]
In principe zijn aardig wat messen dus volgens de specificaties in de eerstgenoemde punten nog geen illegaal bezit. Maar wanneer je dus een avondje op stap gaat met een mes op zak, of bij een voetbalwedstrijd gefouilleerd wordt, ben je waarschijnlijk wel de Sjaak. Het is sowieso vrij not-done en stom om in het openbaar in het algemeen rond te lopen met zo'n mes op zak, imho.Gebruik zulk soort zaken altijd alleen in het eigen-huis-en-tuin bereik voor eigen-huis-en-tuin (of wilderness-survival) doeleinden.
I know. Net maar 129 euro betaald voor m'n G3.quote:Op zondag 16 september 2012 20:48 schreef shiznuts het volgende:
Check die euro zich weer licht herstellen.
Ah, helder.quote:Op zondag 16 september 2012 21:41 schreef shiznuts het volgende:
G3...Zo passé...
En nee hij is nog niet uit, dus mensen kunnen 'em ook nog niet hebben hè.
Hier verder over Jiayu's kakelen, bitte: Jiayu #2 - Wachten op de Chinese overheidHmm.. Deze OHSEN is ook wel geinigjes in principe...
› http://www.ebay.nl/itm/El(...)r-Band-/221098212633 of toch die WEIDE, of allebei... hmmm.
Heb paar jaar terug in het begin tijdperk van de PS3 via eBay een controller gekocht.quote:Op maandag 17 september 2012 00:48 schreef yorkick het volgende:
Iemand ervaring met het kopen van PS3 controllers?
Las ergens dat ze nog wel eens worden geblokkeerd etc?
Of valt dat wel mee?
http://www.priceangels.co(...)3-Black--s96427.html
Scheelt aardig namelijk.
Ok ok, klinkt niet echt positief. Is wel een tijd geleden, misschien dat het nu wat meevalt?quote:Op maandag 17 september 2012 02:13 schreef ricost het volgende:
H
[..]
Heb paar jaar terug in het begin tijdperk van de PS3 via eBay een controller gekocht.
Toen was een witte controller alleen nog verkrijgbaar in Azië.
Heb toen net zoveel betaald als een zwarte controller hier kostte maar kreeg ik toen een neppe controllerOveral stond wel mooi Sony op maar de kwaliteit was om te huilen.
Gelukkig kreeg ik na ruzie met de Chinees in kwestie wel een refund
De controller werkte wel maar was te gammel voor woorden.
Heb em toen nog geen twee weken als tweede controller kunnen gebruiken.
Sony kwam ineens met een update waarna neppe controllers niet meer werken.
Conclusie: koop geen nep spul, wil je een goedkope controller koop dan een simpele third-party controller in Nederland.
Ziet er wel heel erg el cheapo uit. Tevens vind ik zelf persoonlijk het type d-pad wat erop zit verschrikkelijk.quote:Op maandag 17 september 2012 11:24 schreef yorkick het volgende:
[..]
Ok ok, klinkt niet echt positief. Is wel een tijd geleden, misschien dat het nu wat meevalt?
Misschien dat een niet-namaak controller wel prima is:
http://dx.com/p/rechargea(...)-ps3-black-red-93529
Klopt. We gebruiken ze alleen voor Fifa. Heb nu één besteld op Ebay voor 13 euro. Ziet er ook goedkoop uit, maar als de knoppen maar doen waarvoor ze bedoeld zijn;). Ben benieuwd, laat het wel weten.quote:Op maandag 17 september 2012 13:55 schreef ricost het volgende:
[..]
Ziet er wel heel erg el cheapo uit. Tevens vind ik zelf persoonlijk het type d-pad wat erop zit verschrikkelijk.
Hier een originele Dual Shock 3 voor net geen 38 EURO (http://www.4launch.nl/sho(...)-zwart-/budgetgaming)
Of als we bij China willen blijven (http://www.sungmart.com/s(...)ion-3-ps3_p4558.html) $36,61 voor een refurbished origineel exemplaar.
Maargoed, het is natuurlijk ook net waar je em voor wilt gebruiken.
Als tweede controller om een maat met Fifa in te maken is zoiets natuurlijk ideaal
Gewoon zelf de originele controller gebruiken en een mattie opzadelen met die China controller = sowieso winquote:Op maandag 17 september 2012 14:14 schreef yorkick het volgende:
[..]
Klopt. We gebruiken ze alleen voor Fifa. Heb nu één besteld op Ebay voor 13 euro. Ziet er ook goedkoop uit, maar als de knoppen maar doen waarvoor ze bedoeld zijn;). Ben benieuwd, laat het wel weten.
Toevallig die al even terug besteld, nog niet binnen. Zal het resultaat hier melden.quote:Op maandag 17 september 2012 00:48 schreef yorkick het volgende:
Of valt dat wel mee?
Scheelt aardig namelijk.
Ik heb er vorig jaar voor sinterklaas 1 aan mezelf geschonken van DX, hij word nu niet meer op DX verkocht maarja, het is een identieke controller op de ontbrekende logo's na. Werkt zowel draadloos als bedraad prima, merk wel dat de batterij wat sneller leeg is dan de originele. Ik zelf vind er wel heel wat verschil in zitten met de echte controller. Hij werkt een stuk stroever, wat vooral te merken is bij de pookjes. Het is mijn PS3 dus ik laat hem door mn broertje/maten gebruiken, heb mn broertje nog nooit horen klagenquote:Op maandag 17 september 2012 00:48 schreef yorkick het volgende:
Of valt dat wel mee?
Scheelt aardig namelijk.
(korte) review?quote:
Nog niet laten inspelen maar de eerste indruk is goed en helder. De bass is weinig aanwezig maar voor enkele muzieksoorten kan dit natuurlijk een pro zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 16:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb er vorig jaar voor sinterklaas 1 aan mezelf geschonken van DX, hij word nu niet meer op DX verkocht maarja, het is een identieke controller op de ontbrekende logo's na. Werkt zowel draadloos als bedraad prima, merk wel dat de batterij wat sneller leeg is dan de originele. Ik zelf vind er wel heel wat verschil in zitten met de echte controller. Hij werkt een stuk stroever, wat vooral te merken is bij de pookjes. Het is mijn PS3 dus ik laat hem door mn broertje/maten gebruiken, heb mn broertje nog nooit horen klagenWas voor 18 dollar btw
[..]
(korte) review?
Jup. Missed it. Oh wacht, nee, zie net dat het DPD is. Zijn schoenen van Plutosport (uit NL)quote:
quote:ich bin von 16.09.2012 bis 21.09.2012 auf Urlaub und daher nicht im Büro erreichbar
Aha, ikzelf zat te kijken naar de HM5, de reviews zijn daar niet slecht op. En het design is retegoed vergeleken met de HM3 die ik maar lelijk vindquote:Op maandag 17 september 2012 16:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nog niet laten inspelen maar de eerste indruk is goed en helder. De bass is weinig aanwezig maar voor enkele muzieksoorten kan dit natuurlijk een pro zijn.
Zelf denk ik dat ik toch bij de M2's blijf, maar voor af en toe een best leuke afwisseling.
wat is er zo bijzonder aan die oortjes ik heb l nieuwe nodig.quote:Op maandag 17 september 2012 14:00 schreef Iemand91 het volgende:
Ook maar weer 2 Awei ES800M's gekocht. En ik m'n data-link (Ebay-shop van BIC) is 33 dagen geleden verzonden (15/08), nóg niet binnen!![]()
Zijn vandaag verzonden. Ben benieuwd. Heb laatst ook mn sennheisers gevonden even vergelijken daarmee.quote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef shiznuts het volgende:
Ik vind de ES800M persoonlijk fijner.
Eeensch, de Beta's draag ik dan wel weer liever dan de ES800M. Maar eingelijk liggen ze beiden veel aan de kant samen met de Xears N3i. Gebruik op dit moment veel mijn M2's en HM5.quote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef shiznuts het volgende:
Ik vind de ES800M persoonlijk fijner.
Ben benieuwd, ze zullen toch niet beter zijn als mijn Sennheiser CX-300 ii van 35 euries :pquote:Op maandag 17 september 2012 19:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zijn vandaag verzonden. Ben benieuwd. Heb laatst ook mn sennheisers gevonden even vergelijken daarmee.
jeeminee wat veelquote:Op maandag 17 september 2012 19:30 schreef shiznuts het volgende:
Je moet eens weten wat er bij mij allemaal aan de kant ligt.M'n wall-of-death is trouwens niet meer.
't Is nu pandora's box, een opbergkoffertje met vakjes aan beide kanten.
Net ff Thomas gemaild om te vragen of de XT4's er al zijn. M'n favo XT2 begint lastig te doen.
Trouwens die WEIDE horloge besteld.Is ook al met de post mee.
Dus de komende tijd: Novo7 Fire tablet, Brainwavz M5, Takstar TS-650, Takstar TCM-300 (lavalier mic) en WEIDE watch. Nou ja... en ooit nog eens de Jiayu JY-G3.
Als je iets weet over de XT4's dan horen we het welquote:Op maandag 17 september 2012 19:30 schreef shiznuts het volgende:
Je moet eens weten wat er bij mij allemaal aan de kant ligt.M'n wall-of-death is trouwens niet meer.
't Is nu pandora's box, een opbergkoffertje met vakjes aan beide kanten.
Net ff Thomas gemaild om te vragen of de XT4's er al zijn. M'n favo XT2 begint lastig te doen.
Trouwens die WEIDE horloge besteld.Is ook al met de post mee.
Dus de komende tijd: Novo7 Fire tablet, Brainwavz M5, Takstar TS-650, Takstar TCM-300 (lavalier mic) en WEIDE watch. Nou ja... en ooit nog eens de Jiayu JY-G3.
quote:XT3 is nur weiterentwickelt was das Kabel angeht... das ist beim XT4 nun komplett 2mm dick und macht dadurch einen noch hochertigeren Eindruck.
Klanglich immer noch das gleiche
Provider bellen: "mijn telefoon geeft vaak aan dat ie de sim niet meer kan vinden" wil ook nog wel eens helpen om een nieuwe te krijgen is de ervaring..quote:Op maandag 17 september 2012 20:21 schreef Miniem het volgende:
Ik heb mijn GPS nog niet getest, moet nog steeds een simkaartje kopen.
Mijn eigen simkaart werkt niet zo goed meer en ik moet even kijken of ik overstap.
Wil wel simkaartjes van dezelfde provider ivm voordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |